3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
simona 22.3.2008 10:50

ALKOHOL TEN NENÍ ŠKODLIVÝ?????

Když už tedy běží kampaň proti kouření a je snaha o "protikuřácké"zákony, tak PROČ NENÍ STEJNÁ KAMPAŇ PROTI ALKOHOLU????????? 8-o

ALKOHOL JE JEŠTĚ HORŠÍ NEŽ TABÁK. Nechápu proč na toto není upozorněno. nechci se tady rozepisovat, neb každý kdo má rozum na správném místě ví, jaké škody alkohol napáchal, páchá a bude páchat. Tyto škody jsou daleko horší než jakýsi tabák, konkrétně cigarety.

EW 22.3.2008 16:09

Re: ALKOHOL TEN NENÍ ŠKODLIVÝ?????

Nojo, to sice je, ale bez alkoholu bychom tu Unii neprezili. Neco na uklidnenou na museji nechat ;-P

Fafa 20.3.2008 21:35

Jozko,

Pokud se nekdo rozhodne provozovat Restauraci, musi to poskytovat vsem, jak cernym tak bilym, jak kurakum tak nekurakum.

Pokud se nekdo rozhodne provozovat eroticky klub, tak musi poskytovat program pro vsechny? Pripadne pokud se nekdo rozhodne provozovat restauraci, tak v ni musi nabizet vegetarianska jidla, sushi a vepro/knedlo/zelo nebo si muze vybrat, pro jakou cilovou klientelu chce varit? Jeste k tomu sushi. Muzu protestovat proti japonskym restauracim s tim, ze jist syrove maso je nehygienicke? Nebo mi bude receno, at tedy do toho sushi baru nelezu?

Ladislav N. 20.3.2008 22:01

Re: Třesky plesky...

Hygienické předpisy EU platné i v ČR umožňují nabídku syrového masa k přímé konzumaci v restauracích  bez tepelné úpravy?

Karel 20.3.2008 22:10

Re: Re: Třesky plesky...

Tatarák nabízí leckterá restaurace. A suši taky, jestli je to ze syrového. Možná nám na to ještě nepřišli, tak to nezakázali.

Fafa 20.3.2008 22:58

Ladislave:

Ja nevim, co umoznuji hygienicke predpisy, ale prikladam jidelni listek japonske restaurace, ktera inzeruje sushi. A nektere nigiri sushi vypadaji docela syrove. Unagi tedy ne, ale tunak je syrovy tepelne neupraveny zcela spolehlive. Taky prikladam odkaz na restauraci podavajici tatarsky biftek a carpaccio. Tez zrejme tepelne neupravene. ;-D

http://www.gayasushi.cz/cs/main/

http://www.beranekpraha.cz/cz/restaurace//

Janda 21.3.2008 13:47

Re: Jozko,

nelezte tam, je to stejné jako s hospodami. Buď je kuřácká nebo nekuřácká. Sushi vám také nikdo nevnucuje, ale já ho mám rád

Fafa 21.3.2008 18:20

Jando,

my bychom se velmi dobre domluvili. Ja sushi moc rad a hospody bych nechal na rozhodnuti majitele. Vypravejte to ale poslancum, kteri nas chteji chranit i proti nasi vuli. ;-D

clay 20.3.2008 19:58

pane Vlku

lidé vám oprávněně nadávají, protože jste nestydatě demagogickej. A operovat Rujbrovou, to už je opravdu pod lidskou důstojnost....Rv

clay 20.3.2008 20:16

Re: pane Vlku

a abych byl konkrétní: "...Takže lze předem konstatovat, ať hlasování dopadne jak chce, že zákon proti kouření je stejně pitomým a ve svých důsledcích nebezpečným zákonem, jakým byl například americký prohibiční zákon a v době „perestrojky“ sovětský zákon proti vodce..."

"Zákon proti kouření", srovnání s prohibicí....to se to krásně lže, že pane Vlku? Fujtajfl...."...Ale honit kuřáky do zimy před hospodu je hloupé, nedůstojné a nechutné. A jen to uspokojuje ego všech možných zasazovačů a dozorců..." To už je důstojnější vyhánět nekuřáky, takto si to představujete, viďte, pane Vlku..."...Když mi to někde smrdí, tak tam nemusím jít. Ani pracovat..." Věru, argumentujete jak JičínskejRv

Ladislav N. 20.3.2008 22:03

Re: Re: pane Vlku

Na Vlkovy texty nemá smysl vážně reagovat a ztrácet čas.

