4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

EVROPA: EU je definice korupce

Hospodářská komora ČR se dostala k penězům z evropských fondů falšováním údajů, tvrdí EU a zaměstnanec veřejnoprávního rozhlasu tvrdí na svém účtu na Twitteru, že je to prý ostuda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šimek 20.1.2014 22:56

EU pouze řekla, že podvodníkům peníze dávat nebude.

Je neuvěřitelné, že někteří místní diskutéři to považují za horší, než za RVHP a za dob našeho vazalství pod okupační armádou CCCP.

P. Scheck 21.1.2014 0:02

Re: EU pouze řekla, že podvodníkům peníze dávat nebude.

Řekl jste to, pane Šimku, zcela krátce ale přesně! Je to neuvěřitelné!!

J. Václavíková 21.1.2014 0:34

Re: EU pouze řekla, že podvodníkům peníze dávat nebude.

Už jsem se tu kdysi pozastavovala nad tím, že si tihle ,,chytrolíni" nepamatují, v čem byla podstata RVHP, ale je to marné. Když se jim to hodí do krámu, mají sklerózu jak vyšitou :-)

K. Janyška 20.1.2014 19:46

Evrpská unie je hnusným socialismem.

Je jak SSSR, tvrdí sovětský disident, akademik Bukovský... Dzp.

J. Kanioková 20.1.2014 20:56

Ano,

Vladimir Bukovskij: Střední Evropa se musí postavit na vlastní nohy! - http://jdem.cz/9bpr2

J. Šimek 20.1.2014 22:35

Re: Evrpská unie je hnusným socialismem.

Nerozezná imperiální totalitní CCCP od západní demokracie ?

P. Scheck 20.1.2014 23:59

Re: Evrpská unie je hnusným socialismem.

Veď osla do Mekky a vrátí se zase osel.

To, že je pan Bukovský disident a akademik, ještě nic nezaručuje. Někomu nepomůže žádné vzdělání ani zkušenosti. Někdo má prostě ve zvyku bojovat proti všemu a všem stůj, co stůj.

P. Scheck 20.1.2014 18:20

Přeložit!

Pane Pánku, váš příspěvek by se měl přeložit do mnoha jazyků, aby si lidé v Evropě i jinde mohli počíst, jací pitomci píší nesmysly na českých webech...

Škoda je připravit o trochu pobavení!

J. Schwarz 20.1.2014 19:29

Re: Přeložit!

Tak to přeložte! Možná si víc "evropských občanů" uvědomí jaké to blbce z nich vedení EU dělá a konečně zvolí do EUparlamentu euroskeptické strany. Dosť bolo hujerov!

J. Kanioková 20.1.2014 20:57

Jo, jo,

není nad kritiku z Bruselu..

J. Svoboda 20.1.2014 21:04

Re: Přeložit!

Pane Schecku, já si naopak myslím, že by se měl přeložit Váš příspěvek, aby svět viděl, jakými že to roztodivnými pitomci disponujeme. Nerad používám expresivní výrazivo, ale bohužel jsem musel dát průchod sousloví "jaký pytel, taková záplata"

M. Prokop 20.1.2014 21:22

Re: Přeložit!

Jo, disponujeme. Rada, Šejna, Svoboda, Brodský.

J. Václavíková 21.1.2014 0:35

Re: Přeložit!

Proč ta skromnost?

J. Václavíková 20.1.2014 22:56

Re: Přeložit!

Líbí se mi, jak se snaží naroubovat tu korupci na nenáviděný Brusel. Jen v tom terminologicky značně plave :-)

P. Scheck 21.1.2014 0:10

Re: Přeložit!

To jste, paní Václavíková, hodila pořádný granát do diskuze. Obávám se, že se na vás zdejší "chytrulíni" pěkně vyzuří!

J. Václavíková 21.1.2014 0:32

Re: Přeložit!

Poslední dobou už na diskuze mimo úvodník moc nechodím, stala se tu z toho taková rezervace, kde si své komplexy ventilují ti, co si z Bruselu udělali, slovy paní Kaniokové, černého kozla. Pak se tu vzájemně ujišťují o své intelektuální převaze a nedovzdělanosti oponentů. Nu, budiž jim ty povinné minuty nenávisti přány, pokud mají aspoň částečný terapeutický efekt!

