26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Pandemie v širším kontextu (10)

Otázka je vlastně zbytečná. Není žádnou mimořádnou odvahou ani projevem zvlášť pronikavého myšlení říci, že Evropská unie v čase koronaviru úplně vymizela. Ti, kteří EU milují, ji teprve dnes začínají za tuto absenci postojů kritizovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kulheim 13.4.2020 17:58

Pane Kratochvíle, přesně tuto reakci jsem čekal. To je reakce každého levičáka, který nemá žádné argumenty.

Pan Babiš má na Kalouska pifku. Když byl Kalousek ministrem financí byl výměnný poměr důchodů o několik procent vyšší než v průběhu vládnutí pana Babiše. To je mrzuté a to se neodpouští.

Je pravdou, že pan Babiš umí zase lépe lhát jak Kalousek.

Pokud by vás něco solidního napadlo, tak napište.

J. Kratochvíl 13.4.2020 18:13

Pane Kulheime, vy zase ne známkujte, já se za to nestydím, že jsem levičák a těch argumentů jsem vám zde již předvedl dost. Já vám také nenadávám do pravičáků. Pravda je že Kalousek důchodcům přidal na rozdíl od Babiše 40,-Kč, navíc mi sebral slevy na dopravu, kterou mi vrátil Babiš apod. a to mi dost zkvalitnilo život.

J. Kulheim 13.4.2020 18:36

Máme každý jiný způsob myšlení. Na tom není nic zvláštního. Já vím, že moje názory nesdílí víc jak 30% občanů. Vím, že to mám docela jednoduché. Na prvním místě žebříčku lidských hodnot mám svobodu jednotlivce. Chtěl bych, aby mi nikdo do života moc nekecal a nerozkazoval. Respektuji, že stát je potřebný, aby zajišťoval služby, které si nemůžu zajistit sám se svou rodinou a na to chci platit daně. Aby se politici postarali i lidi, kteří si sami pomoci nemohou nebo neumí. Atd.

Vycházím z toho, že stát nemá rozum a proto není schopen nic vyřešit. Dělají to státní úředníci. To jsou lidé z masa a kostí tak jako já, jsou chybující, stejně jako já. Já se chci mýlit raději sám ze sebou než s někým cizím, neznámým sídlícím někde v Brně nebo v Bruselu.

Nejsem pro žádné dotace, žádné přerozdělování. Nech si každý buduje a podniká za své. Já od nikoho nechci cizí peníze. Na půjčování jsou tu banky a na rozdávání Mikuláš.

P. Victorin 13.4.2020 17:58

Pane Kulheime, v podstatě s vámi lze souhlasit až na to, že jste opomenul zmínit skutečnost, že Babiš objektivně představuje ojedinělého zbohatlíka z Klausovy kuponové privatizace, který je poctivým spoluobčanům nejméně nepřínosný, ba naopak, protože nejenže své polistopadové zbohatnutí neužívá výlučně pro sebe na Bahamách jako Klausův privatizační favorit Kožený, nýbrž úspěšně podniká v ČR/x/, a zaměstnává deseti tisíce dobře placených spoluobčanů.

x) Poznámka: Pokud za 6. let nepřetržitého policejního vyšetřování anonymního udání Babišova údajného nezákonného podnikání, na něj nebylo prokuraturou vystaveno žádné obvinění, lze tím mít důvodně za prokázané, že podniká zcela v mezích platných zákonů ČR.

J. Kulheim 13.4.2020 18:15

Celá privatizace po roce 1989 mohla být zbytečná. Počátek je v padesátých letech kdy socialisté sebrali všechno všem. Okradli je o svobodu ekonomickou i politickou. Pokud už se tak stalo bylo možné privatizovat nebo to nechat a hospodařit po socialisticku. Možná jste to chtěl nechat tak, jak to bylo od války.

Ano, bylo docela tragedií, že majetek mnohdy privatizovali občané, kterých rodiče příštipkářům brali verpánky. Pan Babiš měl výhodu, že jeho rodiče pracovali v zahraničí.

Kuponová privatizace byl jediný způsob privatizace, kdy občané dostali nějaké peníze. Koženému nemusel nikdo kupony prodávat. Kde by byl Kožený pokud by nebylo komunistů?

J. Kratochvíl 13.4.2020 18:19

Kuponová privatizace nebyl jediný způsob, jak jste na to přišel. Kde se mimo ČSSR prováděla kuponová privatizace. Měl byste již s touto Klausovskou lží konečně skončit po 30 letech.

