6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Svět podle Putina

Televize Prima pořadem Svět podle Putina dokázala, že žijeme ve svobodné společnosti a nejsme zatím ovládnuti cenzurou, i když jsem slyšel mnoho hlasů proti vysílání tohoto pořadu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Trick 27.6.2017 17:14

Re: A takto uvádí do reality svět podle Putina ruský Insider:

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-NATO-se-dale-na-vychod-rozsirovat-nebude-padlo-10-unora-1990-mezi-4-a-6-hodinou-Prestizni-Spiegel-ma-ve-svem-archivu-bombu-493874

M. Prokop 27.6.2017 17:26

Re: A takto uvádí do reality svět podle Putina ruský Insider:

Jo tak když jste byl u toho, to je jiná! :-P

A i kdyby takový slib existoval (máte na mysli něco jako Budapešťské memorandum?), kde je v něm svoboda zemí jako my, vybrat si, s kým chceme být partnery?

J. Václavíková 27.6.2017 21:55

Re: A takto uvádí do reality svět podle Putina ruský Insider:

To sotva. Sám Gorbačov tyto fámy vyvrátil.

A. Trick 27.6.2017 17:12

Jézusmarjájózef!

"A takto uvádí do reality svět podle Putina ruský Insider"

Vy věříte ruským webům? Pámbu s náma a zlý pryč!!!

P. Mach 27.6.2017 20:56

Fakta ti nejdou pod čumák, ty insidere?

.. asi to bude tím, že pod čumákem máš nejraději puťkovo tlustý střevo.

J. Minarčík 27.6.2017 15:30

propaganda lidských práv

Viděl jsem jen část,dávám autorovi článku zapravdu,proti straně bych chtěl říct,že se dnes velmi rychle zapomnělo na jedno podstatné,nejsou jen lidská práva,ale i povinosti,nemohu mluvit o lidských právech např.menšin,ale na ukor většiny ,nebo tu většinu přímo utiskovat vymáháním jen těch poviností,pak je to diskriminace uplně stejná!

P. Aron 27.6.2017 17:06

Re: propaganda lidských práv

Souhlas. Lidská práva, kromě těch základních daných Ústavou a Listinou základních práv a svobod jsou falešná agenda. To vše další nejsou žádná práva, ale nároky nejrůznější skupin a menšin, které jim má ta většina zajistit. A potom různá specielní práva opět nad rámec Ústavy a většinou i zdravého rozumu. Není to ale jen naivita. Cílem je rozbít současnou západní společnost právě s jejími svobodami a demokracií.

J. Kanioková 27.6.2017 21:33

:)))))))))

R. Tichý 27.6.2017 15:24

Aneb Rusko jako obet zapadneji polozenych statu.

Vzhledem ke sve poloze a rozloze Rusko nikoho v Evrope nezajima. Je za okrajem Evropy. Kdyby se staralo o svuj vlastni rozvoj, jako se stara o nerozvoj ostatnich, bylo by lepe...

M. Varadinková 27.6.2017 15:36

Re:

Tak proč potom média furt dokola melou Rusko sem, Rusko tam, Putin sem, Putin tam, Navalnyj sem, Navalnyj tam a předtím třeba: Pussy Riot sem, Pussy Riot tam.... když to nikoho nezajímá? Že by právě proto, že potřebují dělat tu protiruskou propagandu a vyvolávat ty fóbie?

V. Podracký 27.6.2017 16:02

Re: Milá paní oni se o Rusko zajímají až moc

Tím myslím západní oligarchy. Potřebují ruské přírodní bohatství. Nepřátelství nezačalo Krymem. Začalo, když Putin nastoupil na trůn a zarazil prodej ruských přírodních zdrojů, zabavil je tunelářským zlodějům, kteří už to chtěli levně prodat západním firmám. Rusko se nenechalo levně vykoupit jako my. Ale oligarchové zřejmě zatím nehodili flintu do žita. Mají Navalného a další.

M. Varadinková 27.6.2017 16:09

Re: Milá paní oni se o Rusko zajímají až moc

Jste si jistý, že to patří mně?

R. Tichý 27.6.2017 16:06

Re:

Odvádějí pozornost od svých vlastních problémů.

Vnější nepřítel je vždycky pohodlnější, než vnitřní.

M. Prokop 27.6.2017 17:28

Re:

To je ovšem proti všem ruským tradicím.

V tom jsou jako Arabáci, chtěli by západní úroveň života, ovšem bez západní (stále ještě) svobody, která ji generuje.

J. Mrázek 27.6.2017 15:14

Tohle hodně vysvětluje ....

z vedavec.org/komentare/2017/06/7305-usa-vyhlasily-rusku-ekonomickou-valku-za-totalni-zniceni.htm

P. Maleček 27.6.2017 12:58

Rus - mix vikingsko,mongolsko, turlických genů.

Fuj až sem si odpliv, jak odpudivě pro-ruskou propagandu autor spíchnul. Především Rusko je pro jakýkoliv demokratický stát smrtelným nebezpečím. To proto, že se pak tuctoví Rusové začnou drbat za uchem, jak je možné, že se tam v té demokracii mají líp, a mohl by si k hrůze tamních papalášů ala Putin začít říkat, že by tu demokracii chtěl taky.

Rusko je totiž už z genetického principu (po staletí znásilňováno mongolskými či turkickými nájezdníky) víc asijskou despocií než evropskou demokracií. I to jejich křesťanství je ve své podstatě víc islámsko despotické než křesťansko demokratické.

