28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Obávač 26.4.2006 9:55

http://otooto.aspweb.cz/Populace/Populace.aspx

Koukněte sem.

Za pár let si naše parlamenty odhlasují že přijímají Islám jako státní náboženství... ;-(

wintersf 22.4.2006 6:16

1984 newspeak

proc se rozcilujete? u nas jsou illegalni emigranti nazyvani nedokumentovani obcane, vyvazeni prace do zahranici je outsourcing, to ze illegalni emigranti studuji na universitach zadarmo je Akce nadeje, a kdyby se vam to nelibilo, tak jste rasista. jak rika lou dobbs, zavody ke dnu.

Jiri 21.4.2006 22:27

JEZISMARJA!!!!

Clanek je o tom, co se deje DNESKA a pulka diskuze je propindana o tom, co bylo nekdy ve stredoveku a kazdej druhej si tu honi triko, jakej zrovna von neni historik. Je jasy, ze urcity veci maji souvislost v minulosti ale zrovna tak je desne casto uplne, ale uplne jedno, co se stalo pred 367 lety, peti mesici, dvema dny a sesti hodinama.

DIVIZNA 21.4.2006 19:33

drobná připomínka historikům

Jestli je Evropa křesťansko-židovská netuším, ale myslím, že to je zcela beyvýznamné a nestojí za spory. Rozhodně není Evropa islamská a to je podstatné. Jsem-li někde hostem, beru především ohledy na zvyky a pravidla hostitele. Je vinou Francie, že zavlekla do Evropy muslimy a je také její povinností, aby je rychle z Evropy odstranila, pokud nerespektují evropské zvyky a pravidla. To je minimum, co lze po Francii požadovat. Nechme stranou středověkou hustorii, ale ví některý z místních historiků, že první kibuci vznikaly v Israeli (tehdy Palestině) ve třicátých letech minulého století a že od vzniku římské provincie Palestina až do vzniku židovského státu se názvem Palestinci označovali židé?

68 21.4.2006 22:17

Re: drobná připomínka historikům

„... pokud nerespektují (mohamedáni) evropské zvyky a pravidla...”  Tož, při současném trendu a v naší velmi liberální demokracii možná už docela brzy (20, 30 let?) to budou v tomhle „regionu“ vlastně jejich zvyky a jejich pravidla. Libleft demokracie snadno dokáže zdánlivě neuvěřitelné a nemožné. A bez násilí. (Takového odporné slovo.)

68 21.4.2006 22:22

Re: Re: drobná připomínka historikům

Jo, a ta Evropa, jak jsem někde slyšel, je prý opravdu křestansko-židovská. Taky se mi to nechtělo ani věřit, byl to šok.

68 21.4.2006 22:50

Re: Re: Re: drobná připomínka historikům

Jsem ale velice nedůvěřivej, a tak si říkám, jestli tedy Evropa fakt není „křestansko-židovská“ a není třeba ani kvádsko-avarská a prostě ta naše milá Evropa jenom tak nějak „je“, tak když se nakonec stane Evropou muslimskou,  bude aspon mít konečně nějkaou identitu. Může to být užitečný a pozdější generace budou mít k disposici nějaký ty "kořeny".

A.S.Pergill 21.4.2006 17:53

K tomu vyhnání Židů ze Španělska

Je nutné si uvědomit, že rekonkvista byl proces trvající několik generací, takže Španělé měli zkušenosti s tím, jak se chovali Židé v již osvobozených oblastech. Židé také zastávali na muslimských územích privilegované postavení oproti Španělům (zjednodušuji - Španělé jako národ vznikli později) a nijak se netajili se sympatiemi vůči islámu a naopak nesympatiemi vůči křesťanství. Takže nešlo o nějakou predikci budoucího povstání, ale o vcelku správnou úvahu, že jejich pobyt v čerstvě osvobozeném státě je z hlediska bezpečnostního rizikový.

Ovšem zásadní chybu udělali Španělé v tom, že připustili setrvání muslimů na svém území, pokud se (formálně) nechali pokřtít. Potom inkvizice vychytávala ty, kteří ve skutečnosti zůstali muslimy (a pracovali i na případném převratu nebo povolání in tervenčních vojsk z Afriky), kterých bylo zezačátku realtivně hodně. Tím získala inkvizice ve státě moc, jakou nezískala prakticky nikde jinde (snad s výjimkou papežského státu). Španělsko se pak změnilo na typickou úřednickou despocii, kde je jakákoli schopnost, výkonnost nebo dokonce iniciativa (byť třeba v mezích zákona) krajně podezřelá a musí být vyšetřována a potrestána. Tím ztratilo do té doby zastávanou pozici přední světové velmoci i přední místo v evropské kultuře. (Vývoj Španělska, v době rekonquisty relativně volného svazku několika států, zastávajících přitom postavení přední ekonomické a vojenské velmoci, do podoby prakticky unitárního státu zdegenerovaného na pozici téměř rozvojové země je velmi zajímavý z hlediska velmi obdobných tendencí v rámci EU.)

