20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

EVROPA: Green deal je bezpečnostním rizikem

Současnou koronavirovou dobu doprovází permanentní informační záplava všeho druhu. Od nezbytných a důležitých zpráv až po úplně bizarní kritické výstupy vládní opozice a splašky dostupné zejména v on line prostoru. Každému podle libosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Mokrý 3.4.2020 7:23

1*

P. Rada 3.4.2020 10:31

S hlediska přírodní ekonomiky je přelomem násobně větší aktivita destruentům proti producentům v přírodních metabolických procesech. Ta nuně vede k nestabilní a tedy pro život neudržitelné situaci.

Lidská ekonomika je pokřivená poměřováním přes peníze makroekonomicky už ale odtržené od jkéhokoliv reálného krytí. Stojí tedy převážně jen na vzájemné důvěře v jakémsi uspěchaném "peletonu" složeném ale už převážně s neodpovědných chamtivců. Už zhruba půlrok žije totiž nyní lidstvo na ekologický dluh který - jak i Vy dokazujete - stupidně nemíní realitu respektovat.

J. Jurax 3.4.2020 10:42

Ano. Velmi učeně řečeno. Přírodní metabolismus a destruenti ... klobouk dolů!

Jenom - lidstvo žije na ekologický dluh teprve půlrok? Slyšte, slyšte, pastuškové ...

J. Lambert 3.4.2020 11:05

Ono ta ucenost spis vypada na copy/paste.

L. Novák 3.4.2020 16:59

No, "Rada" semlel jenom odborné formulace z různých článků vlastním chorým mozkem a vypadl z toho nesmyslný blábol jako pokaždé - viz třeba "destruenti převážili nad producenty..." To je kravina non plus ultra, jako by existovalo nějaké přírodní perpetuum mobile. :-P

"Rada" je duševně chorý magor.

O. Uživatel 3.4.2020 10:58

Uživatel požádal o vymazání
R. Černý 3.4.2020 10:58

Ekologická krize je nepochybná.

Green deal je ale tragický nesmysl, který vše jenom akceleruje. Ve svých důsledcích povede k rychlejší devastaci a zchudnutí celé Evropy.

Je to opravdový zločin.

Je to důsledek toho, že volíme do vedení EU velezrádce.

V. Petr 3.4.2020 14:28

No, dnes je tu akorát krize z přelidnění, která se nás ovšem týká jen prostřednictvím do Evropy se valících migrantů.

Např. Praha je dnes mnohem čistší, než roku 1970!

C. Kovář 3.4.2020 13:57

A ten půlrok jste vypočítal sám? Pane Vachmajstr, vy ste hlava!

P. Victorin 3.4.2020 6:37

Autorovy názory pokládám za srozumitelně vyjádřené a navíc za rozumné. Díky!

R. Vacek 3.4.2020 6:04

Zavádět Green deal všude, aby to mělo smysl? To je jako zavádět socialismus všude, aby se ukázaly jeho výhody. Právě ty ostrůvky normálnosti ukazují, že Green deal je nesmysl vedoucí do pekel.

V. Mokrý 3.4.2020 7:23

Tak jest.

R. Vacek 3.4.2020 5:57

Green deal je nesmysl stejně jako kulturní revoluce v Číně, nebo budování lepšího světa v Polpotově Kambodži.

Krásné myšlenky o skvělé budoucnosti vedoucí k zubožení obyvatelstva.

P. Dvořák 3.4.2020 5:10

Green deal není bezpečnostní riziko.

Green deal je jako když máme ruce svázané za zády, ten druhý má nůž, který jsme mu dali sami, my si poklekneme, on přistoupí zezadu a kdo viděl videa, jistě ví, co následuje.

Aha, zapomněl jsem. Zatím klídek, teprve si kopeme jámu.

P. Lenc 3.4.2020 8:02

Přesné!

J. Krásenský 3.4.2020 5:03

Ideologie rozpoznáte po čase docela snadno - v praxi nefungují. Takto dopadly biopaliva, žádné obnovitelné zdroje neexistují, ochrana lesa - "zelených plic Evropy" - končí naprostým zničením našich lesů. Green deal je ideologie, která v praxi skončí stejně jako předešlé nápady - katastrofou. Označení "bezpečnostní riziko" je eufemizmus.

R. Langer 3.4.2020 5:29

Ano, končí stejně, jako každé jiné levicové náboženské šílenství, protože o nic jiného se totiž nejedná.

