20.9.2021 | Svátek má Oleg


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Chrastina 2.8.2021 14:43

Zakopaný pes vězí právě v tom, že lidé si neuvědomí, co jim ten zelený úděl vlastně přinesl, dokud nedojde k nejhoršímu, k nenapravitelné likvidaci uhelných elektráren, a tím nutně k nedostatku energií, jeden blackaut za druhým, kolaps elektroniky a všeho co je s ní spojeno, zkrátka krach civilizace. Děsná vyhlídka.:-/

K. Wágner 29.7.2021 20:21

A to naše vláda již schválila projekt tzv. gigafactory, produkující baterie pro elektrická vozidla v České republice, kdy investice má v první fázi činit minimálně 52 miliard korun.

O. Karen 30.7.2021 9:22

Rozumnější by bylo znovu začít stavět jaderné elektrárny. Nevím, jak chce v baterkách cenově konkurovat Číňanovi. Jenom si zdevastujeme Krušný hory, nehledě na to, že auta na baterky jsou slepá ulička, což se ukáže, až jich bude podstatně víc.

P. Molík 29.7.2021 20:03

Green deal je kolosální podvodný projekt, jehož škůdcovský potenciál je tak velký až nedozírný, že je schopen existenčně ohrozit naši vyspělou evropskou civilizaci. V lepším případě Green deal odsune Evropu na periferii globální mocensko-politické šachovnice. Hlavním aspektem Zeleného údělu je autodestruktivita EU.

J. Ganaur 29.7.2021 19:05

Pdvod nad podvod: https://1url.cz/pKGJ4

V. Hodorka 29.7.2021 18:36

Vyborne popsano a napsano.

I. Schlägel 29.7.2021 14:37

Ze Zeleného údělu bude Černý pátek. Od pondělka do neděle. Skončí to nějakým Černým zářím. Od ledna do prosince.

O. Karen 29.7.2021 14:44

A každý večer černá hodinka. Nebo dvě. Zkrátka blackout, jak říkáme my Češi.

I. Schlägel 29.7.2021 14:48

Ty černé hodinky tomu budou předcházet.;-)

P. Brich 29.7.2021 13:46

Zelení jsou škodná!! A škodná se má střílet!!;-€EU;-O

V. Kain 29.7.2021 14:35

To máte pravdu,ale proč Babiš podepsal Gren Deal?Vždyť si musí být vědom co to provede s naší ekonomikou.A nebo si toho není vědom?V tom případě nemá co dělat ve funkci premiéra.

I. Schlägel 29.7.2021 14:38

Protože dotace. Proto se v té funkci primárně nachází.

J. Ganaur 29.7.2021 18:32

A taky proto, aby nebyl v base!

J. Strakoš 29.7.2021 12:39

Škoda, že těch peněz nebude využito k budování stabilních jaderných zdrojů energie a slevňovat i cenu elektřiny - mohli bychom se stát vývozci i do budoucna a zároveň by se dříve nebo později elektromobilita prosadila tam, kde by to uživatelům dávalo smysl.

H. Kotaz 29.7.2021 12:51

Tak jest !

P. Sura 29.7.2021 12:51

Tedy bez dotací skoro nikde.

J. Jurax 29.7.2021 12:34

Souhlas.

Mozky v bruseli v čele s paní z Leyna jsou vskutku choré. Dozelena. Jejich grýndýl zničí Evropu spolehlivěji než úder panzerwaffe.

M. Šejna 29.7.2021 11:54

Číňani ukázali, jak lze nabíjet rychle elektromobil:

https://elektrickevozy.cz/clanky/gac-aion-v-rychlost-nabijeni

Číňani totiž vymýšlejí, jak to lze udělat, zatímco tady v Evropě víme předem, že to udělat nelze, protože fyzikální zákony jsou v Evropě nejspíš jiné, než v Asii. ;-D

J. Sedlář 29.7.2021 11:59

Ale oni jsou jiné, protože fujky je především ten zatracený uhlík.

P. Dvořák 29.7.2021 12:00

Chytrý Šejno, odpovězte:

Rychlé (nebo i super-super-superrychlé) nabíjení nějak vyřeší budoucí energetickou krizi a zhroucení Evropy?

M. Šejna 29.7.2021 13:27

Řešíme tu "nesmyslnost" elektromobilů, nebo energetiku Evropy?

Stačí vybudovat další jaderné elektrárny a energetická krize v Evropě nebude.

P. Dvořák 29.7.2021 13:40

Vy jste evidentně nečetl článek.

P. Dvořák 29.7.2021 13:43

P.S: Vy ani nevíte, co píšete.

Přečtěte si aspoň po sobě, o čem píšete: M. Šejna 29.7.2021 11:54

Týká se to elektromobilů, které vy prý neřešíte ;-D

V. Petr 29.7.2021 17:14

Vybudování jaderných elektráren vyžaduje pověšení zelených na větrníky. Pokud pověsíme zelené na větrníky, nebudeme potřebovat elektromobily...

Š. Hašek 29.7.2021 18:24

R^R^R^

J. Sedlář 29.7.2021 12:07

Kolipa to potřebuje ampérů při tom superšpica nabíjení. Pak počítejte krát stojany a hoďte doplacu jakým způsobem bude připojena nabíjecí stanice a čím to budeme živit.

O. Karen 29.7.2021 12:13

Už dneska ty různé "superchargery" výrazně snižují výkon, pokud se připojí víc aut. Fyziku zkrátka neoblafnou.

J. Ganaur 29.7.2021 13:20

R^Jenže vládnou ti, pro které jsou matematika a fyzika jenom slova.Sprostá!:-(

J. Sedlář 29.7.2021 13:47

Ale tady přece máme nad zákony fyziky zákony EU. ;-)

O. Karen 29.7.2021 12:10

To ale jen zhoršuje hromadnou použitelnost aut na baterky. Kde vezmete síť dimenzovanou na takové proudy? Praktický význam nulový, protože takové nabíječky nejsou a nejspíš ani nebudou.

Zvyšování dojezdu a zkracování nabíjení jsou zcestné parametry, na které se soustředili novináři, a jejich zvyšování ve skutečnosti praktickou použitelnost aut snižuje. Pro elektromobil je optimální malá (= lehká, laciná) baterie na dojezd 100-200 km, která se nabije přes noc z běžné zásuvky rodinného domu. Pak teprve se můžou používat masově, jak si politici přejí. Ano, auto na baterky je na dojíždění do práce a o víkendu na chatu. Pro většinu lidí dostatečné. Pro jiné nároky by měla stále existovat spalovací auta.