Bylo by zajímavé vědět, jak by vývoj Španělska pokračoval, pokud by Maury nekompromisně vyhnali, eventuálně vybili, ale nepřipustili jejich setrvání na dobytém území. Je docela možné, že by dodnes byla celá Amerika, severní i jižní, španělskou kolonií.

68 21.4.2006 21:56

Re: K tomu vyhnání Židů ze Španělska

No, ale není. (Amerika španělskou kolonií.) Co naděláme.

Fafa 21.4.2006 17:52

Minorito - 500 let?

Pokud nemáte jiné argumenty než staré minimálně pět set let

Smyrna byla prevazne recke mesto jeste pred 90 lety. Taky Armeni by asi nesouhlasili s Vasim nazorem, ze jejich genocida ze strany Turecka probehla pred 500 lety. Jugoslavii a Alzir uz zminil Stredocech. Mozna i v Darfuru a Biafre by s Vami nesouhlasili.

A obecneji. Kde je tedy podle Vas hranice, kam se historicky smi jit?  

Minorita 22.4.2006 10:14

Re: Minorito - 500 let?

Už je asi pozdě, není nic staršího než včerejší Pes. Ale pro forma:

Smyrna byla řecká ještě 400 let po pádu Konstantinopole. Ale po porážce Turecka ve WWI se Řekové pokusili využít situace a dobýt západní Malou Asii. Prohráli (jistý Atatürk k tomu měl co říci) a Smyrna přestala být řecká.

Jugoslávie - mám dojem, že oficiální obětí poslední balkánské války jsou bosenští muslimové? Nebo jsem něco přehlédl?

Arménie - tam došlo ze strany Turků ke genocidě. V tom máte pravdu, dosud tento argument v této diskusi nikoho z mých oponentů nenapadl.

David 21.4.2006 16:52

A co se takhle přestat schovávat za polovičatými termíny???

Islámský terorismus teď bude v bruselském newspeaku "osvobozenecký boj muslimů"; každý mrtvý křesťanský nebo bílý civilista teď bude "spravedlivě zabitý útočník na márov svět islámu". A první celoevropské sociální dávky, které EU zavede, bude odškodné pro rodiny sebevražedných "osvobozeneckých obránců" (rozhodně žádní útočníci, teroristi atd.), protože jejich smrtí jsme přeci vinni my. :-/

bobr 21.4.2006 17:02

Re: A co se takhle přestat schovávat za polovičatými termíny???

mate pravdu...je to cely k zbliti.

toNic 21.4.2006 15:03

dooost

OK, chapu to. Jdu si najit nejaky tupy nuz a uriznu si hlavu sam, prece tu namahu nenecham na mirumilovnych a nepravem pomlouvanych islamistech.

Doufam, ze nasi romsti spoluobcane co nejsou z romy (mam na mysli cigany) se dockaji stejneho slovniku ... a trpaslici na nej maji taky pravo, i kdyz sou ze vseho nejhorsi, protoze ty maly svine vam vlezou uplne vsude!!!

Minorita 21.4.2006 13:18

Křesťanští válečníci, připomeňte mi

V kolika (post)křesťanských zemích jsou dislokovány posádky muslimských států?

Jako zálohu na odpověď předesílám, že vojenské jednotky západních zemí jsou rozmístěny v sedmi muslimských státech, pokud jsem dobře počítal.

Ještěže naše obranná linie je takto posunuta na území sveřepého nepřítele.

Alex Juchelka 21.4.2006 13:25

Re: Islamsti teroriste

pokud vim pouze v Iraku jsou US jednotky v bojoverm nasazeni. A nebyky by tam kdyby islamsti teroriste nenapadli US 9/11. Prozatim teroriste vrazdi jenom v Indonesii (Bali), Anglii (Londyn), Spanelsku (Madrid), Indii, Palistanu, Afganistanu. Politima umirnenosti Chamberlaine vedla ku druhe svetove valce. Svet se od te doby ponaucil.

Minorita 21.4.2006 13:37

Re: Re: Islamsti teroriste

Jaký význam má spojení "bojové nasazení"? Byli Rusové v Československu v "bojovém nasazení"? A Němci v Protektorátě? V obou případech měli souhlas místních úřadů, v prvním případě i mezinárodně uznávané vlády.

