18.6.2024 | Svátek má Milan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mistr Jan Hus 1.9.2007 12:08

Re: odsun

R^R^

Mistr Jan Hus 1.9.2007 12:08

Re: Re: odsun

R^R^

Mistr Jan Hus 1.9.2007 12:07

Proč EU a USA podporují kosovské teroristy? Jak může někdo odebrat Srbům jejich území?

Vždyť to právně není možné?! ;-€

Karel Cikán, Sudeťák a Žid 30.8.2007 15:38

Chetgare, vinou eurorealistů nemá Eu ani armádu, ani policii, ani zahraniční politiku,

ani mezinárodně právní subjektivitu. Takže nemůže být za nic zodpovědná.. Zodpovědní jsou modří eurorealisté, kteři stojí v čele tzv. národních států. A ti mají nějakou multietnicitu stejně u z.dku, jako Tvůj oblíbenec Klaus.

chetgar 30.8.2007 14:39

Re: Re: Re: odsun

ono je to širší problém - vy snad znáte někoho, kdo má kosovské Albánce rád?

chetgar 30.8.2007 14:38

rozdělení

je fakt smutné, jak hloupě předstírají starost o zachování multietnicity Kosova někteří europolitici. Od války uplynulo 8 let a promluvit srbsky v Prištině na náměstí se stále rovná ohrožení života. Srbové stále prchají, jejich majetek je ničen, dochází k vraždám. Pro EU je těžké si přiznat, že po patnácti letech, kdy se vše zlé na Balkáně přisuzovalo Srbům by najednou právě Srbové mohli být obětmi.

A co hůř - má se to stát v Kosovu, v tom státu-nestátu po osmi letech vlády zmocněnců EU. EU převzala vládu po vyhnaných Srbech s tím, že nastolí pravdu a lásku, občanskou společnost, multikulti utopii se vším všudy. Tragicky selhala - v Kosovu dnes nežije ani půlka Srbů, kteří zde žili před vypuzením srbského vojska a jejich počty stále klesají. O návratu uprchlíků dnes už ani nikdo nemluví...

Dnes se EU ruku v ruce s USA snaží prosadit Ahtisaariho (exzmocněnec a tudíž spolupůvodce nynějšího stavu) plán na samostatnost Kosova. Že to bude znamenat úplné vyhnání Srbů ze země, to nikdo nepřizná. Raději se argumentuje tím, že případné odtržení severního Kosova a jeho znovuzačlenění do Srbska by znamenalo, že 60% kosovských Srbů zůstane v Kosovu.

Dovolím si kacířskou otázku - a ono to snad bude problém? Copak jim v multikulti utopii made in EU hrozí nějaké nebezpečí? S tím EU samozřejmě počítá, ale nechce to otevřeně přiznat. Naopak chce, aby se mafiánská albánská vláda zmocnila celého Kosova, včetně srbského severu. Že pak o domov, ne-li také o život, přijde ne 60%, ale 100% kosovských Srbů, to už se nějak ututlá.

Ať se na to koukám, jak se na to koukám, EU prostě nemá Srby ráda a proto je chce vyhnat ze všech zemí mimo Srbska. Jen škoda, že ve Vojvodině není těch Maďarů více, třeba by se Srbsko dalo ještě trochu osekat...

wintersf 30.8.2007 2:48

Re: Uznání samostatnosti Kosova by byl nebezpečný precedens

jen se nebojte, kosovsti albanci zadnou autonomii nechteji. drtiva vetsina z nich zije z nezamestnanecke podpory a z pridavku na deti, ktere jim srbsko musi vyplacet. takze si vlastne financuje svoji vlastni sebevrazdu, jako mnoho ostatnich statu s vychytralymi a dostatecne agresivnimi mensinami.

bebe 29.8.2007 22:32

Jo jo, USA by měli vybombardovat Izrael

- Prej se Srbové chovali špatně  k Albáncům....   Kecy.   Ať se podívají na Izrael.  Ten by museli vybombardovat  už   nejmíň 20krát.  To by ale nesměli  židovští soukmenovci  do takové míry ovládat  USA.

bebe 29.8.2007 22:26

Demokraticky si

jejich  většina odhlasuje, že   menšina gádžů  na ně musí   otročit.

bebe 29.8.2007 22:24

Ahoj cikáne

Tak jak  se mají  anarchističtí  sudetští cikáni ?   Stále kvokáš, stále kvokáš ?

bebe 29.8.2007 22:21

Cha cha cha

Hlavně že ty  víš prd....  a ještě se hloupě  chvástáš.  Samozřejmě, že mají Albánci jako další krok v plánu spojení  Albánie s Kosovem, to teď ale   nevytahují.  Ne náhodou mávají kovovští albánci  vlajkou Albánie.

Karim 29.8.2007 21:49

Fakticka poznamka - Kosovane na Tiranu kaslou.....

...a to z toho duvodu, ze tam vladnou jine mafie.Balkanizace neznamena jen to, ze ruzne slovanske skupiny nechteli zit pod jednou strechou.

Ani Albanci netouzi po velke albanii.  Kmenove struktury nemaji touhu po velkem statu - kazdy kmen chce vladnout predevim sam sobe. Navic - pro Kosovany jsou albansti albanci polokomunisticti divosi.

Samotna albanie se deli na jizni a severni cast, jejiz kmenove struktury  se navzajem uprimne nesnasi.  

