Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Mělo to smysl
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Chrastina 13.4.2020 11:05Ano, pane Vintře, je třeba poukázat na horentní paníze vynakládané na bruselskostrasburskou byrokracii. Člověka mimoděk napadne, který chytrák z ÚV EU vymyslel ty doslova milionové platy celého tohoto neomarxistického žaláře národů, ale hlavně jakým procesem to bylo schváleno. Odpověď je nasnadě, zřejmě jako u nás, dámy a páni poslanci je odhlasovali sami sobě. |
F. Navrátil 13.4.2020 17:53Jen fotovoltaický tunel bude občany stát bilion korun. Pochybuji, že nám je EU bude refundovat. |
K. Salajka 13.4.2020 9:59Proto ty naše firmy mají německá jména a zdaňují zisky nejblíž v Holandsku. Z dividend největších firem se vyplácejí v Čechách jenom úplatky a honoráře eurohujerům, kamž ráčí J. Vala zjevně příslušet. |
F. Navrátil 13.4.2020 8:46Soudní proces a rozsudek jsem přivítal. Alespoň mohli občané na vlastní oči vidět, že EU je mlýnek, který mele naprázdno. |
P. Lenc 13.4.2020 9:33Vidím to stejně... |
Š. Hašek 13.4.2020 9:51Souhlas. |
R. Gramblička 13.4.2020 8:26Jako Slovák se stydím za to, že se Slovensko zachovalo jako pos... a vychc... a nepodrželo V4 |
K. Salajka 13.4.2020 9:37Nikdy nebylo pochyb, že Slovensko (vyjma Kisky a Čaputové) migranty odmítá. Nebylo špatné ukázat, že i ti křesťanští migranti od vás utekli do Německa za lepším. I bez kvót se odhaduje, že v Čechách je asi 50 tis. muslimů. Vedle odmítání kvót je jasně třeba odmítnout radikální islámské projevy,jako bigamie, sňatky s nezletilými, nadřazené chování ke křesťanům, vybízení k trestání projevů kritizujících islám vraždou. Důsledně je třeba postihovat projevy komunit, brání předání pachatelů trestných činů k potrestání. |
J. Vala 13.4.2020 8:17kazda spolecnost ma urcite atributy chovani. Atributem spolecnosti na zapad od Ase je urcita krestansky dana duvera, ze lide a tim i uprchlici jsou jenom dobri lide v nouzi, a krestanska tradice vede k pomoci takovym lidem. (siroka debata o tom, zda ta duvera je zaslouzena, nepatri k teto poznamce). Pokud hodlam v nejake spolecnosti zit, mel bych respektovat jeji atributy. Jako priklad udam novomanzelku privdavsi se do velke rodiny, kde novomanzelka odmitne myt jine nadobi nez vlastni rukou uspinene. Muze byt, ze tchan nadela mnohem vice spinaveho nadobi nez ostatni, ale to jeste neznamena, ze novomanzelka muze bez nasledku dat takovy nazor najevo. Jako chytra novomanzelka se ukazalo Slovensko, ktere demonstrativne prijalo asi 28 uprchliku. (novomanzelce bylo jasne, ze rodina ma tak jako tak mycku na nadobi). Zivot ve spolecenstvi je zalozen na taktice a ne na svalnatych prohlasenich. Pro projevovani "nazoru" je dostatek mista a casu v organech EU |
J. Nový 13.4.2020 8:25Podíváme li se do historie, máme tu křížové výpravy proti pohanům, které vyhlašoval papež. To je taky křesťanská tradice. Tehdá ale papež nelíbal mohamedánům nohy |
J. Pokoutný 13.4.2020 9:26Křížové výpravy nejsou křeťanská tradice, ale vojenská reakce na vpád příslušníků nesnášenlivého náboženství, kteří od poloviny 7.stol. dobyli většinu křesťanských území. Papežství tehdy byla jediná instituce, která dokázala uvést v pohyb víc než vojenskou moc jednoho státu. |
J. Nový 13.4.2020 10:30...zatímco teď...? |
V. Chrastina 13.4.2020 11:22Byl jsem pravověrný křesťan, a musím přiznat, že jsem se za papeže musel stydět, když tak devotně líbal tomu muslimovi nohy. Jsem natolik zhnusen, že od toho dne vážně pomýšlím na odstoupení od této církve. Stal se ze mne nucený atheista. |
J. Fiala 13.4.2020 8:41Takto se chovají podlézaví ubožáci a panští slouhové. |
J. Vala 13.4.2020 9:30odhlednuto od Vasich rudopravnich frazi - a jeste jednou pro mene chapave - pokud je ve meste povolena rychlost 50 km/km a ja budu policii pristizen pri devadesatce, budu za "cisare pana", pokud se budu hajit tim, ze s tim nesouhlasim. Ale muzu dat na magistrate podnet k zmene dopravniho znaceni. |
J. Vintr 13.4.2020 8:51A co jste tím chtěl soudruhu říct? Že máme zvonit rolničkami a uctivě líbat pozadí samozvaného panstva z Bruselu? |
