26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

EVROPA: Snění o integraci

To první je „islám“. Jeho kouzlo spočívá zejména v tom, kolik lidí se mu vyhýbá úplně, nebo je aspoň používá nesmírně opatrně. Jako by bylo tak trochu výbušné. O tomhle slově ale dnešní komentář nebude. Snad někdy jindy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Čábelka 6.8.2016 12:15

Re: Podle mého názoru je integrace možná, ale

Bože :o( - anarchistů

J. Chaloupka 6.8.2016 10:55

Nám myslím stačí ghetto SAPA v Praze Libuši a to je

ghetto relativně mírumilovné. Málokdo tam mluví česky a proč taky, když tam najde celý Vietnam. Vzhledem k tomu, že jim jako uznané menšině platíme i výuku vietnamštiny, televizi, noviny atd., tak vůbec nemají důvod se integrovat. Jen proto, že jejich kultura je pracovitá, tak tady žijí bez problémů. Pokud ovšem nepěstují konopí nebo nevyrábí pervitin, který se prodává na hranicích s Německem. Pak jsou ti "Češi" problémoví.

P. Princ 6.8.2016 10:55

Evropský model islámu

Francie hledá pro svých 8% obyvatel evropský model islámu :

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/216411000100802

Je to tam od cca 8. minuty.

J. David 6.8.2016 10:42

Asi budu za přízemního blba, ale...

Třeba taková kuna skalačka (pro "elity multikulti" Martes Foina)

, když se Vám usalaší na půdě, užjiete si sice krapánek kraválu po nocích, pokálených palubek v mansardách, ale tolerovaná kuna, není nebezpečím pro Váš kurník s nosnicemi. Pravda, v jejím naturelu je, plenit kurníky sousedů, nikolivěk kurníky domácí. Nu, a sranda tkví v tom, že soused má také půdu (tedy podkroví), kde má také usalašenu svojí skalačku, která zase občas plení kurník můj, nikolivěk jeho. Jsme oba "haluzáci" mysliveckého ražení, naše pozemky s kurníky jsou nehonebním pozemkem, takže řešením jsou "sklopce", a ... Buď deportace do pdkroví původního stávaniště, nebo ve vhodném ročním období užít roucho "martesa" na límec lodenu u koželuha. Nu, asi by to bylo na vesnici v souladu se selským rozumem. Nebýt ale blbů, dosazených do "regierungu" spolku pověřených obcí. Prý se kuny skalačky, mají integrovat do kurníků bez ohledu na identitu jejich půd a mansard, tedy multikulti přístup, aby nosnice byly obohaceny rozmanitým přístupem v mentalitě té které kuny. Kohouta, který populisticky kokrhá, když mu kuna vleze plenit kurník, nejlépe užít "na paprice", či mu alespoň uříznout, nebo opilovat ostruhy. Pletivo a sítě na kurníku je prý dle blbů "regierungu" neúčinné, možná leda tak z kanclaje. Víte, ty kuny na půdě mi nevadí, zrovna se "kaňkují", občas i dělají kravál, mají krapánek latentní "PrideParade", ale ne zrovna homosexuální. Nic proti buzerantům nemám, je to jejich věc, pokud mi to nevnucují a mne neohrožují. Nic proti muslimům nemám, pokud mne nebudou považovat za kafira, budou se chovat, jako hosté, přijmou moji kulturu jako dominantní a podle toho se budou chovat. O co vlastně jde? O Súru Fathu a súry následné? Džisju? Džihád? Býti jako slepice v integrovaném EU kurníku s musulmanskými fretkami? To někomu "jeblo". Bohušovi, pleši ozubené a jeho adlátům z ČSSD. Jsou již vůbec volitelní? Sobotka "off line" 2 litříky mi tento pablb nabídl k důchodu. Bohušu, bude to volební propad. ÚP?????

L. Popovský 6.8.2016 10:56

Bohuslav Sobotka slíbil, že pokud ČSSD nevyhraje krajské volby, tak odstoupí.

J. Fialová 6.8.2016 11:07

Re:

Ale už to odvolal - že prý až když parlamentní :))

Z. Čábelka 6.8.2016 12:07

Re:

Tak asi existují i necinknuté odhady :o).

Ať už táhne v zapomnění i s tou celou vládní socialistickou sebrankou!

L. Popovský 6.8.2016 13:12

To mě mrzí...

J. Kratochvíl 6.8.2016 11:24

Nadáváte premiérovi vlády, která je neúspěšnější

za posledních 25 let od r. 89. Myslím, že mnoho spoluobčanů na to má jiný názor než je ten váš, naštěstí a určitě k vašemu zklamání. Nic si z toho nedělejte.

