21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ps 20.1.2009 13:12

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Koukám, že kromě řady jiných špatných vlastností trpíš taky na výběrovou morálku. Jaksi zapomínáš, že toto byly pouze reakce na urážlivé výlevy na adresu ČR, jiných diskutujících, autora článku apod. Dle mého názoru na hrubý pytel patří hrubá záplata.

V.Novák 20.1.2009 13:16

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Lžeš. Přečti si ta vlákna ještě jednou. Pravidelně začínáš ty.

Chtěl jsi příklad? Dodal jsem jich několik.

ps 20.1.2009 13:28

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Mohl bych na to reagovat tím, že lžeš ty. Ovšem to bych se snížil na tvou úroveň, tedy na úroveň malého dítěte, které se vzteká, dupe a hádá se o suché z nosu.

ps 20.1.2009 12:56

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Obvinění? Rač si přečíst celé vlákno a zjištíš že to mělo být  zesměšnění předchozího výroku. Ostatně dokladů londonova putinofilství je v jeho příspěvcích dost a dost.

Než se začneš ohánět elvisem a rooswellem nebo myšlením tak si přečti o čem ta diskuze byla aby ses neztrapňoval.  Nebo celé to extempore a plivání zcela nesouvisejících urážek a obvinění je jen projev tvé nenávisti ke každému kdo má odlišný názor.

Mirek F. 20.1.2009 13:29

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Zrovna vy mluvte o diskusi. Ve vaší plné formě jsem vás taky zažil, naposledy včera, kdo neprokazuje rusofobii vašeho typu, je automaticky rusofil a bolševik, anžto patrně po vás vyžaduje argumenty:-).

ps 20.1.2009 14:34

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Přiznejte si, že je to přesně naopak. Házet špínu na každého kdo se odváží k sebemenší kritice ruska nebo putina je koníček váš a vám podobných.

Mirek F. 20.1.2009 14:41

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Jo, Takže, konkrétně, kdy jsem házel špínu a nekriticky oslavoval Putina? Třeba právě včera jsem používal konkrétní argumenty, jediná vaše odpověď bylo, že se modlíme k Putinovi, jinak jste zareagovat nedokázal.

ps 20.1.2009 15:09

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

A jaké ty argumenty byly? Já jsem napsal, že pro putina je cena plynu až na druhém místě a že hlavně sleduje politické cíle. Že  tento názor nestojí na vodě a že v něm nejsem osamocen se můžete přesvědčit např. zde:

http://businessworld.cz/ekonomika-a-finance/Za-problemem-s-

dodavkami-zemniho-plynu-stoji-Rusko-4147

Jediný váš prtotiargument bylo napadání mé osoby, tak jsem zareagoval stejně. Církev svatého putina byl samozřejmě vtip. Hlavně to měla být narážka na vaši sexuální orientaci, plynoucí z toho jak jste si tak pěkně notovali s ostatními rusofilními účastníky diskuze v mém odsouzení.

Mirek F. 20.1.2009 15:27

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Vy jste neuvěřitelný. Nejdříve se bijete v prsa, jak argumentujete slušně a teď do toho z neznámých důvodů zaplétáte dokonce i sexuální orientaci, proč8-o8-o8-o?  Nějak si nejsem jist, co vlastně chcete sdělit.

Na to, co jste napsal, já reagoval protinázory, proč to pokládám  za nesprávné. Vy už jste se pak vzmohl jen na tu církev svatého Putina. Logika jde samozřejmě i v tomto do háje, směšujete názor na svoji vlastní osobu s politickou orientací. Nevěřil byste, kolik společných názorů byste našel s lidmi jiné než vaší náboženské i politické orientace, aniž by to nutně muselo znamenat, že tuto orientaci s nimi sdílíte. O tom, že v konkrétním sporu dvou zemí nemusí názor ve prospěch té jedné znamenat nějakou celkovou -filii na ni, už ani nehovoře.

ps 20.1.2009 15:58

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Proč? Při tom jak jste se do mě obouvali vám to tak spolu slušelo. :-D Proto.

Váš protinázor spočíval v tom, že mé argumenty jste označil za vyznání víry a mě  za sektáře. Tolik k vaší kritice, že vás osočuji z toho, že se k modlíte k putinovi, tolik k vaší logice a politické orientaci. :-P Když už si děláte poznámky o starých diskuzích tak si je dělejte pořádně ať se neztrapníte.

Mirek F. 20.1.2009 16:21

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Aha. Třeskutý humor. No, určitě jste se smál. Ale musím říci ,že váš vtip není horší kvality vašich argumentů.

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A090118_182152_p_zahranici_wag&razeni=&strana=4

Ve výše uvedeném odkazu jsem to označil za vyznání víry, neboť ve vyjádření  "Cena je pro putina podružná. Ten hlavně potřebuje poslušené pacholky. O tom je celá ta krize." - což je celý váš příspěvek -, skutečně argument není, ani ten podpůrný odkaz, co jste uvedl dnes. Vy jste dle svého instinktu (docela podobnému tomu komunistickému, kdo nesdílí můj názor, je automaticky třídní nepřítel), okamžitě začal psát o rudé mlze. Přesto jsem ještě v následujícím příspěvku reagoval i s věcnými argumenty ale vy pak opět jen se štěkem v podobě oné putinovy církve. Takže závěrečnou větu o poznámkách beru jako vaši sebekritiku.

ps 20.1.2009 16:58

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Nějak se vám tenhle příspěvek nepovedl.

Mirek F. 20.1.2009 17:05

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Co je na něm špatného?

ps 20.1.2009 18:01

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Půlka tam chybí.

