28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

EVROPA: Právě jsme si do Česka pozvali imigranty

Když tiskem proběhly první titulky, že EU jedná o revizi dublinského systému, mnozí se naivně zaradovali. Vlajkovou lodí dublinského systému se totiž staly povinné kvóty na přijímání imigrantů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pražák 4.12.2017 10:56

Re: S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!

Ten bruselkso-berlínský gang by se vyplatilo oplotit. Na to bych přispěl i ze svého.

P. Lenc 4.12.2017 10:51

Re: S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!

Myslíte si, že celá Evropa je "nepřátelská"?

R. Brzák 4.12.2017 10:49

Re: A co když

Děkuji za připomenutí rozdílnosti tehdejšího a dnešního světa (připomenutí, neb tyto informace mám sice z druhé ruky, ale z rodiny). Tak teď ale zase já připomenu Vám, že dnešní svět je levicově obrácen - snad nemusím taxativně vypisovat, jaké podmínky jsou pro migranty nastaveny dnes (či spíše jejich benefity, podmínky - tedy pravidla, za jakých je dostanou, jsou směšné). V západní společnosti bude ještě nějakou dobu nepřijatelné, aby nám nebyli migranti rovni (celé generace jsou indoktrinovány levicovou ideologií), takže možnost, že by sociální stát například v Německu dopustil zhoršování benefitů migranta je v říši pohádek - mám pohádky rád, tak se budu těšit...

Za toho Watsona se omlouvám.

I. Koreň 4.12.2017 10:44

Re: S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!

Pane Aldo, prodáváte ostnatý drát nebo izolátory, že tak stojíte o ostrov bezpečí uvnitř nepřátelské Evropy?

R. Brzák 4.12.2017 10:41

Re: To by se za Hitlera stát nermohlo!

Přeháníte (zjevně ve strachu, jehož důvody jsou sice pochopitelné, ale podléhání strachu Vás zbavuje soudnosti).

A mýlíte se - pro naše území byli vypracovány plány na zalidnění zasloužilými Němci, zatímco nás chtěli odsunout do nových držav na východě...

Migranti jsou z valné většiny nešťastní a ubozí lidé. Ano, mohou nám sem přinést potenciál rozvratu. Ano, Bruselská rozhodnutí jsou ve svých důsledcích předpokladem rozvratu evropské civilizace. Ale nám stačí se celkem jednoduše postavit k těmto rozhodnutím čelem, kohokoliv, kdo nám bude vnucován či kdo přijde bez našeho souhlasu odmítnout a poslat zpět - a pokud možno neplatit si nad sebou moc, která by nás mohla donucovat (Evropskou armádu). Tyto jednoduché strategie jsou ale závislé na našem vlastním vnitřním pořádku. Ten nesmí být ovlivněn strachem - ani z Brusele a jeho trestů (pokut, stopnutí dotací a nedej bože výhružných nót...), ale ani z migrantů samotných (hrozí nám samotným vnitřní nesvoboda a autoritářský režim, pokud budeme panikařit).

I. Koreň 4.12.2017 10:41

Re: Pořád si říkám

Kdyby byla Sýrie aspoň trochu funkční, pro občany snesitelný stát, jako je třeba u nás, odcházeli by jenom mladí vzdělaní lidé za lepším, jako od nás.

Jenže v části země vládne BAAS a ve zbytku je válka, do které zasahují zahraniční armády a nikdo neví, jak dlouho potrvá a kdo ji vyhraje. Takže neutíkají jen vzdělaní, ale všichni, kdo mají nohy.

Vážně nevím, jak byste chtěl tuhle migraci ukončit jinak, než tu válku skončit. A i když skončí, budou dál utíkat poražení.

V. Němec 4.12.2017 10:39

Re: A zase jsme protektorát!

Do protektorátu Čechy a Morava jsme také vstoupili dobrovolně. Hácha podepsal odebrání pohraničí a ten zbytek přece němělo smysl tolerovat.

Začíná to "dobrovolností a končí......

A. Alda 4.12.2017 10:38

S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!

Je třeba urychleně vystoupit z EU, abychom se mohli začít bránit.

P. Maleček 4.12.2017 10:37

Horká kaše se hned nehltá - to nevíte 4x matko?

