Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Putinismus a Česko
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L. Šádek 4.8.2014 20:21Je to přece názor pana Urbana a NP mu ho zveřejnil. Stačí si přečíst první odstavce a hned víte, že s objektivitou tento článek nemá nic společného. Tak prostě dále nečtu. To je demokracie. |
J. Kanioková 4.8.2014 19:25.... Ukrajinská krize: pravda je jedna z obětí v ukrajinské propagandistické válce - http://jdem.cz/bpyjq7 Schelin: "Moldavsko je neutrální stát a nemá zájem na válce" - http://jdem.cz/bpyjp4 |
J. Vintr 4.8.2014 19:02Autor článku má stoprocentně pravdu a možná je to ještě mnohem horší. Třeba si Putin na Ukrajině jen testuje, jaká bude reakce Západu na to, že Rusko zabere území jiného státu. A když mu to projde (což je skoro jisté ), bude pokračovat. A kdo ví, kde to skončí ... |
P. Vaňura 4.8.2014 19:10Téměř určitě máte pravdu, totéž dělal soudruh Hitler, až se nakonec přepočítal. Ale přání zahraničních Němců být součástí Říše bylo nakonec splněno, jenže jinak, než si představovali. "Hitler má tu chybu, že neví, kdy se zastavit" (c) J. V. Stalin. |
P. Vaňura 4.8.2014 15:54Jinak, hlavním nepřítelem Evropy není Rusko, ale islám Takže to Rusko se nám může ještě hodit. To je možná SKUTEČNÁ příčina "proputinovského" postoje některých politiků! |
J. Vintr 4.8.2014 18:34Re: Jinak, hlavním nepřítelem Evropy není Rusko, ale islám Islám sežere i Rusko. A možná dřív než Evropu. Příčinou je hlavně alkoholismus a nízká porodnost. To, že by Rusi Evropě někdy pomohli, je mimochodem velice naivní představa. Jedině tak do hrobu ... |
P. Vaňura 4.8.2014 19:01Političtí korektníci ovládají Evropu, nikoliv Rusko Vnitřní nepřítel je horší, než vnější. |
J. Jukl 4.8.2014 14:08Je o tom sporu.
|
Z. Baldova 4.8.2014 13:22J. Kanioková Vy byste se presne hodila do skupiny bejvalejch poradcu VK taky nejste z opice? |
J. Kanioková 4.8.2014 12:02Je smutné když se "novináři" musí živit takovýmito jednostrannými agitkami. Nebo už autor ví, kdy se nynější studená válka změní v horkou a nechce nic zameškat ? Putinismus (pokud něco takového existuje) je jenom transformovaný kosovský clintonismus z konce minulého století. Obyčejná P&L agitka.. Je dobré si všimnout jednoho z oblíbených mediálních triků, kterého používají "intelektuální elity" + Západ, když chce někde protlačit své zájmy. Vždy je vybrána jedna osoba, která se stane perzonifikací absolutního zla a do které se všichni strefují. Ono se neútočilo na Irák, nýbrž na zlého Saddáma, nikoliv na Libyi, nýbrž na zlého Muammara, nikoliv na Sýrii, nýbrž na zlého Assáda, atd. atd. A Krym? Otázkou je, čí je to území. Patří území šlechtě? Nebo vládám? Nebo lidem, kteří na tom území žijí? Pokud si většina obyvatel Krymu přála nebýt součástí Ukrajiny, tak je to jejich mezinárodně uznané právo. Existuje totiž "International Court of Justice advisory opinion on Kosovo¨s declaration of independence" z 22. července 2010, tedy v podstatě fungl nové, které tvrdí něco opačného. Mezinárodní trestní tribunál totiž konstatoval, že v mezinárodním právu NENÍ žádné ustanovení, které by bránilo jednostrannému vyhlášení samostatnosti, stejně jako takové vyhlášení není vázáno vnitřním právním řádem původního státu. Toto stanovisko Mezinárodního soudu doslova převzalo argumentaci z písemného stanoviska Spojených států ze dne 17. července 2009. Odkaz: http://www.icj-cij.org/docket/files/141/15704.pdf |
