19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

EVROPA: Hrozba pro naši zemi

Ve většině komentářů, které se v našich médiích v poslední době objevily na téma brexitu, dominuje škodolibé zadostiučinění z problémů, v nichž se potácí nešťastná britská premiérka Mayová, a nadšení nad jednotným a tvrdým postojem EU vůči Británii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kulheim 6.10.2018 18:03

Re: Brusel planovite tresta

Paní Netzer, EU pomalu směřuje k dirigistickému státu, který bude ovládat banda nevolených úředníků sídlících v Bruselu. K prosazování svých záměrů budou využívat systém dotací. Dotace může slíbit a také z různých důvodů nedat. Bude směřovat k zvyšování daňových odvodů do Bruselu, atd. Národní státy postupně ztratí veškeré možnosti ovlivňovat domácí a také politiku EU. Cílem je federativní uspořádání. Už v současnosti je parlametu 80% zákonů, které přicházejí z Bruselu.

V.K. je proti předávání pravomocí národních států a centralizaci moci. Pro naši suverenitu jsou v současnosti nebezpečnější komunisté bruselští než moskevští. Putin má dost práce s řešením svých problémů v Rusku. V Bruselu vládnou lidé, kteří nenesou politickou ani trestní odpovědnost za svá rozhodnutí.

Všechny silné státy mají zájem ovládat státy menší a slabší. Jenom metody jak toho dosáhnout jsou jiné. Němci rozpoutali 2. světovou válku, byli poraženi a ČR se dostala do spárů moskevských komunistů. V současnosti je jejich cíl stejný, změnila se pouze metoda jak toho dosáhnout.

Vzdát se svobody a předat někomu pravomoci, je špatný obchod. Svoboda je to jediné za co stojí za to bojovat.

F. Houžňák 7.10.2018 10:03

No jo, on je Klaus zdvořilý pán,

ale když jsem to poslouchal, tak jsem čekal, že to aspoň nějak naznačí, že teda tam. Ale nenaznačil.

S. Sidlichovsky 6.10.2018 9:03

Re: Brusel planovite tresta

Říkáte to naprosto přesně pne Mikulec. A má-li někdo o tom pochybnost, ať si prosím znouvu přečte "Směrnice Evropské Rady pro jednání o Brexitu". Dle EC je podmínkou volného obchodu zajištění tzv. "level playing field" (rovnost příležitostí, šancí) v oblastech hospodářské soutěže, státní pomoci a musí zahrnovat systém záruk proti soutěžním výhodám kromě jiného v oblasti daní, sociálního prostředí, regulatorních opatření a praktik.

To je nebetyčná arogance EU, po Brexitu bude UK opět suverenním státem a EU tam nemá co rozhodovat (o ničem).

V průběhu jednání platnost těchto principů Juncker jen potvrdil: "Británie musí sníst, co je na talíři nebo odejít od stolu".

Z Bruselu nyní uniklo, že prý příští týden přijdou s návrhem volného obchodu s UK (to jistě, mají obchodní přebytek 85 miliard a Airbus, němečtí výrobce automobilů si už spočetli ztráty z "no deal" - Airbus - 1 miliarda týdně, německé automobilky 8 miliard ročně dle Deloitte). Ale to vše za cenu hranice v Irském moři mezi UK a Severním Irskem, Severní Isko zůstane v celní unii a v jurisdikci Evropského soudu. Doufám, že tak velký Quisling v Británii nežije, který by s takovým zpupným útokem na integritu UK mohl souhlasit.

Ale Brusel nově otevřel "druhou frontu". https://www.telegraph.co.uk/business/2018/10/05/italys-defiant-coalition-warns-financial-armageddon-brussels/

S. Deringer 6.10.2018 6:59

Pane Weigle

Pisete>>Pokračování EU v dosavadním kursu charakterizovaném snahou o maximální oslabování národních států Stale ten vas podareny IVK dava najevo, ze nejradeji by byli kdyby CR vlastne patrila k Rusku Kazdy clanek vasich zamestnancu dava najevo ze tomu tak je

J. Hejna 6.10.2018 10:06

Re: Pane Weigle

A kdo není s námi, je proti nám, že, pane Deringře.

M. Moravcová 6.10.2018 13:24

Re: Pane Weigle

Nemůžete psát česky?

Š. Hašek 6.10.2018 13:34

Re: Pane Weigle

Nemůže.

Co to je za zjev???

Ten obrázek vrchobrusel09 si tam dal jako proč???

S. Deringer 6.10.2018 14:03

Re: Pane Weigle

Pani vy se zase naucte cist cesky kdyz me kritizujete, tak jste si to dopodrobna precetla hezky den ( Mam anglickou klavesnicu to pan Hasek nevi co to je ze jo?) co by clovek chtel po Haškovi ( . )

P. Grigar 6.10.2018 14:32

Re: Pane Weigle

.. v dnešní digitalizované době není problém tu "anglickou klávesnicu" naučit česky. Ale pozor, ani ta za vás myslet nebude, potvora. Jenom špatný řemeslník se vymlouvá na špatné nářadí.

