26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kopretina 29.7.2008 13:30

Re: Ale Harpyje - ona ma pravdu.

Šárko, Kristus NEBYL Palestinec. Ježíš zemřel před rokem 135. Do roku 135 žádná "Palestina" neexistovala. Jednalo se o území Izraele. Ježíš byl Izraelec. Termín "Palestina" dali území Izraele Římané, aby vymazali vzpomínku na židovský národ.

Vladimir Holekal 29.7.2008 9:10

Autor

Pane autore

nemel byste psat o vecech kterym nerozumite!

Karim 28.7.2008 23:57

Nešlo tedy o teroristy, ale o vojáky......

...toto chapani je muslimum vlastni - je to v ramci sur koranu nabadajicich ku lhani pritroublejsim jinovercum.

Psychopat, ktery se v noci v civilu vynori na plazi a odvadi do zajeti civila a jeho 4 letou holcicku je "hrdina" a "vojak".  Israelsti vojaci v uniforme, kteri se snazi chytit snipery schovavajici se mezi zenskymi v mesite aniz by strileli na civily jsou "zlocinci". Dtto israelsti piloti, kteri zrusi nalet, pokud se Gazanum podari shromazdit u cile "demonstraci".  Demonstranti dobre vedi, ze pokud je na strese baraku civil ci dva, israelci nalet zrusi.   

Nepravosti ze strany israele vetsinou jsou neopravnene pouziti  gumovych projektilu, nechtene ztraty na civilech pri odvetach za bombardovani civilnich cilu, tvrdsi pouziti obusku a obcasna buzerace na stavebnich uradech - to vse za za presetrovani provinilcu, publicite ve svetovem a  hlavne arabskem tisku.  Masove vyvrazdovani a znasilniovani muslimu muslimy  v darfuru se v arabskem tisku pritom vubec nijak neventiluje - arabove maji zatim nad cernochy navrch - proc se tedy starat.......

Karim 28.7.2008 23:44

Re: Re: Pan doktor podleha kardinalnimu palestinskemu bludu.....

Pan doktor ma nicmene svou pravdu v tom, ze muslimske chapani takoveto je.  V israeli si zatceni teroriste stezuji na kvalitu dek a stravy. israelsti arabove si v parlamentu stezuji na nedostatek krytu proti strelam souvercu ze severu a na buzeraci na stavebnich uradech atd atd vse velmi  korektne........na druhe strane bourlive oslavuji jakehokoliv psychopata, kteremu se podari zavrazdit deti na plazi ci v yeshive ci rozmackat buldozerem par zidu na ulici.

  Predposledni buldozerista byl jiz ve vychodnim jerusaleme oslavovan jako martyr, ale nakonec oslavy  utnul jeho tatik, ktery dal do israelskych novin patrne pravdivou  zpravu, ze synek byl magor a narkoman.

Karim 28.7.2008 23:38

Re: Pan doktor podleha kardinalnimu palestinskemu bludu.....

...ktery pravi, ze palestinci a muslimove vubec jako "slabsi a prohravajici" strana mohou pachat jakekoliv brutalni zhovadilosti prave protoze prohravaji a proste "nejakym zpusobem" potrebuji vyhrat.  Mimochodem ani naciste neoslavovali sve psychopaticke vrahouny verejne - zpravy o psychopatickych zlocinech nemcu na frontach byly v hitlerovskem tisku peclive potlacovany....  

Smutna pravda je ze arabove 1) rozpoutali valku proti rezoluci OSN 2) vlaku prohrali a prohrali dalsich 6 valek 3) s prohrami se nemohou smirit a proto radostne a masove oslavuji jakekoliv brutalni zlociny ktere se proti israelskym civilum podari dokoncit.  Zarnym prikladem toho je masova lidova veselice v Gaze propuknuvsi po vrazde 8 studentu v jeruzalemske yeshive. Zajimavy byl komentar blekoptajiciho "lstiveho" spokesmana Hamasu. ktery ztezi sam potlacoval radost a pritrouble blekotal o tom, ze se musi vzit do uvahy ze Gazane nemaji tryskace a atomove pumy.  Dalo by se rici - NASTESTI - jinak by je asi magori z Hamasuu pouzili k hubeni nemuslimu a nakonec i "spatnych muslimu" - tak jak se to nakonec denodenne deje v mnoha muslimskych statech.      