AndyO/XX 29.8.2007 21:01

Copak se stalo Hybášková

že jsi tak prozřela?Už se těším na další objevný příspěvek o libyjském teroristovi, českém Semtexu a americkém letadle nad Skotskem.

rr 29.8.2007 20:13

Re: Není obtížné napsat co je špatného . . .

rr

Homolka tobolka 29.8.2007 19:15

Re: odsun

Správně,nabídněme Kosovákům nový domov i občanství v ČR.Jistě by rádi přijali bydlení v satelitních městečkách,přijali by i štědré dávky a podpory a našli by nový prostor k podnikání až vstoupíme do Schengenu.Poptávka po heráku stále trvá.

Vlad 29.8.2007 18:44

Re: Re: Re: Srbové jsou přistěhovalci

Jo, jo, jako v Mnichově. Tak je to richtig správné.:-)

J.G. Pašek 29.8.2007 18:26

Není obtížné napsat co je špatného . . .

Obtížné je jak na to a nejobtížnější si vyhrnout rukávy popadnout bejka za rohy a jednou provždy to vyřešit  . . . 

La-la-la bezzubé hraběcí rady za kterými nestojí silná ruka a pevné rozhodnutí a odvaha popadnout bejka za rohy, jsou reálné jako nevěsty a ženicha sny o svatební noci . . . 

kat Mydlář 29.8.2007 18:18

Re: Re: odsun

O Albánii a Albáncích zřejmě moc nevíte. Oni totiž Albánci, ty Kosovské Albánce nijak v lásce nemají.:-)

kuk 29.8.2007 18:18

Re: Re: Re: Re: Kosovo je odjakživa srbské

Oni je vyšupajdí, ale do Bosny, Makedonie,Bulharska a do Albánie, aby se prali se Slovanama. Pak to bude dobrá rozbuška k většímu konfliktu.

Karel Cikán Sudeťák 29.8.2007 18:07

Kždého, kdo propaguje nějakáý odsun je třeba odsunout do jeho pravlasti

a tou je, jak všichni víme, pro všechny homo (prý) sapiens jihovýchodní Afrika.

PP2 29.8.2007 17:57

Re: odsun

Naprostý souhlas. Dějiny jistě neodpustí Albrightové, že její zásluhou křesťané bombardovali křesťany aby mohla být křesťanská země odevzdána muslimům.Je nezbytno buldozerama nahrnout  albánce tam kam patří a kolem Albánských hranic postavit plot zdemontovaný z našich hranic 8 metrů vysoký.

Jura Jurax 29.8.2007 17:54

Re: Na příkladu Kosova a vůbec Jugoslavie

Jojo - vůbec nejlepší je osvícená diktatura.

Má to dvě  vady:

a)  těžko se nalézají osvícení, co by mohli být diktátory

b)  stanou-li se osvícení diktátory, velice rychle osvícenost ztratí.

jofa 29.8.2007 17:53

Re: odsun

albanci ziji na uzemi kosova minimalne stejne dlouho jak srbove(,ale patrne dele)jejichz vetsina ovsem odesla jiz pred nastupem milosevice.ten se o ten odsun ci likvidaci jiz pokusil a to byl snad duvod k  utokum NATO..zajimave,ovsem je jak se zde kryje mnozina idiotu odsuzujici tuto akci s temi kteri jinde breci jak je izrael protezovan USA proti nebohym palestincum..

OSN 29.8.2007 17:39

Re: Re: Re: Re: Re: Je poučné přečíst dokument z Rambouillet

VŠICHNI DOMŮ

Ladislav 29.8.2007 17:38

odsun

Albanci z Kosova by meli byt odsunuti do zeme odkud prisli, tedy Albanie. Naklady a odskodne odsunutym by mela platit EU a USA ktere tuto situaci zpusobili svoji podporou teroristicke UCK.

Podobne se da vyresit tento problem v Makedonii a dalsich okolnich statech. Cim mensi uzemi ma mafie pod kontrolou tim lepe.

Stanley 29.8.2007 17:37

Re: Srbové jsou přistěhovalci

Tak jen aby jste se od  Ilyrů nedostal třeba až k Sumerům. To by jste ovšem měl smůlu, protože ani Vy nevíte , odkud Sumerové  přišli ??!

libero 29.8.2007 17:23

Re: Vaši rodiče byli arogantní - ? No tak moji ne.

Tak si blinkněte, jako diskutér stejně nejste nic moc.

libero 29.8.2007 17:21

Re: Re: Mno, myslím, že máme zatracené štěstí, že sudetský problém už neexistuje...

Ale blbina, vznik ČSR byla reakce na dost přehnané chování rakouských Němců. Oni si ty národy nemají moc co vyčítat, bez viny není nikdo a arogance na obou stranách.

Stanley 29.8.2007 17:20

Re: Re: Uznání samostatnosti Kosova by byl nebezpečný precedens

Vy jste Evropan ? Evropa mluví o ústavě, o federaci. Rozhodně ne o posouvání hraničních čar ! Jděte s tímto názorem za Poláky, Francouzi,Slováky,Italy atd. - pošlou Vás do  háje!  No a "zakázat národnosti"?   To již je opravdu jen směšné a komické !  A správně jste napsal, že náboženské problémy (Ulster) by ani takováto fantasmagorická věc nevyřešila !

libero 29.8.2007 17:15

Re: Článek dobrý, diskuze jako obvykle xenofobní magorárna místních modrých,

Jakápak arogance, to je blahoskloná morální autorita!:-P