J. Kulheim 13.4.2020 18:50

Kde se prováděla ještě kuponová privatizace nevím. Co vím je to, že mnozí dostávají ne dostali peníze. Pro dceru a manželku jsem získal akcie nějaké elektrárny a každý rok jim chodí peníze.

Největší příjmy z privatizace /Transgas a Telekom/ inkasovaly vlády ČSSD. Navíc největší zásek v bankovním sektoru vyvolala právě Zemanova vláda v IPB. Nevíte náhodou o někom, kdo z toho něco dostal?

P. Victorin 13.4.2020 19:38

Pane Kulheime, zcela vám uniká, že nejde o metodu privatizace, kterou Klaus nevymyslel, nýbrž převzal ze zahraničních zkušeností, ale bohužel tuto zcela zdiskreditoval na bohapustou "epochální státní rozkrádačku", adorováním mezinárodního finančního podvodníka Koženého a vyzýváním spoluobčanů, aby své kuponové knížky s důvěrou odevzdávali právě jemu, jakož i neustálým mediálním vytrubováním, s prominutím naprosté zhovadilosti "Neznám špinavé peníze!", které později, se symptomatickou bezcharakterností, v médiích popíral...

J. Kratochvíl 13.4.2020 18:15

Souhlasím !!!

J. Kratochvíl 13.4.2020 17:18

Peníze jsou nejen od státu, ale také od bank hlavně a také od EU přidá. Nyní teprve nastává úloha EU, kterou Klasoun neustále okopává. Pane Kulheim svět se globalizuje....

J. Kulheim 13.4.2020 17:48

Stát žádné svoje peníze nemá. Má jenom peníze , které vybere berňák a dluhy, které bude platit zase ten nejchudobnější.

Ano souhlasím s tím, že na půjčování jsou banky. Nechápu proč by si měli politici půjčovat peníze na rozdávání? Cizích peněz já slíbím a rozdám tolik, kolik žádná banka nemá.

EU má také pouze peníze, které vybere na daních. Je docela jedno jestli přemístí peníze , které vybere v Řecku a dá je do ČR.

Svět se globalizuje, ale to, že každý ví nejlépe za co své peníze chce utratit. Když mu teče střecha tak si potřebuje koupit tašky, cyklostezka je mu k ničemu. Ještě když navíc nemá kolo a neumí na něm ani jezdit.

J. Kratochvíl 13.4.2020 18:06

Jak jste přišel na to, že stát nemá peníze. Stát peníze má, protože existuje něco jako je státní majetek, který mu vynáší zisky. A pod tento majetek také spadají státní podniky, které jsou ziskové např. Budějovický Budvar, Řízení letového provozu a další.

Vy jste asi již pořádný dědek, když můžete tvrdit, že cyklostezky jsou k ničemu, k ničemu jsou vám, ale měl jste jít právě na nyní o volných dnech podívat a viděl byste tisíce lidí, kteří je využívají jako silnice, dálnice a další komunikace. Mluvte za sebe a nezáviďte.

J. Kulheim 13.4.2020 19:09

Cyklostezka je k ničemu pro toho, komu teče střecha a nemá peníze na to, aby si mohl koupit tašky a střechu opravit. Místo toho mu za jeho peníze, které mu seberou ve formě daní, vybudují cyklostezku. Navíc nemá kolo nebo na něm neumí jezdit. On si potřebuje koupit tašky, aby mu za nějaký rok nespadl celý dům.

On ten stát Budvar nevybudoval a když vybudoval, tak za cizí peníze. Peníze, které vybral od lidí ve formě daní. Na to, aby bylo braní legální si udělal zákony. Tím se zlodějina stává legální. Pro toho, kdo je okradený, je to docela jedno.

Stát nemůže podnikat protože má pouze peníze daňových poplatníků a s nimi podnikají státní úředníci. Ti, pokud by uměli podnikat, tak to budou dělat na svoje triko.

J. Jurax 13.4.2020 21:45

Kladete otázku přesahující intelektuální možnosti p. Kratochvíla.

P. Victorin 13.4.2020 17:14

Vážený pane Kratochvíle, realita dokonce předčí Vaše zmíněné skromné přání. Klaus-Pružinskij naštěstí dnes už nerozhoduje vůbec o ničem...

P. Staronový 13.4.2020 21:37

Soudruhu Kratochvíle. Oslovení pane by pro něj mohlo být urážlivé.

