1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

EVROPA: Nekorektně o migraci

Nedávno se v anglickém deníku Financial Times objevil navýsost odvážný článek, originálně deklarující současnou migraci Afričanů, Arabů i Asiatů mířících do Evropy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kain 15.12.2021 14:07

Na kolonizaci bílého muže kolonizované země nikdy neprodělali,ale naopak.Ovčem dneska je to zcela obrácené.Hordy migrantů sem přináší ten jejich primitivismus ve kterém byli zvyklí žít.A to vše je ještě umocňováno patologickou nenávistí muslimů vůči křesťanům.

P. Molík 15.12.2021 12:19

Proč bychom se měli kát a oddávat se autodestruktivním aktivitám v rámci privilegizace migračních nájezdníků, proč bychom se měli obětovat pro "dobro", které nám vnucují bruselští eurohujeři a další škůdcovská a parazitní pakáž ?

P. Molík 15.12.2021 12:15

Migrace je téma velice variabilní a lehce zneužitelné k ideově a hlavně pudově zabarveným štvanicím a k prosazování jediných správných ideologií. Jisté je nyní jen to, že je stále dost reziduálně působících odpadlíků od víry v morální hodnoty, tedy vítačů, kteří zarputile odmítají vystřízlivět z merkelovsko-eurohujerského imigračního opojení.

Z. Lapil 15.12.2021 12:01

Jak moc jste si jist těmi procenty? A nejsou aspoň zčásti dána tím, že dnes potřebujete střední školu snad i na pečení chleba? Nevím, ptám se. Ale principiálně souhlasím, ten problém určitě existuje.

A je určitě "vylepšen" tím, že existuje iks zákazů práce pro ne-občany a že existuje minimální mzda, která je pro nádeničinu příliš vysoká, takže nelze dost dobře uvažovat způsobem "místo jeřábu najmeme sto mravenečků, kteří nám ty cihly do dvacátého patra vynosí, ať si aspoň něco vydělají".

Což není nový nápad, takhle byla za krize v 30. letech stavěna brněnská přehrada. To je vysloveně ruční práce, době největší mechanizace tam byly dvě míchačky na beton, nevím, jak velké. Psal snad Mrož (František Novotný) tady na Psu.

I. Lyčka 15.12.2021 11:49

Vy se nezapřete.

Z. Lapil 15.12.2021 11:45

Připomenu syfilis, ale jinak mi připadá, že máte pravdu.

Nevím, je-li to srovnatelné, ale četl jsem (Snad Veselovský: Výlet do třetihor. Míněna Austrálie). Když do Austrálie s kolonizátory dorazili placentární savci (králíci, psi a ovce za všechny), jali se suverénně válcovat místní vačnatce. Když se Severní a Jižní Amerika spojily pevninským mostem, severoameričtí placentární savci suverénně zlikvidovali jihoamerické vačnatce. Důvodem nebylo, že by vačnatci byli méně schopní jaksi od přírody, ale to, že neprošli tvrdou školou doby ledové.

Takže mě napadá, že Indiáni, možná skrze výrazně menší koncentraci lidí a (hlavně?) kočovný způsob života neprošli podobným tréninkem jako Evropané při morových vlnách zkosivších polovinu(???) populace; kdo takovou vlnu přežil, ten musel mít proklatě dobrou imunitu.

Neodolám a vysvětlím odlišnost placentárních savců a vačnatců. Ti první rodí dobře vyvinutá mláďata, a to za cenu dlouhé březosti a náročného porodu. Takové klokaňátko naproti tomu vyráží do života při velikosti snad někde kolem centimetru, prvně ze všeho se musí dosoukat k bradavce a přicucnout se na ni, a pak se uvidí. Když se to zrovna nepovede, i kdykoliv později, není problém - klokanice si udělá jiné.

J. Elias 15.12.2021 11:20

Na tomhle článku je vidět ta fikce že i my jsme "západ". NEJSME !!! Diky Bohu naše komparativni výhoda v migračni krizi. Nevidí nás tak západ, východ ani jih.

J. Kalina 15.12.2021 11:19

jen dodám, že kdyby Španělé nepřepluli Atlantik, Cortése by nikdo neznal a vyvrácení říše Aztéků by bylo na někom jiném. Na neštovice by Indiáni dojeli i kdyby to byli oni, kdo by dobyl Evropu. Jinak je docela zajímavé, že to vypadá jako by v Americe nebyly žádné nakažlivé choroby, které by zase ;-);-)vadily Evropanům.

J. Elias 15.12.2021 11:12

Kdo my?

