8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

EVROPA: O co se hraje

Po vlně nátlaku, který přišel od ministrů zahraničí Německa a Francie a požadoval, aby státy skupiny V4 se v rámci EU vzdaly prakticky všech svých klíčových institucí souvisejících s národní suverenitou, nastal podivuhodný obrat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pražák 3.12.2016 10:27

Snad už každému došlo, že

projekt EU je takový tochu jiný fašismus, jen o úroveň propracovanější, co se týká technologie moci. Nejsou potřeba "čené košile" s obušky, ale stačí Lisabonská smlouva, "dotace" pro neziskovky i firmy. Zákony, i ty, které EUrověrchuška sama vydala, platí jen pokud je to v daném okmžiku výhodné.

Jen ti EUrovůdci zapomínají, že islám dělí svět na 2 části na Dům války, tj. tam, kde nevládne islám a na Dům míru, tj. část, kde již islám vládne. A to semele i většinu z nich, nebo budou povinně 5x denně vystrkovat řiť k nebesům....

J. Schwarz 3.12.2016 11:23

Re: Snad už každému došlo, že

Ony ty černé košile a SA byly taky svým způsobem "neziskovky".

L. Bouše 3.12.2016 10:08

Autor se pod vlivem cenzury a autocenzury

bojí pojmenovat skutečné příčiny současného stavu blížícího se k občanským válkám v Evropě a mezirasovému násilí.

To by se skutečně informovanému a statečnému občanovi stávat nemělo, protože článek je potom v důsledku zamlčování rozhodujících skutečností lživý.

K. Janyška 3.12.2016 10:00

Kašlu vám na obranu jakési Evropy. Musíme bránit sebe.

Jak vlastní vojenskou silou, tak prostřednictvím spojeneckých svazků. Žádné další u Madridu se bojuje o Prahu... Dzp.

M. Drašner 3.12.2016 9:06

Upozornění

Ačkoliv s vyzněním článku souhlasím, myslím, že autor pozapomněl, kdo dnes tvoří většinu OSN: nuzáci (i Čína s Ruskem dnes přispívají dohromady méně, než USA a zhruba na úrovni Velké Británie) a muslimové (kteří jedou podle Káhirské deklarace práv obyvatel muslimských zemí). A Saudská Arábie má na starosti lidská práva?

P. Smutný 3.12.2016 10:39

Re: Upozornění

Ano, hnus.

F. Navrátil 3.12.2016 8:38

Pán a žoldák

Bilderberg, který podporuje likvidaci národní států, není možno nazvat neomarxistickou organizací. Neomarxisté fungují pouze jako placení žoldáci, kteří za funkce a peníze jsou ochotni udělat v zájmu Bilderbergu cokoliv.

R. Brzák 3.12.2016 9:54

Re: Pán a žoldák

Jestliže je Bilderberg tak mocným, jak mu přičítáte, lidi, které sdružuje, svou mocí korumpuje. Moc tak činí vždy - a hlavním prvkem, který v tom hraje roli, je strach - ano, protože mocní nejsou strachu prostí, ba přímo naopak. Strach pak vede k upřednostňování organizace záchranných opatření před svobodou a odpovědnostií jedinců. Strach je pravou příčinou levicovosti, tedy i neomarxismu. Strach Bilderbergu například z toho, že národní státy povedou spolu v budoucnosti válku, vede k internacionálnímu socialismu - budování silných nadstátních organizací. Bilderberg je z tohoto hlediska neomarxistický.

A. Nikoloki 3.12.2016 7:53

Klika

Ještě že už je mi šedesát a nezanechav potomků budu za pár let spokojeně prdět do hlíny ...

D. Polanský 3.12.2016 7:26

Německo vždy páchalo zlo, jenomže

rozdíl je v tom, že teď se k Německu připojují i politici z jiných států, kupříkaldu i z ČR. Žádná strana nezaujala jasný protiimigrační postoj. Když posloucháte Sobotku nebo Fialu je vám na blití.

J. Myslivec 3.12.2016 8:14

Re: Německo vždy páchalo zlo, jenomže

To mohu potvrdit!!

F. Navrátil 3.12.2016 8:33

Re: Německo vždy páchalo zlo, jenomže

Fiala je šéfem Panevropské unie pro Čechy a Moravu. Ten se za české národní zájmy nepostaví.

3.12.2016 5:38

O co se hraje ?

Řekl bych, že o přežití tradiční společnosti v Evropě. Jen si to někteří ( je jich stále dost ) nechtějí přiznat.

A. Reček 3.12.2016 6:59

Re: O co se hraje ?

Ano, jde o udržení tradic jednotlivých zemí Evropy. A to levice s liberály považuje za přežitek, který se nehodí jejich multikulturnímu vidění.

