14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Obávač 26.4.2006 9:55

http://otooto.aspweb.cz/Populace/Populace.aspx

Koukněte sem.

Za pár let si naše parlamenty odhlasují že přijímají Islám jako státní náboženství... ;-(

Jarda 23.4.2006 1:51

Re: Re: Bojove nasazeni

Pane Juchelko Vasemu clanku nerozumim,my jsme meli v r. 1939 dva presidenty? Pokud

vim dr. Benes v rijnu '38 abdikoval presidentem tedy byti nemohl a odjel do Chicaga kde na

tamejsi universite prednasel pravo, aspon to pise ve svych pametech.

Minorita 22.4.2006 10:14

Re: Minorito - 500 let?

Už je asi pozdě, není nic staršího než včerejší Pes. Ale pro forma:

Smyrna byla řecká ještě 400 let po pádu Konstantinopole. Ale po porážce Turecka ve WWI se Řekové pokusili využít situace a dobýt západní Malou Asii. Prohráli (jistý Atatürk k tomu měl co říci) a Smyrna přestala být řecká.

Jugoslávie - mám dojem, že oficiální obětí poslední balkánské války jsou bosenští muslimové? Nebo jsem něco přehlédl?

Arménie - tam došlo ze strany Turků ke genocidě. V tom máte pravdu, dosud tento argument v této diskusi nikoho z mých oponentů nenapadl.

wintersf 22.4.2006 6:16

1984 newspeak

proc se rozcilujete? u nas jsou illegalni emigranti nazyvani nedokumentovani obcane, vyvazeni prace do zahranici je outsourcing, to ze illegalni emigranti studuji na universitach zadarmo je Akce nadeje, a kdyby se vam to nelibilo, tak jste rasista. jak rika lou dobbs, zavody ke dnu.

68 21.4.2006 22:50

Re: Re: Re: drobná připomínka historikům

Jsem ale velice nedůvěřivej, a tak si říkám, jestli tedy Evropa fakt není „křestansko-židovská“ a není třeba ani kvádsko-avarská a prostě ta naše milá Evropa jenom tak nějak „je“, tak když se nakonec stane Evropou muslimskou,  bude aspon mít konečně nějkaou identitu. Může to být užitečný a pozdější generace budou mít k disposici nějaký ty "kořeny".

Jiri 21.4.2006 22:27

JEZISMARJA!!!!

Clanek je o tom, co se deje DNESKA a pulka diskuze je propindana o tom, co bylo nekdy ve stredoveku a kazdej druhej si tu honi triko, jakej zrovna von neni historik. Je jasy, ze urcity veci maji souvislost v minulosti ale zrovna tak je desne casto uplne, ale uplne jedno, co se stalo pred 367 lety, peti mesici, dvema dny a sesti hodinama.

68 21.4.2006 22:22

Re: Re: drobná připomínka historikům

Jo, a ta Evropa, jak jsem někde slyšel, je prý opravdu křestansko-židovská. Taky se mi to nechtělo ani věřit, byl to šok.

68 21.4.2006 22:17

Re: drobná připomínka historikům

„... pokud nerespektují (mohamedáni) evropské zvyky a pravidla...”  Tož, při současném trendu a v naší velmi liberální demokracii možná už docela brzy (20, 30 let?) to budou v tomhle „regionu“ vlastně jejich zvyky a jejich pravidla. Libleft demokracie snadno dokáže zdánlivě neuvěřitelné a nemožné. A bez násilí. (Takového odporné slovo.)

68 21.4.2006 21:56

Re: K tomu vyhnání Židů ze Španělska

No, ale není. (Amerika španělskou kolonií.) Co naděláme.

Jiri Janecek USA 21.4.2006 20:59

Neskryvat se za zenskou prezdivkou

tohle je od Australske krysy ktery UKRADL nekomu identitu?

Hermann Göring 21.4.2006 20:08

Re: Kdo je to cesky Zid?

O tom, kdo je Zid, rozhoduji já.

Harpyje 21.4.2006 19:58

Re: Re: Re: Re: Islamsti teroriste

Můžete mi vysvětlit co je Gründlichleit?