No dle toho jak se Šichtařová rozčiluje je nutno k ní domů okamžitě poslat sociálku, přesněji OSPOD (to je takový naštěstí jen česky švejkující Barvernet). Protože Šichtařová úplně stejně ještě horkou kaši cpe do svých potomků, čímž jim, když ne ústní opařeniny opakovaně působí krutou bolest břicha.

Ono to totiž tak horké nebude. Konání onoho, obecně řečeno Bruselu, je již zřetelně podobno kopání chcípající kobyly, tušící svůj brzký konec.

Vím "zvonku" to tak nevypadá, třeba gerontofilní frantík Macronek, všemožní EU socialisté (spíš fašisté) či dnes baba v nesnázích Merkelová, zuřivě buší na buben federalizace EU a vytahují další a další byrokratické šílenosti. Vč tohoto povinného přerozdělování islámských nájezdníků s důchody o nich celoživotní prací orvaný ČR důchodce jen sní, jak Babiš o totálním rozkradení ČR.

Ale právě takové šílenosti jsou neklamným znamemím toho, že tahle bruselská svoloč moc dobře ví, že její dny jsou sečteny. A tak se snaží ke dnu stáhnout i ostaní v EU. Ze všeho nejvíc připomíná Hitlera s ruskými tanky před Berlínem, ale stále blábolícím o brzkém vítězství. Takže chladnou hlavu no a taky k chcípnutí té Bruselské kobyly přispět.

Třeba kdyby Šichtařová zajela do Bruselu převést své přednosti (samozřejmě intelektuální), v tu ránu by většina tamního papalášstva na jiné myšlenky přešla.

I. Koreň 4.12.2017 10:23

Re: A zase jsme protektorát!

EU = spolek zemí, do kterého jsme dobrovolně vstoupili (na základě výsledků referenda), kde rozhoduje Evropská komise, kde máme zastoupení (členku EK), Rada EU, kde máme zastoupení (obvykle ministra, např. při jednáních o migrantech ministra vnitra) a Evropský parlament, kde máme námi zvolené europoslance. Co byste chtěl víc? Aby v EU rozhodovala ČR sama?

O protektorátu si prosím něco přečtěte, než k němu budete dnešní poměry přirovnávat.

J. Hejna 4.12.2017 10:21

Re: To by se za Hitlera stát nermohlo!

Myslím, pane Prokope, že vaše stanovisko nikoho nepřekvapuje.

Držíte se své hlouposti "co lejno košile".

P. Vaňura 4.12.2017 10:20

Re: To by se za Hitlera stát nemohlo!

Pouze chci zdůraznit jak velké zlo migranti představují. Nic horšího tu nebylo od nájezdů Džingischána, které se nám prakticky vyhnuly. Příliš mnoho migrantů by znamenalo GENOCIDU EVROPSKÝCH NÁRODŮ, kterou už "sluníčkáři" soft metodami začali (míním tím snahu rozbít tradiční rodinu).

Hitlera máme v médiích pořád, ale migranti a sluníčkáři představují horší zlo a to se zatlouká, zatlouká a zatlouká!

J. Hejna 4.12.2017 10:17

Re: Jsou to svinárny

Asi to nebude tak snadné, ale je to cesta.

Už bychom měli udělat první krok.

M. Valenta 4.12.2017 10:10

Re: A co když

Měl jsem na mysli dávky pro migranty pane rado.

Když jsem v r.1983 pobýval 10 měsíců v lágru v bavorském Frontenhausenu pobírali jsme 30 marek + 2 krabice proviantu (rýže, brambory, zelenina, konzervy, toaletní papír) týdně a jak jsme si krásně vařili na dvou sporácích - ca 40 lidí. To jen abyste byl v obraze, jak to tenkrát chodilo.

M. Prokop 4.12.2017 10:08

Re: A co když

V lepším případě jen naivity.

M. Prokop 4.12.2017 10:07

Re: To by se za Hitlera stát nermohlo!

Tohle srovnání je tak hloupé, že mne skoro udivuje, že se ho držíte co lejno košile.

V. Němec 4.12.2017 10:06

A zase jsme protektorát!

EU = diktát mocných - Německa, Francie a finančníků!

M. Prokop 4.12.2017 10:06

Re: Pořád si říkám

Kdo je, EU? To jsou nějací lidé, v nějakých funkcích, s nějakou imunitou. Jejich zájmy se nemusí krýt s Vašimi zájmy (a obvykle nekryjí).