Propusteni psychopata Samera Kuntara byl ze strany Israele dobry tah - ukazal svetu, jake podpore se tesi brutalni psychopat u svych krajanu, a primel rozumnejsi muslimy k tomu, aby se za oslavujici masy svych souvercy stydeli......   Dalo by se rici, ze i v Evrope trochu vytridil a zviditelnil  opravdove psychopaty ve svazu pratel hezboly a hamasu......... 

Zajimavy je tez nazor, ze vojenske akce se podnikaji v noci bez uniforem a spocivaji v odbvadeni civilu a 4lteych holcicek na plaz za ucelem unosu - k takto volnemu chapani prava  se nedopracovali ani bolsevici ani naciste... 

Sarka 28.7.2008 23:34

Ale ano, vim o nich -

ja jsem vsak pro vyhlaseni nezavisle San Francisco Bay Area, samozrejme vcetne Sonoma a Napa Counties :-)

Pocitam s tim, ze az budu v duchodu, zacnu sbirat hlasy za vyhlaseni nezavislosti ;-D ;-D ;-D

Muki 28.7.2008 23:30

Re: Re: Pan Ruščák i naše media

Proto, k zamezeni neustalych utoku, Izrael obsadil uzemi az k rece Litani a pozadoval, ze odejde, kdyz mu bude slibeno jejich zastaveni coz pan doktor ve sve propagancde zamlcel

Muki 28.7.2008 23:27

Re: KOpretino,

Sarko znas hnuti za samostatny stat Azatlatlan. Jeho clenem byl i viceguverner Kalifornie.

Muki 28.7.2008 23:21

Re: Pan Ruščák i naše media

Proste musime soudit zidy podle jinych meritek, nez ostatni.

kopretina 28.7.2008 23:01

Re: Pan Ruščák i naše media

Sámir Kuntar není podle Vás terorista. Ale jděte. Když zastřelil pana Harana a pak pažbou dítěte umlátil malou holčičku? To jsou esesácké manýry.

Sarka 28.7.2008 22:57

Ovsem, pane "doktore",

slo-li o vojaky, pak se dopustili valecneho zlocinu, a mali by za nej byt postaveni pred soud. Nebo je rozbijeni hlavy batolete pazbou zbrane legitimni valecnou technikou? Ja mam dojem ze pan Ruscak vubec nediskutuje o statusu tech propustenych, ale o zvrhlosti davu, ktery oslavuje nesporny zlocin vrazdy maleho ditete. (O zvrhlosti lidske bytosti ktera se takto zachova, at nosi uniformu nebo ne, at se sama povazuje za legitminiho bojovnika nebo ne).  Ja jsem si naprosto jista ze prislusnici jednotek SS ktere vrazdily v Ukrajinskych viskach nebo v Lidicich se rovnez povazovaly za legitimni vojaky. Vy byste nezvracel nad tim, kdyby je oslavovaly davy lidi po cele Evrope?

doktor 28.7.2008 22:34

Pan Ruščák i naše media

nám zamlčeli, že v té době probíhala t.zv. Operace Litani, při níž Izrael okupoval dlouhodobě široký pás na jihu suverenního státu Libanon. V době útoku Kuntarovy skupiny tato válka nebyla ukončena. Nešlo tedy o teroristy, ale o vojáky. Zamlčeli také, že Naharija se nachází v Severním distriktu současného Izraele, který měl podle plánu OSN z roku 1947 připadnout Arabům, ale Izrael ho ve válce v roce 1949 prostě obsadil. Sámiru Kuntarovi bylo v době problematického vyvraždění rodiny Dani Harana (nestalo se to zřejmě tak jednoznačně, jak nám to p.Ručšák popisuje) 16 let, a je to Drůz. U nás je maximální trest pro nezletilce 10 let. Izraelští Drůzové (je jich tam 120.000) slouží v izraelské armádě a bojovali ve všech protiarabských válkách na straně Izraele. Ti libanonští (je jich tam půl milionu) jsou zase na straně libanonských vlád a těší se v Libanonu velké vážnosti. O Drůzech si něco přečtěte, pane Ruščáku. Je to zajímavý národ. Nejsou to mohamedáni, jejich jediným (vtěleným) bohem je jejich zakladatel, egyptský fatimovský kalif Al-Hakim z 10.století. Je to hlavně etnická skupina, možná potomci starověkých Samaritánů. Student dvou vysokých škol by měl (a možná ví, ale nepoví)  vědět víc, než redaktoři bulváru.

