29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

EVROPA: Prchněme od uprchlíků

Evropa ve směru od jihu čelí počátku masivní vlny uprchlíků, kteří utíkají před zničenými státy, před ekonomickým zmarem, vojenským terorem, válkou nebo jinak vytvořenou lidskou bídou a neštěstím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Lapil 24.5.2015 10:17

Re: Rozlišit...? Jak ???

Spíš spontánní. Ale kdo ty mrtvoly bude uklízet?

Z. Lapil 24.5.2015 10:11

Re: Nadpis a text

Ale houby, Země je kulatá. Což se neříká Vyhodíš ho dveřmi, vrátí se oknem?

Z. Lapil 24.5.2015 10:09

Re: Matematicko technicko populační

Tohohle džina bych fakt radši nechal v láhvi. Jednak proto, že u džinů člověk nikdy neví, jednak proto, že by takhle vznikla prázdná oblast obklopená "tradičními" nepřáteli v aktuální válce. Že by si potenciální mučedníci pro víru řekli "Fuj, to jsme se lekli, to radši věčná muka v ohni pekelném, než tohle", překovali zbraně v pluhy a vydali se učit do Izraele, jak obdělávat poušť?

Já si pořád myslím, že takhle zle na tom ještě nejsme. Jsme slušní lidé. Máme zákony a máme dost síly, abychom si je dokázali vynutit. Mordhadrycucky - kdo z těch příchozích má vízum? Na nějaké lodi jsi přijel, tak šup na palubu, tady máš sud asfaltu na nejhorší díry, jídlo a vodu na tři dny a nazdar. Jo, pardon, je blbá předpověď počasí, pár dní tady můžeš zůstat. Kam jdeš, řekl jsem TADY!

Že loď nefunguje? Odvezeme tě lodí s vlajkou červeného kříže/půlměsíce. Afrika má tři výstřely, pak už žádná taková loď. Nikde tě nechtějí? U nás taky ne. Deklarovaní křesťané budiž před případným přijetím poctivě přezkoušeni ze znalosti bible, samozřejmě co možná seriózně, nějaký všeobecný přehled, ne každý křesťan musí mít papeže za neomylného a otčenáš se lze nabiflovat. Jasně stálo by to dost peněz, ale jaká že je finanční bilance přijatých

uprchlíků?  To, že budou živit naše důchodce, snad nemůže brát vážně ani

ten, kdo to říká.

J. Pražák 23.5.2015 7:41

Re: Pane autore, zasluhujete zastřelit

Mladí Iráčané, Syřani, Afgánci a Afričané jsou v EU přijímáni jako "uprchlíci". Přitom jsou to oni, kteří by měli se zbraní v ruce bránit své domovy a rodiny a zabránit rozšíření zla IS ve své vlasti. Kdo to má udělat, když ne oni? Poděkujme Junckerovi a ostatním šéfům EU za současnou genocidu i pozdější zánik evropských hodnot.

Za rozkvět Islámského státu je tedy jednoznačně zodpovědná EU!!

Asi žijete na jiné planetě. Nepamatujete si jak začátkem roku vyplňovali cestující z Afriky dotazníky, které měly zjistit, že nemají Ebolu? Myslíte si, že nelegální imigranti prošli vstupní prohlídkou, než nasedli na loď?

H. Balzám 22.5.2015 23:28

Řešení bolí

Ve jménu falešného humanismu hážeme bobek na prostý pud sebezáchovy. Uprchlíky rozhodně nemůžeme "pořešit", když už jsou v Evropě. Takže existuje jediné řešení. Buď jim zabránit na loď nastoupit, nebo jim zabránit vystoupit na evropský břeh. Nejedná se o žádné tisíce uprchlíků, jde tady o celou stamilionovou Afriku, která se rozhodla přestěhovat do Evropy.

S. Netzer 22.5.2015 22:03

Re: Pane autore, zasluhujete zastřelit

Až se od nějakého afrického přistěhovalce nakazíte žlutou zimnicí nebo dengue fever, tak dejte vědět. 

Takovou senzaci ještě svět nespatřil.

J. Jurax 22.5.2015 22:00

Re: ????????

Trošku podceňujete - syrský řekněme řidič autobusu nebo hokynář je něco jiného než negramotný pastevec dobytka z Čadu. A s tím za "6000 let civilizace nic jiného nevymysleli" operujte opatrně - je to celkem hloupé tvrzení.