My nejsme ta post koloniální západní Evropa, my nikou nic nedlužíme!!!

O. Uživatel 15.12.2021 11:04

Uživatel požádal o vymazání
S. Fořtová 15.12.2021 11:00

Jenomže autor ten nesmysl s jasnou nadsázkou zpochybňuje, takže nic dál neroznáší. To bychom pak nemohli už využít absolutně žádnou informaci, kdybychom k tomu všemu přistupovali a priori jako k nesmyslům.

V. Petr 15.12.2021 10:59

Cotréz dobyl Mexiko s několika sty Španěly prostě proto, že kmeny, podmaněné touto lidožroutskou (doslova!) diktaturou přešly na jeho stranu. Křesťanství bylo Indiány přijímáno s euforií.

Neštěstím se ovšem stala epidemie neštovic, která kosila Indiány ještě více, než Evropany.

V. Petr 15.12.2021 10:56

Slavný pravicový ekonom Bastiat brojil ve 40 letech 19 století proti kolonializaci Alžírska Francií, protože ji považoval za ZTRÁTOVOU! A dějiny mu nakonec daly za pravdu!

Původním důvodem kolonizace Alžírska bylo ovšem řádějí alžírských pirátů, které se jinak nedařili zastavit!

V. Petr 15.12.2021 10:52

R^R^R^R^R^

M. Valenta 15.12.2021 10:50

Podobných nesmyslů je plný internet a autor to jen hloupě roznáší dál.

V. Loula 15.12.2021 10:48

Ano, to jsme viděli v létě, kdy řada agrofarem na Západě zoufale hledala zaměstnance na sklizen, (tam nemusíte umět řeč vůbec, ani vzdělání nemusíte mít, a k zacvičení stačí deset minut). A místo náboru migrantů tyto firmy raději dováželi brigádníky z Ukrajiny, Polska a pod.

I. Schlägel 15.12.2021 10:44

Autor článku popisuje realitu, což Vám, zabedněnému antisluníčkáři, jaksi nedocvaklo.

L. David 15.12.2021 10:43

Je pozdě.

Vinou hlupáckých (především západoevropských) vlád je Evropa již dnes natolik prohnojena muslimy a další línou pakáží, že situaci by vyřešily pouze občanské války z vývozem té pakáže v kontejnerech na ostrovy pro ten účel zakoupené.

Dokud budou Evropě vládnout hlupáci, Sorošovi zaprodanci a spol., dokud budou trpěni vlastizrádci typu Šimona Pánka s jeho Člověkem v tísni, dokud k nám bude líná pakáž dokonce pozávána (podívejte se na https://emigratetoczechrepublic.wordpress.com)

pak situace nemá řešení.

V. Loula 15.12.2021 10:41

jsem si toho vědom, ale s tou becherovkou to neplatí, jsem abstinent.

V. Loula 15.12.2021 10:38

K vašemu poslednímu odstavci: Přesně toto se již stalo - vzpomínáte na akci Generace 21? Tato neziskovka za státní peníze vytypovala migranty ze Syrie (protože přímo byli ohroženi na životě válkou), které prověřila, domluvila s nimi azyl v Cesku, zajistila ubytování i zaměstnání, a dovezla první várku asi 90 migrantů. A co se stalo. Jedna rozsáhlá rodina asi 25 lidí zdrhla do Německa s tím, že jim v Cesku přidělili místo bytů přemalovaný chlív (šlo o rekonstruované byty v Jihlavě), a druhá stejně rozsáhlá rodina požádala o návrat zpět, protože se jim stýskalo (ale doma prý byli ohroženi na životě?). Tehdy ministerstvo zarazilo další přísun peněz a k dalšímu dovozu migrantů již nedošlo.

S. Fořtová 15.12.2021 10:25

R^

J. Kalina 15.12.2021 10:22

někdo se zde podivil, co je na článku odvážného. V místě kde vyšel asi odvážný je, u nás ZATÍM odvážný není Ovšem je dobré vědět kam jdeme a pak se nedivit. Já myslím, že nemůžeme za to, že Aztékové a Inkové nebyli schopni přeplout Atlantik a dobýt Evropu. Za mne jedině dobře. V opačném případě nechci domýšlet. Velká spotřeba otroků byla ve Starém světě ještě před objevením Ameriky, speciálně na jižním a východním okraji území pod vládou křesťanství které dobyly muslimské armády.

S. Fořtová 15.12.2021 10:19

Úplně s vámi souhlasím, protože například země, které fungovaly pod Rakousko Uherskem neměly z nějaké kolonizace ani pětník.

