30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Odzbrojení

14. března t. r. schválil Evropský parlament směrnici omezující držení zbraní v členských státech Unie. 491 poslanců hlasovalo pro, 178 proti. Z českých europoslanců hlasovali pro tento návrh pouze Jan Keller a Jaromír Štětina; Luděk Niedermayer se zdržel. Ostatní čeští europoslanci byli proti – bez ohledu na stranickou příslušnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Erat 18.3.2017 9:14

Re: Občané České republiky.....

Přesně tak. I v případě kvót - tedy povinné nasáčkování okupantů pro ČR z jiných zemí, souhlasili.Vlastizrádci.

P. Selinger 18.3.2017 13:51

Re: Občané České republiky.....

otázka je jiná - voliči, proč jste ty voly volili ?

Z. Susnar 18.3.2017 16:21

Re: Občané České republiky.....

Presne Pavle proc???

J. Pospíšil 19.3.2017 18:14

Re: Občané České republiky.....

O kvotách rozhodla Rada ministrů EU, EP to jen bral na vědomí, ale nerozhodoval. V radě ministrů se český zástupce Chovanec hlasování zdržel, tedy nebyl proti.

Z. Susnar 18.3.2017 16:15

Re: Občané České republiky.....

Pane Svene mate tam u vas take komunisty? no myslim oficialni stranu?

R. Sorge 18.3.2017 8:01

Naprostý souhlas s článkem

Právo držet zbraň by mělo být vtěleno do ústavy, stejně jako je její součástí ve Spojených státech.

Š. Hašek 18.3.2017 8:28

Re: Naprostý souhlas s článkem

Asi tak.

Stejně k tomu dojde, stejně jako došlo ke "změně pohledu na politika Adolfa Hitlera (jeho "evropskými kolegy") v roce 1940".

Zjednodušeno. Netrvám pevně na roce 1940. Který rok píšeme dnes??

J. Fleiszner 18.3.2017 8:00

Na co se čeká?

Zastavit teroristu při útoku může v rámci nutné obrany nebo krajní nouze každý držitel zbraně. Není potřeba něco měnit v ústavě. Problém je, že za pár let v protektorátu EU nebude nikdo legální držitel zbraně.

Naposledy byli Češi odzbrojeni za komunistů a před tím za protektorátu. EU je stejně nebezpečná jako Hitler. K tomu tady máme ještě magora v Turecku. Domnívám se, že stejně jako za Hitlera se furt bude čekat na (nikdo neví na co) až bude zle (už je).

Š. Hašek 18.3.2017 8:36

Re: Na co se čeká?

Malinko jest tam problémek.

Občan vlastní/drží/nosí zbraň pro svoji obranu. A má jaksi čekat, až protistrana vytasí něco horšího, než má on sám, aby náhodou úmysl gaunera "nezhoršil", a náhodou potom po tom gaunerovi nevzlykali sirotci a družka. Zde by se mohla nějaká slovíčka v zákoně změnit. Viz zákon 229/2016 Sb. Proti změně ústavy nic nemám. Ale na takové průkopnictví, my, švejkové, nemáme. Zatím velí studentík Sobotka, ten se bojí i Anděly.

P. Rudolf 18.3.2017 7:53

Směrnice

kterou se (jednoduše řečeno) mění kontrola, nabývání a držení zbraní v rámci EU, byla schválená Radou Evropy a poté Evropským parlamentem, následně, co na ni dva roky (2015-2016), na požedavek všech ministrů spravedlnosti a vnitra členských zemí EU, pracovala odborná skupina, složená ze zástupců všech 28 členů EU, a po zapracování jednotlivých připomínek, byla doporučena Radou (28 premiérů) k projednání v EP. Co celou dobu dělal Chovanec, který teď tak ječí?

Směrnice neodzbrojuje obyvatelstvo, ale pouze některé podmíky zpřísňuje. Zda se to někomu líbí, nebo nelíbí je věcí každého jednotlivce. Při kritice by ale bylo dobré uvádět konkrétní článek této směrnice a důvod, proč s ním nesouhlasím. U zdejších diskutérů nic takového neočekávám, ale autoři článků na toto téma by se tímto základním atributem každé seriozní diskuze řídit měli. A srovnávat EU, potažmo její občany, s Izraelem, či jeho občany, je už totální chucpe.

J. Fleiszner 18.3.2017 8:05

Re: Směrnice

Já moc nechápu, proč se tu vyjadřujete, když od zdejších diskutérů nic moudrého neočekáváte. Chcete nás oslnit znalostmi?

P. Rudolf 18.3.2017 8:39

Re: Směrnice

Bylo by pro vás lepší, kdybyste se naučil přečtené i pochopit. Má poznámka se vůbec netýká inteligence zdejších diskutérů, nýbrž a pouze toho, že když o něčem napíšu kritický článek, tak by bylo dobré si napřed zjistit fakta.

