21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

EVROPA: Limity humanismu a selhání demokracie

Muslimští zločinci vyvraždili redakci francouzského satirického týdeníku Charlie Hebdo. Jejich úspěch však bude podoben úspěchu japonského vojevůdce Jamamota, který si po Pearl Harboru uvědomil, že „probudil spícího obra“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 10.1.2015 17:23

Re: Tendenčnosti v pohledu autora.

No a pak se divte, proč vás pan Kulheim přirovnává k sociálním inženýrům.

Vámi uváděné hrozy jsou spíše fiktivní a průběžně řešené, ohrožení netolerantními menšinami soustavně bagatelizováno.

M. Kosejk 10.1.2015 13:35

no...

Víte, levně pokřikovat, jak nám muslimové berou svobodu, je trapné. Protože si ji bereme sami (i bez muslimů). Stačí si vzpomenout, o kolik svobod se Evropané dobrovolně nechali připravit výměnou za nedůstojné almužničky sociálního státu.

Nebo: Je snad vinou muslimů, že jsme si v EU dobrovolně (většinovými hlasováními) vybrali úchylný koncept, že každá sociální skupina MUSÍ mít svoje specifická práva? Není! To je náš vlastní civilizační koncept, který vede do záhuby naši civilizaci a umožňuje islámským aktivistům prosazovat jejich pohled na svět v naší vlastní civilizaci. Naše blbost! Nenadávajte muslimům, že se snaží prosazovat svoji víru - to totiž dělá každá civilizace (jen ta naše ne - a proto míří k záhubě).

J. Václavíková 10.1.2015 16:18

Re: no...

,,každá sociální skupina MUSÍ mít svoje specifická práva"

Co tím myslíte?

M. Kosejk 10.1.2015 16:55

Re: no...

Co tím myslím? Příklady: Muslimský světonázor nadřazujeme nad svobodu slova. Ženská práva nadřazujeme nad obecná lidská práva. Rovnost před zákonem jsme vyměnili za pozitivní diskriminace...  A neustále státy zakládají nějaké organizace na podporu těch či oněch sociálních skupin (na úkor ostatních sociálních skupin - ale to si "pachatelé dobra" neuvědomují)...

Z. Rychlý 10.1.2015 17:05

Re: no...

A máte stoprocentní recht. Ovšem dobroserovi to nedojde, dokud si nenastěhuje muslima domů.

M. Prokop 10.1.2015 17:26

Re: no...

Různé pozitivní diskriminace, zákony jen pro homo etc.

V. Podracký 10.1.2015 12:15

Omyl se zakládá na příběhu

hodných přistěhovalců z východní Evropy a jiných oblastí světa, kde není násilnické náboženství. Toto přistěhovalci se integrovali dříve nebo později. Integrovali se i Židé. Tento příběh je zavádějící v případě muslimů.

Francouzi jsou zase na omylu, když jdou demonstrovat za svoji ústavu z r. 1789, která už nemá v této situaci úplnou platnost. Evropská civilizace narazila už, nejen v tomto případě, na své limity a staré ideály neplatí. To neplatí jen pro multi-kulti.

10.1.2015 15:54

Re: Omyl se zakládá na příběhu

takže teda oni tři blázni dokážou ukončit platnost ideálů evropské civilizace. A současně tyto ideály jsou tak nóbl že z Evropy udělaly kmotru světa. to bude ono

Naštěstí se Francouzi ohledně své ústavy na radu východňárů ptát nebudou

M. Prokop 10.1.2015 17:31

Re: Omyl se zakládá na příběhu

Evropa vládla světu když vyznávala úplně jiné ideály, než nějaké multikulti.

Teď už je místo vlády jen krmelcem pro nepřizpůsobivé.

VýChodňárů se ptát nemusí, podobně jako já se nebudu ptát Frantíků, mají své politické strany, které budou věci řešit.

P. Pokorný 10.1.2015 11:30

Mnohé by byla pravda, kdyby...

Kdyby jim USA, Anglie a Francie neházela na jejich domovy jako kolektivní vinu šílené množství bomb a oni sem neprchali s dětmi v šílené hrůze. Pokud kvůli ceně ropy toto neustane, všechny protesty neplatí. Sýrie je toho zářným příkladem!

P. Mach 10.1.2015 13:16

Odkud demente v šílené hrůze prchali ti

teroristé s francouzským občanstvím? Mimochodem, z kterýho prstu sis vycucal tu informaci USA, Anglie a Francie bombardovali Sýrii? Statisíce mrtvých a miliony v hrůze a s dětmi prchajících má na svědomí masový vrah asad. A kdyby USA, GB a Francie ignorovaly hysterické snahy ruska zabránit zásahu proti zločineckému asadovu režimu, tak si tu hrůzu a smrt ty miliony syřanů mohli ušetřit.

V. Vlach 10.1.2015 13:23

Re: Odkud demente v šílené hrůze prchali ti

Fetuješ?

P. Mach 10.1.2015 15:51

Jestli si potřebuješ šlehnout demente,

tak u mě štěstí neuděláš.