Z. Klouček 15.12.2021 10:06

"A protože jsme (jako prapotomci krvežíznivých kolonialistů) navíc odpovědní i za to, že v těchto zemích se často a někdy i permanentně bojuje (ano, i to je naše chyba – Američané jsou v tom zcela nevinně), jsme povinni zajistit obětem těchto válek a konfliktů patřičné bezpečí a rovněž i dobré bydlo." Chce se dodat : A samozřejmě očekáváme, že stejně se zachovají i Evropané druhé kategorie, kteří se na nějaký kolonialismus, rozněcovaní konfliktů jinde a těžení z nich sami nezmohli.

R. Polášek 15.12.2021 10:00

Změnily se taky podmínky.

Dřív bylo práce, na kterou migrantovi stačilo se naučit základy řeči a absolvovat jednoduché školení, tak 80 - 90 % veškeré práce a leckterá ta práce byla nadprůměrně placená.

Dnes je ve vyspělých státech 80 - 90 % práce taková práce, která vyžaduje vystudování kvalitní střední odborné školy nebo rovnou vysoké školy. To znamená, že migrat by se nejdřív musel dobře naučit jazyk a potom studovat několik let. A teprve potom může pracovat. To málokerý migrant vydrží. Zůstává tak na něho mizerně placená práce, třeba prodej něčeho na ulici, kde může snadno spadnou do šedé zóny nebo přímo do kriminality nebo do islamismu.

K. Kostas 15.12.2021 9:59

Určitě! Je to agent BIS a vojenské kontrarozvědky, poradce Putina a člen stínového kabinetu v Zimbabwe. Nepochybuji, že smysl vašich slov je stejně nadsazený jako tento komentář.

V. Petr 15.12.2021 9:59

R^R^R^

P. Pepax 15.12.2021 9:53

Technické prostředky na tvrdé omezení migrace Evropa má, ale nejdříve je musí použit na multikulturní věrozvěsty.

F. Svoboda 15.12.2021 9:43

Dotyčný autor se objevil na NP poměrně nedávno ( odkud asi ? )a všechny jeho články jsou proti duchu naší kultury a přirozenosti. Je to tedy při nejmenším " sluníčkář ", ne-li něco horšího !!!!!!

R. Polášek 15.12.2021 9:41

No , já bych ten děj vztáhl už k ranému feudalismu před tisícovkou let, a to konkrétně k tehdejšímu otroctví. Tehdy se do otroctví prodávali jednak váleční zajatci z poražených evropských kmenů, ale taky nějakým způsobem nepohodlní členové vlastní komunity. Třeba ti, kteří něco dlužili a nespláceli to. Ale taky ti členové vlastních kmenů, kteří se nějak odlišovali od standartu, vzhledově, nebo i životními hodnotami. V reálu ti odlišní příliš moc vzhledově od vrstvy vládnoucí v kmeni a potom ti, kteří měli problémy, třeba nechtěli pracovat a žili na úkor ostatních, dělali třeba průšvihy při oslavách a podobně.

Prodáním do otroctví, i kdyby zůstali na místě, kde vyrostli, necestovali v karavanách obchodníků s otroky kdovídke, se mimo jiné dosáhlo toho, že pravděpodobnost, že jejich geny budou v potomcích pokračovat, výrazně snížila až téměř k nule.

Společnost, která se v době volnějšího cestování a stěhování národů diverzifikovala, se otroctvím mimo tyto doby naopak uniformovala, a hlavně byly přednostně z populace odstraňovány geny, které u svých nositelů šly proti pracovitosti a pro lenošení a všelijaké žití na úkor ostatních.

Dnešní vítačská a multikulti evropská kultura jde přesně naopak. Ti spolehliví, ti pracovití, ti tvrdohlaví, co chtějí v první řadě povznášet svou rodnou zemi, třeba i islámskou, z velké části zůstávají ve svých zemích a často živoří nebo jsou n zabíjeni všelijakými polovojáky a bandity. Naopak migranti jsou z velké části všelijací ti lehkoživkové, ochotní žít na úkor jiných a ochotni nedodržovat zákony.

Z toho vyplývá, že pokud máme v nejhorším případě přijmout do Evropy nějaké lidi, nesmí to být migranti, kteří se z vlastní vůle zvednou a násilím a protizákonně překračují naše hranice. Tito migranti musí zůstat v utečeneckých táborech mimo Evropu nebo se vrátit domů.

Do Evropy bychom si měli pouštět pouze, když už to jinak nepůjde, lidi, které sami vybereme v jejich rodných státech a otestujeme na inteligenci a na znalosti a dovednosti.