28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

EVROPA: Jsem Charlie

Když jsem psal svůj poslední blog, netušil jsem co se odehraje a že radikální islamismus ukáže tak brzy svou krutou a krvavou tvář. Varoval jsem před islamizací Evropy, potažmo České republiky. Islám je cizí kulturou, s touhou ovládnout svět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 9.1.2015 12:07

Re: Zastřelený policista byl muslim.

Byl to muslim? A bránil bezvěrce? Pak to jistě byl špatný muslim, a smrt si nepochybně zasloužil! :-P

J. Urban 9.1.2015 9:26

Multikulti je špatně.

To je pravda - ale říct takovouto pravdu je málo. Impotenti, hrající si na politiky, situaci nezmění. Navíc ta situace v Evropě postupně bují od konce 2. sv. války, kdy se do Evropy nejdřív dostali různí migranti z dřívějších francouzských, belgických, nizozemských a jiných kolonií, následovalo Německo s importem Turků na práci, která Němcům nevoněla. Ten problém je velmi hluboký, snadné a rychlé řešení v podstatě neexistuje, možná neexistuje řešení vůbec. Problém je umocňován rezignací euro-atlantické civilizace na své tradice a hodnoty. V Německu už se nesmí veřejně hrát či zpívat ani vánoční koledy. Tak co čekáte?

Z. Bureš 9.1.2015 9:21

Krokodýlí slzy politiků..........

.....kteří mají lví podíl na vyvraždění redakce bolševické satiry, mne utvrzují v jediném : Debilové, kteří za třináct a půl roku nejsou schopni pochopit, že jsou ve válce s islámským světem, jejímž cílem je islamizace celého světa - tak takoví Debilové nepatří do vedení zemí.....a potažmo ani do vedení EU !!!

Už 13 a půl roku má ve Francii a potažmo ve všech křesťanských zemích světa, platit zákon o zákazu přijímání tzv. uprchlíků z islámského světa .....a dále zákonem stanovit, že kdo ze stávajících mohamedánů, kteří již občanství mají se bez výhrad nepřizpůsobí našim křesťanským hodnotám - bude vyhoštěn, případně postaven ke zdi !!! (je válka - a soudí se podle válečných zákonů)

Když poslouchám vyjádření toho našeho Debila - Dluhoše Sobotky, který nikdy nepoznal realitu obyčejného života .....obyčejných lidí země, které by chtěl dělat premiéra - tak je mi mdlo: "Nás se to netýká.....zpravodajské služby mi nic podezřelého nehlásily" .....plácá tento pitomec !!!

Soudruhu Sobotko - nás se to už 13 a půl roku týká.....a i ten největší pitomec v této zemi ví, že až to tu začne bouchat - tak bude pozdě "bycha honit" !!!

Takže závěrem: Ne zpřísnit emigrační politiku - ale zákaz přijímání emigrantů z islámských zemí a těm, co zde už žijí.....žádné mešity, žádné handry přes ksicht a důsledné dodržování zákonů.....a hlavně - žádné obracení dalších lidí k islámské víře - a to pod trestem vyhoštění ze země !

J. Pražák 9.1.2015 10:57

Re: Krokodýlí slzy politiků..........

NAPROSTÝ SOUHLAS. VYŘEŠILO BY TO VŠEOBECNÉ REFERENDUM..

K. Janyška 9.1.2015 9:14

Civilizace generuje národní státy a ty je nutno nechat

dozrát, pokud ovšem nejsou nebezpečné ostatním. To se pak jejich občané nesmějí divit odplatě. Ale věc je daleko složitější. Je složitá v tom, že lidé nevědí co je to lidský svět, že je navždy spontánním řádem lidské interakce a snaží se ho zorganizovat. A to prostě nelze z důvodu jeho vnitřního obsahu a vazeb. Bohužel a ještě jednou bohužel to lidé nevědí, někteří dokonce nechtějí vědět a zneužívají hlouposti ostatních v těchto věcech... Dzp.

L. David 9.1.2015 8:57

Dobrý článek, až na malý omyl.

Nazývat islám cizí "kulturou" je opravdu velká nadsázka.

Islám není nic jiného, než barbarská zločinná politická ideologie maskovaná náboženstvím.

J. Kanioková 9.1.2015 12:01

:))))))))))))))

J. Pražák 9.1.2015 8:40

Kdy už politici pochopí,

že pro islám v Evropě není místo? Boj trval 1300 let a vítězství kulturních sil bylo někdy jen o vlásek. Lidé nechtějí zase válku trvající mnoho generací, ale jednoznačné definitivní, okamžité vyřešení problému. Na řešení by mělo být vypsáno VŠEOBECNÉ REFERENDUM.

