10.5.2024 | Svátek má Blažena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čtenář 27.10.2007 15:09

Re: Jedno je jisté...

Nejspíš jsi vožralej. USA hodlají snížit radikálně stavy svých základen v Evropě i počet vojáků.

čtenář 27.10.2007 15:06

Re: Re: Žvanírna

To nicméně nemění nic na vyznění obsahu příspěvku na nějž reagujete. NATO je na to ..... ehm.

iOi 27.10.2007 14:53

Re: Žvanírna

Co se dlouholete iranske hrozby tyce: O dulezitych bezpecnostnich problemech se jedna za zavrenymi dvermi. Pokud na to jednani pustli i Hybaskovou, tak tam o nic neslo a prezentovane "objevy" mely jen uklidnit verejnost.

wombat 27.10.2007 14:38

Re: Ta předpokládaná

neni nahodou, ze jeste v roce 1941 se USA rozhodovalo, na ci strane vstoupi (jestli vubec vstoupi) do evropskeho konfliktu. Po tom, co zapadni Evropa "predvedla" svetu mezi roky 1938-1940 by se clovek ani nedivil, kdyby se spojily s Adolfem a s Ducem. No a uz to tu mame opet. Po tom co zapadni Evropa "predvedla" pred valkou v Iraku, muze se clovek divit, ze Evrope jiz neveri a chteji si svou obranu delat po svem bez Nato? Ze by se pouze oni poucili z historie? Ani bych se nedivil. 

Radek J. 27.10.2007 14:26

Žvanírna

No, napsal jsem asi něco poněkud neslušného a cenzor mi to zatrhl. Asi je to dobře. V NATO se začíná žvanit úplně stejně, jako v EU. A Hybášková to vydává za pokrok. Asi žije v jiném světě, než já :-( Představte si, vážení, NATo se po X letech uráčilo povšimnout, že v Iránu běží vojenský jaderný a raketový program.  Opravdu! Takové převratné zjištění, skoro mě klepla pepka. Zcela v duchu EU začalo problém řešit tím, že o něm intenzvě diskutuje až od úplného užvanění.

wombat 27.10.2007 14:22

Re: Re: Iránci

Konecne rozumne slovo! Kdyby zapadni mocnosti pred WW2 misto planu, co budou delat az na ne AH napochoduje, napochodovaly na AH, kdyz jeste Wehrmacht nemel dost botu na pochodovani, nemuselo k zadne valce prijit. Co platilo tenkrat, plati dnes obzvlast, protoze se veci budou pohybovat mnohem rychleji. Zapadni mocnosti opet pripravuji plan (radar a protirakety) a opet budou cekat az to zacne litat, misto toho aby durazne zakrocily proti fanatikum v Iranu, kdyz to tem Irancum jeste tak docela nelita. Dnesni zapadni politici (a mezi ne patri i pan Putin), budou jednou figurovat v ucebnicich historie (jestli ten frmol nekdo prezije) jako ti, co mohli odvratit tuto katastrofu, ale bohuzel nebyli temi pravymi muzi, na pravem miste v pravou chvili.  

BRT 27.10.2007 14:06

Re: ..."Francie vážně zvažuje návrat do vojenských struktur NATO" -

Trochu bych nesouhlasil.Ruská lekce v Avghánistánu se nějak nepatřičně protáhla.Její spackané následky tu máme dodnes.Vybombardování do středověku nepomáhá,protože v některých arabských zemích je středověk bohužel pořád.Byť mají nerostné suroviny.Ono se chudému a nevzdělanému lidu lépe vládne.

pamětník 27.10.2007 13:58

Re: Re: ..."Francie vážně zvažuje návrat do vojenských struktur NATO" - /osvobození

Při osvobozování naší republiky padlo (kromě dalších lidí) :

         144 000 vojáků RA, 33 000 rumunů a 190 američanů.

BRT 27.10.2007 13:58

Re: Jedno je jisté...

