5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
LACO 15.9.2006 9:52

59 lží o dokumentu Fahrenheit 9/11

Moore Bushe krásně odkryl, takže Mooreovi odpůrci se i stébla chytají... Takže poopravíme název článku a mezi slova "lží" a  "dokumentu" ještě vložíme přdložku "o"...:-)

Felix 17.9.2006 10:12

Re: 59 lží o dokumentu Fahrenheit 9/11

Zamyslíš se vůbec, než něco napíšeš ?  Četls vůbec ten článek ? :-/ ... leckteré údaje z tohoto článku jsou snadno ověřitelné. Jen se ti moc nechce, jelikož si už nějaké lži uvěřil, takže nechceš svoji víru upravovat, že ? ;-D;-D;-D

pavlik 9.11.2007 16:11

Re: Re: 59 lží o dokumentu Fahrenheit 9/11

Tyto "údaje" lze rozdělit do tří kategorií: poukazují na něco co se údajně moore snažil vyjádřit, a pak ho za to co vlastně ani nechtěl říci, peskují.

Opírají se v argumentaci o instituce, které jsou stejně nedůvěryhodné jako sama kritizovaná vláda, která je založila (vyšetřovací komise 11 září).

Veskutečnosti jen mění "klasifikaci činu", ale nespravedlnost neomlouvají jen dávají mooreovi za pravdu.

Černoši nebyli zaregistrováni proto, že jsou černoši, ale byli omylem považováni za těžké zločince (zajímavé je, že většinou šlo o černochy)

Ve výk

kopretina 17.9.2006 15:24

Re: 59 lží o dokumentu Fahrenheit 9/11

More je ultralevy naci-soudruh. Nesaha Bushovi ani po kotniky.

Richard 17.9.2006 16:57

Re: 59 lží o dokumentu Fahrenheit 9/11

Moor pracuje se lží a je to zdatný manipulátor. Je to typický americký levičák. Četl jsem jeho jiné články ve kterých byl sprostý a nechutný.

Thyronx 14.9.2006 21:55

Souhlas s clankem..

Je pravdivy. Kde jsou ti co tu prfed casem psali ze USA jde v Kuvajtu i Iraku po rope? Kolik ze toho USA zabrala? Nebyla to VYHRADNE USA kdo Kuvajtu tezbu ropy obnovila? Kuvajt osvobodila od Saddamova radeni? Nebyla to EU ktera se na Kuvajtany i Iracany zvysoka ....? A nakonec nebylo to OSN ktere v ostudnem programu "ropa za leky a potraviny" jim neposilala shnile a nepozivatelne potraviny?

Alex Juchelka 14.9.2006 22:21

Re: Souhlas s clankem..

Nezlobte se člověče, už Vám ani nebudu vytýkat, že jste se dodnes neomluvil p. Janečkovi za nesmysly, které jste o něm v minulosti tvrdil (skutečný Američan by se omluvil), ale ten dnešní komentář je naprostý blábol. Co se děje? V minulosti to sice nebylo o moc lepší, ale přece jen...! :-/

čtenář 14.9.2006 22:33

Re: Re: Souhlas s clankem..

Ale proč tak zhurta. US Army skutečně z Kuvajtu odešla i Saddámkovi dali šanci na polepšení se, ten si to vysvětlil po svém. OSN vskutku nestojí za nic a Kofi Annan o tom ví své.......

Leon K 14.9.2006 21:36

Juchelka byl jiz davno oznamen patricnym uradum.

Cinnost teto protiamericke spiny je pod kontrolou, jiz brzy se ho zde mozna zbavime.

Vodník 14.9.2006 21:38

Re: Juchelka byl jiz davno oznamen patricnym uradum.

Co se Vám stalo, že svoji zlobu musíte projektovat tak odpudivým způsobem? Jestli Vás nikdo nemá rád, tak si jeho lásku nezískáte tím, že budete bolševicky udávat a ničit životy svých bližních (nemluvě o tom, že v případě p.Juchelky se Vám to nepodaří - tedy do té doby než v Americe zvítězí totalita, což doufám ještě chvíli potrvá).

čtenář 14.9.2006 21:40

Re: Juchelka byl jiz davno oznamen patricnym uradum.

