19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

EVROPA: Vyhazov z EU

Pan vyučený knihkupec, který nebyl schopen dokončit pro chabé studijní výsledky ani gymnázium, jinak také bývalý šéf europarlamentu, toho času předseda německé SPD známý i pod jménem Martin Schulz, uráží suverénní evropské státy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 18.12.2017 14:35

Re: No, já jsem Schulze pochopil jinak.

Asi Ukrajinci cestovali moc sem a do Ruska. Sem, aby se namlsali, do Ruska, aby viděli, kam je někteří jejich vůdci táhli a táhnou.

V. Novák 18.12.2017 16:56

Re: No, já jsem Schulze pochopil jinak.

Ukrajinci by mohli oblíznout všech deset, kdyby je jejich vůdcové vedli do Ruska. Jenže oni je nevedli nikam.

Zejména pak ne do Evropy, která o Ukrajinu stála jen jako o odbytiště a hlavně cestu svého zboží do SNS a EvrAzES. Když Ukrajina předvedla, že z SNS chce odejít a do EvrAzES ji nikdo nepozve a když si zlikvidovala to fungující ze svého průmyslu i zemědělství, hodí se už jenom jako odběratel ruského plynu od evropských firem. A zdroj gastarbajtrů.

J. Kanioková 18.12.2017 18:44

Přesně..

J. Kanioková 18.12.2017 18:43

Souhlas..

A. Alda 18.12.2017 9:17

Kéž by nás vyloučili.

Čím dřív vypadneme ze EU, tím větší šanci budeme mít jako národ zachránit se i pro další tisíciletí.

M. Valenta 18.12.2017 9:12

Klídek paní Šichtařová

Prý je "proces brexitu naprosto nedůstojným vydíráním". Kdyby tomu tak bylo opravdu, tak by hrdý Albion už dávno za sebou zabouchl dveře. Jinak poslední průzkum - 51% proti /43 % pro brexit. To se pak dost blbě vyjednává a ještě hůř práská dveřmi.

A Schulz? Ten v podstatě řekl to samé co tu Zeman hlásá už léta.

M. Prokop 18.12.2017 10:26

Re: Klídek paní Šichtařová

Vydírání to je, se zárukou. Nakolik je ještě Albion hrdý, to je jiná věc. Dost na to, aby připustil referendum a jeho výsledek. Tedy více než jiné státy, bojící se referenda co čert kříže.

J. Svoboda 18.12.2017 10:47

Re: Klídek paní Šichtařová

Referendum se tam ale zvrhlo v souboj emocí a po vychladnutí hlav je jim z toho dost blbě.

O takové referendum nestojím.

M. Prokop 18.12.2017 14:36

Re: Klídek paní Šichtařová

Naštěstí nerozhodujete. Nebo jo?

J. Svoboda 18.12.2017 15:27

Re: Klídek paní Šichtařová

Jsem volič, takže rozhoduji.

M. Valenta 18.12.2017 10:55

Re: Klídek paní Šichtařová

Napadá mě jen málo věcí (např. volič Babiše) ještě více náchylných k zneužití než je referendum a ani to o berexitu, jak pomalu vyplývá z vývoje po něm, nebylo výjimkou. V dnešní polarizované společnosti, což mají z velké části na svědomí právě zastánci referend (vědí, jak lid většinově a s náramnou chutí skáče na špek), jsou i obyčejné volby dost nebezpečný podnik. Referenda jsou dobrá pro obce a pak při mimořádných událostech jako bylo např. rozdělení státu.

M. Prokop 18.12.2017 14:37

Re: Klídek paní Šichtařová

Místo voleb a referend "moudré" řízení soudruhy z Brusele a místními? Děkuji, to radši ta referenda.

V. Student 18.12.2017 8:27

Je taková zvláštní doba.

Ano, Německo vyhrožovat smí.Každý dnes smí vyhrožovat. Lépe řečeno při nedostatku argumentace se vyhrožování od nepaměti ukazovalo jako poměrně účinný způsob manipulace s druhými (jednotlivci i státy). Smysl to má ale jen od těch silnějších. Od nás by to bylo směšné.

Svého času byla budoucnost očekávána radostně, s optimismem. Dnes se na ní díváme se strachem. Z řady důvodů, a oprávněně. Čím dál agresivnější politika mocných států, rostoucí bezohlednost vůči platným normám (a kdyby jen od zločinců), migrace, rostoucí počet institucí a profesí oprávněných kecat nám do života a výchovy dětí (vyhrožovat už nemusí, každý rizika zná.)a tedy zásadním způsobem náš život ovlivňujících... Inu, je taková zvláštní doba:-)

M. Šejna 18.12.2017 7:23

Schulz zas pobouřil místní eurofoby

Eurofobové, včetně Šichtařové, nenávidí EU a chtějí referendum o vystoupení z EU. Přitom vědí, že referendum jen tak nebude, a pokud by bylo, lidé nejspíš rozhodnou pro setrvání v EU.