A ta Kostarika,nebo Panama snad o ruské základny má zájem?Počítám ,že by se našlo asi tak pět zemí na světě,které by měli zájem o ruské základny.No možná jsem to přehnal.Dvě.

Mell 27.10.2007 13:55

Re: Jedno je jisté...

Martine, nezklamal jste, zase názor jako od sovětského politruka.

Pavel 27.10.2007 13:24

SEKULARIZACE EVROPY

Je jasné,že konflikt na blízkém východě je nevyhnutelný.Evropa řeší obranný systém vojenského charakteru místo toho,aby řešila,jak bránit křesťanské náboženství a jeho hodnoty.Obrana sekulárních hodnot je jen dočasná,a proto je takový humbuk kolem radaru i vojenského systému celoplošně bránící teritorium Evropy.

Strach totiž je před náboženstvím islámu,který se brání,když je napaden.A vzhledem ke skutečnosti,že sekularismus chce bránit jen své hodnoty spojené s bezbožectvím,tak zároveň obviňuje a napadá silné náboženství.Jen tak dál,ať se NAPLNÍ PROROCTVÍ;-D

BLAHO

Martin II 27.10.2007 12:54

Jedno je jisté...

že američani mají v evropě desetitisíce vojáků na různých základnách a stále je jim to málo.Hitler chtěl ovládnout celý svět,američané chtějí totéž,diktovat-ovládat.Nic jiného v tom nehladejme.Jak je možné,že evropa nemá v americe ani jednu vojenskou základnu ???Jak je možné,že Rusko si nestaví vojenské základny třeby v Kostarice,Panamě a jinde ???

mik 27.10.2007 12:28

Re: Dvakrát poražené Česko si musí napravit reputaci

Souhlasím, že je potřeba posílit spolupráci s okolními státy, zvláště těmi, které mají zkušenost s ruskou okupací a teorrem. Nepochybuji ani o tom, že máme techniky schopné vývoje špičkových obranných systémů. Ale vzhledem k tomu, že fakticky nemáme managenent v pravém slova smyslu, že nemáme na rozhodujících místech osobnosti schopné toto prosadit a pak realizovat, nemyslím si, že by to bylo reálné. ;-(

Magor Milda 27.10.2007 12:17

Dvakrát poražené Česko si musí napravit reputaci

jednou jsme byli obsazeni bez boje Hitlerem, po druhé Brežněvem. Něco takového si naši sousedé pamatují. Přitom jsme vyzbrojili už jednou Hitlera, bez našich škodováckých tanků by se do Paříže nikdy nedostal. Pro Brežněva jsme byli zase dílnou, kde se vyráběla technologie, na kterou Rusové nestačili. U nás vyrobená letadla a tanky platily za nejlepší ve Varšavské smlouvě.

Zahodit tyto schopnosti je výplod chorého mozku. Jsme bez nějakých velkých příprav schopni vyrábět rakety pro protivzdušnou ochranu, i na radary máme špičkovou techniku. Malý Israel také nečeká, až bude vymazán z mapy, přesila jeho nepřátel je srovnatelná velikostí s ruskou říší. Jestliže se podaří, přesvědčit naši politiku o nutnosti, postavit národní obranu nejenom na spolupráci s NATO a USA, nýbrž i na vlastní nohy, můžeme mít za několik roků systém obrany, lepší než Patriot. Zde by bylo i ideální pole spolupráce s Polskem. Naše vztahy s USA jsou stejně důležité, jako členství v NATO, přesto je třeba hledat přátelské vztahy i s našimi sousedy. Hrozby by měly takové rozhodnutí urychlit.

mik 27.10.2007 12:09

Re: Iránci

K vydírání a zvyšování ceny ropy. Nikdo na ně nemíní útočit pokud nebudou oni útočit na jiné. Což podporou teroristů dávno dělají. Reakce EU a USA jsou zoufale pomalé a neúčinné, s islamofašouny už dávno mělo být zatočeno. Pak by například nemuselo být tolik mrtvých v Iráku.

mik 27.10.2007 12:07

Re: Prvni rozumny clanek autorky!