Sarka 28.7.2008 22:23

Ale Harpyje - ona ma pravdu.

Kristus BYL Palestinec. vzhledem k tomu, ze v te dobe ( a az do doby velmi nedavne - presne receno do osmdesatych let minuleho stoleti) neexistovala specificka palestinska "narodnost" ci "etnikum", Palestinec byl kazdy, kdo zil v Palestine. Byl tedy Kristus Palestinec. Co je na tom divneho? Stupidita blbencina ma co delat s predpokladem, ze byti "Palestincem" je nejaky biologicky ukaz, ktery lze odvodit podle biologickych paramteru. Dalsi stupidita ovsem spociva v predstave, ze tyto biologicke parametry lze jaksi odvodit od nejakeho hypotetickeho otisku tela ( predpokladam ze jde o turinsky rubas).

Pametnik starejch dob 28.7.2008 21:52

Jmenujte mi konzervativně katolický stát, jehož president

(nejen) slovně usiluje o likvidaci jiného státu včetně velmi pravděpodobné genocidy jeho obyvatelstva. Ukažte mi vysokého katolického potentáta, který vyzývá k vraždě "odpadlíka" nebo "kacíře."  Ukažte mi křesťanský soud, který odsoudil "odpadlíka" k smrti. Jistě, v takovém 16-17 století, to bylo jiné.

Pametnik starejch dob 28.7.2008 21:44

Ono je to svým způsobem pravda

Dlouhými vlasy se český mladík v jisté době hlásil k západní kultuře, zajímavé je, že v USA byl ve stejné době dlouhovlasý mladík považován za levičáka.

Tradičním muslimským oděvem se muslim v Evropě hlásí k islámským radikálům, a nemá tady tudíž co pohledávat. Rozdíl je totiž v tom, že radikální islám je dnes nerozlučně spojen s terorismem a islámský radikál se k tomu terorismu hlásí.

A pokud píšete o evropské toleranci, zkuste vyjít na ulici v uniformě SA nebo SS. V USA je to něco jiného, tam Vás za oděv nezavřou.

Emil XX 28.7.2008 20:06

Na tom není nic divného, Židé a "Palestinci" (čti palestinští Arabové)

náležejí k velice příbuzným etnickým skupinám. Mimochodem "Filištíni," podle nichž byla Palestina pojmenována z vůle Římského impéria byli Indoevropané odněkud z Balkánu, Arabové i Židé jsou Semité. Filištínů bylo mnohem méně než 'Zidů a po ztrátě vojenské převahy splynuli s většinovým obyvatelstvem. Jejich název se ovšem Římanům hodil, když chtěli vymazat jméno Izrael. Podle názoru H.G. Wellse, nevím jak podloženého, jsou dnešní Židé z velké části potomci Féničanů, kteří konvertovali k Židovství. Féničané byli rovněž příbuzní Židů, pocházejí z území dnešního Libanonu.

kopretina 28.7.2008 18:48

Re: Vzpomnela jsem si na vynikajici

Ano, bílého rasismu bylo hodně, ale existuje i černý a muslimský rasismus, který je stejně zvrácený.

pepa 28.7.2008 18:15

Uvidime, jaká bude doba dožití vyměněných teroristů ...

