28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

EVROPA: Kastrace EU

V psychologii dynamiky skupin se traduje názor, že každá skupina má mít svého prudiče. Přes negativní konotaci tohoto slova hraje prudič roli převážně pozitivní. Prudič často ruší svorné unisono, čímž některé naštve, ale výsledkem může být osvěžující trylek nebo zcela nová melodie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 27.2.2016 16:15

Re: Je na tom dost pravdy

SSO nepodporuje žádné "multikulti". Pouze nechce státní zásahy do každ= maličkosti.

V. P 27.2.2016 7:05

"Autor je člen Strany svobodných občanů"

Ať už jim ta smyčka bruselské korektnosti kyslík ubere, nebo ne, těmhle eurofobním lunatikům už tak jako tak není pomoci.

L. Novák 27.2.2016 7:09

Re: Vladimír P

Nějaký argument místo třesků-plesků nemáte, že? :-/

V. P 27.2.2016 9:33

Re: Vladimír P

Stabilní volební preference strany v pásmu statistické chyby. Výsledek autora článku v senátních volbách - dvě procenta. Stačí?

L. Novák 27.2.2016 9:42

Re: Vladimír P

A jak to souvisí s obsahem článku? V EU má SSO europoslance, který tam hájí zájmy občanů ČR víc, než socialisti, komunisti, lidovci a možná i ODS dohromady...

V. P 27.2.2016 11:45

Re: Vladimír P

V tom článku politik jakési upadající pidistrany vyjadřuje obavu, že po případném Brexitu jim Brusel ubere kyslík. Tak říkám, že v jejich případě je to už jedno. Přičemž předpokládám, že se se svými dvěma procenty nepokouší mluvit za všechny občany, to by totiž byla nebetyčná drzost.

L. Novák 27.2.2016 15:33

Re: Vladimír P

Nebojte se, ti vaši komouši se o slovo přihlásí taky! Pravda, Ransdorf už to nebude... :-P

V. P 27.2.2016 17:42

Re: Vladimír P

Když už jste vzpomněl ty komouše a Ransforfa - nevíte náhodou, co dělal zástupce SSO Jiří Payne vedle s.Ransdorfa na proruské "protifašistické" demonstraci(22.6.2014) svolané s.Kašukou?

"Akce začala poslechem archivního rozhlasového hlášení o napadení SSSR Německem. Hlavním řečníkem na akci byl europoslanec KSČM Miroslav Ransdorf. Stranu svobodných občanů zastupoval Jiří Payne, vystoupila i předsedkyně strany Česká Suverenita Jana Volfová."

Článek i s pěknou fotogalerií(hesla jsou opravdu výživná) je zde:

(http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Hlasita-demonstrace-v-Praze-Kdo-nemate-vymyte-mozky-Ceskou-televizi-nemlcte-324190)

Zástupci SSO to se s. Ransdorfem i s ostatními soudruhy moc slušelo. Nevíte, nebyl Jiří Payne v té době v SSO místopředsedou?

L. Novák 27.2.2016 18:03

Re: Vladimír P

Znovu se vás ptám, jak tyhle vaše žvásty souvisejí s obsahem článku? Jste magor?

V. P 27.2.2016 22:00

Re: Vladimír P

Tohle byla jenom reakce na "ti vaši komouši". A vy umíte odpovědět na mou otázku, co dělal místopředseda "vašich" Svobodných na komunistické proputinovské demonstraci? Nebo neumíte a snažíte se to zakrýt invektivami? Třeba je ta reportáž podvrh a ty fotky falza? Co myslíte?

L. Novák 28.2.2016 8:11

Re: Vladimír P

Zajímá mě obsah článku, ne nějaká demonstrace, na níž jsem nebyl a její průběh neznám...

M. Vondráček 27.2.2016 10:02

Re: Vladimír P

To si musíte docela vážit Hitlera , ten vyhrál volby v Německu docela s převahou :-)

V. P 27.2.2016 12:43

Re: Vladimír P

Z toho, že si nevážím jedné marginální pidistrany exotů, usuzovat, že si nutně musím vážit každého, kdo kdy kde, vyhrál volby, tak to vyžaduje vpravdě bohatýrský přístup k výrokové logice. Falešné dilema se tomu říká.

L. Novák 27.2.2016 15:38

Re: Vladimír P

A co teda máte k článku? Zatím to bylo všechno ad hominem...

V. P 27.2.2016 16:51

Re: Vladimír P

Že se autor nemusí bát, že jim Brusel ubere kyslík, poněvadž v jejich případě už je to jedno.

