8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

EVROPA: O co se hraje

Po vlně nátlaku, který přišel od ministrů zahraničí Německa a Francie a požadoval, aby státy skupiny V4 se v rámci EU vzdaly prakticky všech svých klíčových institucí souvisejících s národní suverenitou, nastal podivuhodný obrat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Sulc 5.12.2016 0:41

Re: ......... EU, tvrdě narazil na odpor především Maďarska,

PDF je hruza,nemam to rad. Pred par lety jsem si v Praze koupil prima ctecku, Pocked Book 622m tak nejak, ale cist v tom pdf , to nestoji za nic, problem je to zvetisovani a posouvani. Vse ostatni je OK. Ale po pravde, ja tu mam asi 3000 knih, asi 2/3 cesky,v te ctecce jich mam asi 200, ale precetl jsem jich asi 6, proste , neni nad papir. Tomas Krystlik ted vydal novou knihu, Cesi ho nejspise sezerou, ja mam od nej e-versi uz dost dlouho, ale presto si koupim tu papirovou. No, moje jmeno je nemecke, nicmene jsem po davnych predcich nezdedil talent na nemcinu, na reci jsem proste blbec, za 15 mesicu ve Vidni jsem se nenaucul temer nic, A kluci ve Wiener Molkerei, kde jsem delal pomocneho elektrikare, ti se mnou meli zlatou trpelivost a rad na ne vzpominam, prestoze to byli vlastne Nemci, jen nemeli ty rohy a kopyta, ktere jim Cechackove moc radi prilepuji.. Jinak ja vecerim tak ve 2 rano, spat chodim asi v 6, nekdy i pozdeji, kdyz ctu naqpinavou detektivku.

J. Jurax 5.12.2016 0:37

Re: Souhlas

No, asi se neshodneme. Nechci tvrdit, že Vy taky motáte páté přes deváté, akorát v opačném gardu, ale ten dojem přece jen mám. Ale nechce se mi gůglit a dokazovat.

S tím neomarxismem ovšem pravdu nemáte. Když už to má heslo na Wiki - https://cs.wikipedia.org/wiki/Neomarxismus - tak to snad zas až tak prázdná floskule nebude. Mně docela pasuje názor Pata Buchanana tamtéž zmíněný, ačkoliv ovšem mám za neomarxisty taky to, čemu se dřív říkalo a možná dnes ještě říká salónní levičáci a různí doleva zblbnutí nezřídka i radikálně, a všeliké pachatele vyššího dobra zejména sociálního. A ačkoliv na Wiki spojení mezi neomarxisty a multikulti popírají, já bych tak striktní nebyl. Ale nejsem přes to guru.

Ad plot a Maďaři - těm bylo spíláno už za samotný fakt plotu. A jak se u k připrchlíkům u plotu chovali - inu, nechtěli je pustit za ten plot a vadilo jim, když připrchlíci ten plot poškozovali a překonávali. To je samozřejmě podle bruselských i jiných pitrysů hodno tvrdé kritiky.

"Lidé prchající před válkou mají právo vstoupit na území EU a požádat o ochranu.". právo požádat o ochranu jistě mají, právo vstoupit bez povolení přes zelenou hranici na území státu už ne. Zato mají povinnost nechat se registrovat v prvním státě EU, do něhož přijdou, kde předloží doklady, podrobí se bezpečnostní prověrce, zdravotní prověrce etc. a na přikázaném místě - v detenci - vyčkají rozhodnutí o azylu a či deportaci. Což se neděje a nedělo ani omylem.

J. Václavíková 5.12.2016 0:12

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Čtu tam o násilí hypotetickém, jež bude prý omlouváno. Tak píšu o násilí skutečném. Co z toho jste nepochopil?

A. Nový 5.12.2016 0:09

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Je mi putna, zda tomu co píši věříte, či nikoliv. Nemám důvod hledat natož dokazovat něco, co bylo v médiích téměř před rokem,paní ukecaná.

A. Nový 5.12.2016 0:02

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Vyjádřil se jasně o vedení Eu a muslimech. Nebo tam někde čtete o domácím násilí v Česku?

J. Václavíková 4.12.2016 23:54

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Potíže s chápáním psaného textu? Píše se tu o postoji EU:

,,co udělá evropská vládnoucí sebranka,:

Autor: L. David Datum: 4.12.2016 20:48

až ti nám tak milí muslimové začnou kamenovat ženy také zde v Evropě! Obávám se, že nejdřív uslyšíme pár keců o tom, že v rámci tolerance jim v tom nesmíme bránit.

J. Václavíková 4.12.2016 23:51

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Uveďte citace těch výroků a data jejich uveřejnění a pak dejte datum oficiální zprávy o té události, pane bájivý.