S. Netzer 4.8.2014 12:10Re: Je smutné když se "novináři" musí živit Smutné jsou spíš reakce zaslepených slepic, které si namlouvají, že jsou objektivní. http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/266923-eurasianismus-ideologie-ktera-ma-ovladat-dnesni-kreml/ |
J. Brunner 4.8.2014 12:42Re: Je smutné když se "novináři" musí živit Smutné je, že spíše Vy jste příklad "objektivního" hrabavého tvora. |
V. Čermák 4.8.2014 12:21Re: Je smutné když se "novináři" musí živit Já si myslím, že v případě Urbana se o agitku nejedná, je to prstě Urban. Nevzpomínám si, že bych s ním někdy v něčem souhlasil. |
H. Gene 4.8.2014 14:44Re: Je smutné když se "novináři" musí živit Nějak plácáš. 1. To, co nazýváš mediálními trikem, je prostá logika. U autokratického režimu je logicky celý režim personifikován autokratem. Nebo mě seznam s tím, kdo tedy - dle tvých slov - onu osobu vybere. 2. A Krym? Žádná taková otázka není. Proč by mělo území patřit šlechtě, vládě nebo lidu? Patří samozřejmě Ukrajině. Pokud si většina obyvatel Krymu přála nebýt součástí Ukrajiny, měla podniknout podobné kroky, jako kosovští. To ovšem neudělala. Pokud by sis ono stanovisko soudního dvoru přečetla, přišla bys na to, že se obě situace liší zásadně (nehledě na bezprecedentnost stanoviska). Např. přítomnost ruských vojsk a faktické obsazení Krymu před "referendem" je zásadní překážka přijmout rozhodnutí krymských jako "akt sebeurčení". Zamysli se nad tím, proč není třeba uznán Severní Kypr. |
J. Friedlaender 4.8.2014 17:07Re: Je smutné když se "novináři" musí živit Nemám teď čas ověřovat si Vaše citace soudních výroků (ověřování bývá u lidí Vašeho druhu vždycky zapotřebí). Jenom vezměte laskavě na vědomí, že tím hájíte i oprávněnost předání Sudet Německu v roce 1938. |
J. Vintr 4.8.2014 18:41Re: Je smutné když se "novináři" musí živit Vážená paní, podívala jste se někdy na mapu? Krym je s Ruskem "spojen" pouze mořským průlivem, zatímco pevninsky souvisí s Ukrajinou. Z Ukrajiny bere veškeré energie i vodu a je nani napojen i po jiných stránkách. Pokud by si obyvatelé Krymu skutečně přáli patřit k Rusku, tak by byli úplně padlí na hlavu. Oni asi většinou padlí na hlavu nejsou, ale připojení Ukrajiny k Rusku bylo přáním soudruha Putina a jich se ve skutečnosti nikdo neptal. To referendum byl nejspíš jen podvod. |
J. Dona 4.8.2014 11:31Mezi největší nacistické lotry patřili Rakušané- Hitler, Kaltenbruner, Mengele. Mezi největší grázly v bývalém SSSR patřili Gruzíni a hlavně Ukrajinci. Ti jimi zůstali dodnes. |
J. Boleslav 4.8.2014 11:39Re: Mezi největší Možná máte pravdu, a co s tím? Vyviňuje to snad Němce a rusáky jako největší gaunery 20. století? |
S. Netzer 4.8.2014 11:51Re: Mezi největší Günzburg je v Rakousku? |
V. Kain 4.8.2014 12:08Re: Mezi největší Islamizaci Evropy podporují soudruzi až na vyjímky v Bruselu.Dokonce jedna z komisařek Cecile Malmströmová je pro co největší příliv imigrantů.(Náš Diensbier by nebyl lepší).Ti politici kteří chtějí se zaplavováním islamistů skoncovat jako ve Francii Le Penová či v Anglii Nigel Farage a samozřejmě že nechtějí centralismus soudruhů z Bruselu jsou proputinovští.Každý imigrant v Rusku musí ctít zákony té země a podle toho se chovat,toto samozřejmě v Evropě muslimové nemusejí.Kdo zaplatil škody které ta zvířata napáchala např.ve Francii?Jak je to možné,že v Evropských městech jsou už dnes místa kam by policie jela jedině v tanku?V Rusku toto není možné.Tam by s nimi bylo velice rychle rázně zatočeno.Kdo ohrožuje Evropu víc Rusko a nebo Islám? |