Nedovolím žádný, ani slovní, lynč Alexe. Leda by mi nedal k nahlédnutí tu ústavu Nového Izraele a jeho topografii a všechny zásady pro provoz NI, které v potu tváře dává dohromady !

Alex Juchelka 14.9.2006 22:16

Re: Re: Juchelka byl jiz davno oznamen patricnym uradum.

Děkuji za zastání čtenáři, ale příliš mi fandíte, je to zatím méně než draft a než do toho dám někomu nahlédnout, tak to musí napřed schválit Knesset...

V podstatě jde o to, aby se v novém domově cítili ti lidé od počátku dobře. Já vidím agresory především jako první oběti svých vlastních činů... :-/

Alex Juchelka 14.9.2006 22:19

Re: Re: Re: Juchelka byl jiz davno oznamen patricnym uradum.

Ad Kopretina - včetně těch agresorů, jejichž činnost je plně zaměstnána obranou...

kopretina 14.9.2006 22:23

Re: Re: Re: Re: Juchelka byl jiz davno oznamen patricnym uradum.

Na Vás osud Izraele nezáleží. To záleží na Izraelcích samotných. Stát Izrael patří Židům. tečka.Palestinci mají možnost mít stát v Gaze a na Západním břehu, jak praví mezinárodní právo a cestovní mapa.Tečka. Alexi, nemluvte jako nacista nebo radikalní islamista.

Vodník 14.9.2006 22:32

Kopretino, prozraďte nám

z kolika prefabrikovaných fragmentů lepíte ty svoje argumenty? Já jich napočítal asi 20, ale nebyl jsem pečlivý...

kopretina 14.9.2006 22:40

Re: To jsou fakta, milý Vodníku

To jsou fakta milý Vodníku. Ale prozradte mi jednu otázku. Tahle diskuse měla být o 11.9.2001 ne o vztahu Izraelců a Palestinců. Tak proč to pokaždé Vy a Alex posunete na otázku Izraele a Palestinců???

Vodník 14.9.2006 22:47

Re: Re: To jsou fakta, milý Vodníku

Ačkoli dnes jsem rozhodně tuto diskusi do Palestiny neposunul, je to celkem přirozené, to propojení současné americké vlády s israelskými zájmy to generuje zcela přirozeně.

kopretina 14.9.2006 23:05

Re: Re: Re: To jsou fakta, milý Vodníku

To je opravdu zajímavé. Za Izraelem stojí američtí rozumní křesťané a to je dobře. Zájem USA je zájem hájit spojence jako jsou Stát Izrael, Pákistán, Turecko, Egypt, Jižní Korea, Japonsko atd.

Alex Juchelka 14.9.2006 22:49

Re: Re: To jsou fakta, milý Vodníku

Tak proč to pokaždé Vy a Alex posunete na otázku Izraele a Palestinců???

Za to se upřímně omlouvám (a není to pokaždé...) - vždy mi vytanou na mysli ti tančící Israelci, ale neměl jsem to smutné výročí kazit jiným poukazováním na radovánky agentů sionismu...

Druhá, a zásadní, věc bylo to barbarství, které Israel demonstroval v Libanonu. To mi vzalo, jako bývalému relativnímu stoupenci Israele, skutečně dech. Tato svinstva se již nesmí jménem židů nebo USA opakovat!

kopretina 14.9.2006 23:02

Re: Re: Re: To jsou fakta, milý Vodníku

Násilnosti jsou OBOUSTRANNE, milý Alexi. Kdo zasévíá zlo, sklízí zlo. Hizballáh začal, sklidil válku. Stát Izrael se jen bránil radikálním islamistickým fanatikům, Tečka. Proč neoduzujete zvěstva AlKaidy, Hamadu, Hizballahu??? Atd. Židé i Arabové jsou SEMITÉ,maji podobný naturel. Proč nedsuzujete genocidu v Darfouru, kde Arabové zabíjejí černé křesťany. V televizi byl zajímavý pořad, kde se bavili Izraelec s Palestincem, oba se shodli, že jim jde na nervy, jak se každý do nich s.re, říkali: "jsme svěpravní, dokážeme se dohodnout sami".

kopretina 14.9.2006 23:18

Re: Re: Re: Alexi, zajímavé

že Vám nevyvstanou obrázky tančících Palestinců, kdyz spadly mrakodarpy po 11.9.2001, dále radost fanatikcých Palestinců, když se jim zdaří sebevrazědný atentát. Jste příliš ovlivněn komunistickou antiizraelskou propagandou.

spojence 15.9.2006 3:22

z bývalého relativního

 na současného genocidalniho vraha (je to doufám trestné i v USA) a idiotského trolla.

