26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jura Jurax 28.7.2008 11:15

Re: Aspoň si je držet od těla

R^R^R^

Toogood 28.7.2008 11:07

Nechapu srovnani

Mnohost temat nevidim. Podle me je jen jedno: Schvalovani nebo dokonce oslava zlocinu a zlocincu sirokou verejnosti. To je memento o kterem je cely clanek. Jsou v nem pouze dva priklady spolecnosti, kde k tomu dochazi. Rusko a Libanon (potazmo blizkovychodni arabske staty). Mezi temito dvema odstavci neni zadny "osli mustek", ale oba maji vyse zmineny spolecny jmenovatel. Clanek se tak ani trochu nepodoba komentarum B. Dolezala, ktery komentuje ruzne aktualni udalosti a osli mustky mezi nimi zadne nema, protoze je nechce spojovat.

Vodník 28.7.2008 10:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická propagandistická lhářka Šárka

Co připouštím, že ty výsledky jsou v každém případě alarmující.

xz 28.7.2008 10:48

mir lidem "dobre vule"

Kazdy chce mir,ma strach z valky,  ale lidstvo neni bohuzel na vecny mir naprogramovane. Kdyz Bush mluvi o darebackych statech, tak to nejsou jen bachorky. Obama byl v Berline a jasne rekl, valka jde dal a Evropa ma byt silnym spojencem. Takze Nemci uz se nebudou jen starat o infrastrukturu, ale i bojovat, jako jini.Jsem zvedava., jak to Merkel prosadi . I pri te mirove cinnosti jich uz zahynulo dost, ale nejak se o nich nepise.O Fritzlovi a pod. cele  mesice plne noviny, ted se rozhodl napsat memoiry.  To lidi zajima. Nebyly jen Drazdany , ale i desitky dalsich mest a strach z valky maji Nemci zakoreneny jeste  v treti generaci. Videt dnes v nich  agresory, je dost usmevne. Stabilita v byvalem SSSR je jen zdanliva . Prosty lid oslavuje zas Stalina. Aniz by si uvedomil, ze ti, kteri vsechno rozkradli a ted bezohledne a nenasytne stavi tem chudakum na obdiv svuj majetek, jsou povetsinou potomci komunisticke vrchnosti.Neverim, ze ti oligarchove,byvali  komsomolsti funkcionari a synackove aparatciku, zacali podnikat od nuly. Ja vim, jen zavidim.

Vodník 28.7.2008 10:46

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Typická propagandistická lhářka Šárka

Jednoznačné není žádné slovo, které má duchovní rozměr. To, co Šárka napsala, správné není, o čemž se přesvědčíte, když si kliknete na ten odkaz.

Vodník 28.7.2008 10:44

Re: Re: Re: Re: Re: Ale sudruh, OBRANA ?

O.k. dám Vám ještě jednu šanci a budu věřit, že Vám jde o slušnou diskusi.

Za prvé, celé 9/11 je podezřelé, ale pokud za tím kniplem skutečně seděli Atta & spol. tak ti patří k těm 4%. A nebo, za druhé, oni to možná vnímali jako válečný akt v rámci existujícího konfliktu a při něm hynou civilisté, tak jako v Iráku a Afghánistánu. Proto otázka po vině těch ve WTC je stejná jako otázka po vině těch svatebčanů v Afghánistánu, těch civilistů zabitých omylem v Iráku nebo při israelských akcích proti Palestincům.

F. Čech 28.7.2008 10:43

Re: Re: Vrah anebo hrdina?

Jak můžete relatizovat brutální vraždu malého děvčátka? Co jste to vy antisemité a bolševici za lidi? Vám, soudruhům vaše "dialektika" dovoluje obhájit skutečně všechno!

F. Čech 28.7.2008 10:39

Hledajícímu

Vy nic nehledáte vážený soudruhu. vy jste už vše našel a zařadil jste se mezi aktivní bolševickou smečku. Svědčí o tom všechny vaše komentáře. 