P. Vaňura 4.12.2017 10:02

Re: To by se za Hitlera stát nermohlo!

Nicméně, jeho vládu jsme jako národ přežili, záplavu cizorodých migrantů přežít nemůžeme.

Jak by napsal Machiavelli, Hitler nám chtěl vládnout, migranti nás chtějí na tomto území

nahradit!

Pokud bereme Hitlera jako etalon zla, což mnozí naivkové pořád dělají, pak migranti, podporovaní Bruselem jsou každopádně HORŠÍ ZLO, prakticky zlo ABSOLUTNÍ!

M. Krátký 4.12.2017 10:01

Re: Ideologie trošku vedle....

pane Majere, vy byste se měl léčit - hezký den

R. Morava 4.12.2017 9:57

Re: Máte malé děti? Postarejte se o změnu!

Tak máte pravdu v Haagu odsoudili na doživotí Miloševiče a ostatní, ale už tam dávno měli sedět Mogherini, Merklová a Junkers. Miloševič už nikomu neubližoval. Tito ale dál ubližují a vystavují Evropu mnohem větším nebezpečenstvím. Patří do chládku!

R. Brzák 4.12.2017 9:56

Re: A co když

Takový systém by vedl ke vzbouření se velké části stávající populace západních států - závislých na sociálním státu v jeho současné podobě...takže omyl, drahý Watsone...

P. Vaňura 4.12.2017 9:56

Myslete že jsme jenom lůza, že se nás nemusíte bát,

však jednou na vás přijde hrůza, ať pod okny vám budem řvát, hej zrádcové a eurokrati přišel čas, budeme účtovat...

https://www.youtube.com/watch?v=0BDRXGiYRsw

R. Brzák 4.12.2017 9:54

Re: To by se za Hitlera stát nermohlo!

Jenže nám sem poslal "bandy" násilníků sofistikovaných - se kterými bylo takřka nemožné se utkat v otevřeném boji...

P. Vaňura 4.12.2017 9:54

Politicky to znamená, posilovat vztahy s Vyšegrádem

a také s USA. Zvýšit zbrojní rozpočet, maximálně spolupracovat v rámci NATO a udržet si Brusel co nejdále od těla!

R. Morava 4.12.2017 9:53

Jsou to svinárny

V této situaci se nedivím našim politikům, že se bojí referenda. Smetlo by celou EU i s nimi. Sobotkovi pak doufám brzo někdo rozbije hubu. Vůbec neměl na takový podraz mandát.

Nicméně můj názor platí dál.

EU si dělá co chce, je třeba se jim vzepřít, nebo si taky dělat co chceme. Pokud se jim to nebude líbit ať si nás vyloučí. V každém případě by pak ale mělo následovat vyvlastnění pozemků a nemovitostí vlastněných cizinci.

V. Student 4.12.2017 9:52

Re: Vypadá to, že za asistence politiků

Možná máte pravdu. Možná jsou nevyhnutelné věci budoucí jen drsným důkazem o významu priorit...

V. Student 4.12.2017 9:50

Re: A co když

Když ona je tady každá dobrá rada dosti drahá...

V. Student 4.12.2017 9:48

Pořád si říkám

...že EU dostane rozum. Bude více obezřetná, opatrná. A ono nic! Naopak. Víc migrantů - proč vlastně? Příznivci migrace argumentovali naší xenofobií. Útočí prý ti, kteří se tu narodili, noví migranti ne. Bez ohledu na zvrácenou logiku tohoto (zpočátku pravdivého) arugumentu pak přišly první útoky těch nových.

A podle chování ostatních, "neteroristů" bylo lze jasně určit, že přicházejí bez úcty k nám i našim ženám i našim tradicím i našim majetkům. Důvod k opatrnosti byl zcela zjevný. A reakce? Další a další přívaly urážek na adresu těch, kdo volali po omezení či dokonce ukončení migace. Vyjádřit obavy je však za těchto okolností zcela legitimní. Jakým právem nás někdo nutí takto riskovat? Ve jménu čeho? Hezké myšlenky? Hrůza...

P. Vaňura 4.12.2017 9:39

Myslíte

https://www.youtube.com/watch?v=0BDRXGiYRsw