H. Gene 4.8.2014 14:47Re: Mezi největší Rusko. Pokud trvám na tom, že na červenou se nejezdí, neznamená to, že jsem prokomunistický, ani kdyby to měli jako hlavní bod programu. |
P. Vaňura 4.8.2014 15:51Můžete ty zlé Ukrajince VYJMENOVAT? Zlí Gruzíni byli v celostátním měřítku DVA, možná tři. Totiž Stalin, Berija a Ordžonikidze. Pak tu byli dva ukrajinští Židé, Trockij a Kaganovič. Chruščov (ovšem, z ruské rodiny) a Brežněv byli sice Ukrajinci, ale nepatřili mezi pachatele nejhorších zvěrstev. Pak tu lze ale nalézt i dva Poláky, Džerdžinský a jeho nástupce v čele Čeky Menžijskij a jednoho Arména (Mikojan). Ruští komunističtí zločinci byli hlavně Ježov a Molotov. Malenkova, Kalinina, Suslova a další bych dal až do druhého stupně. Lenin sám byl rusko-tatarsko-židovský míšenec. Takže čekám na ty Ukrajice. |
B. Holubec 4.8.2014 11:01Záměna (zamlčení) příčiny a důsledku - Urban neklamal 1. Majdan nefinancoval Putin, ale USA (sami prohlásily, že tento vývoz demokracie na Ukrajinu je stál 5 miliard USD). 2. Na Majdanu "fašističtí demokraté" zapalovali molotovovými koktejly zasahující policejní jednotky a stříleli nejen do nich, ale i do svých k eskalaci napětí za každou cenu. 3. Majdan zvrhl řádně zvoleného prezidenta protiústavně "převolil" Parlament. 4. Ukrajinská armáda vraždí na východě své vlastní občany. |
H. Gene 4.8.2014 11:17Re: Urban má pravdu 1. Jak víš, že ne Putin? Jo on to nepřiznal... 2. Na Majdanu demokraté (kterým někteří podle hesla "zloděj křičí chyťte zloděje" davají přídomky jako "fašističtí") bránilio demokracii proti totalitní policii, přestože do nich příznivci režimu pálili ostrými. 3. Majdan nakonec změn dosáhl ústavní cestou, podobně jako u nás. 4. Proruští separatisté se neváhají zaštiťovat civilním obyvatelstvem, což pochopitelně vede k mnoha tragickým událostem. Dobrý, ne? |
J. Boleslav 4.8.2014 11:40Re: Urban má pravdu Přesně tak. |
B. Holubec 4.8.2014 13:45Urban nemá pravdu 1. Tuhle informaci pustila oficielně náměstkyně amerického USA) ministra zahraničí. 2. Na Majdanu "majdanští" stříleli i do svých - pouze slepý mohl nevidět. 3. Je ústavní cestou násilná (za použití fyzického násilí) výměna řádně zvolených poslanců za grázly? 4. Já píšu, že je nezákonné používat armádu proti svým lidem. Tak ještě jednou si přečti Zaorálka, oranžový diskutére. |
H. Gene 4.8.2014 14:22Re: Urban nemá pravdu 1. Problém s chápáním? 2. ledahovno 3. Nic takového se nestalo. 4. Já píšu, že je to blbost. Co jsou to "sví lidé"? Nálepkovat mě oranžovou je úsměvné... |
B. Holubec 4.8.2014 13:48Re: Urban má pravdu http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ukrajinsky-vojak-ktery-slouzil-na-Majdanu-Stali-jsme-tam-a-oni-na-nas-hazeli-Molotovovy-koktejly-Nemeli-jsme-zbrane-Ti-co-zabijeli-byli-odjinud-329470 |
J. Kanioková 4.8.2014 12:09..... Znalec Ukrajiny promlouvá: Je to tam bezedná žumpa - http://jdem.cz/bpya75 |
D. Nowodny 4.8.2014 19:45Re: Záměna (zamlčení) příčiny a důsledku - Urban neklamal Pisete z Moskvy nebo z Krymu ?? |