Harpyje 28.7.2008 10:36

Re: Re: Re: Re: Re: Typická propagandistická lhářka Šárka

Myslím, že nemáte pravdu, to slovo prý není údajně jednoznačné. Zahrnuje jak šíření islámu, tak jeho obranu, ale rozhodně ne terorem. Ale protože muslimští radikálové se snaží ospravedlnit teror džihádem a protože počet jejich přívrženců i v Evropě neustále roste, je to, co Šárka napsala naprosto správné.

F. Čech 28.7.2008 10:36

Aspoň si je držet od těla

Víme, že zbabělá přesycená Evropa není schopna udělat nic proti teroristické hrozbě (na přímý útok reaguje omluvami a ústupem - viz Španělsko) a dokonce je schopna kritizovat odvážného a zásadového Bushe, který teroristy zbavil nejdůležitěiších základen v Afganistánu a osvobodil Iráčany od masového vraha a velkého pantátu všech Arabů v boji proti naší civilizaci. Co by ale Evropa udělat měla a snad ještě mohla, je nepouštět si potenciální teroristy k tělu, výrazně ztížit migraci muslimů do států EU a přijmout účinná opatření k zcivilizování evropských muslimů. 

BM 28.7.2008 10:28

Re: Re: Re: Re: Ale sudruh, OBRANA ?

"Autor: Vodník IP: 82.156.48.xxx Datum: 28.07.2008 09:19

28% muslimů podporuje násilí na obranu náboženství, zatímco 4% i k šíření a zachování. Džihád je ospravedlnitelný, je-li veden na obranu."

Takze ako znasilnili nabozenstvo ti mrtvi vo WTC, ze ho museli mierumilovni moslimovia branit Boeingom ?

princ 28.7.2008 10:27

Re: Jako obvykle je pan "politolog" Ruščák vedle. Rusko je totiž dnes normální kapitalistická země, která se víceméně úspěšně snaží o demokracii a náš resp. západu potenciální spojenec!

"Rusko je totiž dnes normální kapitalisticá země ..." Člověče, jak jste na to přišel ? Že vyměnili text hymny ?

Vodník 28.7.2008 10:24

Re: Re: Re: Ale sudruh, OBRANA ?

Nepletete si mě s některým ze svých soudruhů?

BM 28.7.2008 10:21

Re: Re: Ale sudruh, OBRANA ?

Vacha, a preco by si netahal WTC, ako zautocilo tych par tisic ludi, ktory v troskach umreli, na vieru tych idiotov v lietadlach ?

Harpyje 28.7.2008 10:20

Re: Existují názory... ;-(

Nevím jaké britské vědce máte na mysli, ale pokud nějací britští "vědci" hlásají takové názory, o kterých se zmiňuje nick Buvol, tak mohu zodpovědně prohlásit, že tyto "názory" spadají do kategorie spikleneckých theorií, druhu NWO.

Vodník 28.7.2008 10:17

Re: Re: Re: Re: Typická propagandistická lhářka Šárka

Džihád znamená svatou válku, ale v obecném podvědomí je vnímán jako "šíření víry ohněm a mečem", nikoli jako obrana. A celá propaganda spočívá ve slovíčkaření. Je to v tomto případě Šárka, která s tím začala.

Netřeba 28.7.2008 10:17

Re: Re: Naprosto neškodný, mírumilovný muslimský student elektrotechniky

Špatně. Pokud si vzpomínám, tak když to dělal, neměl nasazený prezervativ.

Šumavák 28.7.2008 10:12

Existují názory... ;-(

a také existují  " britští vědci" ....

Šumavák 28.7.2008 10:10

Re: Naprosto neškodný, mírumilovný muslimský student elektrotechniky

Nechal ty Němky neukojené?

Milan 28.7.2008 10:09

Re: Vrah anebo hrdina?

Dávám vám za pravdu. Ale tady mezi lidmi s takovou úvahou nepochodíte. Většina zdejších mozků přemýšlí pouze v ideologických schématech. Dokladem tohoto faktu je tato diskuse.  Článek pana Rusčáka je o tomtéž. Více než realitu popisuje jeho osobní hodně černobílé vidění světa. Faktem je, že takových je většina, a nejenom na NP.

