27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

GLOSA: Nápověda Vondrovi

V úterních Událostech, komentářích ČT se exministr Alexandr Vondra velice podivoval, že sympatie české veřejnosti jaksi nejsou zcela na straně Ukrajiny…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Čermák 28.8.2014 16:13

Tolik nenávisti a nepřejícnosti

ke všemu Ruskému jako tady na NP jsem viděl snad jenom u přátel Pravdy a Lásky, kterou ale tvrdě prosazují zejména pomocí lži a nenávisti. Havla z toho vyjímám, ale jeho potomci, to už je jiná sorta.

P. Kmoníček 28.8.2014 16:10

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

Kdo že je blb?

V. Čermák 28.8.2014 16:09

Re: Levičáky kteří žijí ve světě, kde Západ je vždycky zlo

No a Vy jste totéž s opačným znaménkem a také až krematorium či hlína,

J. Kanioková 28.8.2014 15:58

Které tam poslal ?

Už v roce 2005 ?

Doněck republika (organizace) http://en.wikipedia.org/wiki/Donetsk_Republic_(organization)

J. Vintr 28.8.2014 15:25

Re: Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

Ano, co může dělat Putin jiného, než podporovat "povstalce" které tam poslal. A čekat na okamžik, kdy "bude nucen" zakročit na ochranu Rusů na ukrajinském území a toto území připojit k Matičce Rusi. Asi mu v tom jen trochu překáží, že se Ukrajina nechce vzdát svého území bez boje ...

V. Podracký 28.8.2014 15:11

Jsou dva typy lhářů v kauze Ukrajina

Především pravda o Ukrajině není zase tak složitá. Když si uvědomíte, že parlament, který schválil Janukovičovi cokoliv, najednou po nátlaku ozbrojenců z ulice zrušil samosprávu regionů a jazykový zákon, tedy zrušil přesně to, co nedávno schválil a dosadil do vlády lidi, kteří předtím neměli šanci.

Na východě země udělali lidé antimajdany a referendum, ale jejich vůle se nebere na zřetel, nejedná se s nimi, jde se na ně s tanky a likvidují se. Přitom je možno dávno jednat se zvolenými představiteli měst a obcí, nemusí být jednání s ozbrojenci. Co může dělat Putin jiného, než je povstalce podporovat?

Kdo tyto základní pravdy nevidí je buď opravdový blb, ale většinou si myslím, že je to člověk pouze nemyslící vlastním rozumem a závislý na lživé emotivní propagandě, která hlavně dělá z Putina komunistu a stále dokládá chování sovětů, které už je dávno minulostí a k současnosti žádný vztah nemá. Druhý typ jsou lidé, kteří si válku s Ruskem přejí ze svých zištných zájmů, ti potom platí novináře a pod.

J. Vintr 28.8.2014 14:58

Levičáky kteří žijí ve světě, kde Západ je vždycky zlo

a Sovětský svaz (pardon Rusko) je vždy dobro, žádné argumenty nepřesvědčí. Oni prostě věří tomu, co oni (nebo jejich tatíci) slýchali na stranických školeních a co se na ně čtyřicet let valilo z tisku, rozhlasu a televize. Z těchto lidí tyhle bludy vytáhne jen hlína nebo krematorium....

Ś. Svobodová 28.8.2014 14:50

Re: Výborný článek, ale nápověda nepomůže

Rozlišovat dobro a zlo v tomto konfliktu už podle mého názoru nejde. (I humanitní bombardování bylo pro někoho dobro a jiného zlo. Dobro pro toho, kdo by jinak byl třebas mučen a zabit a díky bombardování se to nestalo. Zlo pro matku, které to zabilo dítě).

Sebekrásnější myšlenku je třeba neprodleně zahodit do kanálu nejpozději v okamžiku, kdy se za ní začnou kupit hromady mrtvol. V žádné situaci účel prostředky nesvětí. Žádné osobní fandění intelektuála nemůže a nesmí vést k tomu,  že  pro třpyt vábivého snu přestává cítit zápach tlejících trupů nevinných a bezbranných". cit. Chomsky

J. Kanioková 28.8.2014 14:41

:)))))))))

.