A. Nový 4.12.2016 23:50

Re: Souhlas

Já to nevím, neví to ani Němci, tak jsem doufal, že to víte Vy.

Jinak, v německých médiích jsou odhady velmi široké. Někde píší, že potřebných je 40%, jinde zase psali o 60%. Taky jsem se dočetl, že 85% jsou ekonomičtí migranti a prý jsou v to zahrnuti i Syřané.

J. Václavíková 4.12.2016 23:48

Re: Souhlas

Lituji, tohle jsou prostě hodinky- holínky. Neomarxismus je tu používán jako naprosto prázdná floskule, neobsahující už vůbec nic jiného než nadávku. Vůbec nic.

Co se zmiňovaného Junckerova výroku týká (aniž bych se s ním jakkoliv ztotožňovala), jsem zvědavá, kam zařadíte ty, co se podobně vyjádří o Pinochetovi.

,,napřed wir schaffen das a teď, když se křeslo třese, budeme deportovat." Tohle je naprostý nesmysl. Návratová politika neuznaných žadatelů nebyla nikdy zpochybňována, motáte páté přes deváté. Ti, co přišli ze Sýrie a pro něž platila ona vítací výjimka, vraceni nebudou, protože mají nárok na ochranu. Ani to nikdo netvrdí, že budou deportováni. Dokonce ani do toho Maďarska, ač by na to měli podle Dublinu Němci právo. Takže tady si stále stojí za svým wir schaffen das. Deportováni mají být uprchlíci ekonomičtí.

Lidé prchající před válkou mají právo vstoupit na území EU a požádat o ochranu. Jde teď o to, jestli je vstupní státy zvládnou zadministrovat, aby se nepotulovali po Evropě. Jestliže nechceme přebírat uprchlíky, musíme více a účinně pomáhat přímo na místě.

Ti migranti, co Angela přebrala, už byli v Maďarsku, takže ty bajky o Bruselu a Berlínu si pošetřete. A Maďarům bylo spíláno za to, jak se k těm uprchlíkům u plotu chovali, ne za plot. Nikdo z představitelů Bruselu oficiálně neprotestoval.

A. Nový 4.12.2016 23:42

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Nikoliv, paní alternativně chápavá. Ozvaly se až po rozmazávání oné události v médiích a všeobecné nasranoti.

A. Nový 4.12.2016 23:39

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Pokud jste si nevšimla, tak děláte krok bokem, paní alternativně chápavá. Píše se tu o muslimech a ne o domácím násilí v Česku.

Takže znovu: Vy zase bijete černochy.

J. Václavíková 4.12.2016 23:29

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Vy alternativně nechápavý.

J. Václavíková 4.12.2016 23:28

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Chcete říct, že tak reagovaly před tím, než bylo všeobecně známo, co se vlastně stalo? Nebo jste naznačoval něco jiného?

A. Nový 4.12.2016 23:24

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

První o tom průseru informoval nějaký místní (kolínský) plátek. Trvalo několik dnů než to otiskly mnou výše jmenované noviny a ne jen ony. Nejspíše byli předpřiposraní z nadřízených a strany a vlády.

První reakce feministek byla v tom smyslu jak jsem napsal. Po kritice několika komentátorů změnily rétoriku.

J. Jurax 4.12.2016 23:21

Re: Souhlas

No, a není?

Vždyť i Barrosso byl kdysi předseda portugalské komunistické strany a maoista, pak tu byla rudá baronka tuším Ashtonová, současná komisařka e eurošéfdiplomatka Mogheriniová. Ono je jich tam víc, ale nemám takový přehled - ještě si vzpomínám na jistého kchónbanditu, rudozeleného revolucionáře revoltujícího v osmašedesátém a studentského vůdce ... a Juncker "Smrtí Fidela Castra ztratil svět muže, který byl pro mnohé hrdinou." taky nebude echt pravičák, že ano.

No - možná pochopíte i Vy - napřed wir schaffen das a teď, když se křeslo třese, budeme deportovat. A mimochodem - Maďaři stěží budou tak blbí, aby si připrchlíky, co si natahala Anděla do Německa, byli ochotni brát zpět. I kdyby byli podrobení tvrdému nátlaku z Němec či brusele - jakože určitě budou - to by tak bylo, aby se gubernie bouřily proti blbostem z brusele a i z Berlína. Vzpomínáte, jak bylo Maďarům z brusele i Němec drsně spíláno rasistů, xenofobů a nácků, když stavěli plot na obranu před nekontrolovanou invazí?