Vzhledem k silnému odporu francouzských levičáků a islamofašounů není jisté jestli Sarkzy dotáhne svůj záměr do konce a nakolik důsledně. Primitivní antiamerikanismus je zakořeněn v celé EU, průměrný evropan považuje za největší nebezpečí pro mír přesile zoufale se bránící Izrael a USA. Proto je na místě spíše opatrnost než bezbřehý optimismus. Naopak, domnívám se , že paní Hybášková měla už hodně lepších, realističtějších článků.

jirka.s. 27.10.2007 11:18

Re: Iránci

Soudruhu doktore sociálně politických věd! Dneska jsi to s tím mlácením hlavou o zem při té ranní motlidbě asi kapánek přehnal, co?

Lapil 27.10.2007 11:09

Re: Méně zbraní

Možná máte i pravdu. Bohužel to nefunguje. A vlastně se mi vůbec nechce být lovnou zvěří zvanou nevěřící pes.

Jan H. 27.10.2007 10:38

Prvni rozumny clanek autorky!

Jen jestli to nebude tim, ze jde o kompilat cizich nazoru... :-D:-D:-D

huhu 27.10.2007 10:20

Re: Méně zbraní

Rusovi by vyhovovala situace jakou navodil Chamberlein a spol s "mirovými aktivisty" v r. 1938. Slabé demokracie, kterým nezbývá nežli pomoc Ruska. Rusko pak "osvobodí" Evropu...

doktor 27.10.2007 9:57

Iránci

"mohou získat technologii třetího balistického stupně, která jim umožní nést raketu Shahab 3 M s 500 kg tisíce kilometrů."  K čemu jinému by jim byla, než k odvetě proti možnému útoku "Říše dobra?"

huhu 27.10.2007 9:30

Re: Re: nadšená s proudem...

dík, ještě jsem zapoměl - občas, aby se prosadily, tak na své úspěšnější kolegy žalovaly....:-P

Von 27.10.2007 9:24

Re: nadšená s proudem...

huhu -"závidím" Vám Vaše asociace!

Von 27.10.2007 9:23

Re: Re: Nadpis

Nech na hlavě hochu! Článek je velmi pěkný!

huhu 27.10.2007 9:07

nadšená s proudem...

články této ambiciozní autorky mi vždy připomenou ambiciozní vzorné soudružky svazačky, které vždy nadšeně jásaly a souhlasily...a měly samé jedničky :-D

Standa 27.10.2007 8:21

Méně zbraní

t.j. méně smrti a více života.Blbost a manipulace jsou:"Rus volá po studené válce, marně."

Správně je: Rus se přizpůsobí, vyhodnotí a zvolí prostředky, jako každý jiný voják.Civilista na to doplatí. Hrozba terorismu a hrozba odvety - to jsou slušné hrozby. Lepší je změnit konfrontační politiku - nestojí to tolik a je to účinější. A navíc, že by se zrovna Američané ohlíželi na názory v NATO ikdyž jsou jeho součástí - vidíme sami, že je to hloupost a vějička (taková je i Hybášková).

nech 27.10.2007 7:38

Re: Nadpis

opět ženské pokolení myslí vaginou a mozkovou strukturou

me1 27.10.2007 7:31

Nadpis

potlesk prosím

čtenář 27.10.2007 7:24

Re: Re: ..."Francie vážně zvažuje návrat do vojenských struktur NATO" -

Vzato do důsledků, zak je osvobodili i ti Tataříni. Pokud se bavíme o WW2, ovšem.

čtenář 27.10.2007 7:22

Re: Re: ..."Francie vážně zvažuje návrat do vojenských struktur NATO" -

Ano, jenže celý vtip spočívá v tom, jestli Američané berou vůbec EUrábii jako partnera. Těžko. Takže ani ten Šarkézy .........