J. Vala 13.4.2020 9:24jenom k osloveni: clenem Vasi KSC nebo CSSD jsem nikdy nebyl. A existuji 2 zcela pristupne moznosti, jak se zachovat spravne 1. jednat podle predpisku, ktere stat pri vstupu do EU schvalil 2. prosadit jejich zmenu normalni politickou cestou. Libani cehokoli necham Vam, stejne jste v KSC meli ve francouzacich praxi |
J. Vintr 13.4.2020 9:58Jestli jste si nevšiml, tak dnes neplatí předpisy z doby, kdy jsme do toho spolku vstoupili, ale takzvaná Lisabonská smlouva, která nám byla vnucena a která fakticky vylučuje jakýkoliv naš vliv na politiku EU. Jediné, co nám zbývá, je neposlušnost, protože EU zatím nedisponuje silovým nástrojem, který by nás mohl k něčemu donutit. Ale nebojte se, určitě se už na tom pracuje. Ty miliony mladých mužů z muslimských zemí zřejmě do Evropy nenalákali jen tak pro nic za nic. |
R. Langer 13.4.2020 9:59No, vy nejste členem KSČ či ČSSD u nás, vy jste evidentně členem KSČ nebo ČSSD z Brusele. Ale nebojte se, brzy zase navážete mezinárodní internacionálu, soudruzi. :-P |
J. Sedlář 14.4.2020 0:09Zasadni změna systému se nikdy nekoná podle jeho pravidel člověče nešťastná. |
M. Matura 13.4.2020 9:03"A nevěřte zlomyslným lžím, že k nám jižní státy budou posílat azylanty" :-) https://youtu.be/0Ca0cPTCKbU |
P. Lenc 13.4.2020 9:28Tak jsem si to pane Maturo poslechl a větší prolhanou taškařinu jsem už dlouho neslyšel. |
I. Lyčka 13.4.2020 9:19Bože, to jste vymyslel docela sám nebo vám tu hloupost někdo nakukal? |
J. Vala 13.4.2020 9:39fascinuje mne schopnost diskutujicich vymyslet invektivy, ale neschopnost rozporovat fakta. Pomuzu vam shrnutim : 1. do EU jsme se pri vstupu dobrovolne zavazali respektovat rozhodnuti EU prodle EU platne legislativy 2. pozadavek umisteni azylantu uznal EU soud jako legitimni. |
J. Sedlář 14.4.2020 0:12Nikdo nechtěl umistovat azylanty. Pokud je mi známo, byla touha vnutit ilegalni migranty. Mate jiny globus ? |
Z. Lapil 13.4.2020 9:52Myslím, že nemáte pravdu, a to tak, že od základu. 1/ Taky si myslím, že křesťanská tradice velí pomáhat lidem v nouzi, ale součástí evropského "světového názoru" je přinejmenším od dob osvícenství racionalita. Bez ohledu na morálku v případě připrchlíků od začátku platí, "podej prst a schramstnou celou ruku". A o celou ruku se postarat prostě nedokážeme. Tváříme se jako bohatí, ale všiml si někdy někdo, kolik máme dluhů? Babička o takových říkávala Navrch huj, vespod fuj. A to ještě těm lidem zcela iracionálně zakážeme živit se vlastní prací; ano, i k takoví lidé mezi nimi existují a je jich určitě velká většina, i když se s nimi - jako s každým davem - svezou lumpové od obyčejných vychzzánků po teroristy z přesvědčení. A to si, prosím, jsem naprosto vědom, že se stáváme odpovědnými za ty, které jsme k sobě připoutali. 2/ Křesťanská tradice možná chápe všechny lidi jako dobré, ale rozhodně je tak nechápe (socialistické) vedení EU. Nebo snad znáte jiný důvod, proč předepisuje na každou hovadinu bumážku, na které vrchnost potvrzuje, že dotyčný není lump, podvodník a fušer neschopný dělat tu práci, která ho živí? Nakonec i ty připrchlíky rozděluje befélem, protože (zcela správně) tuší, že té křesťanské lásky, o které píšete, není zas tolik. |
J. Jurax 13.4.2020 14:30Nicméně život ve společenství EU je založen na diktátu z brusele. Tedy v podstatě diktátu Německa kvůli jeho ekonomické mohutnosti a pak ještě Francie. Ostatně Flinten Uschi proti zájmům Německa zajisté nepůjde. |
J. Skála 13.4.2020 7:37Je to tak. Je nutné si ovšem uvědomit, že třeba naše vlády to chtě nechtě udělat, vzhledem k veřejnému mínění, musely. V opačném případě by totiž okamžitě spadly do nevolitelnosti, nebo by dokonce musely čelit občanským nepokojům. |
J. Vintr 13.4.2020 8:57Obávam se že by nic takového nestalo. Občanské nepokoje jsou myslím v dnešní době, kdy se mají lidé tak dobře a mají toho tolik co ztratit, prakticky zcela vyloučené a s těmi volbami se to dá taky zařídit, jak vidíme v zemích na západ od nás. Většina lidí je pořád manipulována médií a skrze ně se dají věci vždycky podat tak, aby to pro stávající reprezentaci vyznělo pozitivně a z opozice se udělal strašák. Viz AFD v Německu. |
J. Skála 13.4.2020 9:57Obávám se, že máte také pravdu. Já osobně bych ale šel na Václavák s šibenicí. Mám ji vyrobenu a uloženu. Na mně už nesejde ... |