Tím se ale netrapte. Oslňovat "vás" by mne fakt nenapadlo ani v tom nejhlubším snu.

P. Dvořák 18.3.2017 8:47

Re: Směrnice.

Jakými znalostmi :-))

Sice napsal "Při kritice by ale bylo dobré uvádět konkrétní článek této směrnice a důvod, proč s ním nesouhlasím.", ale skutečnost je taková, že sám nezná ani směrnici, natož její jediný článek.

Popírat větu: "A srovnávat EU, potažmo její občany, s Izraelem, či jeho občany, je už totální chucpe." svědčí o absolutním nepochopení nejprostšího principu celé věci.

R. Tesařík 18.3.2017 10:19

Re: Směrnice

Chce, ale nejde mu to.

Š. Hašek 18.3.2017 8:39

Re: Směrnice

Kolego Rudolfe, co ještě chcete zpřísňovat??

Z Vašeho plyne, že Zbrojní průkaz nevlastníte, parametry použití/vlastnění/držení/nošení zbraně neznáte. Bylo by tedy slušné/solidní mlčet. Mlčeti zlato.

P. Rudolf 18.3.2017 8:44

Re: Směrnice

Pokud z mého příspěvku pro vás plyne to, co píšete, tak vám upřímně radím - nikdy se nesnažte ani přiblížit povolání psychologa. A když už, tak jedině jako klient.

Š. Hašek 18.3.2017 9:03

Re: Směrnice

- Některé podmínky zpřísňuje -. Zapomněl jste asi, co jste sám napsal.

Zákon v ČR jest koncipován "realisticky přísně". Zbraň pro osobní obranu není tedy až tak do vitriny, jak by chtěli krasohledi.

Předmětem diskuse jsou zbraně, nikoliv psychologie. Nezasedal sbor lékařů, zasedali nematematici, kteří se domnívají, že zločiny proti občanům v EU za posledních deset let byly způsobeny držitely zbraní (legálními, dle zákona).

Vy budete slabší v matematice/logice.

Š. Hašek 18.3.2017 9:11

Re: Směrnice

-držiteli-

Z. Susnar 18.3.2017 17:01

Re: Směrnice

Pane Š. Hašek vy takovej cestinar a kritik kazdeho kdo spatne pise nebo pise bez hacku a takove hrubky? ze se necervenate :):):):)

Z. Susnar 18.3.2017 16:57

Re: Směrnice

Pane P. Rudolf souhlasim s vami konecne ctu od nekoho zde rozumny prispevek Spolecnost granatniku zde je sama komunisticka sebranka

A. Nový 18.3.2017 17:46

Re: Směrnice

Žofka, mluvit v domě oběšencově o provaze se nesluší. :-)

J. Jurax 18.3.2017 21:56

Re: Směrnice

Co je to za trolla, to Susnar?

S. Donát 18.3.2017 23:35

Re: Směrnice

Sohorová - Baldová - Hejmala. Nepoznáváte ten "sloh"? :-)

Z. Susnar 19.3.2017 13:02

Re: Směrnice

Donat__copak ho nikdo nepoznava praskac a udavac :):)

B. Uhlich 19.3.2017 0:25

Re: Směrnice

Je to něco nového.... co povstalo k tématu... Náš problém, že na to reagujeme... Bohužel se tyhle pitomci nedají zabanovat jako na jiných webech...

S. Donát 19.3.2017 11:00

Re: Směrnice

Jí je to jedno, jestli na ty její žgryndy někdo reaguje. Mele si svoje nesmysly pořád dokola. Připomíná mi takový ty zoufalé bezdomovce - alkoholiky, jak jdou po ulici a žvaní páté přes deváté, aniž by je někdo poslouchal. To žvanění by až tak nevadilo, víc mě děsí, že něco takového má volební právo a schopnost rozmnožování :-(

Z. Susnar 19.3.2017 17:05

Re: Směrnice

Chudaku praskaci kdybys videl kde ziji muj velky dum tak se rozplaces ze bydlis v kralikarne a nekoho zves bezdomovcem kdyz sam chodis na helpku udavaci

S. Donát 19.3.2017 23:23

Re: Směrnice

Ano, mám určitou představu o vašem bydlení, Žofie. Velký bílý dům s velkou a tichou zahradou. Pokojový servis zajišťují vždy usměvaví svalnatí pánové v bílých pláštích. V pokoji sice nemáte kliku, ale zato na oknech jsou - jako bonus - mříže. Jen mi povězte, ten přístup k internetu máte jako odměnu za dobré chování, nebo jako součást terapie?

D. Polanský 18.3.2017 7:42

Problém je tu zásadní,

máme tisíc připomínek vůči EU a přesto se bojíme z ní odejít. Co píše autor jsou vedlejší kydy.

Š. Hašek 18.3.2017 8:40

Re: Problém je tu zásadní,

Dobrá poznámka!!