V. Vlach 11.1.2015 13:01

Re: Jestli si potřebuješ šlehnout demente,

neber to osle, dej se k jehovistům a budeš mít klid

P. Mach 11.1.2015 17:09

Pochybuju, bIbečku

tobě členství v sektě evidentně nepomohlo a já to nemám za potřebí.

V. Kain 10.1.2015 13:48

Re: Odkud demente v šílené hrůze prchali ti

No a je to tady.Čekal jsem, kdy nějaký dement vyleze s tím,že viníkem je Rusko s Putinem.Článek perfektně popisuje, kdo je hlavním viníkem.Ano jsou to politici vesměs levicového zaměření.Který z politiků umí a nahlas pojmenuje nebezpečí? Umí to např.Klaus a nebo i prezident Zeman.Na druhou stranu si poslechněme např.takového Halíka, Schwarzenberga a další.To jsou ty osiny v zadku.Ti by nás prodali ani bychom nemrkli.Bohužel nevěřím,že se Evropa probere a začne jednat.Normální lidé asi ano,ale politické špičky se ve svém chování nezmění a na to dám krk.

P. Mach 10.1.2015 16:06

Než začneš příště blábolit o tom kdo s čím vylez,

tak si nejdřív přečti pořádně můj komentář a na co jsem reagoval, jinak budeš opět za dementa ty. Můžeš mi napsat kde konkrétně píšu, že za útok ve Francii může rusko? Úchyl pokorný psal o situaci v Sýrii, já jsem ho odkázal do patřičných mezí. O Francii nepadlo ani slovo.

Mimochodem zeman je populistické hovado, jeho zcestné bláboly určitě nic nepojmenují tím méně aby něco vyřešily. Hlavní příčinou islámského nebezpečí v Evropě je evropský sociální stát, ke kterému se zeman hrdě hlásí. Coby dlouholetý člen a předseda čssd a premiér rozhazování veřejných prostředků nepřizpůsobivým či dokonce nebezpečným skupinám dlouhá léta praktikoval a prosazoval, takže co se týče prodeje, tak k tomu už došlo. Prodal nás ovar a jemu podobné svině za další 4 roky u koryta.

M. Prokop 10.1.2015 17:33

Re: Odkud demente v šílené hrůze prchali ti

Obávám se, že USA, GB a Francie by Sýrii nevyřešily, jen by zmírnily škody.

Jinak souhlas, Pařátovi "jebe".

B. Hamáček 10.1.2015 19:35

Re: Odkud demente v šílené hrůze prchali ti

SSSR a Rusko vždycky stáli na špatné straně, kdyby Hitler Rusáky ( ale tam to vidím v sebeobraně) nenapadl , kdo ví jak by to s Evropou dopadlo. Stalin a Hitler byli z počátku kámoši. Od konce války Rusáci podporovali a podporují všemožné teroristy ( třeba i IRA), hlavně ,že to uškodí západu. I když jim západ nabízel spolupráci , tak řvou , jak jim západ ubližuje a spousta lidí jim to baští. Jenom nevím , jestli z blbosti nebo za peníze. Jedno horší než druhé .

H. Balzám 10.1.2015 10:54

Jsme ve válce.

I když si to nechtějí mnozí připustit, ta válka už je v plném proudu. Jenže my ji vlastní hloupostí prohrajeme. Nechali jsme si dobrovolně vytrhat zuby a drápy a teď jsme jako hasič, který se snaží uhasit požár tím, že ho přemluví, aby zhasl. Jako velmi markantní ilustraci této situace vidím větu v článku o tom, že užití principu "oko za oko" by bylo návratem do středověku. Dám vám imaginární příklad. Když půjdu po ulici ve chvíli, kdy tam nějaký zkur.enec bude dejme tomu podřezávat van Gogha, vytáhnu legálně drženou devítku a ukončím to jediným efektivním způsobem, co se stane? Justice mé vlastní země, která mne má před zločinci chránit, ze mne udělá zločince. Okamžitě mne zavřou, sdělí mi obvinění z vraždy a i když budu mít nakrásně štěstí a nějaký osvícený soudce za dva roky rozhodne, že jsem nepřekročil limity nutné obrany, budu mít nadosmrti stigma zločince a vrahouna. Jak chcete v takové situaci, v takové době, bojovat proti lidem, kteří dnes žijí ve středověku? Oni nás chtějí pozabíjet a pomatenci z našich řad nás kamenují, že jim děláme bebíčko! Tak co, myslíte, že máme šanci?

P. Vaňura 10.1.2015 10:56

Musíme se zbavit multikulturních pomatenců, např.

"Zrádci propadají fémě."

J. Sedláček 13.1.2015 19:52

Re: Musíme se zbavit multikulturních pomatenců, např.

Co když je to jinak? Co když může fungovat multi-kulti za předpokladu vynutitelnosti práva?

S. Stoklásek 10.1.2015 11:09

Re: Jsme ve válce.