J. Kanioková 28.8.2014 14:34

Krym? Otázkou je, čí je to území...

Patří území šlechtě? Nebo vládám? Nebo lidem, kteří na tom území žijí? Pokud si většina obyvatel Krymu přála NEbýt součástí Ukrajiny, tak je to jejich mezinárodně uznané právo.

Existuje totiž "International Court of Justice advisory opinion on Kosovo¨s declaration of independence" z 22. července 2010, tedy v podstatě fungl nové, které tvrdí něco opačného. Mezinárodní trestní tribunál totiž konstatoval, že v mezinárodním právu NENÍ žádné ustanovení, které by bránilo jednostrannému vyhlášení samostatnosti, stejně jako takové vyhlášení NENÍ vázáno vnitřním právním řádem původního státu.

Toto stanovisko Mezinárodního soudu doslova převzalo argumentaci z písemného stanoviska Spojených států ze dne 17. července 2009.

Odkaz: http://www.icj-cij.org/docket/files/141/15704.pdf

Takže.... Kosovo ano..... Krym ne.... jak se nám to hodí... Dvojí Metr !

P. Lenc 28.8.2014 13:41

Re: Výborný článek, ale nápověda nepomůže

Jistě pane Venci.Ono měnit násilím hranice, lhát, to lhaní vydávat za pravdu jak je nejen u Putina, ale i u jiných tak "humanistických" levičáků všeho druhu normální, to budiš nám normou, že?

B. Brousková 28.8.2014 13:32

Re: Výborný článek, ale nápověda nepomůže

Třičtvrtě milonu idiotů, kteří u nás stále dokola volí komouše, jsou jistě ti praví co  mají právo poučovat někoho co je dobro a co je zlo.Stačí se podívat jak to vypadalo v zemích kde se dostali  komouši k moci. Prázdné obchody a plné kriminály, zadrátované hranice s ostnatými dráty pod proudem , pro jistotu deset kilometrů od hranic a ve třech řadách.A pole s nášlapnými minami. Tak nebyly hlídány ani nacistické koncentráky. Aby ani myš neutekla z jejich ráje na zemi. Tak vypadala ta jejich humanita a morálka v praxi.

V. Venc 28.8.2014 13:14

Výborný článek, ale nápověda nepomůže

Lidé patřící do názorové rodiny Vondrů a spol. nejsou schopni (možná, že za své zásluhy ani nesmí) rozlišovat dobro od zla! Za dobro považují i "humanitární" bombardování vlastních obyvatel.

Je zajímavé a bolestivé, kolik zdejších "diskutantů" je na tom stejně morálně špatně.

J. Farda 28.8.2014 12:53

Pane Josefe Havránku,

Vy nechápete? A to pamatujete rok šedesátý osmý jako pozdější odprověrkovaný komunista nebo jinak? A jinak jak? A jak vnímáte rozpor mezi slovy a skutky lhářů Putina a Lavrova?

https://www.youtube.com/watch?v=mMN506G6HsY

http://svoboda.blog.ihned.cz/c1-61877790-co-si-mysli-vladimir-putin

http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/putin-vyzval-ke-klidu-zbrani-na-vychode-ukrajiny/1116086

http://echo24.cz/a/icjRW/bojuje-za-nas-nekolik-tisic-rusu-priznal-vudce-vzbourencuhttp://echo24.cz/a/wxthP/separatiste-utoci-na-jihu-zacina-boj-o-azovske-more

M. Urban 28.8.2014 12:31

Trapný je především tento článek

Proč nejsou všichni obyvatelé ČR na straně Ukrajiny? Je tu dost komoušů a jejich přisluhovatelů, kteří nenávidí vše demokratické.

V. Podracký 28.8.2014 12:19

Re: Milý pane,

Jestliže má Putin dvojí metr (to asi má), potom má Západ dva dvojí metry. Jinak ke Kosovu, jinak ke Krymu, jinak k legálně zvolenému (nicméně problematickému( Janukovičovi a jinak k nelegální pučistické současné vládě. Atd.

J. Slanina 28.8.2014 11:33

Re: Kdo je vrah

Hezky cituješ, soudruhu, z vumláckých skript.