Mirek F. 20.1.2009 18:04

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Myslíte-li obsahově, ne těch půl písmenka vpravo, klidně to doplňte.

js 20.1.2009 12:07

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

V ceskych mediich, ktera jsou v nemeckych rukou..(noviny)..

BM 20.1.2009 13:13

Re: Těžko sledovat evropskou společnou zahraniční politiku,

Odkypak má Evropa nějakou společnou zahraniční politiku? V čem se kdy ta politika projevila? Prosím tě ty moudrý všeználku, pouč mne.

Vorda 20.1.2009 10:48

Re: presne tak

A nějaký relevantní důkaz či argument by nebyl?

JJ 20.1.2009 14:30

Re: presne tak

Spolecna zahranicni politika neexistuje. Predsedajici zeme ma roli koordinacni, pokud by tam nebyly narodnostni vasne ze strany cechu, tak mel Topolanek poverit (pozadat) Sarkoziho, aby koordinoval usili EU o nastoleni primeri v Gaze.

Pri federaci by byla spolecna zahranicni politika. EU by tak byla schopna reagovat v realnem case a ne az 2 tydny pote, co se dostane do krizove situace. Pokud frantici domluvi mir v Gaze a nemci obnoveni dodavek plynu v kratkem case, tak mi to vadit vubec nebude. Vam ano?

www racek 20.1.2009 9:41

tak mám takový dojem, že autor sledoval

jinou krizi a jiné rusko, než bylo to skutečné ...

milkom 20.1.2009 9:55

Re: tak mám takový dojem, že autor sledoval

Autor sledoval realitu tak, jak ji viděla česká mainstreamová média - i to je poučné... ;-)

Jara London 20.1.2009 11:07

Re: tak mám takový dojem, že autor sledoval

R^

All 20.1.2009 9:41

Už mockrát

jsem psal, že nemám rád Klause, ale znovu mu musím dát za pravdu stejně jako pohled na GO. A pokud někdo vyčítá postoj ve kterém říká že to je spor Ukrajiny s Ruskem, tak má pravdu, byl a je to spor Ukrajiny s Ruskem, a kdo tvrdí něco jiného, je vůl. Nakonec se budeme o Klausovi učit jako o někom kdo to měl v hlavě srovnané a kdo si stál za svým. Je to dobrý president a ač ho nemám rád, jsem pyšnej na to, že máme Hlavou státu někoho kdo se nepřiposírá  s toho, že si myslí něco jiného. Díky pane presidente....

LV 20.1.2009 9:35

poučení

Snad z této krize vzejde i trocha poučení - a) evropa se na nás (jako vždy) vykašle b) musíme proto posilovat energetickou soběstačnost a samostatnost, kde to jde c) a kde to nejde, spojit síly s jinými "východními" kteří vědí o rusku (i socialismu, nyní evropském) své

Takže jaderná energie! Uhlí! Společně tlačit na dokončení Nabucca (plynovod přes Turecko)! Posílit roury na západ. A pak, konečně vypráskat zelené. Ideologie tohoto eurotalibanu už udělala více škod, než Al Kaida a Hamás dohromady. Ostatně myslím, že ve východní části kontinentu jejich vliv končí a v té západní - snad se alespoň omezí.

. 20.1.2009 9:52

Ano, ale "co" v posílených rourách na západ poteče ?

L'ego 20.1.2009 10:27

A kdy se na nás Evropa vykašlala?

Samozřejmě, základním pravidlem je pomož si sám. Mimo jiné třeba budováním takových institucí, které ti umožní politiku ovlivňovat. A Lisabonskou smlouvu úspěšně sabotujeme. Místo abychom se co nejvíce připoutali k EU, máme strach ze ztráty suverenity. Co to je, ta suverenita? Najíte se z ní? Zahřeje vás v zimě.

Se zelenýma vás zklamu, volby v Hesensku naopak ukázaly, že trend jejich preferencí je vzestupný.

i.h. 20.1.2009 10:36

Ale neni,

v Hesensku to byli dozrani volici SPD, co misto socanu volili zelene.

Malý Aston 20.1.2009 9:14

Putin se chová ekonomicky!

Proč utrácet za letenky a drahé hotely.Je ekonomická krize a každá kopějka dobrá. A tak ponechal veškeré náklady na cestování ostatním.A jak rádi přijeli do Moskvy,jak rádi zaplatili letenky a vládní letadélka.Každého polaskal,potešil,každému po slovansku vlepil polibek,já Vás kluci evropští i báby mám rád a udělám pro Vás všechno co potřebuji.A zápaďáci čuměli jak oni musí mít překladatelky a naši jak se pěkně domluví i bez překladů.I Fico si vzpoměl jak se učil rusky a o bulharech ani nemluvím.Jediná vyjímka byla ta soudružka z NDR co vládne Německu,ta se také učila rusky a vlastně všechno všem přeložila a řádně vysvětlila.Jen mi pořád není jasné co řekl Putin té copaté ukrajince.Nechtěla platit 240,00 USD a po jednání s radostí podepsala 320,00 USD a od příštího roku 400,00 USD. Nebude ten rozdíl náhodou platit Evropa?:-D

milkom 20.1.2009 9:38

Re: Putin se chová ekonomicky!

Jen k těm financím - Tymošenková nepodepsala 320 USD ale tržní cenu plynu (-20% na tento rok), v celoročním průměru cen plynu to vychází při předpokládaném vývoji na průměrných 230 USD - a to je shodou okolností stejná částka, která byla na stole loni v listopadu. Ukrajina navíc získala legální možnost reexportu, (při staré fixní ceně plynu neměla reexport povolen).

Malý Aston 20.1.2009 10:11

Re: Putin se chová ekonomicky!

Tak nám tedy někdo pěkně lže.Takže Evropa nekupuje za 400,00 USD?Tak kolik vlastně platíme?