Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
FEJETON: Když se oběť nebrání
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K. Potoček 16.11.2017 20:52koleno mi nevadí Sáhnutí na koleno a konec kariéry, je ještě brnkačka. By mě zajímalo, co by provedli doktorovi z urologie, za to, že mi bez varování sáhl prstem úplně někam jinam. Viděl bych to na popravu za úsvitu. |
I. Teren 16.11.2017 19:02Uzite si Ameriky ) Tento utok na heterosexualneho muza v krajine pokroku nie je nic noveho. Zacalo to tu uz asi koncom 80 rokov minuleho storocia. Do Europy to prichadza s velkym oneskorenim. Ktosi to financuje a propaguje. Nespadlo to z cisteho neba. |
Z. Lapil 16.11.2017 18:30Re: Tím chcete říci, Reagoval jsem na přístup některých až mnohých diskutujících. Omlouvám se těm, kteří nepochopili. Nechte to plavat - psát i pokoušet pochopit to znovu je příliš náročné na to, jak málo důležitá je to myšlenka. |
Z. Lapil 16.11.2017 18:25Re: Svoboda + Odpovědnost Tak to se omlouvám - mně přišlo jasné, že píšu ironicky o rádoby intuitivním přístupu těch naivních až hloupých žen, které se domnívají, že pro chápavého muže je dostatečnou odpovědí na dotaz "Děje se něco?" lakonické "nic". |
J. Kanioková 16.11.2017 16:371*
|
V. Student 16.11.2017 16:06Re: Váš tatínek Nejsem estét, ale myslím že by mě poněkud přešla chuť... To je strašný! |
J. Sinnreich 16.11.2017 15:17Re: Váš tatínek Na kampusech americkych universit se stava pravidlem, ze i pred dobrovolnym sexualnim stykem musi dotycna podepsat pravnicky formulovany affidavit, ktery vyvazuje partnera ve styku z nasledneho obvineni ze znasilneni. |
R. Fiala 16.11.2017 15:13Re: Viděl bych v tom tři hlavní motivy Ano tohle je součást řízené demolice naší tradiční křesťanskoevropské společnosti, o níž se již pokoušeli bolševici, nacisté a jiní. A její ideoví i praktičtí, zjevní i skrytí organizátoři za toto škůdcovské dílo nejsou postihováni. Umlčováni a postihováni jsou naopak ti, kteří si troufají proti nim veřejně vystoupit. |
V. Student 16.11.2017 14:46Re: Váš tatínek Měl jsem osvědčené toto pořadí: 1) pohledy 2) řeči 3) vilné pohledy 4) dotyky ... A ne že mě některá udáte! |
V. Student 16.11.2017 14:39Re: Viděl bych v tom tři hlavní motivy Už teď je patrný posun sexuálního zájmu směrem k pornu na internetu, a to je jen pár pohyblivých obrázků. Je jen otázkou času, kdy "sexrobot(ka)" zvládne uspokojit zájemce lépe než člověk, ostatně viděl jsem to v nějakém scifíčku, nešlo o Stepfordské paničky, novější. Tam sexrobot (fešák!) varuje paničku která si ho pronajala, že když si to s ním jednou vyzkouší, "už nikdy to s normálním chlapem nebude ono". Byla to taková jeho povinnost, ty ženy na to upozorňovat. Pak skutečně bude hrozit odcizení a rozvrat civilizace, jaké tady ještě nebylo. Už se nebudeme navzájem potřebovat v ničem! |
A. Alda 16.11.2017 14:01Viděl bych v tom tři hlavní motivy 1. V prvé řadě to rozdmýchávají konstruktéři a výrobci sexuálních robotek. (https://www.novinky.cz/veda-skoly/454739-neuprosne-se-blizi-era-sexrobotu.html) Aby měli důvod konstruovat a zlepšovat, potřebují jistotu odbytu. A tu jim zadaný muž nedá, stejně jako ne sexuálně úspěšný svobodný muž. Potřebují, aby se muži báli s ženami si vůbec něco začít a raději si koupili jejich výrobek - umělou, přívětivou, svolnou a chápavou ženu. A tak na tom intenzivně pracují. 2. Druhým hlavním motivem bude snaha feministek uspět v politice a vrcholných ekonomických funkcích bez stanovení genderových kvót, kterým se všichni duševně zdraví lidé smějí. Likvidace konkurentů nařčením z harašení a časem i jen pohrůžka nařčení z harašení dává ženám mimořádnou výhodu v boji o funkce na všech úrovních. 3. Třetím masivním důvodem je pak homosexualismu - lesby i gayové touží po možnosti většího výběru sexuálních partnerů a tak se snaží normálním lidem snahy o vzájemný a přirozený sexuální kontakt co nejvíce znepříjemni - aby s mládenci a dívky nedávali dohromoda a pro svou rostoucí sexuální frustraci pak byli více ochotni k náhražkovému sexu se stejným pohlavím. Samozřejmě tam budou i další drobnější doprovodné motivy, jako třeba sebeprosazení zamindrákované fuchtle nebo upozornění na sebe ze strany slávychtivé a bezvýznamné hvězdičky apod. |