J. Kanioková 20.1.2014 16:11

Výborný článek,

díky za spoustu užitečných odkazů na fakta. Je moc potřebné šířit "osvětu" o RVHP II, protože se blíží volby do EP, a je nutné, abychom tam volili s opravdu rozmyslem. Protože bruselské pokušení už zglajchštaltovalo mnohé. Není se co divit. Výhodný kariérní postup a bruselské živobytí je málokdo ochotný riskovat nějakým výrazným "odbojem".

EU: Fakta a čísla - Část 1 -- http://jdem.cz/9g3t8

EU: Fakta a čísla - Část 2 -- http://jdem.cz/9g3s4

N. Farage - EU ovládají velké banky, byznys a byrokracie - http://jdem.cz/9jk68

Z moskevského deště pod bruselský okap - http://jdem.cz/9jp37

P. Rada 20.1.2014 16:40

Re: Výborný článek,

Paní Kanioková zkuste si popátrat jak se měnila úroková sazba třeba naší centrální banky a zdali je na světě alespon znám ekonomický bankovní systém pracující jak s kladným tak záporným úrokem.

Toto jsou totiž podstatné aspekty na kterých je vystavěna naše ekonomika a společnost. Nevím nic o tom ,že pouhou volbou do EP se s tímto zákadním dá něco udělat.

Relativně brzo může nastat scénář - kdy banky přestanou pro malou návratnost která ani nepokryje jejich náklady půjčovat..... Obchodníci proto nenakoup ....í. Spotřebitel nebude mět kde nakupovat .... A namísto někým očekávané stagnace/vyváženosti nastane hned Kolaps.

To, že může dojít i k horšímu scénáři jak být "pod okapem" není vůbec nereálné a nebude to z žádné jednotlivé příčiny (Moskva .. EU) ale s důvodů biofyzikálních které vždy neoblomě platí a nutně nastanou v uzavřeném systému, pokud společnost dlouhodobě nerespektuje limity růstu.

M. Prokop 20.1.2014 18:06

Re: Výborný článek,

Pokud společnost nerespektuje limity růstu, tak z důvodů biofyzikálních (a blbosti soudruhů v Bruseli) banky neoblomě krachnou a bude nutno začít znovu a pořádně.

To může EU svou pitomou politikou zákazů, příkazů a dluhů jen urychlit.

P. Rada 20.1.2014 20:50

Re: Výborný článek???

Pane Prokope mám za to, že si to "začít znovu" představujete snadné jak v počítačové hře. V realitě daleko spíš platí "nevstoupíš podvakrát do téže řeky".  Šance na znovunalezení obdobných surovinových zrojů tak aby to "znovu" mělo alespon podobný základ, se totiž blíží k nule a s ní i šance aby se lidstvu s jeho kolébky nesta hrob.

M. Prokop 20.1.2014 21:21

Re: Výborný článek???

Kolikrát už tohle někdo věštil, od dob pračlověka Janečka?

Pravda, tehdy to tolik "nesypalo".

F. Netopil 20.1.2014 15:48

Ta EU se opravdu nehodí ani na hnůj !

Ale všem jejím kritikům bych rád připomněl, že členským státem EU jsme se stali ne díky komoušům, ne díky socanům, ale jen díky voličům ODS. Tak to po referendu o přistoupení aspoň prohlásil tehdejší předseda ODS pan Mirek Topolánek. Přihláška byla podána také za premierování dalšího expředsedy ODS Václava Klause, který už jako prezident dohodu o přistoupení podepsal (a to zcela dobrovolně, protože pamětníci určitě pamatují, že se to po něm ani nevyžadovalo).  Tak proč do toho pořád taháte socany ?   Ale dělat z lidí blbce, to už je u vás takový zavedený zvyk, že ?

J. Boleslav 20.1.2014 15:59

Re: Ta EU se opravdu nehodí ani na hnůj !

Jasně, ODS může za všechno.