J. Holič 9.1.2015 9:03

Re: Kdy už politici pochopí,

Volání po "konečném řešení" už tu jednou bylo. Ale zdá se, že lidé se neumí poučit...

J. Pražák 9.1.2015 9:16

Re: Kdy už politici pochopí,

Jak tedy navrhujete vyřešit soužití se zatím menšinou, která neuznává naše hodnoty, které je kompromis a tolerance naprosto cizí (uzakazuje korán). Tato menšina se navíc silně množí, zatěžuje sociální systém, ohrožuje svobodu, život a zdraví obyvatel a zaměstnává bezpečnostní složky států. Zase staletí boje, tentokrát asi gerilového? Kdo přijde na jiné FUNKČNÍ řešení? V Evropě asi místo pro takovouhle ideologii není. Jaké prostředí si přejete pro vaše potomky? Na hrubý pytel, hrubá záplata.

J. Holič 9.1.2015 9:43

Re: Kdy už politici pochopí,

Která menšina (jako celek) neuznává kompromis a toleranci? Zbavte se konečně nereálné představy, že každý muslim je stejný, stejně jako nemůže být každý Francouz stejný, každý školák stejný, nebo třeba jen každý člen jedné kanceláře. Korán ukazuje i tu toleranci, jen jste se nenamáhal použít google. Ale to už odvádí řeč od vaší otázky. Odpovím na její modifikovanou podobu - "Jak navrhujete soužití s kýmkoliv, kdo nerespektuje/nedodržuje náše zákony?" Tak jak se má podle zákona s takovým člověkem nakládat. Je-li zákon (a ten je), že je trestná podpora teroristických a násilných organizací, pak se má při odhalení kohokoliv takového podle zákona postupovat. Přičemž samozřejmě terorismus považuji za jeden z největších přečinů, a vzhledem k cílům fanatiků z ISIS považuji spolupráci s touto organizací za vlastizradu. To ale musí platit všeobecně - násilí a porušování zákonů nesmí být tolerováno ani ze strany muslimů, ani proti nim. Když někdo vychovává psa, nebo své děti, také je nejfunkčnější vztah, kdy ten, kdo určuje pravidla, stanový jasný rámec možného a bezvýhradně jeho dodržování vymáhá. Stát se musí chovat stejně.

J. Pražák 9.1.2015 10:51

Re: Kdy už politici pochopí,

Pane Holiči, nepotřebuji o koránu googlovat, četl jsem ho. Pro pochopení islámu doporučuji knihu "Svět islámu" od Felixe Taufera. Zločinnost islámu dle "západních" měřítek je přímo v podstatě v koránu zapsaná. Např.: Nevěřící jsou méněcenní lidé, kterým je dovoleno žít po zaplacení daně za ochranu (džizja), ženy nejsou rovnoprávné, vraždy a usekávání končetin, přetvářka povolená pokud je muslim v menšině a pomůže mu to přežít a šířit islám,.... Korán je návodem ke genocidě. Divím se, že politici dle toho nejednají.

P.S.: už máte sbaleno na cestu do Arábie nebo muslimské asie?

Č. Punčochář 9.1.2015 23:10

Re: Kdy už politici pochopí,

nikoli zrovna rád, situace je velmi pohnutá a zanedlouho se stane vážným problémem i v našich končinách, s vámi souhlasím. Namítám snad jen, že vaše východiska jsou značně idealistická v právním nihilismu, který u nás vládne. Na politické scéně nevidím ani jednu osobu, která by chtěla-i když by mohla-činit zázrak, že by náhle opravdu zákony platily tak, jak předpokládáte, že by měly. Čímž pragmaticky padá i vše ostatní o čem píšete. Je to smutné, ale je to tak. Ještě vážnější je, že se tato diagnóza, chcete-li, týká Evropy, jako celku. Je zkorumpovaná skrz naskrz, jak druhdy bylo doménou Orientu. Jiná, než radikální řešení, v podstatě neexistují Ano, je to špatně, ale tak daleko to došlo, že vše ostatní je již mimo dosah reálné uskutečnitelnosti.

R. Langer 9.1.2015 12:03

Re: Kdy už politici pochopí,

Kdepak, oni se poučili, a následkem toho vládne v Evropě už 70 let mír. Ale protože někteří dnes už zapomněli, jak ho bylo dosaženo, hrozí opakování historie. A má prakticky úplně stejný scénář, jako před těmi více než 70 lety...

E. Erat 9.1.2015 8:27

Nejsem Charlie,nevidím jediný důvod

proč truchlit za šéfredaktora,který byl přesvědčeným komunistou,za časopis který byl silně levicový, a měl za úkol rozsévat komunistickou nenávist.Včera jsem viděl cca 10 karikatur v MF Dnes,nic veselého,pouze urážky bez vtipu směrem k papeži,židům,belgičanům,angličanům a samozřejmě k muslimům.Šéfredaktor zemřel,byl zavražděn skupinou,která pochází ze stejného podhoubí.Je v podstatě totožné zda šířím náboženskou či třídní nenávist.Důsledky jsou stejné a všichni je známe.Takže líto je mi pouze těch dvou policistů,kteří zemřeli při plnění svých poviností.Čest jejich památce !

