Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: O co jde v kosovské hře?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Lada 29.8.2007 12:42Re: Re: Je poučné přečíst dokument z Rambouillet Myslim si, ze by Albanci meli byt z Kosova odsunuti. |
pavel 29.8.2007 14:00Re: Re: Re: Je poučné přečíst dokument z Rambouillet Kdyby se odsunuli Srbové do Ruska, byl by výsledek stejný... |
mel 29.8.2007 16:04Re: Re: Re: Re: Je poučné přečíst dokument z Rambouillet Mluvíš hlouposti bez argumentů. Kosovští Albánci zabrali kus Srbska, ne naopak. Podobně, jako kdyby se ti početná cikánská rodina usalašila na zahradě a ty by ses musel odstěhovat. Kde se bere tolik hlouposti v lidech jako ty? |
OSN 29.8.2007 17:39Re: Re: Re: Re: Re: Je poučné přečíst dokument z Rambouillet VŠICHNI DOMŮ |
Netřeba 29.8.2007 6:17Islámská pohádka, součást článku. Platí nejen pro Kosovo. "Proto nejdříve stabilizace, posílení místní správy, vzdělání elit, transformace justice a právního řádu, očista ekonomiky. Jen potom bude uznání samostatného Kosova bezpečné pro nás i pro Evropu." Druhá varianta je jako v Turecku vojenská junta, která se bude vydávat za nositele demokratických tradic. |
Charlie 29.8.2007 7:12Vojenská junta v Turecku V Turecku "se nevydává", v Turecku JE za nositelem demokratických tradic. |
Netřeba 29.8.2007 8:52Re: Vojenská junta v Turecku Já vím. Pinocheta také zvali na oběd naši "tykystátníci." Dnes už není na tapetě ani Kaddáfí a Saddám nepoobědvá s budoucím prezidentem USA jen proto, že byl zhoupnut. Pochopitelně se houpal demokraticky. Koneckonců pokud si vzpomínám, tai naše armáda měla PŠM v rámci jakýchsi tradic. Jestli víte, co bylo PŠM. Abychom si rozuměli, je mi 100x milejší v Turecku armáda, než fundamentalisti. Což nic nemění na mém názoru, že demokracie je přece jenom o něčem jiném. |
Mejla 29.8.2007 9:31Re: Re: Vojenská junta v Turecku - co s tím má společného Pinochet ? Vždyť zachránil zemi a přivedl ji k prosperitě. . |
Optimista 29.8.2007 10:07Re: Re: Re: Vojenská junta v Turecku - co s tím má společného Pinochet ? Vždyť zachránil zemi a přivedl ji k prosperitě. Co má společného Pinochet s prosperitou Chile? Asi to, že vraždami " vytvořil " řadu pracovních míst za povražděné a dodnes pohřešované odpůrce vojenské junty. Vraždy nařídil i v zemích mimo Chile a tak řada jeho kritiků z řad i generality skončila své životy v prostřílených a vyhozených do luftu - autech. Za takovou demokracii - přivezenou na bajonetech - děkuji. |
libero 29.8.2007 9:36Re: Re: Vojenská junta v Turecku A jsou v tom Turecku nějací fundamentalisté, kteří by nebyli zcela marginální? |
Jenda 29.8.2007 10:38Re: Islámská pohádka, součást článku. Platí nejen pro Kosovo. Nebyt vojenske junty tak uz tam davno zadne volby nejsou. Ani ty jejichz vysledek je obcas korigovan v momentech kdy hrozi, ze jinak dalsi uz nebudou. Leda takove jako v Iranu ... z nabozenskou radou milostive vybranych kandidatu. |
Netřeba 29.8.2007 12:20Re: To je paráda a perspektiva! Diskuse dopadla přesně tak, jak jsem předpokládal. Jsou dvě možnosti: 1) islámští fundamentalisté, od kterých nikdy nevíte, co můžete čekat 2) vojenská junta, od níž nikdy nevíte, co můžete čekat. Jak to psal Kryl? "Vpřed jenom vpřed! A vpředu smrdí síra." |
Pasáček koz ve Vermontu 29.8.2007 0:49Ozbrojená loupež Uznání samostatnosti Kosova by znamenalo legalizaci ozbrojené loupeže srbského území (demokratickými ?) státy NATO. A to ve prospěch albánských teroristů. |
