Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Green Deal není žádný big deal
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Chrastina 2.8.2021 14:43Zakopaný pes vězí právě v tom, že lidé si neuvědomí, co jim ten zelený úděl vlastně přinesl, dokud nedojde k nejhoršímu, k nenapravitelné likvidaci uhelných elektráren, a tím nutně k nedostatku energií, jeden blackaut za druhým, kolaps elektroniky a všeho co je s ní spojeno, zkrátka krach civilizace. Děsná vyhlídka. |
K. Wágner 29.7.2021 20:21A to naše vláda již schválila projekt tzv. gigafactory, produkující baterie pro elektrická vozidla v České republice, kdy investice má v první fázi činit minimálně 52 miliard korun. |
O. Karen 30.7.2021 9:22Rozumnější by bylo znovu začít stavět jaderné elektrárny. Nevím, jak chce v baterkách cenově konkurovat Číňanovi. Jenom si zdevastujeme Krušný hory, nehledě na to, že auta na baterky jsou slepá ulička, což se ukáže, až jich bude podstatně víc. |
P. Molík 29.7.2021 20:03Green deal je kolosální podvodný projekt, jehož škůdcovský potenciál je tak velký až nedozírný, že je schopen existenčně ohrozit naši vyspělou evropskou civilizaci. V lepším případě Green deal odsune Evropu na periferii globální mocensko-politické šachovnice. Hlavním aspektem Zeleného údělu je autodestruktivita EU. |
J. Ganaur 29.7.2021 19:05Pdvod nad podvod: https://1url.cz/pKGJ4 |
V. Hodorka 29.7.2021 18:36Vyborne popsano a napsano. |
I. Schlägel 29.7.2021 14:37Ze Zeleného údělu bude Černý pátek. Od pondělka do neděle. Skončí to nějakým Černým zářím. Od ledna do prosince. |
O. Karen 29.7.2021 14:44A každý večer černá hodinka. Nebo dvě. Zkrátka blackout, jak říkáme my Češi. |
I. Schlägel 29.7.2021 14:48Ty černé hodinky tomu budou předcházet. |
P. Brich 29.7.2021 13:46Zelení jsou škodná A škodná se má střílet |
V. Kain 29.7.2021 14:35To máte pravdu,ale proč Babiš podepsal Gren Deal?Vždyť si musí být vědom co to provede s naší ekonomikou.A nebo si toho není vědom?V tom případě nemá co dělat ve funkci premiéra. |
I. Schlägel 29.7.2021 14:38Protože dotace. Proto se v té funkci primárně nachází. |
J. Ganaur 29.7.2021 18:32A taky proto, aby nebyl v base! |
J. Strakoš 29.7.2021 12:39Škoda, že těch peněz nebude využito k budování stabilních jaderných zdrojů energie a slevňovat i cenu elektřiny - mohli bychom se stát vývozci i do budoucna a zároveň by se dříve nebo později elektromobilita prosadila tam, kde by to uživatelům dávalo smysl. |
V. Mokrý 29.7.2021 12:51Tak jest ! |
P. Sura 29.7.2021 12:51Tedy bez dotací skoro nikde. |
J. Jurax 29.7.2021 12:34Souhlas. Mozky v bruseli v čele s paní z Leyna jsou vskutku choré. Dozelena. Jejich grýndýl zničí Evropu spolehlivěji než úder panzerwaffe. |
M. Šejna 29.7.2021 11:54Číňani ukázali, jak lze nabíjet rychle elektromobil: https://elektrickevozy.cz/clanky/gac-aion-v-rychlost-nabijeni Číňani totiž vymýšlejí, jak to lze udělat, zatímco tady v Evropě víme předem, že to udělat nelze, protože fyzikální zákony jsou v Evropě nejspíš jiné, než v Asii. |
J. Sedlář 29.7.2021 11:59Ale oni jsou jiné, protože fujky je především ten zatracený uhlík. |
P. Dvořák 29.7.2021 12:00Chytrý Šejno, odpovězte: Rychlé (nebo i super-super-superrychlé) nabíjení nějak vyřeší budoucí energetickou krizi a zhroucení Evropy? |
M. Šejna 29.7.2021 13:27Řešíme tu "nesmyslnost" elektromobilů, nebo energetiku Evropy? Stačí vybudovat další jaderné elektrárny a energetická krize v Evropě nebude. |
P. Dvořák 29.7.2021 13:40Vy jste evidentně nečetl článek. |
P. Dvořák 29.7.2021 13:43P.S: Vy ani nevíte, co píšete. Přečtěte si aspoň po sobě, o čem píšete: M. Šejna 29.7.2021 11:54 Týká se to elektromobilů, které vy prý neřešíte |
V. Petr 29.7.2021 17:14Vybudování jaderných elektráren vyžaduje pověšení zelených na větrníky. Pokud pověsíme zelené na větrníky, nebudeme potřebovat elektromobily... |
Š. Hašek 29.7.2021 18:24
|
J. Sedlář 29.7.2021 12:07Kolipa to potřebuje ampérů při tom superšpica nabíjení. Pak počítejte krát stojany a hoďte doplacu jakým způsobem bude připojena nabíjecí stanice a čím to budeme živit. |
O. Karen 29.7.2021 12:13Už dneska ty různé "superchargery" výrazně snižují výkon, pokud se připojí víc aut. Fyziku zkrátka neoblafnou. |
J. Ganaur 29.7.2021 13:20Jenže vládnou ti, pro které jsou matematika a fyzika jenom slova.Sprostá! |
J. Sedlář 29.7.2021 13:47Ale tady přece máme nad zákony fyziky zákony EU. |
O. Karen 29.7.2021 12:10To ale jen zhoršuje hromadnou použitelnost aut na baterky. Kde vezmete síť dimenzovanou na takové proudy? Praktický význam nulový, protože takové nabíječky nejsou a nejspíš ani nebudou. Zvyšování dojezdu a zkracování nabíjení jsou zcestné parametry, na které se soustředili novináři, a jejich zvyšování ve skutečnosti praktickou použitelnost aut snižuje. Pro elektromobil je optimální malá (= lehká, laciná) baterie na dojezd 100-200 km, která se nabije přes noc z běžné zásuvky rodinného domu. Pak teprve se můžou používat masově, jak si politici přejí. Ano, auto na baterky je na dojíždění do práce a o víkendu na chatu. Pro většinu lidí dostatečné. Pro jiné nároky by měla stále existovat spalovací auta. |