S. Rehulka 9.1.2015 8:59

Re: Nejsem Charlie,nevidím jediný důvod

Můj naprostý souhlas s E.Eratem !

Totiž autoři z Charlie si zvykli, že urážky svobodných lidí ve svobodné zemi se netrestají vraždou, ale urážka jejich druhu, je nebezpečná ! Jak to myslím ? Světové nebezpečí 20.století byl komunismus. Díky dobrotě a hlouposti se na komunismus skoro zapomnělo, ale on existuje ! Že se strefil do podobné vražedné ideologie, jej stálo těchto pár životů. Jestli se Svobodný Svět bude s Islamem mazlit podobně jako s bolševiky, těch mrtvých bude víc !

J. Lepka 9.1.2015 8:15

Nepodléhejme eufemismům !

Věta : "na ulici doslova popravili policistu", je hrubým nepochopením termínu poprava, byla to prostě jen sprostá vražda a jejím jediným motivem bylo, že ten člověk byl policista.

Toto je jediná skvrnka jinak výstižného článku. Nechci autora kárat, toto je pouze převzatý nešvar z oficiálních médií.

J. Holič 9.1.2015 9:30

Re: Nepodléhejme eufemismům !

Ten text má skvrn více. Tak například oznámení "Skutečnost,že tento čin odsuzují různé islámské organizace, ještě neznamená,že neexistuje poměrně velké procento lidí, kteří tuto bestiální vraždu schvalují." - je něco jako "když nebude pršet, nezmoknem". Ale autor se spíše snaží marginalizovat fakt, že islám pro mnohé muslimy v Evropě prostě není tim, co ukázali atentátníci ve Francii, nebo fanatici z ISIL. Takovou frázi pro obhájení principu kolektivní viny totiž bude moci použít kdykoliv. Přitom to není žádný argument. Celkem v rozporu s tím je následující věta "Bohužel, radikálové mají dost prostředků na to, aby dokázali umírněné muslimy zastrašit." - přeci právě to, že imámové v Evropě i různé organizace říkají nahlas, že se takové činy neslučují s islámem a odsuzují je, ukazuje na to, že je nikdo zastrašit nedokázal. Dokáží to nejspíš v jiných zemích, kde mají v rukou moc. Zde ale očividně ne. "Rozdíl mezi křesťanskou a muslimskou kulturou je velký, ale dal by se shrnout do jedné vlastnosti. My se umíme své víře zasmát. Tohle islám neumí. Náboženství, které bere samo sebe tak vážně, že jakékoli zpochybnění nebo zesměšnění považuje za rouhání a urážku a vyžaduje trest smrti, je ve své podstatě slabé." - kolik evropských muslimských organizací vyžadovalo smrt za ty karikatury? Vždyť už to, že evropští muslimové vyjadřují opovržení vůči takovým činům, toto tvrzení popírá. Jenže autor se nejspíš domnívá, že on ví co islám je a co není a tudíž může označit teroristy za stoupence pravého islámu a ti umírnění vlastně muslimové nejsou - to už mnohým lidem  ale nebrání v tom,aby i ty "nemuslimy" považovali za své nepřátele a navrhovali jejich vysídlení apod.To je docela iracionální.Multikulturalismus sotva mohl selhat,když vlastně nikdo pořádně neví,co to je.Selhalo určitě přesvědčení, že imigraci není třeba podrobit důkladnějšímu korigování v závilslosti na práci tajných služeb a policie.

F. Lesniak 9.1.2015 7:50

Dalo se čekat, že se teď vyrojí mnoho keců.

To, co tady napsal Polanecký není žádná novinka a ten, kdo jen trochu sleduje dění nejen v prolhané televizi, tak má celkem slušný přehled. Ale úvaha o tom, že se občané vzepřou a vezmou spravedlnost do svých rukou  je jenom zbožné přání autora. Evropané jsou jenom tupé ovce, které jen nadávají a nanejvýš demonstrují. A evropské "elity" to vědí. A kdo podle autora tuto situaci zavinil? Kdo způsobil radikalizaci těchto lidí? Kdo tyto šmejdy vyzbrojuje, cvičí a financuje? Kdo stále kritizuje Evropu, jak se chová k menšinám? V Rakousku byl jistý 63 letý důchodce Helmut G.odsouzen za to, že při sekání trávy na svém pozemku hlasitě jódloval a tím rušil skřeky muezína, který svolával z reproduktorů k modlitbě ručníkáře. Soudce byl "shovívavý" a napařil mu 800 Euro pokutu za "pohrdání náboženskými symboly a omezování náboženského vyznání". S žádosti o povolení hlásat islámský "zpěv" z reproduktorů přichází stovky německých a švédských mešit.