Z. Čábelka 6.8.2016 12:12

Re: Nadáváte premiérovi vlády, která je neúspěšnější

Nesmíte věřit smradlavé samochvále a tomu co se vám hodí a podívejte se na státní dluh a růst mandatorních výdajů. :o). Ta sláva s příjmy do státní kasy brzy praskne a dluh je přesto stále větší.

J. Kratochvíl 6.8.2016 13:21

Re: Nadáváte premiérovi vlády, která je neúspěšnější

A vy zase nesmíte věřit těm "smradlavým" pohádkám o státním dluhu jako o jedinému kriteriu úspěšnosti ekonomiky. Stát také musí budovat infrastrukturu dálnice, železnice atd. Zanedbáváním těchto věcí je vytvářen stejný dluh pro další generace, ne-li horší než ten finanční. Např. výstavba a modernizace železniční sítě je v ČR zpožděná za vyspělými státy o 50 let, o dálniční síti nemluvě. To vám připadá v pořádku?

Z. Čábelka 6.8.2016 14:09

Re: Nadáváte premiérovi vlády, která je neúspěšnější

Ano, dluhy, pro vás pohádka, když se nesplácí smrdí neskutečně :o). Jen si jich pár nasekejte a ochutnejte pohádku od smradlavejch exekutorů :o). A co jste, soudruzi, za ty dluhy postavili? Houno z prožraného je stavba jen pro vás hrdobce!

J. Kratochvíl 6.8.2016 15:31

Re: Nadáváte premiérovi vlády, která je neúspěšnější

A co postavili kapitalisté za ty ukradené a vytunelované peníze. Houno!

Z. Čábelka 6.8.2016 16:55

Re: Nadáváte premiérovi vlády, která je neúspěšnější

A které máte na mysli? :o)

Z. Čábelka 6.8.2016 17:33

Re: Nadáváte premiérovi vlády, která je neúspěšnější

Vám rudým sociálním soudruhům někdo krad něco, co nevíte, jak by to mělo vypadat, kde to hledat a koho žalovat. Od nás ostatních si vy, soudruzi, stále půjčujete i to, co jsme si ještě ani nestihli vydělat. To uznejte, to je i v kapitalismu unikát. Ještě vám připomenu, že jste nějak zapomněli vrátit dluhy i skoro šedesát let staré a nesplácíte ani nové ani svým soudruhům, viz Altner.

P. Selinger 6.8.2016 13:31

Re: Nadáváte premiérovi vlády, která je neúspěšnější

Nechci žít v České socialistické agrofertní republice !

J. Kratochvíl 6.8.2016 14:59

Re: Nadáváte premiérovi vlády, která je neúspěšnější

To je váš problém! Myslím, že Češi se bez vás obejdou.

P. Princ 6.8.2016 10:08

Off topic

Omlouvám se za odlehčení závažného tématu, ale In the Hall of the Mountain King neodbytně evokuje In the Court of Crimson King.

https://www.youtube.com/watch?v=lrsW--Sh7YE

R. Szewczyk 6.8.2016 10:36

Re: Off topic

kurde, nebesa , zlatá era nejen rocku......nedá mi to , musím se pochlubit, mám to LP, dal jsem za ní celý svůj měsíční plat, na burze v Ostravě, někdy kolem 1980, plat byl kolem 1200kč

J. Pražák 6.8.2016 9:58

výborně napsáno.

Redakce by mohla přidat stručné hodnocní všech článků +/-.

M. Varadinková 6.8.2016 9:20

Vynikající!

Jasně, logicky a polopatě vysvětlené.

Jenže sluničkář-fanatik to nechce vidět ani slyšet, má svoji fanatickou víru a posedlost "páchat dobro". Nebo na té integraci prostě vydělává - viz množství dotací pro všelijaké "začleňovací" neziskovky.

R. Gramblička 6.8.2016 10:37

Re: Vynikající!

souhlas, není co dodat. Copak nám k tomu asi řekne jistá Frau von Deutschland?

P. Burda 6.8.2016 9:15

Nač integrovat

Stačí, když lidem v nouzi nabídneme střechu nad hlavou a stravu. Děti povinně do škol - to zase ano. Na dobu, než se situace u uprchlíků doma uklidní by mu mohla stačit téměř libovolná ubytovna.

Za ubytování a stravu bude platit 100% dodržováním našich zákonů. Komu se to nelíbí, ať hledá azyl jinde. A naše zákony mimo jiné praví, že na udělení azylu se čeká v první bezpečné zemi.

Kdo se ožení/vdá s českou občanskou/českým občanem, ten tu může po dobu trvání manželství zůstat. Takovému pak po pár letech prokazatelné adaptace patří i české občanství.