Lidé prchající před válkou jistě mají právo žádat o ochranu, nemají však na ni nárok a už vůbec nemají právo, natož nárok, ilegálně a nekontrolovaně vnikat na území EU, resp. jednotlivých států EU. A mimoto zdaleka ne všichni připrchlíci prchají před válkou - typičtí jsou ti Iráčané, co se prchajíce nechali odvést k nám skrze dobrodince a pak jim nebylo recht ubytování, za které by se mnohý tuzemec po pás klaněl, a nakonec dílem zdrhli do Němec a dílem se vrátili, odkud prchali, neb se jim stejskalo.

Tak nějak mám dojem, že uprchlíci z válečných zón, kteří si zachránili holý život, se chovají trochu jinak a taky vypadají jinak - ale mohu se jistě mýlit.

A. Nový 4.12.2016 23:14

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Jste zábavná. :-)

S. Netzer 4.12.2016 23:14

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

http://www.aliceschwarzer.de/artikel/das-sind-die-folgen-der-falschen-toleranz-331143

A. Nový 4.12.2016 23:12

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Pokud lhal FAZ a nebo Die Welt, tak se omlouvám. :-) :-)

J. Václavíková 4.12.2016 23:10

Re: Souhlas

Jestli potřebujete přesné počty, proč si informaci nevyhledáte?

J. Václavíková 4.12.2016 23:08

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Jistě, že by se měl starat nejdřív o to, co v reálu existuje, než to, před čím tu pouze straší. Paralelu k Silvestru vidí jen jedinec trpící obsesí.

S. Netzer 4.12.2016 23:04

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Proč lžou, Nový?

D. Bystriansky 4.12.2016 23:02

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

To "běžné domácí násilí" ihned nahlaste.

A. Nový 4.12.2016 23:01

Re: Souhlas

Kolik těch chudáků prchajících před válkou je? Máte nějaké povědomí o počtech? nebo jen tak plkáte?

A. Nový 4.12.2016 22:55

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Václavíková: Vám by prospělo, kdybyste měl tyhle starosti nejdřív o naše české ženy týrané svými bílými českými manžely.

Podobně se po týdenním mlčení vyjádřily německé feministky k silvestrovském průšvihu, před hlavním nádražím v Kolíně n.R.

Z. Lapil 4.12.2016 22:49

Re: ......... EU, tvrdě narazil na odpor především Maďarska,

Ta knížka je fajn, ale že byste si s ní musel dělat starosti... Možná jestli neexistuje nějaké *.pdf v angličtině, pan Kuras má s Anglií hodně co do činění, tuším tam dokonce žije.

Vývoj jmen a někdy i národnosti v rodině je někdy zajímavý. Jeden pan kolega mi líčil, že ještě jeho pradědeček se jmenoval hezky česky Škrdla, pak ovšem narazil na matrikáře, který neuznával nabodeníčka (takže Skrdla) a v další generaci prostou chybou v rodném listě(?) vzniklo příjmení Skrla.

Já zase tak dlouho vykřikoval o svém ze čtvrtiny moravském původu, než mi došlo, že příslušná babička měla dívčí jméno zcela německé. A aby toho nebylo málo: když se kouknu do zrcadla, vidím Kelta, ač po ostatních třech prarodičích Čech jak poleno, po jednom dědovi jsem buržoazního původu až někam do 16. století.

Sobě přeji dobrou noc, Vám, odhaduji, dobrou chuť k večeři.

J. Václavíková 4.12.2016 22:37

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Chápu, že RP Vám bylo blízké, ale já tu ničí ,,bití" neomlouvám, naopak, píšu, že u nás není kamenování, nýbrž zcela běžné domácí násilí. A také upozorňuji, že pokud by ke kamenování došlo, nikdo to omlouvat nebude, naopak, bude to stíháno podle našich zákonů.

L. David 4.12.2016 22:34

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Tak si jen paní Václavíková počkejte!

A ujišˇtuji Vás, že žádný z nás z toho nebude mít radost.

A. Nový 4.12.2016 22:33

Re: Jsem velmi zvědav, co udělá evropská vládnoucí sebranka,

Klasika jak z Rudého Práva, Vy zase bijete černochy!

J. Václavíková 4.12.2016 22:28

Re: Bravo, pane Chrastino!

Bilderberg řídí prostřednictvím CIA Putina a ten je svými bombami žene do Evropy. Ale už se mu těch milionů nedostává.

J. Václavíková 4.12.2016 22:26

Re: Souhlas

Tak ona je EU už taky neomarxistická! Můžete mi prozradit, na základě čeho jste k tomuto pozoruhodnému poznatku dospěl?

A jak jste přišel na to, že snahou o deportaci odmítnutých žadatelů o azyl došlo k nějaké otočce?

Upozorňuji, že ani náhodou se v Evropě nic nemění na tom, že lidé prchající před válkou mají právo žádat o ochranu. A Německo je stále může vracet do Maďarska. Třeba to využije, až je Maďaři začnou přijímat zpět.