Melein 20.3.2008 19:42

A co třeba taková Směrnice 2003/10/ES

Tu si také vymysleli v EU, u nás bylo uskutečněno Nařízením vlády z 15.3.2006 o ochraně zdraví před nepříznivými účinky hluku a vibrací. Jsou tam přesně stanoveny dolní a horní limity. Takže až půjdete příště do opery, na koncert či do kina, budete si muset krom vstupenky ještě zakoupit chrániče sluchu. ;-D

clay 20.3.2008 19:54

Re: A co třeba taková Směrnice 2003/10/ES

no a víte vůbec, jaká je metodika, jak se to případné překročení limitů měří, nebo jen tak z cesty melainte....;-D

clay 20.3.2008 19:56

Re: Re: A co třeba taková Směrnice 2003/10/ES

...říká vám třeba něco referenční časový interval, osobo?

Melein 20.3.2008 23:23

Re: Re: Re: A co třeba taková Směrnice 2003/10/ES

..něco tady...něco tady...něco zde! Nejsem fyzik, ale spodní hranice se mi zdá opravdu směšná. A kdyby vám tohle bylo málo, tak se začínám obávat, že skutečně jednoho dne dospějeme k tomuto. Vám by to možná nevadilo, intervale jeden. :-P

Janda 21.3.2008 13:45

Re: Re: Re: A co třeba taková Směrnice 2003/10/ES

nebudu vám nadávat, ale nechcete náhodou organizovat život druhým?

Ať mi EU vleze tak akorát do (Y)

Nejsem pro EU, která chce diktovat, co smím a co ne! A bohužel všichni ti zbyteční a odložení eu-politici se o to snaží...

sorry za ta prodloužená záda, která přecházejí v ono sprosté slovo

jozka 20.3.2008 18:52

Prijde mi to jako kdyby neexistoval zakon o nocnim klidu

a ted by se mel zavest.

A vsichni ti, co maji doma disko az do rana, by se rozcilovali, ze je to omezovani osobni svobody,  at si jdou ti  arogantni spaci prespat nekam, nebo at si daji vaty do usi...

PetrH 20.3.2008 19:08

Re: Prijde mi to jako kdyby neexistoval zakon o nocnim klidu

Mně to připadá, jako byste přišel k někomu domů přespat a buzeroval ho, kdy má zhasnout. Nebo má nějaká hospoda vyvedeno odvětrání k vám domů? Žalujte ji!

jozka 20.3.2008 19:16

Re: Re: Prijde mi to jako kdyby neexistoval zakon o nocnim klidu

A mne to pripada, jako kdyby prisel nekdo k Vam domu a poprosil by vas, abyste s tim hlukem prestali, ze chce spat. A vy byste mu rekl, ze ho preci nikdo nenuti bydlet hned vedle Vas, ze bytu je preci spousta, tak at si najde jinej...

Miloš Štěpař (mimochodem zatvzel 20.3.2008 19:29

Re: Re: Re: Prijde mi to jako kdyby neexistoval zakon o nocnim klidu

Kdyby jste se přestěhoval do paneláku, jehož majitel by pravidla nastavil tak, že by noční klid neexistoval, tak by vám nic jiného nezbývalo. Nic takového ale neudělá, protože by tím přišel o svoje zákazníky a tak onu regulaci zavede sám. Lidí, kteří chtejí spát je totiž víc, než těch, kteří chtějí dělat randál. Trh si to vyřeší. Pokud hlukem obtěžujete lidi, kteří bydlí v jiném bloku úplně jiného majitele, pak skutečně omezujete jejich svobodu a nemáte na to právo. To je ale něco jiného, než když dobrovolně navštívíte kuřáckou, místo abyste pohnul zadkem a zašel si restauraci nekuřáckou nebo alespoň s nekuřáckou místností. Přečtě si prosím Adama Smithe.

jozka 20.3.2008 19:31

Re: Re: Re: Re: Prijde mi to jako kdyby neexistoval zakon o nocnim klidu

ale bohuzel termin kuracka restaurace neni.. Je jen RESTAURACE.   Co kdyz si najdu restaurace, kde je krasne a cisto, a prijde nejaky kurak a zacne mi tam kourit. Mam zase pohnout zadkem a jit jinam????

Miloš Štěpař (mimochodem zatvzel 20.3.2008 19:35

Re: Re: Re: Re: Re: Prijde mi to jako kdyby neexistoval zakon o nocnim klidu

Souhlasim s tim, ze by restaurace mely byt oznacene. I v soucasnosti ale mate moznost zjistit, o jaky typ zarizeni jde.

jozka 20.3.2008 19:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prijde mi to jako kdyby neexistoval zakon o nocnim klidu

Tim, ze se zeptam??  A ma hospodsky ze zakona povinost mi rict pravdu??

Jinak jak chapu vase liberalni mysleni, vy byste asi i povolil dvoji ceny ze, at kazdy plati tolik, na kolik ma?

Mozna by mohl hospodsky poradat i aukce, hladovym turistum ukazat pecinku a prodat ji tomu, kdo da nejvic??

Miloš Štěpař (mimochodem zatvzel 20.3.2008 19:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prijde mi to jako kdyby neexistoval zakon o nocnim klidu

Ano, má tu povinnost a nesmí vás uvést v omyl.

