27.5.2024 | Svátek má Valdemar


Diskuse k článku

EVROPA: Hrozba pro naši zemi

Ve většině komentářů, které se v našich médiích v poslední době objevily na téma brexitu, dominuje škodolibé zadostiučinění z problémů, v nichž se potácí nešťastná britská premiérka Mayová, a nadšení nad jednotným a tvrdým postojem EU vůči Británii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 7.10.2018 8:48

Re:

Tak už vám to dochází ? Dzp.

M. Dědek 6.10.2018 15:04

Kdo ovládá svět?

Zcela souhlasím se závěrem článku, že dnešní bruselská politika je pouze nepříjemná překážka na velké pokrokové cestě k jednotnému lidstvu a kontinentální vládě. Více viz článek: KDO OVLÁDÁ SVĚT? - http://miloslav7.blogspot.com/2018/09/kdo-ovlada-svet.html V duchu uvedeného článku se vyjadřují i významní politici. Viz např. článek "Bernie Sanders: Výzva ke koncepci pokrokového globálního společenského uspořádání" - http://miloslav7.blogspot.com/2018/09/bernie-sanders-vyzva-ke-koncepci_30.html

K. Janyška 6.10.2018 16:41

Re: Kdo ovládá svět?

Bilderberg se o to snaží, ale ovládá ho spontánní řád lidského světa a ten řídí lidi, ne oni jeho... Dzp.

P. Čech 7.10.2018 9:50

Re: Kdo ovládá svět?

Zdá se, že ten spontánní řád lidského světa ovládá jen Vás.

J. Kulheim 7.10.2018 12:03

Re: Kdo ovládá svět?

Myslím, že pan Janyška má pravdu. Svět se nevyvíjí podle nějakých not nebo přání jednotlivců a slupin. Ukazuje se,že lze do nějaké míry a na určitou dobu vychýlit směřování na některou stranu. Domnívám se, že jsou to právě ty slepé uličky, ze kterých je nutné se vrátit na na průchodnou cestu. Pokud se týká současné situace jsme ve slepé uličce a to dost daleko a dost pravděpodobé cesta zpět bude složitá a nemusí mít bezkonfiktní průběh. Evropa už některý kroky, jako hromadná imigrace, není schopná vrátit. To může vést k velkým konfliktům. Něco trvá roky něco desítky nabo i stovky let. Jednotlivé státy mají své tradice, zájmy, uznávané hodnoty atd. Ty nejsou universálně platné v celé Evopě. Nařizovat něco co přijmou občané v Italii a ve Švédsku je kontraproduktivní. Většinu problémů si musí státy vyřčešit na místní úrovni. Předpokládat, že se malé státy podřídí např. diktátu Německa, Fracie a Italii, je scestné.

Souhlasím s ním, že Bildrberg v současnosti stojí na čele současného vývoje ve světě. Není to jenom tato organizace, ale je to také Římský klub, Nový světový řád apod. Pokud by se podařilo vytvořit evropskou federaci, tak se to bez konfliktů na místní nebo globární úrovni neobejde.

http://www.np-diskuze.cz/?p=38594#comments

P. Čech 7.10.2018 12:55

Re: Kdo ovládá svět?

"Není schopna vrátit"??? Ale je, jen chybí ona politická vůle.Evropa totiž potřebuje revoluci a nastoupení cesty k demokracii. V současnosti si o skutečné demokracii může nechat jen zdát. A přitom to je tak jednoduché. Demokratický stát v Evropě totiž existuje. Nechce to nic jiného než převzít jeho politický systém zastupitelské demokracie. Pár států se o to snaží (Island, Irsko). V rámci Evropské unie to však nepůjde.

L. David 6.10.2018 13:57

Dnes se hlupáci vysmívají Velké Británii,

zítra se však budeme se zadostiučiněním smát nad tím, jak rychle se zhroutí bruselský domeček z karet.

M. Mařák 6.10.2018 15:00

Kocourkovští jsou super klauni,

to přece musí vidět i slepý, nebo co...

