3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

EVROPA: Usmrtit, nebo vykastrovat!

Podle unie může mít zavlékání nepůvodních invazních jedinců do Evropy vážné hospodářské a sociální důsledky a může ohrozit původní populace. V červenci vydal Brusel černou listinu a na řadě je - mýval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 1.8.2016 23:24

Taky se divíte některým reakcím ?

Já už ani nežasnu, když mě šokuje komentář těch, které jinak považuji za realistické, rozumné lidi..

B. Rybák 1.8.2016 19:53

Dobrá zpráva!

EU-krati dávají góly do vlastní branky!

L. Novák 1.8.2016 21:25

Re: Dobrá zpráva!

Bohužel, tady si dal "gól do vlastní branky" Petr Mach.

J. Jurax 1.8.2016 21:57

Re: Dobrá zpráva!

Nedal. Opravdu to nechápete?

L. Novák 1.8.2016 22:24

Re: Dobrá zpráva!

K tomu už jsme napsali rozbor o kus níž.

J. Jurax 1.8.2016 22:40

Re: Dobrá zpráva!

Ale nedal - i přes rozbor o kus níž :-)

F. Šimek 1.8.2016 18:19

jeden z mála, co má zdravej rozum

navíc má 100% pravdu !!!

P. Rudolf 1.8.2016 21:11

Re: jeden z mála, co má zdravej rozum

Otázkou ovšem zůstává, co si František Šimek pod pravdou a zdravým rozumem představuje!

M. Prokop 1.8.2016 21:33

Re: jeden z mála, co má zdravej rozum

Něco úplně jiného, než vy eurofašiti. Ale obvykle taky "na hlavu", jen jinak.

J. Kanioková 1.8.2016 17:39

""seznam invazních nepůvodních druhů""

Jsou v něm muslimové ? Jak to, že NE ???

L. Novák 1.8.2016 17:57

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

To bude asi tím, paní Kanioková, že muslimové také patří do našeho druhu Homo sapiens, který je invazívní jako celek sám o sobě, bez ohledu na místní odlišnosti a zanedbatelné rozdíly v genetické výbavě skupin žijících v různých regionech na planetě Zemi. ;-) Neinvazívní komunity druhu Homo sapiens žijící v míru s přírodou v různých částech světa už byly dominantními invazívními kmeny stejného druhu vyvražděni nebo dohnáni k zániku a vyhynutí v nevyhovujících podmínkách.

J. Kanioková 1.8.2016 19:26

NE... Islám je naprosto neslučitelný s demokracií..

B. Rybák 1.8.2016 20:00

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

Takže současný Homo sapiens bojuje s PŘÍRODOU, kromě "zelených" (ateistických) spasitelů, kteří jsou muslimy zabíjeni přednostně!

R. Morava 1.8.2016 20:05

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

Je s podivem, kolik lidí tu podstatu článku nepochopili, nebo ji spíš trapně utápí v nepodstatnostech. Je to taková vědecká diskuseb o životě na Marsu na palubě Titanicu, který se potápí. Tady jde o to, že se EU stará o zvířata když se má se starat o lidi, kteří jsou v ohrožení a kteří EU platí. O kultury Evropy a život i bezpečnost Evropanů. Celkem dobře to hloupost EU ukazuje.

V. Klepetko 1.8.2016 20:44

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

Pane Moravo, ujišťuji Vás, že například invaze Bolševníku velkolepého bezprostředně ohrožuje nejen Vaší bezpečnost, ale i život. Pokud o tom Vy nebo pan Mach nemáte žádné povědomí, nejedná se o chybu zlých bruselských byrokratů :-)))))

L. Novák 1.8.2016 20:49

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

Je to tak. Lidská hloupost ... chodí po lidech. :-)

J. Jurax 1.8.2016 22:05

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

Vskutku :-)

M. Prokop 1.8.2016 20:54

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

Tak ten bolšev(ič)ník by ještě prošel, ale zabíjet nebo kastrovat zoologickým zahradám mývaly, to už je moc.

V. Klepetko 1.8.2016 20:59

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

Souhlas. Svobodu mývalům! :-))) Zde jde o to, ze byrokrat vždy spolehlivě pohnojí i dobrou myšlenku nějakou debilní prováděcí směrnicí...