J. Jurax 22.5.2015 21:33

Re: Rozlišit...? Jak ???

Aha - nejlépe kompozitní :-)

J. Jurax 22.5.2015 21:30

Re: Pane autore, zasluhujete zastřelit

No, víte, aniž bych se chtěl radikálních názorů pana Vaňury nějak zastávat, obávám se, že aspoň nabízí řešení, na které možná i dojde. Kdežto Vy nabízíte - nesporně ušlechtile - imigranty přijímat. Dobře - ale zaděláte na průser ne-li sobě, pak určitě svým dětem - podle toho, jak jste stár.

Poučte se z příkladů zemí, kde se muslimští imigranti přemnožili - zvlášť ukázkové je Švédsko, jež bylo konalo podle ušlechtilých zásad Vámi vyznávaných a teď tam neví, jak z toho ven.

A když tak hýříte pžíměry - dobytek má jistě právo na život, leč ve stáji a na pastvinách, nikoliv u Vás v obýváku, že ano.

A nazývat pana Vaňuru fašistou je nepřípadné. Najděte si na wiki, co znamená termín fašismus; příkladný je tam citát slov Solženicinových.

A nemohu se ubránit dojmu, že kdyby se český stát skládal z lidí s názory jako Vy, taky by to žádná výhra nebyla.

J. Jurax 22.5.2015 21:10

Re: Smrad

Jen tak na okraj - pracuje se i rukama :-)

A ono to i v určitých úsecích doby relativně nedávné smrdělo úplně všude, leda snad ne ve stejnou dobu; nevyberete si. Dnes to smrdí v bruseli, a to tak, že fest.

J. Jurax 22.5.2015 21:07

Re: Smrad

Vy také patříte k těm alternativním inteligentům, co vidí cestu výhradně buď s EU nebo s Ruskem? A odmítání současné zhůvěřilé - abych nebyl vulgární - EU pro Vás znamená nevyhnutelné sympatie k Rusku?

J. Jurax 22.5.2015 21:01

Re: Smrad

Příměry máte expresívní, ale názory ... rozumný člověk jistě hlasuje pro Evropu, nikdy však pro EU!

A pár tisícovek emigrantů nabobtná - mluvilo se o cca šesti stovkách, dnes už - pravda na Novinkách - jich je o 1192 víc. Přitáhnou za sebou rodiny - bránit slučování rodin je taky barbarské, že - a za nějakých deset let tu máme kriminalitu, no go zones, násilí, frustrované muslimy zapalující auta a drancující a žádající právo šaría a výuku koránu na státních školách a extra zacházení a obrovskou zátěž pro sociální systémy - viz země, co to taky myslily dobře - Švédsko, Německo, Francie, Velká Británie.

A že by nás z imigrantů nechávali vyzobávat akorát lékaře, strojní inženýry a IT specialisty - neboť jedině takoví by mohli být přínosem - je hodně nepravděpodobné, i kdyby mezi imigranty takoví byli.

I. Mertl 22.5.2015 20:55

Re: Smrad

Nerad, ale nedá mi to. Když už jste volil tolik slov a tak agresivní pojetí, nelze neodpovědět.

Ráj viz Bible, žádný "komunistický" - ironie, pokud víte, co to je. Nevím, jak jste přišel na mé spojení s komunismem.

Sorry, dál to nejde. Chyba na mé straně - nevím, jak jsem přišel na nápad, že s Vámi lze diskutovat. Nelze. Gramatické pochybnosti nekomentuji, je jich moc, mnohé Vaše věty vůbec nedávají smysl, tak jak napsány. Jako slohová práce 14-letého za pět, gramatika rovněž za pět, i když bez hrubek, nepočítám-li čárky.

Přeji Vám hodně štěstí s Klausem, Hájkem, Machem, Vlkem starším, později snad s Babišem a Putinem.

J. Kulheim 22.5.2015 19:45

Re: Smrad

". Rozumný člověk musí hlasovat pro Evropu, i se všemi jejími zápory, i s emigranty. Ráj na zemi už byl." Kdy to bylo. Nějak jsem to nepostřehl. Ráj na zemi nebyl a nikdy nebude. To je jenom představa komunistických ideologů, kteří se snažili přesvědčit několik generací obyvatel, že zrovna oni budou ti šťastní, kteří si život v takovém "komunistickém ráji", budou užívat. Možná jste to byl právě vy, kdo se vypracovával plán na život ráji. Jako pozemský ráj připadal život komunistickém socialistickém ČSSR.