Š. Hašek 6.10.2018 14:40

Re: Pane Weigle

Děkuji.

Najednou tam máte háček nad -s-. Jde to, když se chce.

Nic po mně prosím nechtějte. Jsem autorizovaný hovězí kastrát, čekám jen na štempl od Netzerové. Bezva, až to lestro dostanu, nebudu mejt nádobí a chodit na nákupy. A tady na netu si budu moct psát cokoliv a Romancovová na mě bude krátká. Znáte Švejka?

Jen otázečka. kde prosím ještě frčí vrcholbruselkalousek09???

S. Deringer 6.10.2018 15:22

Re: Pane Hašku

Co vam mam vysvetlovat kdyz jste na PC asi expert jako ten co odchytaval tu mambu kostetem Kolikrat mam vam vysvetlovat ze mam anglickY keyboard a me vyhovuje na rozdil asi od vas. (pisi a mluvim anglicky) Podle me jste bud mladej soplos a nebo mooooc starej dedek co delal komousum slouhu :):)

Top 09 je stranou kterou na oborskou dalku za me volil muj pritel staci?

J. Jurax 6.10.2018 18:45

Ano.

Nicméně i na anglické klávesnici jsou kupříkladu čárky, jimiž lze oddělit jednotlivé části souvětí, a tečky, kterými je obvyklé ukončovat větu, aby Vaše štěpné myšlénky získaly na srozumitelnosti. Ostatně soudím, že v angličtině to s těmi tečkami a čárkami nebude jiné. Na to ani nemusíte být PC expert.

J. Svoboda 6.10.2018 5:33

My jsme EU.

Ukazovat prstem a tvrdit že to blbě dělají "oni", jakože někdo jiný, je hovadina. To my tam máme své lídry, své mocipány, naše součásti kontrolních orgánů, ... to my za ten stav (spolu)můžeme.

A zaštiťovat se "Velkou většinou Čechů" je argument jak z Blesku. Ale alespoň je vidět, jak má institut vyfutrovanou argumentaci :o)

A speciálně by mě zajímalo, kde vzal autor informaci, že někdo relevantní svádí dosavadní výsledky vyjednávání o Brexitu na Putina. Nikdo, ale v každém článku z IVK je třeba Rusko za každou cenu podporovat.

Pěkný den.

S. Deringer 6.10.2018 6:42

Re: My jsme EU.

Souhlas !

I. Schlägel 6.10.2018 7:03

Re: My jsme EU.

Systém rozhodování v orgánech EU z nás dělá euroobčany druhé kategorie bez ohledu na to, jakým způsobem a jak moc se snaží naši "mocipáni". To je realita. Myslíte, že britští mocipáni s daleko větším vlivem se snažili málo?

M. Drašner 6.10.2018 8:12

Re: My jsme EU.

Myslím. Když déledobě pozoruji neustálé ústupky US Republikánů, kteří mají prezidenta i většinu v Kongresu, vůči Demokratům a hlasu ulice (což jsou rovněž voliči DS), mezi nimiž převažují grázlové z Antify a Black Lives Matter, pak se snažili VELMI málo. Ono totiž na hrubý pytel hrubá záplata patří a chovat se džentlmensky ke grázlům se prostě nevyplácí.

M. Moravcová 6.10.2018 13:23

Re: My jsme EU.

Ale houby, o čem vy rozhodujete? Možná o tom, kolik dáte manželce peněz na domácnost. V EU jste jen houvno u cesty.

J. Jurax 6.10.2018 18:49

Ano. Vy jste EU. Zbytečno něco dodávat.

S. Moc 6.10.2018 1:42

Zatím nejlepší

Zatím jsem nečetl lepší zhodnocení brexitu!Vinu na něm nemá velká Británie, ale Junkers a ti ostatní "leadři"! Ti by měli být potrestáni, ale jak, když celá ta jejich byrokratická mašinérie většinou nemusí k volbám?

P. Dvořák 6.10.2018 4:44

Re: Zatím nejlepší...jsem nečetl...vinu...Junckers...

Proboha! Odkud jste se dnes v půl druhé vynořil nebo z které planety jste spadl? Já to tak vnímám od 1. května 2004 a i lidé bez mozku to musí vědět minimálně pět-osm let.

Že někteří tvrdí opak, je buď v důsledku těžké duševní poruchy, nebo mají mozek rozežraný toxoplasmózou (dokáže ovlivnit lidské chování, takže se stáváme méně ostražitými) a nebo to, což je ve většině případů, dělají za prachy.

S. Deringer 6.10.2018 6:45

Re: Zatím nejlepší...jsem nečetl...vinu...Junckers...

Pane to jste napsal poradnou kasicku smesi a... poradnej misch masch :):)

P. Dvořák 6.10.2018 9:18

Re: Zatím nejlepší...jsem nečetl...vinu...Junckers...

Je příznačné, že to nepochopil člověk právě s vaší ikonou.

J. Kanioková 6.10.2018 19:29

Přesně !