Šumavák 28.7.2008 10:09

Ne , já si mslím, že by Andy (a i Vy) měl číst více klasiků.

A kdo by si je nepletl? Pravda, rozdíly by se našly... např RVHP nám co se pamatuji ( a že něco pamatuji) nikdy nepokoušela nakvartýrovat domů černochy z Afriky. Leda tak z Kuby.....ale to nebyli muslimové....

Harpyje 28.7.2008 10:09

Re: Re: Re: Jako obvykle je pan "politolog" Ruščák vedle. Rusko je totiž dnes normální kapitalistická země, která se víceméně úspěšně snaží o demokracii a náš resp. západu potenciální spojenec!

Existují názory... ;-(

Buvol 28.7.2008 10:08

Re: Re: Jako obvykle je pan "politolog" Ruščák vedle. Rusko je totiž dnes normální kapitalistická země, která se víceméně úspěšně snaží o demokracii a náš resp. západu potenciální spojenec!

V téhle souvislosti existují názory, že EU je vpodstatě další snaha Německa po ovládnutí Evropy, tentokrát mírovými prostředky. Viz např. knihu "Znečištěný pramen" na jméno autora si ted nemohu vzpomenout ...

Harpyje 28.7.2008 10:07

Re: Re: Re: Typická propagandistická lhářka Šárka

Pokud se nemýlím, tak "džihád"  znamená v prvé řadě obranu víry. To, co předhazujete Šárce, je pouhé slovíčkaření. Pro náboženství míru a radikalizaci jeho přívrženců v Evropě je příznačné, že podle tohoto průzkumu jen pouhá 2% ne-muslimů jsou pro použití násilí na obranu víry.

Nesouhlasím s Vámi i v tom, že Evropa dělá vše proto, aby zhoršila, co se zhoršit dá. Neví si většinou rady, dojem bezmoci na mě dělají většinou všechny pokusy zdejších politiků a dialog s muslimy. Tento element, který je naší civilizaci cizí, jak správně podotýkáte, a který se ve své velké většině odmítá integrovat, musí dostat na vybranou.

Charlie 28.7.2008 10:07

Naprosto neškodný, mírumilovný muslimský student elektrotechniky

v Hamburgu,  alkohol chlastal, Němky šu.kal,  sousedy zdravil, prostě vzorný mladík, hádejte jak se jmenoval ?

Správně ! Ata ! A co udělal 11.9. ?

Vodník 28.7.2008 9:54

Re: Re: Typická propagandistická lhářka Šárka

Jak můžete s vážnou tváří uvádět Mehmeta II. Dobyvatele jako příklad obrany islámu??8-o

whaler 28.7.2008 9:53

Re: Re: Jako obvykle je pan "politolog" Ruščák vedle. Rusko je totiž dnes normální kapitalistická země, která se víceméně úspěšně snaží o demokracii a náš resp. západu potenciální spojenec!

Je silný jako Buvol a skoro i tak chytrý.

Vodník 28.7.2008 9:52

Re: Ale sudruh, OBRANA ?

Nejsem váš soudruh a WTC bych do toho netahal v žádném případě!

JaS 28.7.2008 9:52

Re: Jako obvykle je pan "politolog" Ruščák vedle. Rusko je totiž dnes normální kapitalistická země, která se víceméně úspěšně snaží o demokracii a náš resp. západu potenciální spojenec!

??? Normální kapitalistická země, která se snaží o demokracii???

Vodník 28.7.2008 9:50

Re: Re: Typická propagandistická lhářka Šárka

Myslím, že rozdíl mezi slovy "džihád" (který znamená obecně svatou válku a to i v přeneseném, vnitřním slova smyslu) a "obrana" (které bylo použito v oné anketě) je závažný. Šárka tím skluzem názorně předvedla jak se dělá propaganda.

Evropu čeká ještě dlouhá cesta než najde modus vivendi jak žít spolu s cizím elementem, který si sem v 60. - 80. letech pozvala. Je otázkou, dostane-li čas ho najít - zatím dělá vše proto, aby zhoršila, co se zhoršit dá.