Alex Juchelka 21.4.2006 14:04

Re: Bojove nasazeni

Ano byli - doporucuji si prohlednou fotografie sovetskych tanku pred prazskym orlojem, a rovnez fotografie prijezdu nacistickych vojsk v bojovem nasazeni patnacteho brezna roku 1939 do Prahy. President Hacha nemel svoleni presidenta Benese ktery uz tehda byl v exilu v Londyne.  Mistni vojenska posadka ve Frydku-Mistku jako jedina aktivne - bojovne se postavila proti nacistickemu vpadu. Prosim doplnte si mezery v historii naseho naroda ctenim originalnich pramenu (ne sovetskych padelku).

Minorita 21.4.2006 14:15

Re: Re: Bojove nasazeni

A ty si, kolego profesore, prostuduj současné fotografie amerických vojáků z Afghánistánu - mají ovšem jiné přilby.

Někde jsem četl, že nejvíce se na rozpoutání etnické nenávisti podíleli středoškolští profesoři tamních škol - ale asi to byla jen pomluva :)

Alex Juchelka 21.4.2006 14:27

Re: Minorita feminina nebo masculina?

Neskryvat se za zenskou prezdivkou - to je transvertismus! Ja osobne mam rad ty Kraut helmy ktere pripominaji nemecke z WW2. Po mnoha letech vyzkumu a pokusu US Army prisla na to ze yento tvar prileb nejlepe chrani - stejne jako polni uniformy soudobe US Army - jak jsou podobne polnim uniformam jednotek SS! A na tom vyzkumu utratili Americane nekollk milionu dolaru zatim co Nemci to uz uzivali behem WW2. Stredoskolsti profesori jsou pod moji uroven - fuj! Asi to je jenom skareda pomluva a ironicka narazka z Vasi strany.

Jiri Janecek USA 21.4.2006 20:59

Neskryvat se za zenskou prezdivkou

tohle je od Australske krysy ktery UKRADL nekomu identitu?

Jarda 23.4.2006 1:51

Re: Re: Bojove nasazeni

Pane Juchelko Vasemu clanku nerozumim,my jsme meli v r. 1939 dva presidenty? Pokud

vim dr. Benes v rijnu '38 abdikoval presidentem tedy byti nemohl a odjel do Chicaga kde na

tamejsi universite prednasel pravo, aspon to pise ve svych pametech.

Minorita 21.4.2006 14:29

Re: Re: Re: Islamsti teroriste

A když už jsme takto v bojovém nasazení okupovali tuto diskusi - v březnu 1939 byl Beneš ve Spojených státech jako soukromá osoba, ani sám sebe ještě za prezidenta nepovažoval. To přišlo až po vzniku Protektorátu.

Chce to, kolego, přesnost a Gründlichleit. Nezahrávejte si.

Harpyje 21.4.2006 19:58

Re: Re: Re: Re: Islamsti teroriste

Můžete mi vysvětlit co je Gründlichleit?

Stredocech 21.4.2006 14:54

když jsme u toho "souhlasu," slyšel jste o "finské"

vládě v Teriokách??? A v jakém nasazení byla sovětská armáda v Maďarsku roku 1956 ???

 

Minorita 21.4.2006 15:01

Re: když jsme u toho "souhlasu," slyšel jste o "finské"

Děkuji za podporu, Středočechu. Právě to jsem Juchelkovu plagiátu namítal proti jeho názoru, že kromě Iráku jsou Američané na Středním východě legálně, nebojově a se souhlasem tamějších administrativ.

Stredocech 21.4.2006 15:11

Re: když jsme u toho "souhlasu," slyšel jste o "finské"

Takže upřesním. Předsedou "vlády v Teriokách" byl v SSSR žijící finský komunista Otto Kussinen a její členové s největší pravděpodobností vůbec neexistovali, byly to fiktivní osoby.

Minorita 21.4.2006 15:16

Re: Re: když jsme u toho "souhlasu," slyšel jste o "finské"

Ano, v tom je vůči Afghánistánu rozdíl. Afghánský prezident Karzáí skutečně existuje a ovládá celý svůj prezidentský palác a část jeho zahrady.

Stredocech 21.4.2006 15:21

Re: Re: Re: když jsme u toho "souhlasu," slyšel jste o "finské"

A kdo ovládá ten "zbytek," který ve Finsku ovládal Mannerheim?

Minorita 21.4.2006 15:46

Re: Re: Re: Re: když jsme u toho "souhlasu," slyšel jste o "finské"

Kmenové skupiny a drogoví baroni z nich vzešlí. Nebrání Američanům honit Taliban, ale nenechají si mluvit do svých věcí. Karzáího respektují jako výhybku pro peníze od Západu, které inkasují za svou ochotu nedělat komplikace pronásledovatelům Talibanu.

Jistě víte, že 70% heroinu konzumovaného na Západě nyní pochází z Afghánistánu.