Š. Hašek 13.4.2020 17:00

Já bych také nerozdával.

Podržte se, pane Kratochvíle.

A přemýšlejte, komu byste dal dotace. Abychom si rozuměli, berte jako, že půjdou procentně z Vaší peněženky. Kecy o darovaných penězích od Jourové si nechte pro vnoučata! Hodně malá, to aby Vás neměla za dědečka blbce.

J. Kulheim 13.4.2020 17:07

Možná má pan Kratochvíl nějaké zdroje, třeba jako Špidla. Nebo ví o nějakých 100 miliardách, jako pan Babiš.

Jsem dost zvědaví co z něho vyleze.

J. Kratochvíl 13.4.2020 17:21

Pane, vy jste zvědavej nebo také možná zvědavý, ale určitě ne "zvědaví"

J. Kulheim 13.4.2020 18:01

Omlouvám se pane Kratochvíle.

O těch zdrojích asi nebude nic.

J. Kratochvíl 13.4.2020 18:24

O těch zdrojích píši na jiných místech v diskusi, tak si to laskavě přečtěte, kdybyste to nedokázal tak vám to přepíši ještě jednou znovu. pro vás méně chápavého.

J. Kulheim 13.4.2020 19:15

Podívám se. Děkuji za upozornění.

Já jsem vám nic neudělal, tak mne napadáte. Když něco nedovedu přečíst nebo nechápu psaný text, tak mi to manželka vysvětlí.

J. Kratochvíl 13.4.2020 17:13

Pane Hašek, z mé ani z vaší peněženky to určitě nebude, jde to z peněženek bank, které nám ty peníze již dávno sebraly. A komu je dát také není tak složité, existuje určitá strategie hospodaření státu, podle které se bude rozhodovat. Zkuste si zjistit jak to v tom Německu funguje. A nestudujte neustále jenom blba Klausovýho.

Š. Hašek 13.4.2020 17:30

Pane Kratochvíle, (5.p.)

prozraďte mi, prosím, kouzelnou strategii kterak to dostanete z "peněženek bank"! Zde jsem si dovolil vypůjčit Vaši odbornou terminologii.

Bude to asi složitá teorie fungování státu, kde banky dají sofort 500 000 000.- Kč. Nikoliv nových, ale již ve sklepě ležících. Připravených. Jejda to bude život! Možná je má Jourová v jourech, taky ovšem uložené v lednici, co kdyby, že?

Faktem je, že já šáhnu do špajzu a mám konzervu pražské šunky ..... ale zkusím si ji teď odentrovat v počitadle, mrknu se do špajzu, a bude jich tam karton. Uvidíme.

Nazdar!

J. Kratochvíl 13.4.2020 17:53

Banky to nebudou dávat státu, ale potřebným podnikům, od toho tady banky jsou. A stát bude-li mít zájem vstoupí do některých strategických podniků s kapitálem a tím získá v tom podniku podíl, jinak se tomu také říká znárodňování. Zkrátka to posílí roli státu ve společnosti, což je přesně opačný proces než ten, který tady zaváděl Klaus před 30 lety, proto také Klasoun tak prská. A peníze budou i z EU navzdory vám a Klasounovi

Š. Hašek 13.4.2020 18:32

Jó, ....

Myslíte, že banky poskytnou úvěry jištěné majetkem? Firmám, osobám, spolkům, obcí? Tak nějak postaru? To je jiná! To klidně!

A furt bacha na ty peníze, které vzniknou na obrazovce počitadla! Nějak tam pošilháváte. Furt. Vaše konto není kouzelnický klobouk pro cizí? Pro banky! Nebo ano?

V. Kain 13.4.2020 16:11

Jen co pomine pandémie,tak se ozvou.V tom má pan Klaus naprostou pravdu.Ta Bruselská parta a tisíce jejich pomahačů se jen tak odstavit nenechají.Už se nyní ozvali.Sešlo se cca 13 ministrů zemí EU a podepsali zelený program na který se v žádném případě nezapomene.Ta jejich zelená šílenost je nepustila a dokonce je přednější než současné řádění koronviru.

Š. Hašek 13.4.2020 17:32

Souhlas a vyhlašuji výstrahu. Myslím to vážně.

M. Moravcová 13.4.2020 15:03

A jeje, Baldová zase úřaduje. Vtělená blbost. Chtěla bych vidět její podobenku, nejen výrazové a myšlenkové kreace.

P. Staronový 13.4.2020 15:14

Největší neštěstí, pilný blbec (blbka).