Presentace propadu do duševní choroby v přímém přenosu. Ecce Alexij Juchelka. Člověk to není, jen tupé hovado.

Richard 17.9.2006 17:00

Re: Re: Re: To jsou fakta, milý Vodníku

Juchelůko a jestli pak jsi byl znechucen všemy těmi raketovými útoky hizballáhu ? Jestli pak jsis přečetl kolik teroristických útoků spáchali palestinci ? Už dávno mohli mít svůj stát. Ale chovají se jako stádo rozzuřených opic.

čtenář 14.9.2006 22:29

Re: Re: Re: Juchelka byl jiz davno oznamen patricnym uradum.

Kdyby se to pojednalo, jako kolektivní dílo, něco jako Divadlo Járy Cimrmana, tak, aby se to mohlo hrát jak pro Izraelce, tak pro Palestince, byl by to nejlepší způsob, jak by mohli všichni slevit ze svých nekompromisních stanovisek. To by byl počin. Řešit fatální průser srandou. :-)

Jara London 14.9.2006 22:21

Re: Juchelka byl jiz davno oznamen patricnym uradum.

Ale fuj, to je hovado!

Ján Ján 14.9.2006 21:26

Takže pravdu má ten skvelý Bush?

Medzi tými dvoma Bushom a Moorom vidím jeden hlavný rozdiel. Ten druhý sa pýta Američanov a kladie jim otázky, trápi sa nad smrťou Američanov i Neameričanov. Toho prvého riadi Boh, všetko vie dopredu a používa svojej moci k tomu, aby za cenu vrážd, únosov a mučenia naplnal svoju predstavu jediného správneho sveta. Len si niesom istý tým, či mu ide o to pobiť čo najviac skutočných i domelých nepriatelov, ích žen a dětí len preto, aby ušetril životy vlastných ludí. Tá ropa, keby radšej bola kade to v Dárfúre  a nie v Iraku

čtenář 14.9.2006 21:37

Re: Takže pravdu má ten skvelý Bush?

Který "správný" Američan věděl, kde je Irák, Afganistán ?? Kdo z nich ví, kde je Česko, kde Slovensko ?? Ale cestovní kanceláře, jako Al-Qaeda, Talliban apod., svými důmyslnými činy pořádají zájezdy občanů Spojených států do jejich zemí, ačkoliv oni o to vůbec nestáli a klidně by prožili své životy v blažené nevědomosti o takových zemích. Ale kdo chce být poznán, pozornosti neujde. Tlucte a bude vám otevřeno, píše se v Písmu.

Thyronx 14.9.2006 21:43

Re: Re: Vzdelanost Evropanu

Z 50ti nejlepsich Univerzit sveta jich je plnych 5 na kontinentalni Evrope. 2 ve Svycarsku,2 ve Francii a jedna v Nemecku. Z prvni desitky jich je 7 v USA. To ze Amik nevi kde lezi ceska kotlina nerozhoduje o tom jestli je blbej, ale rozhoduje treba i to, ze on si umi poradit SAM skoro v jakekoliv situaci. To Cech se spolehne na stat. Kdo z Vas vi jake je hlavni mestato statu Idaho? A

čtenář 14.9.2006 21:49

Re: Re: Re: Vzdelanost Evropanu

Nebudu to gůglovat, kdysi jsem věděl z hlavy, ale už ne, stárnu. Vůbec neříkám, že jsou lidé ve Státech blbí, ale že se do různých koutů světa dostanou jaksi nechtěně, protože tam Amerika musí jít za někoho vyhrát válku. O kterou Spojené státy vůbec nestály.

žaneta 14.9.2006 21:51

Re: Re: Re: Vzdelanost Evropanu

Boise