A tak Putin a spol nesmí připustit aby se občanstvo, hlavně sousedních, jakž tak demokratických států mělo líp než v té jeho despocii. Proto ty útoky na sousední demokracie. No a u západních demokracií proto ty jeho kecy o na rozdíl od Ruska morálně upadajícím západu a jeho podpora všemožným pomatencům, kteří chtějí západ zesocializovat a tak zavinit jeho skutečný úpadek. Byť třeba tím, že vyrábí dezinformace o ruské podpoře těch, co se socilaizaci na západě brání.

V tom je Rusko pro demokratický západ nebezpečné a myslet si že by si po socialismem rozvráceném západu Rusko vojensky nesáhlo může jen naivní trouba.

Však ruské, vikingsko (Rusové byli vikingský kmen, který z oblasti dnešního Petrohradu ovládl povodí dnes ukrajinsko-ruských řek a živil se lovem slovanských otroků a jejich prodejem na trzích až v Bagdádu, pak po staletí napadaní mongolsko-turkickými nájezdníky), mongolsko, turkické nájezdnické geny nespí.

J. Hejna 27.6.2017 13:02

Re: Rus - mix vikingsko,mongolsko, turlických genů.

Trapné jsou, pane Melečku, vaše kecy.

Oponovat jim netřeba.

M. Prokop 27.6.2017 13:18

Re: Rus - mix vikingsko,mongolsko, turlických genů.

Má v zásadě pravdu, jen to asi nebude genetikou.

M. Valenta 27.6.2017 13:23

Re: Rus - mix vikingsko,mongolsko, turlických genů.

Na pozadí tohoto celkem pravdivého vyobrazení Ruska je s podivem, že autor by nejraději poslal na pravdu boží i s posledních sil zbytky demokracie bránící západní Evropu.

M. Prokop 27.6.2017 13:28

Re: Rus - mix vikingsko,mongolsko, turlických genů.

Fakt je, že eunijní šílenství kolem multikulti, enviromentalismu, skupinových práv, kvot a podobných zhovadilostí, doplněné potlačováním diskuse o těchto problémech, Putinovi vydatně nahrává v jeho tezi o hájení starých dobrých hodnot.

A. Trick 27.6.2017 14:03

Re: Rus - mix vikingsko,mongolsko, turlických genů.

Na základě jakých znalostí a dlouhodobého studia můžete tvrdit o pravdivém vyobrazení.

Emanuel Moravec také podával pravdivé vyobrazení?

V. Podracký 27.6.2017 14:00

Re: Rus - mix vikingsko,mongolsko, turlických genů.

Jak může být proboha smrtelným nebezpečím stát, který je vojensky min. osminásobně slabší? Výlety do historie páně Malečka jsou jen pomluvou Ruska. Nějaké informační války jsou směšné. Pravda vždy vyjde najevo. A tady právě lidé páně Malečkova typu mají obavy, aby pravda najevo nevyšla. Proto to protiruské štvaní, aby lidé nezačali uvažovat svým rozumem, když se dozví informaci z druhé strany. Komunisté zanikli na lež, když už se jim nedařilo pravdu o Západě zadržovat a pomlouvání Západu lidé přestali brát jako pravdivé. My můžeme propagandě vzdorovat vždy jen pravdou. Tu ovšem lidé páně Malečkova typu nemají. Proto to štvaní proti Rusku.

M. Prokop 27.6.2017 14:18

Re: Rus - mix vikingsko,mongolsko, turlických genů.

Pan Maleček, podle vás, štve proti Rusku, vy zase Rusko hájíte.

Tak to máme 1 : 1.

Vy neznáte motivaci páně Malečkovu (natož "lidí páně Malečkova typu"), já zas neznám motivaci vaši či "lidí vašeho typu".

Jestli by nebylo lepší polemizovat o relativně ověřených skutečnostech a ne těhle hámotinách typu "lidí Malečkova typu".

Co je propaganda a co pravda neurčujete vy ani já (já se o to ani nesnažím).

M. Varadinková 27.6.2017 15:13

Re: Rus - mix vikingsko,mongolsko, turlických genů.

Není to 1:1, klapkaři. Normální je (mělo by být) neštvat. Proti nikomu, tedy ani proti Rusku.

V. Novák 27.6.2017 15:32

Re: Rus - mix vikingsko,mongolsko, turlických genů.

Nevidíte rozdíl mezi "štvát" a "hájit"?

V. Podracký 27.6.2017 16:12

Re: Rus - mix vikingsko,mongolsko, turlických genů.

Pan Maleček samozřejmě štve, protože tvrdí, že je Rusko nebezpečné pro demokratické státy.

R. Tichý 27.6.2017 15:20

Mate pravdu.

P. Aron 27.6.2017 17:10

Re: Rus - mix vikingsko,mongolsko, turlických genů.

Těmi genetickými principy se oháněl už Hitler.

M. Malovec 27.6.2017 12:11

Bez ironie

zajímavý článek.

V. Podracký 27.6.2017 11:38

Vážení, na závěr článku jsem uvedl otázky

Což tak si odpovědět na tyto otázky. Proč je protiruská propaganda a nepravdivé podávání reality? Musí to přece mít nějaký důvod. Obsazení Krymu je sice jakýsi důvod, ale ne k takovému masivnímu vyvolávání fóbií. To musí být něco jiného.