Jak se dá hlasovat pro Evropu? Byl bych moc rád pokud bych tak mohl hlasovat a splnil vaše kritéria pro zařazení mezi rozumné lidi. Rád bych věděl jestli jsou ještě nějaká kritéria jak se dá poznat "rozumný člověk". Nebo bude stačit, když to uznáte vy.

Masová imigrace z Afriky a zemí, kde je islám dominantním náboženstvím, není nový. Nejedná se o problém nový, ale jedná se o problém trvalý. Současní socialističtí nýmandi sídlící zejména v Bruselu nikdy nic nevyřeší. Evropa není nafukovací a dosavadní letité zkušenosti s přistěhovalci v Evropě i USA jsou špatné. Nikdo, pravděpodobně ani vy , pane Mertle, nevíte kdy bude končit.

Odhaduje se, že z celkového počtu lidí vyznávajících islám, je 15-20% radikálních islamistů. Pokud vyznává ve světě islám 1,6 miliard věřících, tak radikálních islamistů je cca 320 000 000 věřících. Podle názoru některých profesionálních dobráků má každý právo usadit se kde se mu zalíbí. Doufám, že si neoblíbí ČR.

Až hoří chalupa, tak se těžké hledat dobré řešení. Problémům je potřebné předcházet a nečekat, až dojde ke katastrofě. Skutečný politik musí mít vizi a umět předvídat. To současní „hasiči“ neumí, to uměl V.K. Také proto ho nemají, současní političtí nýmandi, rádi. Vzpomínají na něho i když není v exekutivě už 20 let. Americkému prezidentovi řekl, že demokracie není všelék na politické problémy a ideologie se nemá vyvážet. Prezidentovi Francie řekl, že příčinou problémů s imigrací je štědrý sociální systém.

I. Mertl 22.5.2015 19:38

Re: Vyberete si Putinovo Rusko nebo současnou JAR???

Je mi líto, že jste nepochopil.

P. Vaňura 22.5.2015 19:25

Vyberete si Putinovo Rusko nebo současnou JAR???

Před 35 lety vedla JAR, ale DNES???

P. Vaňura 22.5.2015 19:23

Ráj na zemi ZATÍM JE, alespoň v Česku, S příchodem

primitivů z třetího světa se ZÁKONITĚ promění v PEKLO.

Kolik dívek musí být znasilněno a kolik zavražděno aby ti idioti ve Švédsku uznali, že IMIGRACE HOLÝCH PRDELÍ JE ZLO???

I. Mertl 22.5.2015 19:01

Re: Smrad

Těžký výběr, co? Samozřejmě se můžete domnívat, že vytvoříme "ostrůvek civilizace" uprostřed Evropy. Tušíte, jak by to asi dopadlo? Mimo to existuje už jen cesta s Putinem, tam emigraci zvládnou. Nevím, nevím, jak by se Vám to líbilo.

I. Mertl 22.5.2015 18:50

Re: Smrad

Pracuje se mozkem, pane, jde-li to. Pokud nevíte, kde to vždycky smrdělo, nic s tím neuděláme.

J. Pražák 22.5.2015 18:49

Re: Pane autore, zasluhujete zastřelit

Souhlas! Kupme si každý kalaše a požadujme po našich poslancích, aby učinili účinná opatření na ochranu hranice ČR a EU. Zavést vízovou povinnost pro všechny africké a asijské země a důsledně hlídat. Hrozba nemocí (AIDS, Ebola, horečka dengue, žlutá zimnice,...), hrozba islámu - již dnes na islám lze aplikovat §§309, 260, 261, 403 tr.z. Máme poslední šanci. Jinak se demokratickou cestou - volbami dostanou musulmani k moci a zavedou šarii. Nárůst kriminality zplůsbený musulmany je vidět ve Francii, Švédsku, Norsku,... To nebude stačit ani 40000 nových policistů u nás.

V. Vaclavik 22.5.2015 18:37

Jako jedine reseni bych vidim

vojenske zabrani Libyjskeho pobrezi par km do vnitrozemi, duvod k cemu si najdeme prave v tom, ze odtud k nam odjizdi lode s uprchliky. Na tom uzemi zridit neco jako kolonialni spravu a nemame se ceho obavat, z rozhadane Libye nejspis zadny vazny odpor ani neprijde a i kdyby, poradime si s nim.