F. Netopil 20.1.2014 16:03

Re: Ta EU se opravdu nehodí ani na hnůj !

Za všechno sice ne, ale jinak s Vámi souhlasím.

J. Kanioková 20.1.2014 17:42

"jen díky voličům ODS" ???

A co předváděli eurohujerští P&L, to si jaksi nevybavujete? Jak běsnili v médiích na všechny, kdo měli výhrady ? A pak znovu k podpisu LS ?

Vývoj postoje Václava Klause k LS - http://is.muni.cz/th/263709/fss_b/Bakalarska_prace.pdf

2004-Projev v předvečer vstupu České republiky do EU - http://www.klaus.cz/clanky/2340

2007-Klaus: Chci zásadní změny v EU - http://jdem.cz/9g8v5

Odpověď Ústavnímu soudu ohledně Lisabonské smlouvy - http://www.klaus.cz/clanky/1493

J. Svoboda 20.1.2014 21:16

Re: Ta EU se opravdu nehodí ani na hnůj !

Pane Boleslave, nemůže za všechno, např. počasí se ještě nenaučila ovládat. Ale může téměř za všechno. A navíc, jak jste se o víkendu mohl přesvědčit, nechce se z vlastních chyb poučit. Důkazem je např. to, že se modroptáčníci na kongresu báli Pospíšila víc, než čert kříže. Pokud se ho nyní bojí s vědomím jeho podpory na plzeňsku, kopají si hlubší hrob. S Bendou ve sněmovním klubu se naopak chystá dělat ještě daleko větší kraviny, než které ji stáhly do propasti.

M. Prokop 20.1.2014 16:09

Re: Ta EU se opravdu nehodí ani na hnůj !

Rozdíl mezi ODS a socany brzy uvidíte. Nečas dělal jen co musel, Dluhoslav, Za orálek, Mládek a podobní Hujeři nás namočí do všech dostupných průserů.

P. Rada 20.1.2014 16:24

Re: Konzumní chtivost dohnala ekonomiky do pasti.

A toto autor zcela přehlíží a hledá zástupné problémy, dělá vyzývavá prohlášení... a když už tak bez hlubšího rozboru příčin jen cosi vágně tvrdí:

...."Evropa zaostává stále více a více za rostoucími světovými regiony ."....

Rozvojové jsou ale dnes především ty regiony které jsou surovinově ještě bohaté a mají navíc levnou pracovní sílu. Např Čína, Indie, Rusko ...Všechny rozvinuté ekonomiky USA, Japonsko, Evropa dnes totiž stagnují a i ty dosud rychle rostoucí značně zpomalily. Světová provázanost je značná.

Technologická past je naopak dleko výstižnější pojmenování pro součsný stav než nadpisy které typově předvedl pan Netopil. Dnešní situace je zejména dána tím, že roste rychleji lidnatost i měrná spotřeba než technologický pokrok umožnuje. Klesá zejména efektivita těžby a pak není divu, že na všechny chybky co kdo kde udělá se nedostává záplat jak dříve. Tam kde se už většina surovin "vydrancovala" tak si zodpovědní nechtějí následky připustit a nést za ně odpovědnost. Horší je to spíš už jen bude a plná váha dopadne až na následující generace. My jsme ještě "byli v žitě".

M. Prokop 20.1.2014 18:09

Re: Konzumní chtivost dohnala ekonomiky do pasti.

Ale nekecejte.

Jižní Korea, zdroje nic moc, prosperuje. Dtto Singhapur a Tchajwan, Švýcarsko, Lichtensteinsko, i ten Island.

Na další generace dopadne hlavně plná váha dluhů, ne surovin.

J. Šimek 20.1.2014 18:10

Re: Ta EU se opravdu nehodí ani na hnůj !

Co to tady kecáte o Klausovi ?

Klaus se sám vehnal do jednoduchého dilematu - zůstat ve svém odporu k EU konzistentní a odstoupit z funkce prezidenta, protože by nemohl podepsat a nebo podepsat a zradit tak vše, co do té doby hlásal.

On podepsal, ale pak se choval tak, jako by se ho to netýkalo.