Schulz tak českým eurofobům nabízí elegantní způsob, jak se z EU vyvázat bez referenda. Stačí odmítnout federalizaci EU. Šichtařová by tedy měla být Schulzovi vděčná za tento nápad. Ale možná Šichtařová jen nepochopila to kouzlo elegantního odchodu z EU, které jí Schulz nabídnul. Nejspíš to bude tím, že Šichtařová je moc studovaná, zatímco geniální nápady, jak snadno opustit EU, ji musí radit nedostudovaný knihovník.

P. Lenc 18.12.2017 8:14

Re: Schulz zas pobouřil místní eurofoby

Šejno,vy už ve své nenávisti nejste ani směšnou, ale doslova trapnou figurkou.Paní Šichtařové nesaháte ani po kotníky a toho jste si dobře vědom.O vašem "myšlení" svědčí vaše reakce na článek pana Kurase, jste opravdu chudák.

M. Šejna 18.12.2017 8:29

děkuji, pane Lenci

děkuji, pane Lenci, za Váši slušnou, argumetačně dokonalou a mnoha odkazy doplněnou polemiku s mým názorem.

J. Lepka 18.12.2017 10:08

Re: děkuji, pane Lenci

To nebyla polemika, Šejno, ale definice.

I. Schlägel 18.12.2017 11:44

Re: děkuji, pane Lenci

:-)

M. Prokop 18.12.2017 10:27

Re: Schulz zas pobouřil místní eurofoby

Jeho drahou EU "vovinuly nějaký mraky", tak ztrácí nervy.

J. Kopeček 18.12.2017 8:25

Re: Schulz zas pobouřil místní eurofoby

Šejno, nejste vy rodina s tím zeleným mozkem, který za minulého režimu kradl semínka? Vše tomu naznačuje.

M. Šejna 18.12.2017 8:30

Vážený pane Kopečku

děkuji Vám za Váši slušnou, argumetačně dokonalou a mnoha odkazy doplněnou polemiku s mým názorem.

J. Fridrich 18.12.2017 9:14

Re: Schulz zas pobouřil místní eurofoby

Víte, že mne to také napadlo, pane Kopeček ? Ten jeho táta kradl a prodával semínka - až mu na synka zbylo nějaké nepodařené..

M. Šejna 18.12.2017 9:29

přesně tak, pane Fridrichu

můj přibuzenský vztah ke generálku Šejnovi naposledy řešili bolševičtí kádrováci a estébáci v Bartolomějské, když jsem tam byl na výslechu.

Jsem dojat, že jste vy kádrováci dodnes nevymřeli, a že i dnes se zajímáte nikoli o názory člověka, ale o jeho kádrový a rodinný původ.

J. Schwarz 18.12.2017 21:23

Re: přesně tak, pane Fridrichu

A jaké metody výslechu jste používal? Bití holí přes šlapky nebo i elektrošoky?

V. Javora 18.12.2017 8:41

Re: Schulz zas pobouřil místní eurofoby

Co to píšete za nesmysly, Šejno? Vy jste ten článek nečetl.

M. Šejna 18.12.2017 9:07

děkuji, pane Javoro

děkuji, pane Javoro, za Váš podnětný diskuzní příspěvěk.

Melu stejné nesmysly jako paní Boublíková, jejíž komentář jsem si přečetl až teď. Jen mě překvapuje, že jste k ní také nepřidal Váš slušný a podnětný komentář o tom, že paní Boublíková mele nesmysly a že článek nečetla.

A. Alda 18.12.2017 9:18

Kdybyste ten článek dočetl do konce,

věděl byste, že paní Šichtařová výslovně uvádí realisaci Šulcova nápadu jako nelevnější a nejrychlejší způsob opuštění EU.

M. Šejna 18.12.2017 9:25

pane Aldo

paní Šichtařová píše, že nám Schulz vyhrožuje vyhazovem z EU. Já být eurofobem, tak bych to za vyhrožování nepovažoval, protože by to pro mě byla naopak skvělá zpráva.

Ale možná jsem nepochopil, že paní Šichtařová je ve skutečnosti euro-hujer a proto Schulzovo sdělení ona považuje za vyhrožování.

A. Alda 18.12.2017 11:05

Pro mne to je skvělá zpráva.

A paní Šichtařová na konci svého článku uznává, že je by to byl nejlepší způsob, jak Evropský svaz opustit, avšak na začátku říká, že není pro opuštění. Stojí prostě na straně Evropského svazu, ale nikoli jako státního subjektu, leč jako mezinárodního paktu evropských států.

Já bych se s mnohými z nich ale radši ani nepaktoval. Jsem proti. A hlasoval jsem proti vstupu a dodnes jsem nenalezl jediný důvod k změně svého tehdejšího stanoviska. Naopak mne realita přesvědčila, že jsem byl nedostatečně skeptickým, že je to horší, než jsem očekával.

J. Kanioková 18.12.2017 18:48

Smýšlíme stejně..

a JE to horší, než jsem čekala..