Aurelius 21.4.2006 19:44

Re: Re: Pane Janeček USA,

"moralni turpidita, nebo moral insanity, a tento psychiatricky stav je popsany v kazde ucebnici psychiatrie" jako = Zdravý úsudek, kokote Juchelko!:-P

DIVIZNA 21.4.2006 19:33

drobná připomínka historikům

Jestli je Evropa křesťansko-židovská netuším, ale myslím, že to je zcela beyvýznamné a nestojí za spory. Rozhodně není Evropa islamská a to je podstatné. Jsem-li někde hostem, beru především ohledy na zvyky a pravidla hostitele. Je vinou Francie, že zavlekla do Evropy muslimy a je také její povinností, aby je rychle z Evropy odstranila, pokud nerespektují evropské zvyky a pravidla. To je minimum, co lze po Francii požadovat. Nechme stranou středověkou hustorii, ale ví některý z místních historiků, že první kibuci vznikaly v Israeli (tehdy Palestině) ve třicátých letech minulého století a že od vzniku římské provincie Palestina až do vzniku židovského státu se názvem Palestinci označovali židé?

tygr007 21.4.2006 18:12

heroin

To je ovsem problem pokryteckych zapadnich zemich. Lide zavisli na heroinu si ho sezenou, kdyby meli zariznout vlastni rodice. Misto nejakeho inteligentniho pristupu honi narkomafie. Lip se to da prodat volicum, ale je to zcela neefektivni.

Inteligentnim pristupem myslim zrizeni ordinace s doktorem a laboratori, prijde zajemce o heroin, udela se mu krevni rozbor, kdyz se nezjisti zavislost tak vykopnout, kdyz se zjisti hepatitida atp. tak lecit (zvlaste mladez, co si na herak vydelava prostituci a pak siri nemoci mezi nefetujici), zdravi dostanu davku zadarmo a nazdar. Cena syntetickeho heroinu je zanedbatelna. Mnozstvi skod zpusobene sekundarni drogovou kriminalitou (od kradezi na fet po narkomafie prorustajici statni spravou) je nesrovnatelne.

ps: Cestne prohlasuji, ze s heroinem mam zkusennosti pouze zprostredkovane a vubec toho nelituji ...

A.S.Pergill 21.4.2006 17:53

K tomu vyhnání Židů ze Španělska

Je nutné si uvědomit, že rekonkvista byl proces trvající několik generací, takže Španělé měli zkušenosti s tím, jak se chovali Židé v již osvobozených oblastech. Židé také zastávali na muslimských územích privilegované postavení oproti Španělům (zjednodušuji - Španělé jako národ vznikli později) a nijak se netajili se sympatiemi vůči islámu a naopak nesympatiemi vůči křesťanství. Takže nešlo o nějakou predikci budoucího povstání, ale o vcelku správnou úvahu, že jejich pobyt v čerstvě osvobozeném státě je z hlediska bezpečnostního rizikový.

Ovšem zásadní chybu udělali Španělé v tom, že připustili setrvání muslimů na svém území, pokud se (formálně) nechali pokřtít. Potom inkvizice vychytávala ty, kteří ve skutečnosti zůstali muslimy (a pracovali i na případném převratu nebo povolání in tervenčních vojsk z Afriky), kterých bylo zezačátku realtivně hodně. Tím získala inkvizice ve státě moc, jakou nezískala prakticky nikde jinde (snad s výjimkou papežského státu). Španělsko se pak změnilo na typickou úřednickou despocii, kde je jakákoli schopnost, výkonnost nebo dokonce iniciativa (byť třeba v mezích zákona) krajně podezřelá a musí být vyšetřována a potrestána. Tím ztratilo do té doby zastávanou pozici přední světové velmoci i přední místo v evropské kultuře. (Vývoj Španělska, v době rekonquisty relativně volného svazku několika států, zastávajících přitom postavení přední ekonomické a vojenské velmoci, do podoby prakticky unitárního státu zdegenerovaného na pozici téměř rozvojové země je velmi zajímavý z hlediska velmi obdobných tendencí v rámci EU.)

Bylo by zajímavé vědět, jak by vývoj Španělska pokračoval, pokud by Maury nekompromisně vyhnali, eventuálně vybili, ale nepřipustili jejich setrvání na dobytém území. Je docela možné, že by dodnes byla celá Amerika, severní i jižní, španělskou kolonií.

Fafa 21.4.2006 17:52

Minorito - 500 let?

Pokud nemáte jiné argumenty než staré minimálně pět set let

Smyrna byla prevazne recke mesto jeste pred 90 lety. Taky Armeni by asi nesouhlasili s Vasim nazorem, ze jejich genocida ze strany Turecka probehla pred 500 lety. Jugoslavii a Alzir uz zminil Stredocech. Mozna i v Darfuru a Biafre by s Vami nesouhlasili.