wow 29.8.2007 2:57Re: Ozbrojená loupež Pasaku ty jses drn! Myslis ze Kosovo pod vladou Srbska ma nejakou perspektivu? To jako myslis, ze se ten milion shiptaru vystehuje a jejich misto zaujmou Srbove z Banatu? Vis prd, tak jako my vsichni, tak nekibicuj meloune! Balkan se s chuti vradi uz po staleti, nez se objevi novy Tito vezme dalsi stoleti! S "hejslovanskou kartou" muzes leda prebijet spodka ve 4 cenofce! Dobro dosli magore |
Vladik 29.8.2007 3:17Re: Re: Ozbrojená loupež "wow is you", a magor k tomu navic. Kosovo patri Srbsku, konec diskuze. Jako by uz tech mafianskych mini-statecku nestacilo. Co takhle "svobodne" Baskicko, Cecensko, Abchazie, Jizni Osetie. Alsasko-Lotrinsko, Skotsko, Wales, Severni Irsko, Jizni Tyroly. A kdyz uz legrace, tak treba Slezsko, Morava, Podkarpatska Rus. Kalifornie, Quebec. A aby mel ten Ahtisaari jo radost, tak i Lapland. - Uz je tech blbosti vazne dost! |
Sarka Farka Loupeznik 29.8.2007 4:13Re: Re: Re: Ozbrojená loupež Pidimuzici vsak touzi byt presidenty a ministry treba i republik jako je Zlamana Lhota... |
wow 29.8.2007 4:51magora si ilijici nech pro vlastniho tatu Kosovo patri na Balkan ktery je az na par vyjimek mafijanske hnizdo vcetne Srbska! To ze Milosevic nebyl nic jineho nez prachsprostej gauner stacilo k tomu ze se Jugoslavie rozprskla jako bublina a Kosovo jsou uz jen prsky! Nic vic. Tve pindy mohou rezonovat v usich ceskych "hejslovanu" ale svet na "slovanstvi" z vejsky se .... zivio junaku |
Ivan 29.8.2007 11:14Re: magora si ilijici nech pro vlastniho tatu To je zase výlev nějakého zamindrákovaného jedince. |
míša mýval 29.8.2007 5:59zapomněl jsi Žižkovskou republiku Přečti si Bohatýrskou trilogii od Rady a Žáka |
Laco 29.8.2007 4:47Re: Re: Ozbrojená loupež tak to vypada, ze dneska ma sluzbu pan wow a kopretina muze jit konecne spat |
wow 29.8.2007 5:43Re: Re: Re: Ozbrojená loupež mily laco, nekdo vas kluky bolsevicky musi obcas snest na zem z oblaku kecu a lzi |
Laco 29.8.2007 6:06Re: Re: Re: Re: Ozbrojená loupež ale proc to musi bejt takovy bezpaterni creatury, ktery umi jenom nadavat do nacistu a bolseviku? |
petrF 29.8.2007 4:49Re: Re: Ozbrojená loupež Máte pravdu. Podle paní Hybáškové a vás, kdyby tak postupovali před válkou sudeťáci, tak mají vystaráno. |
JIH 29.8.2007 11:15Re: Re: Ozbrojená loupež S pasáčkem koz naprosto souhlasím. Výsledkem osvobození Kosova od srbské "nadvlády" je to, že okupační vojáci musí chránit nealbánské a nemuslimské obyvatelstvo před osvobozenými kosovskoalbánskými hrdlořezy, aby je nepovraždili. Rád bych Vás upozornil, že vulgární styl Vašeho příspěvku rozhodně nedává Vašim argumentům větší váhu. |
Charlie 29.8.2007 7:18Koncem devatenáctého století byli Albánci v Kosovu mizivá menšina. Jeden z vůdců albánských vrahů (jméno už nevím) prohlásil veřejně: "naší nejsilnější zbraní jsou dělohy našich žen". Kosovo bylo uloupeno. Takhle dopadne jednou celá Evropa. |
mel 29.8.2007 10:36Re: Koncem devatenáctého století Měl pravdu, ale tak to na světě chodí. Evropani taky přečíslili indiány (většinu vystříleli ) a stali se Američany. framcouzi budou taky jednou přečísleni muslimy z arabských zemí. Nás taky jednou přečíslí cikáni a určitě se s námi nebudou mazat. Kdo nemá potomky, nebo jich má málo zanikne. |
Jenda 29.8.2007 0:33Vy budete tak dlouho stabilizovat az srbove zjisti, ze je jich mensina i v Srbsku jako takovem. |
jdu jen tak kolem 29.8.2007 0:27Ale že to trvalo No konečně to někdo pojmenoval! Ale líbit se to nebude, jako každá jiná vyslovená pravda,bohužel. |
Vladimír Šindelář 29.8.2007 0:09souhlas Pravdiv ý článek. Ta dáma ví o čem mluví. |
PR 29.8.2007 8:14Re: souhlas Ta dáma vůbec neví o čem mluví.... |