R. Gramblička 6.8.2016 10:38

Re: Nač integrovat

a jak ty lidi, až se situace stabilizuje, donutíte, aby se vrátili zpátky? Násilím?

Z. Čábelka 6.8.2016 12:19

Re: Nač integrovat

Prostě ano. Stejně tak jako i okupanta na cizím majetku! Nebo byste ho na něm trpěl?

R. Gramblička 6.8.2016 13:50

Re: Nač integrovat

V pořádku, to ano, ale v dnešním bláznivém korektním světě plném ukřičených aktivistů a jich se bojících a moralizujících politiků to prostě nejde.

K. Janyška 6.8.2016 9:15

Integrace je umělý vynález neomarxistů, kteří věří

v převýchovu člověka, aniž by věděli co je to lidská mysl ve skutečnosti. Ona, infikována náboženskými předsudky, tedy strachem z opuštění svého Boha, je prakticky nevratně zkažena. Proces civilizace, tedy individaliace a subjektivizace člověka, stojí na jiných, než morálních postulátech. Stojí na ekonomických pilířích. Tam, kde banány rostou sami a je teplo, nic lidi nenutí starat se o zítřek a přežití. V tom je problém. Naopak, ti ze světa vyspělého, kteří tuhle teorii neovládají, mají pocit, že slabost lidí z oblastí světa, o kterých mluvím, zavinili oni. Není tomu však tak. Je to jen a jen tím, že takový je svět. Integrace necivilizovaných do oblastí s lidmi civilizovanými je možná, ale jen v malém množství nebo za cenu znecivilizování těch, kterým se dnes říká lidé civizovaní... Dzp.

Z. Rychlý 6.8.2016 20:52

Re: Integrace je umělý vynález neomarxistů, kteří věří

To by měly děti v mateřské škole umět nazpaměť místo Křišťálové studánky. Teprve pak se budou spontánně vyvíjet v homo spontanikus.

R. Szewczyk 6.8.2016 8:28

ha ha ha

hm, ad integrace, moudří naši předkové usoudili, že integrace není možná, proto vysídlili na věčné časy židy a Židy, později z čech němce a Němce, a to doslova během pár týdnů, a to zcela podle zákonů. které platí snad dodnes, viz Benešovy dekrety, z lenosti nepřipomínam další, třeba maďary, ..........kurnik šopa, teď mně napadlo, proč se jeden čas kecalo o zrušení oněch dekretů, no viz výše

P. Hlosta 6.8.2016 9:38

Re: ha ha ha

Otáčíte autorova slova šikovně, ale jen pro blbé! Vy máte v hubě židy a Židy, němce a Němce, což z naprosté většiny byli občané Československa, dříve Habsburské monarchie. Nacistické období dějin nebylo o integraci a to ani náhodou. Tam to slovo prostě nemůžete nijak zapasovat, aniž byste popřel jeho smysl. Také vystěhování němců z Československého území, ať už na přání vítězných mocností, či na přání vlády státu, nebo jiná přání, nelze pojmemnovávat významem slova integrace, protože to byl opačný proces. Snad byste mohl o integraci pohovořit s řeky u nás přijatými do azylu za socialismu. Ti se sice integrovali z větší části dost slušně úspěšně, ale odsud pocuť . Též se scházeli ve svých komunitách a nostalgicky se drželi svých zvyklostí. Že jsou zvyklosti evropského prostoru vzájemně kompatibilní? No pochopitelně. To ale blbci nedojde a chytrákovi se to nechce si přiznat.

Někdo prostě potřebuje v té Evropě udělat čurbes za každou cenu! Proto se vzývá příchod imigrantů z neevropských zemí a muslimských zvláště. V Česku máme výjimečnou minoritu z imigrantů z Asie - Vietnamci. Nakolik jsou už integrovaní, to nelze jednoznačně tvrdit. Není to ale nenávistná imigrační skupina a přistěhovali se jako ekonomičtí imigranti a to postupně, nenásilně a ačkoliv mají odlišný pohled na obchodování i práci, přesto se bez protestů přizpůsobují požadavkům v našem státě. Jistě ne najednou, ale v čase. Máme u nás přes půl milionu imigrantů! Pokud s nimi jsou jaké problémy, stačí a nemusíme si dobrovolně přidávat další, případně se systematicky nechávat likvidovat od nepřizpůsobivých agresivních.

Že je dost poblázněných sluníček, je znakem doby. Bez peněz by to ovšem až tak nešlo, že. Velký sponzor miliardář Soroz by mohl vyprávět, jak se jeho finance podílí na nadšení sluníček. Stejně tak by mohly soukromé nadace Arabské provinience, usídlené V USA, popsat, jak se sponzoruje útěk, čili emigrace, do Evropy. Za kolik tohle podporují mnozí EU politici, to se lze jen domnívat.