K. Janyška 22.5.2015 18:05

Re: Rozlišit...? Jak ???

Však ona se nějaká metoda už najde... Dzp.

M. Prokop 22.5.2015 17:56

Re: Smrad

Jak se hlasuje "pro Evropu"?

Podle smradu?

L. David 22.5.2015 17:52

Takže velký rakovinný vřed si implantovat nenecháme.

Ale malý vřídeček? Ano, necháme, proč ne?

Malý vřídeček nám přeci nemůže uškodit.

I. Mertl 22.5.2015 17:20

Smrad

Odpoledne jsem prořezal okrasnou slivoň, která nám již stínila v kuchyni. Pod ten strom však chodí náš kocour. Kapku jsem to rozšlapal a pak roznesl na žebřík, i na ruce trochu. Smděl jsem jako zvíře.

Potíž s emigranty je vážná věc, jednoduché, levné a lidské řešení je skutečně obtížné. Ale: Evropa je bohatá, na emigranty ve většině zemí po staletí zvyklá. Vypořádá se jistě i s tímto problémem. Že se do toho nikomu, kdo není přímo na emigrační frontě, moc nechce, je pochopitelné. Ale postavme si to reálně, s Evropou a pár tisícovkami emigrantů, z nichž pár procent bude třeba dělat problémy, nebo s kým? Rozumný člověk musí hlasovat pro Evropu, i se všemi jejími zápory, i s emigranty. Ráj na zemi už byl.

A když už jsem začal s těmi kočičími hovínky - smrděl jsem jako prase. Umyl jsem se, puch byl pryč. Pustil jsem si diskuzi k článku toho odeesáka, kterého jsem neznal ani nevolil, začetl se do příspěvků. A puch byl zpátky. U některých příspěvků horší než rozmazaný kočičinec.

J. Kanioková 22.5.2015 16:09

chichi, tak budem mimozemšťani ? :))))

J. Kanioková 22.5.2015 16:07

Souhlas,

a k těm jejich začátkům - u nás bydleli na "Hoteláku", což byl obrovský barák ubikací pro zdejší horníky. Sestřenka tam dělala uklízečku a skoro denně mi líčila, jak tam ti Vietnamci žili. V izolaci od normálního života ve městě, zato v absolutní "spolupráci" mezi sebou. Jedni nakupovali, jiní vařili, a všichni skoro všechen "volný čas" věnovali šití. Nakoupili si šicí stroje a z nedostatku místa, na podlaze, šili jak o život. Dokázali si sehnat materiál v té době "co nejmodernější", i odbyt, byť jistě nelegální. Nečekali na milodary a obrovsky se snažili. A posílali peníze svým rodinám domů. ¨

Pro nás to bylo něco hodně zvláštního, i hodně obdivuhodného. Proto si jich vážím dodnes, byť už se dnes objevují informace o průšvizích některých z nich. Každopádně hlavně u nich obdivuji jejich vztah k výchově dětí, od učitelů slyším na jejich děti jedině velkou chválu, uznání.

J. Kanioková 22.5.2015 15:44

Rozlišit...? Jak ???

J. Farda 22.5.2015 14:24

Re: Lustrace imigrantů

Moje řeč!

J. Kučera 22.5.2015 14:09

Re: Matematicko technicko populační

Exponenciálně rostoucí počet obyvatel afrických zemí Evropa nemůže trvale uživit. Je to fysikálně nemožné, není to neochota. Evropská produktivita roste pomaleji než počet afričanů. Přistěhovalectví je naprosto nutné zastavit. Jak? Je jen málo možností a pachatelé dobra neakceptují ani jednu. Potápět lodě s migranty (ať plné nebo prázdné) je nejjednodušší, nejrychlejší a spolehlivá metoda. Po několika zkušenostech imigrace přestane sama. Vracet imigranty není kam. Nejde jen o to je vrátit, na druhé straně musí byý také někdo, kdo je přime. A nejhorší, ale nejrychlejší a nejúčinnější metoda: najděte si na Wikipedii podrobný popis účinků neutronové bomby. Podle těchto údajů by šest kilových neutronových bomb "vysterilovalo" IS do hloubky tří metrů. Trvalá radioaktivta nízká. Bohužel na území IS jsou i některé endemické biologické druhy o které bychom přišli.