A obecneji. Kde je tedy podle Vas hranice, kam se historicky smi jit?  

nobody 21.4.2006 17:21

Re: Za vse mohou Zide a Americane.

Ale, naše úchylka z jutahu ani nezná jméno Finrod felagund? Tolkiena asi na vrbě nemáte a beznáte ,že? :-/

bobr 21.4.2006 17:02

Re: A co se takhle přestat schovávat za polovičatými termíny???

mate pravdu...je to cely k zbliti.

David 21.4.2006 16:52

A co se takhle přestat schovávat za polovičatými termíny???

Islámský terorismus teď bude v bruselském newspeaku "osvobozenecký boj muslimů"; každý mrtvý křesťanský nebo bílý civilista teď bude "spravedlivě zabitý útočník na márov svět islámu". A první celoevropské sociální dávky, které EU zavede, bude odškodné pro rodiny sebevražedných "osvobozeneckých obránců" (rozhodně žádní útočníci, teroristi atd.), protože jejich smrtí jsme přeci vinni my. :-/

www racek 21.4.2006 16:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blem, blem.

hmm, to myslíš cíl je poslední soud? ale ale, to jsou mi cíle ...

www racek 21.4.2006 16:27

Re: Re: hmm, pane blaha, nějak mi furt nedochází, co má tenhle kontinent společného se

nemám, soudruzi. jen nejsem pomýlen propagandou a ledascos jsem si prostudoval. židoský národ do 18 století opravdu nic neznamenal. toť vše. 

židovský národ byl fackovací panák staroveku, středověku a novověku. to vypestovalo opravdu elitní národ s vlastnostmi, které jsou potřebné pro přežití a ukázalo se, že i k vládnutí. teď fackuje nás. resp. s ohledem na moje částečně židovské předky, mě tedy fackuje jen ze 3 čtvrtin. vás asi víc. ani o tom nevíte, jak tuším.

Sowfiw 21.4.2006 16:11

Re: Podvodniku

Tam by Antonin Vacha nemohl pobirat podporu jako v Utrechtu. Antonin Vacha neni zadny antisemita, on jen nema ty kluky zidovske v lasce.

Minorita 21.4.2006 16:02

Všechno se vsákne

V Československu pak už po 1971 probíhaly volby desítky let pravidelně. (Chcete-li, "volby", vy máte rád uvozovky.)

Minorita 21.4.2006 15:46

Re: Re: Re: Re: když jsme u toho "souhlasu," slyšel jste o "finské"

Kmenové skupiny a drogoví baroni z nich vzešlí. Nebrání Američanům honit Taliban, ale nenechají si mluvit do svých věcí. Karzáího respektují jako výhybku pro peníze od Západu, které inkasují za svou ochotu nedělat komplikace pronásledovatelům Talibanu.

Jistě víte, že 70% heroinu konzumovaného na Západě nyní pochází z Afghánistánu.

Stredocech 21.4.2006 15:21

Re: Re: Re: když jsme u toho "souhlasu," slyšel jste o "finské"

A kdo ovládá ten "zbytek," který ve Finsku ovládal Mannerheim?

Stredocech 21.4.2006 15:18

Re: Křesťanští válečníci, připomeňte mi

Mimochodem, v Iráku už proběhly dvoje volby, rovněž v Afganistánu. Po okupaci ČSSR roku 1968 se normalizační komunisté odvážili uspořádat předtím odložené fraškovité "volby" s jednotnou kandidátkou až roku 1971.

Minorita 21.4.2006 15:16

Re: Re: když jsme u toho "souhlasu," slyšel jste o "finské"

Ano, v tom je vůči Afghánistánu rozdíl. Afghánský prezident Karzáí skutečně existuje a ovládá celý svůj prezidentský palác a část jeho zahrady.

Stredocech 21.4.2006 15:11

Re: když jsme u toho "souhlasu," slyšel jste o "finské"

Takže upřesním. Předsedou "vlády v Teriokách" byl v SSSR žijící finský komunista Otto Kussinen a její členové s největší pravděpodobností vůbec neexistovali, byly to fiktivní osoby.

Minorita 21.4.2006 15:09

Re: Re: Re: MINORITA

Johannnnko, hezky jste to ode mne sezobla. Mám rád ženy, u kterých vím, jak budou reagovat.