V. Klepetko 1.8.2016 21:30

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

I když, v noci na 9/5 nám letos jakási nepůvodní mývalí bestie zakousla slepici. Žádná kuna! Takže to ještě zvážim, tu veřejnou podporu mývalů :-)))

L. Novák 1.8.2016 21:35

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

O tom, jak se mýval šíří v různých zemích, kam byl zavlečen lidmi, už byly natočeny přírodovědné dokumenty i s poukazem na obrovské škody, které přemnožený mýval v přirodě páchá.

Snadno se množí a útěk ze zajetí není ničím neobvyklým. Proto je důležité, aby u každého jedince chovaného v zajetí bylo zaručeno, že se při útěku do volné přírody nebude moci množit. Kastrace je ta 100% jistota. Ostatně, spousta milovníků koček si běžně nechává kastrovat svého kocourka jenom proto, aby změnil chování i zvyklosti značkovat si močí své teritorium. Nevím, co je tak divného na kastraci mývala, kde jsou důvody naprosto zásadní... :-)

J. Jurax 1.8.2016 22:04

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

Ano.

Jak sám nepochybně správně pravíte, neinvazivní komunity a/nebo komunity neschopné nebo neochotné se invazi bránit jsou odsouzeny k zániku. Doslova pravíte vyvražděny (ty komunity) nebo dohnány k zániku a vyhynutí v nevyhovujících podmínkách.

A co myslíte, brání se naše evropská komunita invazi moslemínů?

L. Novák 1.8.2016 22:27

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

Nechápu, proč bych měl naskakovat z článku o introdukci druhů v přírodě na problém migrace z Afriky vyvolané válkou.

J. Jurax 1.8.2016 22:57

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

Proč?

To se těžko vysvětluje - bez urážky, prosím, nejspíš proto, že nesledujete média, jež jsou migrace nejen z Afriky a nejen válkou vyvolané plná, že nechápete ironii a že Vám chybí smysl pro srandu - a tudíž se Vám článek a tyhle migrační jevy nespojují.

Tedy - pro mne je spíš nepochopitelné, jak to, že Vám to z takového a takto napsaného článku o introdukci, přesněji o směrnici EU ku bránění introdukci druhů v přírodě, navíc v souvislosti s osobou autora a aktuálním děním v Evropě, nenaskočí úplně automaticky na problém invaze migrantů a bránění jejich introdukci. A nevychutnáte si tu absurditu a kouzlo nechtěného ... nebo hůř možná chtěného ...

V. Klepetko 1.8.2016 23:06

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

Dehumanizace oponenta bývala vždy prvním krokem k jeho následnému zplyňování! Není to žádná sranda. Premýšlejte prosím o tom! Dobrou noc.

J. Jurax 1.8.2016 23:29

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

Ale kuš - o jaké dehumanizaci mluvíte?

Ještě jednou, pro Vás - čtěte pomalu, v případě nutnosti slabikujte: v článku je vypíchnut rozpor jistě chvályhodné péče o zabránění jednomu typu invazí důkladnými směrnicemi v kontrastu s postojem k jinému typu invaze, stejně nebezpečnému, proti němuž ale žádná opatření nejsou přijímána - aspoň žádná účinná. Je zde kritizována EU, jak se od autora taky očekává.

Jestli článek chápete jako výzvu ke kastraci či usmrcování lidských bytostí, jež byly předtím v článku dehumanizovány (mimochodem ukažte kde), pak mi nezbývá, než Vám vyjádřit soustrast - nemáte to asi jednoduché. Přemýšlejte prosím o tom! Dobrou noc.

V. Klepetko 2.8.2016 0:36

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

Díky za účast, to vždy potěší :-) Přemýšlel jsem o tom. A dospěl jsem k názoru, že ten článek je tak hnusný právě proto, že může být interpretován tak, jak to píšete. Velmi přesně jste vyjádřil něco, co považuji za odporně zapáchající myšlenkovou mršinu. Myslím, že sám pan Mach z Vás a vašeho výkladu radost mít nebude! Možná že se ale mýlím, a bude Vám naopak děkovat - a potom je vše mnohem smutnější, a SSO je vedena nesvobodným neobčanem. IMHO, pane Juraxi, IMHO...

M. Prokop 1.8.2016 20:52

Re: ""seznam invazních nepůvodních druhů""

Není to politicky korektní (ke spikleneckým teoriím, že je socialisté bruselní i národní potřebují k snazšímu vládnutí, jsem ještě nepokročil).

O. Dvořák 1.8.2016 17:35

?

Když já nevím, co celým tím textem chtěl pan autor říct ... :/

L. Novák 1.8.2016 17:50

Re: ?

:-)