J. Kanioková 9.1.2015 1:40

Souhlas..

Islám v ČR nechceme - https://www.facebook.com/ivcrn

KOMENTÁŘ: Demokracie není pro všechny - http://jdem.cz/bre6t5

Bill Warner: 1400 let strachu - cz.titulky - http://www.mrctv.org/videos/bill-warner-1400-years-fear-czech-titles

K. Frauknecht 9.1.2015 7:07

Re: Souhlas? Hmm, asi jen částečně.

Problém s imigranty (obecně) jsme si "zadělali" sami. Celý náš systém je proimigrační a toto jsou důsledky.

Pro zamyšlení: "Imigranti nepředstavují problém sami o sobě, svým vyznáním či národností; problémy způsobují v kombinaci s následujícími faktory:

- Sociální politikou, přerozdělováním, dávkami, prostě penězi od státu za nic. - Minimální mzdou a vlastně celým zákoníkem práce. - Zákony o diskriminaci, ochraně menšin a podobně. - Předpojatými soudy (a případně médii), které jim straní. - Systematickým odzbrojováním původních obyvatel. - Zákony o „přiměřenosti sebeobrany“ (např. když někdo někomu ničí auto a je za to po zásluze zastřelen, střelci není poděkováno, ale má místo toho problém). - Nutkáním politiků upravovat zákony každý nesmysl (např. šátky ve školách či v zaměstnání). - Státním školstvím.

(Zrušené odstavce, zdroj:http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015010801)

P. Lenc 9.1.2015 8:34

Re: Souhlas? Hmm, asi jen částečně.

Přesné, dík.

J. Holič 9.1.2015 10:33

Re: Souhlas? Hmm, asi jen částečně.

Zastřelit někoho při poškození vašeho auta není přiměřená obrana. To je jako kdyby do vás někdo šťouchul v metru a vy byste mu zlomil nohu.

R. Langer 9.1.2015 11:57

Re: Souhlas? Hmm, asi jen částečně.

A co je podle vás přiměřená obrana při ochraně svého (nijak levného) majetku? To by mě fakt zajímalo.

P. Sulc 9.1.2015 1:23

Ale kdeze, za par dni budou zase stiznosti

na dane, nesjizdne silnice, na mrazive ci naopak teple pocasi a s islamem se nestane nic, Zase do Italie prijede lod ze sty uprchliky a zase ji humaniste prijmou, vse bude pri starem. Snad, opravdu jen snad, by se Evropa, ci spise Unie rozhodla k ucinnym krokum, kdyby bylo takovychto utoku 30-40. Do te doby bude Le Pen, Wilders a podobni stale jen fasisti, extremisti a ultrapravicaci. A kdyz jich bude stovka demonstrovat, bude proti nim stAT  dve stovky policajtu a mnoho set tech ''pravych, dobrych'' obcanu - ovcanu. Ale kdyz budou demonstrovat komunisti, ti poldi budou dva ci jeden, ten druhy sel zrovna curat. A dobri obcane budou doma u TV a piva.

S. Donát 9.1.2015 0:41

Díky, vystihl jste to přesně

Doufám, že když už k něčemu takovému došlo, bude to v důsledku ku prospěchu celé Evropy. Že se naše civilizace probudí z multikulti snu a začne jednat.

9.1.2015 0:34

to jsou zase výlevy

milé pány redaktory by zaživa polanecký nejspíš nazval bolševiky (dokonce se stranickým průkazem) kavárnu, nicneděláky, nebo multikulturalisty. Taky u toho vypustili duši dva francouzští arabové, ti by se od něj taky nic pěkného nedoslechli

teď se po jejich mrtvolách vozí jako kdyby za to měl dostat od někoho prémii

F. Vokurka 9.1.2015 5:12

Re: to jsou zase výlevy

je uzasne jak nekteri naprosto presne vedi, jeste lip nez dotycni, co by napsali, jak by mysleli a co by udelali. gratuluji certiku k vasim supernaturalnim schopnostem. za bolsevika by z vas byl vynikajici kadrovak.

9.1.2015 5:35

mno

když je někdo blogger, tak to dělá často proto aby se pochlubil ostatním jak píše a myslí a co by rád dělal. A to je případ i pana polaneckého. Dovolil jsem si ho prokádrovat na základě jeho neustále zveřejňovaných článků. Mám nadpřirozené schopnosti.

M. Mýval 9.1.2015 7:53

Lenin je nazval výstižněji

Užiteční idioti.