Dvoji ceny? Jak to myslite? Jakoze v CZK to stoji tolik a tolik a v DOLARECH uvest dvojnasobnou realnou cenu? To je legální i dnes!

Aukce poradat muze i dnes a to ze zakona. Musi ovsem radne stanovit vyvolavaci cenu a mit v poradku ostatni nalezitosti. Nevim ovsem, zda by to bylo v pripade restauraterske cinnosti rentabilni system prodeje. :-)

jozka 20.3.2008 19:57

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prijde mi to jako kdyby neexistoval zakon o nocnim klidu

Dvoji ceny jsem myslel, ze napriklad v napojovem ceniku muze mit Pivo pro kuraky za 20,-  , pro nekuraky za 200,- .

Pokud je toto legalni, tak pak restaurace nebudou mit zadny problem..  :)

Miloš Štěpař (mimochodem zatvzel 20.3.2008 20:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prijde mi to jako kdyby neexistoval zakon o nocnim klidu

Kazdy nekoho nekdy diskriminuje, kdyz si vybira neco na ukor druheho. Tohle je ovsem extrem, ktery neni prijatelny snad v zadnem (demokratickém) pravnim radu na svete. Je to diskriminace, ktera nebyla mozna ani pred zavedenim onoho neblaheho antidiskr. zakonu.

Opakuji, ze jsem pro oznaceni restauraci.

Fafa 20.3.2008 21:28

Jozko:

to je mozna nelegalni. Ale jiste je legalni. Pivo 200,-, cigareta s pivem 20,-.

Pokud jde o oznaceni, tak mate pravdu. Na restauraci by melo byt zcela jasne napsano, jestli se v ni smi nebo nesmi kourit.

Pozorovatel 20.3.2008 18:32

Tak nevím pane Vlku

ve své glose na včerejší článek jsem hájil jen své právo, bohužel pasivně prohuleného nekuřáka, na "svůj" čistý vzduch v některých prostorech, které prostě z jednoduchých důvodů občas potřebuji.To co jsem se dozvěděl dále, má od inteligentní diskuze dosti daleko. A to prosím budujeme, nebo se alespoň snažíme budovat společenský úzus zaloř´žený na principu "hranic svbody". Vaš včerejší teze buhožel začínala prohibicí - jejímž principem je zcela zakázat prodej určitého druhu zboží. To pak volá opravdu po podloudnících. Pokud se pamatuji, napsal jsem, že když si někdo hodlá za své peníze kazit své zdraví, nehodlám se (teď parafrázuji) s ním o jeho peníze v této formě dělit. Zavání-li někomu snaha o své zdraví inženýrstvím lidských duší, pak máme této profese na něklik galaxií. Vraťme se však do naší sluneční soustavy - měsíček je v úplňku a mohou řádit náměsíčníci. Ach jo.

Lojza 20.3.2008 17:37

Kouření je vskutku škodlivé

O tom nelze diskutovat. Jsem zaujatý, hulil jsem, hulím a budu hulit. Protože jsem chudý, studuji pěstování tabáku v podmínkách střední Evropy. Ostatně si pamatuji, že děda měl v rohu zahrady pár tabákových rostlinek.

Ale teďkonc, bez nároku na pravdu, pouze z vyslechnutých a přečtených názorů odborníků: sníst deset deka uzenin, je prý pro organizmus stejná zátěž, jako vyhulit deset cigaret. Jít v dopravní špičce podél silnice 10 minut se prý rovná vykouření 50 - 60 cigaret. Na obezitu prý předčasně umírá 3x více lidí než na následky kouření. Všichni mí prarodiče i rodiče kouřili a kouří. Dědové a otec zemřeli kolem 75 let na infarkt, buďto doma, nebo při převozu do nemocnice. Babičky ve věku 93 a 89 let zcela zdravé. Matce je 85, vyhulí tu svou dvacku denně a krom výše důchodu nemá žádné problémy. Odpadá tím tedy onen důvod, že léčení kuřáků stojí velké peníze. Já myslím, že to co odvedli na daních za tabák mí předci a já, mám předplaceno asi tak devadesát sedm transplantací plic.

Zbývá tedy dle mého pouze onen problém, že militantní nekuřáci se cítí být ohroženi. Je to ale vše o slušnosti. Já si prostě nezapálím cigáru v davu lidí, ať si zákon říká co chce. Ani mně nenapadne zapálit si cigáru při obědě s jinými lidmi. Atd.

A to o té evropanské úřednické svoloči je pravda pravdoucí.

jozka 20.3.2008 17:58

Re: Kouření je vskutku škodlivé

Prijde mi, jako kdyby jste rikal - je nesmysl prikazovat 50 KM v obci, ja jezdim slusne, chovejme se tak vsichni , a zadny omezovani rychlosti nebude zapotrebi...

(jen jestli ten zakon neni prave z duvodu, ze kazdy ma meze slusnosti posunuty nekde jinde...)