J. Lukavsky 3.4.2020 20:43

"Mysleli jsme to dobře, dopadlo to jako vždy". Je to až zajímavé, jak ty nejkrásněji znějící ideje tak zákonitě špatně dopadnou. Probatum est! J.L. end

M. Šurgot 3.4.2020 3:01

Ironicka poznamka k ekologickemu fanatiku P. Radovi z diskuze....

Ma stesti, ze jeho rodice neresili uhlikove stopy...

Mohlo by se stat, ze by nemeli zadne deti.

P. Hlobil 3.4.2020 7:42

Tak to se Vam opravdu povedlo :-)

P. Rada 3.4.2020 1:13

Bezpečnostním rizikem je bagatelizovat problémy Evropy která má na dosavadní uhlíkové bilanci dominantní podíl na kumulativních imisích které jsou rozhodující vzhledem k míře světové proměny klimatu. Ostatní svět data o nás pochopitelně také zná a na jednáních o klimatu je připomíná:

https://ourworldindata.org/grapher/cumulative-co2-emissions-region

Dnes sice už okamžitý podíl Evropy tolik nevybočuje s průměru ale stále to docela jinak vypadá při přepočtu na obyvatele. Nést osoní odpovědnost je pro autora ale zřejmě neúnosnou zátěží (podobně jak pro pokřiveného dlužníka který se nemíní přiznat k pohledávce) a tak se chce popíráním reality závazkům vyhnout.

https://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table.do?tab=table&init=1&language=en&pcode=t2020_rd300&plugin=1https://www.seznam.cz

R. Langer 3.4.2020 5:31

Zase budeš lhát o JE, Zelený bolseviku? Jsi lhář a podvodník.

R. Vacek 3.4.2020 6:01

Klima se měnilo, mění a měnit bude. Na západě ještě nezkoušeli poroučet větru a dešti a tak se o to dnes snaží. My z východu víme, že to je nesmysl - též jsme se za totality o něco takového pokoušeli.

P. Rada 3.4.2020 10:20

Pane Vaněk proč pomíjíte GRADIENT a hrozící MÍRU klimatické změny?

Možná nechápete že může být až tak velká jako před 65miliony let na K/T rozhraní kdy došlo v důsledku dopadu meteoritu, spálení biomasy a tektonické ozvěně k vzestupu teplot také jen o několik ale doslova ničivých stupnů. Podle archeologů nepřežilo nic hmotnějšího jak 23Kg a planeta se s toho spamatovávala desetimiliony let.

Už jen dnešní gradient globální teploty nemá analogii za minimálně 55milionů let od analogicky navozené epizody PETM.

Dnešní zásadní rozdíl oproti minulosti sice v daleko menších lokálnějších zrojích skleníkových plynů ale zato v několikařádově větším množství jejihž celková úroven ale tu průměrnou sopečnou přesahuje už století zhruba 100x!

R. Vacek 3.4.2020 10:27

Co lžete. V mladším dryasu byl gradient násobně vyšší a nikdo se z toho nepokadil. Tak tady nestrašte tím, že budeme mít tepleji, dvě úrody a ušetříme za solení silnic.

O. Uživatel 3.4.2020 10:48

Uživatel požádal o vymazání
L. Novák 3.4.2020 17:14

:-D :-D :-D

J. Lukavsky 3.4.2020 20:53

"100x!" no jenom 10x, ale nula sem, nula tam.....J.L. end

P. Sulovský 3.4.2020 8:14

Vážený pane, data, na která odkazujete jsou ve značném rozporu s tím, co zjistíte na https://www.worldometers.info/co2-emissions/. Podle worldometers státy EU emitují 8,3% celosvětových emisí CO2, zatímco Čína 29,2%, USA 14,02%, Indie 7,09%, Rusko 4,65% (data za rok 2016). Má to ourworldindata nějak popletené (přizpůsobené ekoalarmistickému vidění světa).

K. Kubů 3.4.2020 9:13

Pane Rado, měl byste si rozmyslet, který argument chcete vlastně použít pro to, abyste obhájil svoji zelenou propagandu.

Pokud jsou pro změnu klimatu tak určující kumulativní emise, pak je z aktuálních emisí rozhodující celkový objem a nikoliv přepočet na obyvatele.

Kumulativní historické emise jsou možná moc pěkné číslo, které Vám slouží jako bič na vyspělé národy, ale to že jsou historické znamená, že už se staly a nejdou odestát. Pokud máte pocit, že bychom se měli ekonomicky zruinovat abychom z atmosféry stejný objem zase odčerpali, navrhuji Vám, abyste šel příkladem a začal. Vyberte si nějakou vhodnou metodu sekvestrace CO2 a pusťte se do toho. Za svoje peníze! Pokud to bude fungovat, věřím tomu, že se brzo najde řada Vašich následovníků.