Vodník 28.7.2008 17:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Harpyje - nic si z toho nedelejte -

Všechno je za určitých okolností plusminus neškodné a zároveň - plusminus - dvojsečná zbraň. Dobově selektivní společnost tak vystupuje diktátorsky tu vůči máničkám (skoro vždy), tu vůči šátkům, tu vůči hvězdám (zřídkakdy), jinde vůči háknkrajcům (téměř vždy). Sikhové nebo orthodoxní židé nevadí, muslimové vadí --- hlavně, že je tu svoboda a demokracie, aspoň pro některé!...

On takový konservativní římský katholík je taky pěkně dvojsečná zbraň, škoda, že to na něm není na první pohled vidět, viďte...

Sarka 28.7.2008 17:42

Kopretino - ano,

a nekteri "belosi" tvrdi ze Zeme je placata, jini veri na Protokoly, jeste jini jsou ve styku s UFONY nebo se domnivaji ze jsou predurceni k valde nad svetem. To co "nekteri" tvrdi jeste neznamena ze tak premysli cele etnikum. Ze jsou v kazdem etniku extremy, to neni nic noveho. Plest si partikularni s obecnym je velka intelektualni past, nepodlehejte ji. Blazniva tvrzeni nekterych prislusniku urcitych etnik jeste nedelaji z celeho etnika nebezpecne blazny. Na povazenou ale je, kdyz vetsi a vetsi procento te ktere populace prestane pouzivat vlastniho mozku a zacne premyslet v group-think. Mam dojem, ze byste nerekla ze Nemci jsou narodem masovych vrahu, ani ze k tomu maji nejake zvlastni, specificky nemecke sklony. Tento narod se vsak stal se vsak akutne nebezpecnym v momentu, kdy jeho prislusnici prestali pouzivat svych vlastnich, vnitrnich norem, a prijali normy fanatiku. Tentyz problem bych videla u radikalizujici se muslimske populace. tedy - nikoli KDO tito lideJSOU, ale JAK PREMYSLEJI, ci lepe receno jak nenavidi.

josef krouman 28.7.2008 17:30

Re: Krovasi -

ano, ne všichni muslimové jsou teroristi, ale všichni teroristé jsou muslimové - ať nežeru, 90% ...

romadur 28.7.2008 17:29

Re: Re: Re: Muslimská nenávist k Židům

kecy prdy bedary. skoda ze krestanum se zakazovala lichva a zlodejina. to by byli potom hnedle stejne uspesni a bohati jako zide :-)

MaR 28.7.2008 17:19

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Harpyje - nic si z toho nedelejte -

Sám musíte vidět propastný rozdíl ve významu vyčuhovat ze společnosti(např ony dlouhé vlasy) a mezi odlišností diktovanou náboženstvím či etnicitou. První je +- neškodné, druhé je dvousečná zbraň.

Harpyje 28.7.2008 16:59

Re: Harpyje problem je v tom,

Já doufám, že se té Endlösung tohoto problému už nedožiju. Apres moi le déluge.

Vodník 28.7.2008 16:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Harpyje - nic si z toho nedelejte -

Jsou nezávislé na tom našem systému (čtěte dobře, na co reagujete).

jirka.s. 28.7.2008 16:49

Re: "Toto je i názor některých politiků na západě např. presidenta Bushe.. "

No, co se mne týče, já bych, milé hovězí, dal už spíše na potenciálního nového prezidenta USA:

http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=325096 

PARU 28.7.2008 16:49

Re: dobré jitro, maldý muži!

Tak proč soudný muž nerisknul a nenapsal své vývody i s argumentací pod svým jménem někam do veřejného prostoru? Zkuste přispět něčím, co máte schovaného k vytažení za dalších 20 let :-)

YGA 28.7.2008 16:46

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Harpyje - nic si z toho nedelejte -

Hmmm - jenže ty ženy v burkách nejsou nezávislé, že....

Sarka 28.7.2008 16:45

Harpyje problem je v tom,

ze u vas se ten fenomen vyvinul velice problematickym, strach nahanejicim smerem. Jak jsem rekla, tady jeste stale zijeme daleko vice podle Live and let live, a tim bude samozrejme podbarvena moje posice. Nemohu rici jak bych to videla kdybych zila uprostred neklidu, jaky se zda zmitat Evropou.