J. Slanina 28.8.2014 11:31

Re: Milý autore.

Představte si, že jsem skutečně vyrůstal za bolševika a na vojně jsem se "dožil" i toho, že jeden "mírumilovný" rusácký vojcl po mně 24. srpna 1968 střílel. Takže já už to dávno zažil, tudíž ta situace je v provedení rusáckých sviní velice přenosná.

J. Slanina 28.8.2014 11:23

Re: Nový Hitler nevadí,

Blbečku Šoustale. Hitler už v rusku dávno je.

http://g.denik.cz/1/87/putin-karikatura_denik-380.jpg

V. Běhal 28.8.2014 10:53

Re: Kdo je vrah

K imperiální agresu se situace snaží využít USA, které chtějí Rusko zaplést do války. USA jsou na hranici ekonomického kolapsu, který chtějí vyřešit válkou, stejně jako Hitler. Rusko válku nepotřebuje, potřebuje mír, aby mohlo zemi ekonomicky pozvednout. Zatím se to daří, což nemohou USA potřebovat.

J. Kavalír 28.8.2014 10:51

Re: Milý pane,

Přesně tak, islámské teroristy nejen místní, ale z celého (islámského) světa. Stejné teroristy, které USA podporovaly v Bosně a v Kosovu, proti kterým bojují v Afghanistánu a které si úspěšně vypěstovali v Iráku a Lybii.

Ale vy jste to tak asi nemyslel, že?  :-)))

Ś. Svobodová 28.8.2014 10:37

Re: Souhlas s autorem..

Ano pane Šimku, ukrajinské vedení může za to, že za 20let nedokázalo svou zem postavit na nohy. Nedokázalo nastolit pevný právní řád, zatočit s oligarchy a ohromnou korupcí. Její představitelé a mafie si rozebrali a rozdělili každičkou část, která mohla generovat zisky.

Proto šli lidé na Majdan, mysleli, že s EU na tom budou lépe. Upřímně - i s Čínou  by na tom byli asi lépe, než se svým vedením minulým i dnešním. Proto se děje, co se děje.

Volby nic nevyřeší. Východ je ve válečném stavu a lidé tam zřejmě volit nebudou. Tak že nebudou mít zastoupení v parlamentu, stejně jako nyní a konflit bude ještě vyhrocenější.

A co se týče zodpovědnosti za civilní oběti (oni se neobětovali, ale byli obětováni = zabiti). Za to je zodpovědné rusko stejně jako ukrajinci.

E. Heusinger 28.8.2014 10:23

Nový Hitler nevadí,

hlavně aby šel proti Rusku.

E. Heusinger 28.8.2014 10:15

V Čečně

se likvidoval islámský terorismus. Podobně jako Amíci likvidují islámský terorismus v Iráku.

J. Šimek 28.8.2014 10:11

Re: Svět se točí dál a co Krym 2014?

Každý ne, ale profesionální šiřitelé ruské propagandy i zde na psu, tak ti zcela jistě.

J. Bureš 28.8.2014 10:03

Re: Svět se točí dál a co Krym 2014?

Přidejte pár argumentů k tvrzení, že opak je pravdou.

J. Šimek 28.8.2014 10:03

Re: Ukrajina je obětí ruské agrese

Vy jste pro silové řešení ?

Ś. Svobodová 28.8.2014 10:00

Re: Milý autore.

Kdybyste vyrůstal za komančů, věděl byste, o čem autor píše. Protože je tahle situace nepřenosná a vy jste očividně "nová generace", jen vám přeji, abyste ji nikdy v budoucnu nezažil.

J. Šimek 28.8.2014 10:00

Re: Kdo je vrah

A kdo toho využije k vojenské anexi cizího území, je imeriální vrah.

J. Šimek 28.8.2014 9:58

Re: Souhlas s autorem..

Jasně, za všechno může Ukrajina. A Rusko anektovalo Krym nedopatřením.

Tohle máte z institutu, že jo ?

No, prezidenta už mají řádně zvoleného a termín parlamentních voleb mají za pár týdnů. To vám konečně zatne tipec. Kremrole.