Pokud sledujete německé televizní kanály, přesně tohle postup zaujaly německé elity. Neustále omílají, že je to voda na mlýn německým extrémistům, přitom o diskuzi na téma nezvladatelné imigrační vlny nikdo nemá zájem. Taktika je jasná, překlopit debaty na technické marginálie, zda byla ostraha dostatečná, či nikoliv, jak pracují tajné služby je islám mírumilovný a podobně naše ČT3. Nadto stále opakují, že Německo musí zůstat solidární zemí s uprchlíky. Minulý rok přijaly německé spolkové země půl miliónů imigrantů. Trapnost evropských elit připomíná historii (Madame du Barry „Ještě chviličku, pane kate, maličkou chvilku“). Dnes na Seznamu tvrdí jeden z představitelů muslimské obce Alrawi, že islám je vhodný pro soužití různých kultur, ale zapomíná dodat, že jenom v uspořádání, kdy islám je nadřazen všem ostatním. Pokud ostatní kultury uznají jeho nadřazenost a přijmou jeho nedotknutelnost, mohou kohabilitovat - nic více. Vynikající srozumitelné články na toto téma publikoval před léty František Novotný zvaný Mrož (dnes se již nedají na Psu dohledat). Problém podle modelování nastává, kdy procento nesourodé populace dosáhne 15 % (někdy už při 10 %). Pak se začnou vytvářet enklávy, které se při určité velikosti zapouzdřují, a jež si vytvoří vlastní systém. Nyní se to už v některých případech v Evropě děje. Nadto podpora ze zahraničí, tomu se nedá bránit. Při současném vývoji všechno skončí v krvavém občanském konfliktu a je jedno, zda za 15 nebo 30 let. Historie ukazuje, že vytvořením nesourodých enkláv se zahraniční podporou je sud střelného prachu. Není otázka, zda dojde ke konfliktu, ale kdy. Proto například pochybuji, že Ukrajina v historickém horizontu udrží svůj východ. Že je Rusko nyní ekonomicky na kolenou ještě nic neznamená, z hlediska historie je to jen malá epizoda, v budoucnu se vždy najde nějaký nový Henlein.

H. Balzám 10.1.2015 11:23

Re: Jsme ve válce.

Němci jsou v jistém smyslu chudáci, oni mají velmi svázané ruce dědictvím druhé světové války. Mají takový strach, že při sebemenším náznaku silového řešení se na ně sesypou blázni z celého světa a začnou křičet něco o kříšení Hitlerových myšlenek. Hyperkorektní autocenzura u některých z nich, zejména u vrcholových politiků, už dosáhla takové síly, že jim způsobuje stavy panické úzkosti.

S. Stoklásek 10.1.2015 11:48

Re: Jsme ve válce.

Máte pravdu, také si to myslím. Ale moji němečtí kolegové tvrdí, že to zasahuje už i komunální úroveň. Tam mají představitelé obcí strach něco říci, protože se vždycky najde nějakých agresivní muslim, který se cítí uražen ve své víře.

L. Šarina 10.1.2015 10:29

Gratuluji

dobrý článek, ale je to jenom názor a obávám se že nikoho nebude moc zajímat, ono už je jaksi pozdě bycha honit. Evropa, potažmo její politici zaspali a nechtějí a nebo nevidí že jsme ve válce a bojí si přiznat(jde i o ně) že tragicky zklamali na celé čáře a dokument, Magna Charta Libertatum není to samé co kalšnikov.

J. Sedláček 13.1.2015 19:54

Re: Gratuluji

Děkuji.

P. Lucký 10.1.2015 10:16

ano.

je to jasné jak facka,SVOBODA SLOVA A DEMOKRACIE KONČÍ TAM KDE ZAČÍNÁ SVOBODA TOHO DRUHÉHO.V KTERÉ ZEMI JSI,TÉ ZEMĚ ZÁKONY UZNÁVEJ,DODRŽUJ ,DOMA SE TŘEBA NA HLAVU STAVĚJ.

Z. Rychlý 10.1.2015 17:01

Re: ano.

Tohle se dá hravě otočit do opačného gardu. Muslim právě tohle říká: TVOJE (ty jedno prase historicky domácí) svoboda končí u MÉ komunity, tam nám na naši svobodu nesahej a hleď si svého vepřového. MY tu dodržujeme zákony svoje nadřazené těm vaším slabošským. Vždyť VY tu i gaye oddáváte !!! To u NÁS žádné gaye nemáme, heč !

P. Lenc 10.1.2015 9:35

Psal jsem to onehdy,

a píši znovu.Neznám umírněného nacistu, neznám umírněného komunistu a neznám umírněného vyznavače islámu.Vím pouze to, že tyto vražedné ideologie volili a podporovali "umírnění" občané.A pokud jsou politici opravdu natolik nepoučitelní, tak se může opravdu snadno stát, že díky jejich blbosti se situace vymkne jakékoliv kontrole.Nastane klasická situace "odezdi ke zdi",od bezbřehého multikulturalismu k návratu nějakého typu strany "silné ruky".Kam až může dojít politická idiocie nám ukazuje socialistické Švédsko a vůbec bych se nedivil, ač se to zdá na první pohled nepravděpodobné, že k lámání chleba může dojít právě tam.