Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Green Deal není žádný big deal
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F. Musil 29.7.2021 10:34Šejna !! Napíšu to slušně(ač nerad).. Jste vykastrovaný BÝK.. |
J. Plzák 29.7.2021 9:32Mozek v posledním stádiu rozkladu. Nic nezapomněl, nikdy nic nevěděl. |
J. Huml 29.7.2021 4:47Pan Sejna dnes dobry. Muze to byt vodik, nebo thorium, nebo slunko v siti. Neco se najde, jako vzdycky. Chory mozek nepochopi. |
R. Langer 29.7.2021 5:37
Jo, jako vtip dobré, chorý mozku. |
J. Cimbálník 29.7.2021 6:29Já se svým chorym mozkem si radši počkám, až se něco najde... |
R. Langer 29.7.2021 5:36Přesvědčený být můžete, ale vzhledem k vašim chabým technickým znalostem je to přesvědčení zcela nepodložené realitou. |
M. Šejna 29.7.2021 8:26V pondělí mě předjížděl Mercedes EQS. To je elektrická třída S. Krásné auto. Tak jsem se doma koukl na parametry. Nejzajímavější byl dojezd 720 km. Asi maji i technici Mercedesu chabé technické znalosti a čekají na českého génia Langera, až jim vysvětlí, že to jejich auto je blbost. |
V. Novák 29.7.2021 8:47Dojezd i při předjíždění? |
R. Langer 29.7.2021 8:50Hm, pokud vycházíte ve svých fantaziích z koukání na parametry elektromobilů od výrobce, je vaše zmatení celkem pochopitelné. Ba vlastně ho úplně vysvětluje. S realitou to totiž nemá nic společného, stejně jako ta dálnice s trolejí pro kamióny, technický nedouku. |
M. Šejna 29.7.2021 9:44"Gényjus" Langer zas mele cosi o papírových parametrech. Moje naftová KIA Stinger má papírovou spotřebu 6,5 litru. Já s ní dokážu šetrně jezdil za 4,5 litru nebo divoce za 8 litrů. Dojezd se mi tak měni mězi 600 až 950 km. U elektrouat to bude stejné. Jen gényjusovi Langerovi to u elektroaut připadá divné, zatímco u současných aut normální |
R. Langer 29.7.2021 11:50Bezva. A jak to souvisí s těmi bludy, co tady propagujete? |
J. Fráňa 29.7.2021 8:54Máte tam chybu, dojezd uvádí 770 km, člověče vy neumíte ani číst. |
J. Fráňa 29.7.2021 8:59Moje elektrokolo má udávaný max. dojezd 120 km. Opravdu důležitý údaj, bohužel kvůli mnoha vlivům je reálný dojezd 40-50 km a to nesmíte použít větší výpomoc než 1.stupeň. |
J. Fráňa 29.7.2021 9:01A to platí pro první rok provozu, druhým rokem to bude 30-40km. |
J. Cimbálník 29.7.2021 10:35Cena 2,6 milionu? Jaka bude cena ojetiny po vyprseni zaruky? Predstavuju si parkoviste u panelakoveho sidliste plne Mercedesu.. |
R. Polášek 29.7.2021 7:42Nula od nuly pojde neboli s emisemi na tom budeme stejně jako dříve. Akorát spousta zavedených technologií bude muset být rušena dříve, než se zaplatí, takže budou finanční ztráty, které bude muset někdo zaplatit. A spousta dalších bezchybně fungujících už zaplacených technologií se zruší, i když mohla bez dalších nákladů ještě dlouhé roky produkovat a vydělávat. Takže další finanční ztráty z promeškaných příležitostí, o které bude někdo zase chudší. A spousta nových technologií se bude muset, navíc pod tlakem a tudíž dost předraženě, urychleně stavět , což zase bude muset někdo zaplatit. Ba dokonce spousta těch technologií zatím není vyvinuta nebo jejich vývoj není hotový, takže se bude vyvíjetc urychleně, draze a pod tlakem a vyprodukuje se spousta slepých uliček , což zase někdo na nenavrácených investicích do toho všeho bude muset zaplatit. Takže v součtu se do toho bude investovat nebo hradit ztráty tak čtyřikrát, zatímco návratnost bude tak maximálně jednou. A to jen pokud se to podaří . A to přitom ještě není stoprocentně vědecky potvrzené, že CO2 skutečně způsobuje nějaký klimatický kolaps a v situaci, kdy jakési odhady vzestupu teplot jsou vzestupu 1,5 st C po 4 - 5 st C. Tudíž stačí trošku rozšířit kritéria a vyjde, že je taky pravděpodobné, že CO2 žádnou změnu teploty na Zemi nezpůsobuje. A celá šaráda je jen kvůli tomu, že někdo potřebuje přeskupit bohatství a moc ve společnosti. |
J. Sedlář 29.7.2021 8:48Přesně. |
R. Langer 29.7.2021 8:53Samozřejmě, to musí být jasné každému, kdo vychodil alespoň střední školu technického typu. |