D. Polanský 3.12.2016 7:27

Re: O co se hraje ?

Přiznávají si to osobně všichni, jen mnozí mlčí, jelikož jim to sype.

J. Sinnreich 3.12.2016 1:35

Evropska realita

Nemci si neuvedomi vubec nic.Je nutne, aby jim nekdo znovu pripomnel hruzy, ktere v Evrope zpusobil jejich pocit nadrazenosti a stadnost. A to dost durazne.( Treba pomoci dokumentarnich snimku z koncentraku). Bohuzel pri dnesnim obsazeni vetsiny zapadnich evropskych vlad i komise EU socialistickymi zkorumpovanymi zmekcilci to neni mozne. Obycejni lide si tuto beznadej asi uvedomi, az uz bude priliz pozde.

P. Sulc 3.12.2016 0:47

......... EU, tvrdě narazil na odpor především Maďarska,

Polska a Slovenska, Tak vida, ty stare bojovne staty. A proc ne take Ceska, clena stejneho spolku? Ze by Cesi zase po strane lezli v rit, jak to casto delaji? To jeden aby se stydel, ze se narodil jako Cech, kdyz cte takoveto ''novinky'', jak se druzi snazi , zatimco jini si jen vyskoci na vuz, ktery tahne nekdo jny.

P. Kremla 3.12.2016 4:48

Re: ......... EU, tvrdě narazil na odpor především Maďarska,

Kdy se vratite z pohodlne emigrace a postavite se do cela odboje?

P. Sulc 3.12.2016 6:10

Re: ......... EU, tvrdě narazil na odpor především Maďarska,

A proc bych to delal? Ja jsem mel kuraz se o svuj osud postarat uz v 67 roce. Ten odboj, nebo to lezeni v rit a poslusny postoj v predklonu, to si vyreste sam.

D. Polanský 3.12.2016 7:29

Re: ......... EU, tvrdě narazil na odpor především Maďarska,

Češi byli vždy opatrnější. Národní rys. Pak je trochu problém s bojem za národní stát. Huba mele něco, ale povaha říká něco jiného.

P. Sulc 3.12.2016 7:56

Re: ......... EU, tvrdě narazil na odpor především Maďarska,

Nu, je tu ponekud rozdil v terminologii. Opatrnrjsi, stale opatrnejsi, tak jak jdou dejiny, jenze se take da rici zbabelejsi, pripo$$ranejsi. Ja vam uvedu priklad. V 56 roce, uteklo z Madarska, zeme s 8 mil. obyvatel, asi 160 tisic lidi. V 68, z CSR, stat s 15 mil obyvatel, neodeslo 320 tisic, ale jen asi 70 tisic lidi. Takze byli opatrnejsi nebo nemeli dost kuraze, byli pripo$$ranejsi?? Obe data byla sovetska invase.

M. Drašner 3.12.2016 9:08

Re: ......... EU, tvrdě narazil na odpor především Maďarska,

Ovšem s velice rozdílným průběhem. Maďaři bojovali a umírali. U nás se upálili 2 lidé.

P. Selinger 3.12.2016 8:16

Re: ......... EU, tvrdě narazil na odpor především Maďarska,

Pokud budou ve vládě socani, nemůžeme nic jiného než neomarxistický přístup očekávat.

P. Sulc 3.12.2016 8:35

Re: ......... EU, tvrdě narazil na odpor především Maďarska,

1938, take socani ? A kdo tentokrate ty socany volil? Hergot, prestante uz jednou blbe zvanit o socanech a levicacich. Oni nespadli z nebe, lide si je zvolili, narod, ktery ma rad zdarma pivo, koblihy a burty si zvolil svoje representanty, to jste tak malo inteligentni, ze vam to uslo? Tak nechte ty socany byt a radeji si jdete cist Kapital, budete to mozna potrebovat. A obcas si zazpivejte Internacionalu, Zemanovy, ktereho jste si take zvolili, udelate radost. Problem je, ze Cesi sami nikdy, ale nikdy za nic nemohou, to vzdy zapricinil nekdo jiny, nekdo jim skodi, nekdo jim ublizuje, ale oni sami nikdy nic!!! Z toho je nabliti.

I. Babková 3.12.2016 8:59

Pro pana Šulce

Nezlobte se, mně je zase zle z vašich nenávistných komentářů. Vy jste jak ta Lotova žena, rozhodl jste se jít, tak se pořád neohlížejte. Choďte radši na procházky a čtěte nějaké dobré knihy, v Americe se jich vydává požehnaně.

A kdyby se vám někdy dostala do ruky kniha od Pavla Kosatíka o Pavlu Tigridovi, tak si ji důkladně přečtěte.