V. Student 16.11.2017 13:51Re: Velmi správně. Ano, také mám ten pocit. A asi nejde jen o pocit. |
A. Alda 16.11.2017 13:46U nás měly ženy volební právo od roku 1908. Ale při volbách městských měly toto právo již ve středověku, byly-li svobodnými či ovdovělými vlastnicemi nemovistosti ve městě. |
A. Alda 16.11.2017 13:44Velmi správně. My svou prací živíme jiné a nikoli že oni svou zahálkou živí nás. |
A. Alda 16.11.2017 13:41Celibát platí pouze v Církvi římskokatolické a zaveden byl v souvislosti se snahou rotoucí síly dědičné šlechty, která chtěla i z far udělat dědičné úřady pro své děti. Celibát jim zatrhl tipec - ne každému mladému druho či třetirozenému šlechtickému synku se do celibátu chtělo. Kněžství je povolání a proto nemůže být dědičné (což dnes přečasto vidíme jak u pravoslavných, tak u protestantů). |
A. Alda 16.11.2017 13:38Tím chcete říci, že máme harašit více nebo méně? Nějak jsem Vás nepochopil. |
V. Student 16.11.2017 13:25Re: Svoboda + Odpovědnost Podle čeho? Lavička. On je k ní nakloněný, ona nic. On se jí dotýká, ona nic. Kdo nezakročí, je šovinistický macho? Vy byste zakročil? To byste mohl tady hodně rychle skončit v kriminále, až by vás Lapili:-) |
V. Student 16.11.2017 13:22Re: Váš tatínek třeba myslel "zapikat si" |
V. Student 16.11.2017 13:18Re: Autor má pravdu. Souhlasím s vámi jen s malou výjimkou: Pracuji osm hodin denně, někdy déle. Dvě hodiny strávím na cestě do a z práce. Pět dní v týdnu. Již můj otec i děda takto pracovali, děda dokonce více, včetně sobot. Každý z nich pracoval nějakých čtyřicet, resp. pětačtyřicet let. Babička i matka pracovaly také. Já budu pracovat čtyřicet sedm let, než mi vznikne nárok na důchod. Proč to píšu: víte, já si opravdu nemyslím, že "evropa žije na úkor ostatních". A při těch darech co jsme se naposílali a ještě naposíláme do "ubohé Afriky" (pamatujete na fond Solidarity? Dneska se říká "Běh pro Afriku". To běžci zaplatí nějaké startovné a peníze běží do Afriky...) si dokonce myslím, že spousta ostatních žije na náš úkor, včetně "ubohých Syřanů, Afghánců, Eritrejců nebo Somálců". |
V. Povolný 16.11.2017 13:12Re: Váš tatínek já bych rozhodně raději pikal než pykal, Rudofe. Předpokládám, že vy taky. Zopakujte si mluvnici. Ale k věci. Váš komentář asi patří k jinému článku. Autor píše o novodobém honu na čarodějnice, proti kterému je obrana nemožná a vy zase - po historickém exkurzu a konstatování ženské emancipace končíte na mužském šovinismu. Autor o voze, vy o koze. |
M. Prokop 16.11.2017 12:52Re: Lépe bych vaši činnost zde nepopsal? Goebbels se taky snažil. |
M. Prokop 16.11.2017 12:51Re: Autor má pravdu. Ten dluh vás ale drží fest. |
I. Schlägel 16.11.2017 12:17Re: Inu, Ano, u zdravých západních hodnot (momentálně na západě postupně mizejících) je to špatně. |
A. Bocek 16.11.2017 12:02Kdybych v mládí neharašil, nestal bych se děděčkem ( několikanásobným). Podobně to platí o mé celoživotní partnerce. |
M. Malovec 16.11.2017 11:08Re: Váš tatínek Dvoření je zaměňováno za harašení. Někomu tam skutečně haraší. |
B. Rameš 16.11.2017 10:24Re: Váš tatínek Zapomněl jste uvést, že v USA mlátili černochy! A buďte tak laskav, používejte singulár, za mě nemluvíte. |
P. Zinga 16.11.2017 10:19Re: Začalo to Twiggy? Tentokrát jste trefil hřebík na hlavičku: oni to skutečně dělají. o Výsledcích je diskutovaný článek. |
P. Rada 16.11.2017 10:08Re: Začalo to Twiggy? K otázce náhodnosti zastoupení homosexuálů ve vrcholné politice - kariéře... jen to, že ten kdo se stará o rodinu jak má - tedy víceméně naplno - sotva může mít dost sil i času na okolí a naopak. Né nadarmo proto v církvích platí celibát který umožnuje dotyčným věnovat se daleko více svému okolí. |
P. Zinga 16.11.2017 9:59Začalo to Twiggy Pro němčináře, doplnění předchozího: https://sciencefiles.org/2017/11/13/stadium-der-inkubation-gender-trash-an-deutschen-universitaten/ |
P. Zinga 16.11.2017 9:55Re: Inu, Anebo nechceme. Je to špatně? |