M. Moravcová 6.10.2018 15:41

Re: Kocourkovští jsou super klauni,

jo, Francie je jeden velký Kocourkov

J. Kombercová 6.10.2018 16:49

Re: Kocourkovští jsou super klauni,

...v čele se šťastnou subinkou.

M. Mařák 6.10.2018 18:06

V Holandsku to vidí jinak...

https://mobile.twitter.com/mattsteinglass/status/1047073343889969154/photo/1

P. Čech 7.10.2018 9:50

Re: Dnes se hlupáci vysmívají Velké Británii,

Zítra to asi nebude, ovšem do deseti let určitě ano.

L. Kubeš 6.10.2018 13:41

Naprostý souhlas !!

M. Moravcová 6.10.2018 13:20

Ano, EU není o rovnocenném partnerství

a dobrovolnosti, ale o poručníkování a nadřazenosti Německa a Francie, o vytváření mocenského, totalitního centra v Bruselu. Ti, kdo zvedají ruce pro tyto metody a směřování to dělají za peníze, ne pro své spoluobčany. Bohužel.

Š. Hašek 6.10.2018 13:32

Re: Ano, EU není o rovnocenném partnerství

Přesné.

J. Kanioková 6.10.2018 19:15

Ano, naprostý souhlas

P. Zinga 6.10.2018 13:19

Netopil:

nový Netzer? Kde se vzal?

M. Mařák 6.10.2018 14:59

Re: Netopil:

Odněkud se najednou vynořil stejně jako Vy.

M. Mařák 6.10.2018 13:09

Realita o Brexitu,

ach, ti kocourkovští...

https://mobile.twitter.com/mattsteinglass/status/1047073343889969154/photo/1

R. Stary 6.10.2018 12:12

Vlada v Cechach

V Cechach byla vlada jiz tradicne v rukach cizincu a to od Bile Hory. I dnes nam vladne cizinec exkomunista, policejne stihany, privatizacni zbohatlik s jeho ANO. A cast naseho naroda jasa. Otazne je, komu se zaprodame priste. Tentokrate to bylo za koblihu.

M. Mikulec 6.10.2018 14:36

Re: Vlada v Cechach

To Vaše "Otazne je", nezní moc česky, viďte. :-))

P. Čech 7.10.2018 12:59

Re: Vlada v Cechach

Pan Starý je asi Slovák.

S. Deringer 7.10.2018 14:49

Re: Vlada v Cechach

Kdyz se tady mluvi hlavne o history muze nam zde nekdo zdelit co by se stalo kdyby nebylo neandrtalcu vy pošuci?" :):)

Preji krasne u vas odpoledne:):)

P. Čech 7.10.2018 18:52

Re: Vlada v Cechach

Měl byste si zopakovat češtinu.

R. Stary 7.10.2018 13:09

Re: Vlada v Cechach

Vam by asi vyhovovala jadrna rustina Ze?

J. Jurax 6.10.2018 18:06

Ano.

Již Karel IV. byl cizácký Lucemburk a koneckonců ani Masaryk nebyl Čech, nýbrž způle Slovák a způle Moravan, že.

P. Han 6.10.2018 22:01

Re:

A to nemluvíme o tom, že i praotec Čech byl na tomhle území cizinec. Takovému Mařákovi, který se pokládá za Kelta, i když netuším, jak si jeho rod tu čistou linii udržel, vládnou cizinci už nějakou stovku generací.

P. Čech 7.10.2018 13:03

Re:

Bez Moravanů byste asi neexistoval. Ani Přemyslovci by bez nich nevládli dlouho. Cizácký Lucemburk? Bez něj bychom jako stát neexistovali. Byli bychom součástí velkoněmecké říše

J. Jurax 7.10.2018 14:10

Bez Moravanů ... jsa Moravan, tak bych vskutku neexistoval přinejmenším jako Moravan, případně vůbec.

Ostatní z Vašeho příspěvku je též diplomaticky řečeno pozoruhodné, leč obávám se, že by se o tom dalo s úspěchem pochybovat.

P. Čech 7.10.2018 12:58

Re: Vlada v Cechach

Kdyby nebylo Rudolfa II, možná bytste zde ani nebyl. Nebyla by ani Praha.