V. Vaclavik 3.12.2016 13:57

Re: Pro pana Šulce

Ja to vidim tak pul na pul, obe strany by se mely zamyslet, jak pan Sulc, tak jeho oponenti. Na kazde strane vidim pravdy trochu a jen hlupak si to neprizna.

Z. Lapil 3.12.2016 16:01

Re: Pro pana Šulce

Ono je tam pravdy i docela dost, problém mám s generalizací, která je A/ nesmyslná a B/ dotčené(ho) naštve tak, že se debata zvrhne v pokřikování "Všichni jsou..." a "Nikdo není...", čímž vzniká souboj nesmyslů.

Z. Lapil 3.12.2016 15:56

Re: ......... EU, tvrdě narazil na odpor především Maďarska,

Pozor na rozdíl mezi fakty a jejich interpretací. Jeden by mohl říct, že ta správná zbabělost byla utéct v době, kdy začínala hrozit možnost invaze a normalizace (a kdo si mohl být jist, že by to nebyla invaze na maďarský a normalizace na stalinský způsob).

Ze zbabělosti Vás ve skutečnosti nepodezírám; vydat se do ciziny je aktivita, a to je rozhodně odvážnější (ne nutně rozumnější), než nedělat nic a modlit se. Spíš z nekritické umanutosti projevující se naprosto nesmyslnou generalizací. Je rozdíl mezi tvrzením, že v ČR byl zvolen prezidentem jistý Miloš Zeman (to nezpochybňuju) a národ (= všichni Češi) si zvolili Zemana (to je evidentní nesmysl: volební účast nebyla 100% a Zeman nevyhrál 100% hlasů).

Prosím: než začnete všechny házet do jednoho pytle, párkrát se zhluboka nadechněte. Všichni Američani nezvolili Trumpa a všichni Američani nepodporují Clintonovou.

Onehdy jste mi opáčil, že jste nikde nenapsal všichni. Nezlobte se na mě, ale píšete tak, že vypadá evidentní, že "všichni" myslíte.

P. Sulc 3.12.2016 20:30

Re: ......... EU, tvrdě narazil na odpor především Maďarska,

Kdyz napisete, ze cikani kradou, ci ze cikani ziji ze soc.davek, take nemate na mysli ze vsichni cikani, 100 % cikanu, vite dobre, ze nekteri, mozna i vetsina, nekradou a take ze pracuji.. Proc mam pokazde vysvetlovat ledem, kteri se chteji za kazdou cenu hadat, ze tech 100% neni nikdy mysleno. A ze si Cesi zvolili Zemana, ale ne uplne vsichni, na tom snad nezalezi, jejich pocet stacil, a pokud jej nechteli, meli jit k volbam ti, co zustali doma.

Vydat se do ciziny davno pred invasi ale i pred Dubcekem, to rozumne bylo, do Vidne, pres to, ze jsem nemecky neumel, ale 15 mesicu jsem se tam uzivil i ozenil, pak do USA, anglicky jsme ani jeden neumeli ani slovo, presto tu skoro 48 let spokojene ziju a travim zaslouzenoiu pensi.

Z. Lapil 4.12.2016 11:05

Re: ......... EU, tvrdě narazil na odpor především Maďarska,

Jsem rád, že jste se neurazil. Nechtěl jsem to, ale do rizika jsem šel.

Zaujalo mě srovnání Vašeho vyjadřování s "cikáni kradou". Určitě máte pravdu, ale prvně ze všeho mě napadlo, že 100x opakovaná lež se stává pravdou. A druhak a především: ono to asi víc než s obejktivní pravdou má co dělat s emocemi. Ani jeden nejsme cikán, takže to tvrzení můžeme považovat za přípustné zjednodušení. Kdyby někdo z nás cikán byl, musíme oba volit opatrnější vyjadřování, jinak bude mít dotčený spoustu práce s tím, aby se neurazil, a nevyřeší se nic. Podobně vy urážíte Čechy (Moraváky ne? - občany ČR, přece), přestože ve Vašich slovech je dost pravdy na to, aby o nich mělo smysl uvažovat. Místo toho raději bazírujete na povinnosti adresátů sdělení přebrat si, že tím, co píšete, myslíte něco jiného.

Takže jste jako ta manželka, co jí manžel "nikdy s ničím" nepomůže. On se samozřejmě navzteká, protože "když jsi měla v šestapadesátym ten slepák, tak jsem odvezl děti k babičce, abys je nemusela vodit do školky". On má fakticky pravdu, ona ne, navztekaní jsou oba a skutečnost, že on se válí u televize a ona mu vaří večeři (ty to nikdy správně neosolíš), nepochopena pláče v koutku.

Mmch. Myslím, že já se generalizací typu "jsou to všichni lumpové" nedopouštím. Ale budu to sledovat, třeba se podivím. Neviděti břevno v oku svém.