L. Novák 27.2.2016 18:07

Re: Vladimír P

Takže "pes jitrničku sežral". Jste voličem partaje, pro niž je svoboda ohrožením...

Z. Rychlý 27.2.2016 11:22

Re: "Autor je člen Strany svobodných občanů"

Použiji podobně silnou argumentaci.

Pane P. jste eurofilní filcka.

M. Prokop 27.2.2016 16:14

Re: "Autor je člen Strany svobodných občanů"

Máte dobré soudruhy. Liberály nenáviděli a nenávidí komunistové, fašisté, nacisté, socialisté všech odstínů - ke kterým patříte vy?

V. P 27.2.2016 18:02

Re: "Autor je člen Strany svobodných občanů"

Když se ptáte, tak nejblíž mému srdci jsou rakouští lidovci a německá CDU/CSU, po posledních výkonech Angely tedy spíš ta CSU.

Proti liberálům nic nemám, naopak, pokud ovšem nedělají Putinovi užitečné tajtrlíky. Mám na mysli například papouškování ruské propagandy(Matějka, P.Hampl), snahy o rozbití EU nebo pokusy o narušení jednotného postupu Západu v případě protiruských sankcí.

L. Novák 27.2.2016 18:15

Re: "Autor je člen Strany svobodných občanů"

Vy budete nejspíš magor, který ignoruje obsah článku. Komunisti to dělali/dělají přesně jako vy. V době, kdy ještě nikdo neměl o internetu ani ponětí, rozvraceli schůze různých spolků...

V. P 27.2.2016 22:11

Re: "Autor je člen Strany svobodných občanů"

Ale neignoruji. M.Prokop mi položil otázku, která se netýká článku, tak jsem na ni odpověděl. Netušil jsem, že tím tady rozvracím schůzi vašeho spolku.

L. Novák 28.2.2016 8:27

Re: "Autor je člen Strany svobodných občanů"

Melete úplně mimo téma.

M. Červeňák 27.2.2016 3:19

Já se vždy koutkem oka mrknu

co na to říkají Švýcaři a ptám se, zda právě oni nechtějí utéct z EU. Jejda, počkejte, oni k EU vůbec nepřistoupili! No to jsou mi věci. Divní lidé, divná země. Vždyť se neúčastí ošidili o spoustu krásných direktiv! A mohli mít i vlastní Jourovou, nešťastníci...

L. Novák 27.2.2016 3:44

Re: Já se vždy koutkem oka mrknu

Bingo! Nemá to něco společného i s tím, že do Švýcar netáhnul se zbraněmi ani Hitler a nevymlátil tamní inteligenci?

Podívejte se, jak to bylo s elitami národa v Česku...

P. Dvořák 27.2.2016 9:00

Re: Já se vždy koutkem oka mrknu

Naprostý souhlas.

Když už jednou musím válčit, tak nejlépe nikdy na vlastním území.

Z. Rychlý 27.2.2016 12:59

Hodně nekorektně:

Měli jsme, a stále tu máme dost (j)elit, které KDYBY Hitler vymlátil, MOŽNÁ by to ttolik nevadilo.

L. Novák 27.2.2016 16:03

Re: Hodně nekorektně:

Bohužel, skutečnost je taková, že jelita jdou s totalitními režimy. Elity jdou proti nim, proto jsou první na ráně. Viz nacismus, komunismus... a emigrační vlny jimi vyvolané v průběhu jednoho (necelého) století.

Z. Rychlý 27.2.2016 20:01

Re: Hodně nekorektně:

To máte pravdu.

P. Sulc 27.2.2016 1:12

To je dosti nesmyslne, ne?

Pokud nektere zeme budou mit po odchodu Britanie dojem, ze se tlak Bruselu v EU zhorsil, proste mohou take odejit, ne? Ze bude po Brexitu hure, no, jak pro koho, ostatni mohou nasledovat a Brusel bude skoro sam.

P. Dvořák 27.2.2016 2:16

Dosti nesmyslné - kdo to je "některe země?

Máte na mysli tu bandu několika stovek "zástupců lidu" nebo lid jako takový?

Jak se ukazuje, zájmy těchto dvou skupin jsou často naprosto odlišné. Jenže skupina čítající několik stovek jakýmsi způsobem drží při sobě a navíc ještě má možnost totálně zmanipulovat, zblbnout nebo rovnou převálcovat většinu obyvatel své gubernie.