26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Dopady amerických událostí na cenzuru v EU

Selhání ochranky na americkém Kapitolu posílí cenzuru v EU. Snažme se v České republice zachovat názorovou pluralitu místo stupňování boje s takzvanými dezinformacemi - i přes vysoce pravděpodobný tlak z orgánů Evropské unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Milan 13.1.2021 9:48

Nejspíš proto, že pěknýden neumí česky. Hnutí není "o něčem", ale něco.

Že by mu vyhovovala cenzura, to nemůže udivit.

P. Milan 13.1.2021 9:46

Levičákům nikdy nevadilo omezování nelevicových názorů.

J. Nevrkla 13.1.2021 9:45

Jak je to pro někoho prostého prosté.

J. Nevrkla 13.1.2021 9:44

Toho komunistu Dimitrova nakonec soud osvobodil, ale pogromy byly rozjeté. Obávám se, že americké soudy už jsou na tom hůře.

M. Šejna 13.1.2021 9:42

A ještě bych dodal, že je opravdu zábavné sledovat, jak tu místní hrdinní bojovníci za svobodu projevu svobodně projevují svou nespokojenost s tim, že jsou omezovani na svobodě projevu.

To je opravdu dokonalá ukázka cenzury jejich názorů.

;-D

L. Severa 13.1.2021 9:39

"Kdo si nechce hubu spálit, musí mlčet nebo chválit." K.H. Borovský.

O. Uživatel 13.1.2021 9:35

Uživatel požádal o vymazání
M. Šejna 13.1.2021 9:33

Vy ji tady rovozujete

M. Šejna 13.1.2021 9:31

Přesně tak,

a loupež v bance je ze stejneho důvodu selháním ochranky banky a jejiho zabezpečení.

Zloději za nic nemohou, protože je do té banky neuměli vůbec pustit.

;-D

M. Šejna 13.1.2021 9:27

Někteří místní diskutéři dodnes nepochopili, co je to svoboda projevu.

Takže to rozhodně není povinnost provozovatele médií umožnit vám plácat cokoli v jejich mediich.

Svoboda projevu znamená, ze nesmíte být soudně trestáni za veřejné projevení svého názoru. A i to má své hranice, pokud záměrně šiřite lži a urážky.

J. Vintr 13.1.2021 9:24

Nějaká taková kampaň existuje?

M. Šejna 13.1.2021 9:20

Tak to by mě zajímalo, jak byste chtěl soudně vymáhat odblokování vašeho účtu na facebooku, twiteru nebo na Neviditelném psu.

Každý soud by vás poslal do hajzlu s vysvětlením, ze vaše registrace v těchto médiích je na libovůli vydavatele a provozovatele.

J. Vintr 13.1.2021 9:20

Pokud se podíváte na dostupná videa, tak to vniknutí nebylo vůbec násilné. Ochranka otevřela dveře a vůbec se nepokoušela bránit lidem aby šli dovnitř. To jen pár "výtržníků" rozbilo několik oken. V jednom případě okno nade dveřmi (aby to bylo dobře vidět), kterým ani nemohl nikdo prolézt...

M. Šejna 13.1.2021 9:14

Já na facebooku ani twiteru nejsem. A tak mám po omezování mojí svobody projevu.

Zkuste to také.

;-)

O. Uživatel 13.1.2021 9:14

Uživatel požádal o vymazání
J. Vintr 13.1.2021 9:11

Otázka je jestli s tím lidé můžou něco dělat. Už se dokážu vcítit do zoufalství myslícich lidí ve třicátých letech v Německu a u nás po roce 1948....

O. Uživatel 13.1.2021 9:11

Uživatel požádal o vymazání
A. Renjascu 13.1.2021 9:11

Souhlasím, žádný stín pochybností, žádná snaha zamyslet se nad tím co se stalo. Z hlídacích psů demokracie se stala rozzuřená smečka vlků bažící po krvi.

A. Renjascu 13.1.2021 9:09

V civilizované společnosti o takovýchto věcech rozhodoval vždy soud a ne nějaký vrchní cenzor. Ti kteří toužili po totalitě vždy zastávali cenzuru, vybrali si vždy exemplární případ a na tomto případu si to vyřídili se všemi nepohodlnými.

J. Vintr 13.1.2021 9:07

Je pozoruhodné, jak všichni komentátoři v našich mainstreamivých médiích ten "požár Říšského sněmu" odsuzují jako bezpříkladný útok na nacistickou (pardon Demokrstickou) demokracii. Kdopak asi tuhle jednotnou kampaň koordinuje?

A. Renjascu 13.1.2021 9:05

Citace;

Twitter a Facebook: popírá, že je vydavatelem a namítá, že je otevřenou platformou, což mu poskytuje ochranu podle článku 230 Zákona o slušné komunikaci (Communications Decency Act). Díky tomu také dostává ze zákona finanční dotace, díky čemuž je tato platforma finančně velmi dobře zabezpečená. Pokud nesplňují pravidla pro otevřené platformy, potom jsou vydavatelé, měli by jim zrušit státní financování a zrušit beztrestnost za vydávání obsahu. Taková jsou pravidla, která byla mnohonásobně překročena.

Čili buď jsou otevřenou platformou se všemi výhodami výměnou za beztrestnost obsahu (tj necenzurovatelnost) a nebo jsou vydavatelé bez výhod poskytovaných státem a ručíci za vydávaný obsah (tj cenzurujici). Oni by, ale rádi obojí a ještě činí nelegální kroky ke zničení jakékoliv konkurence, prostě obyčejní šmejdi typu Goebbels.

T. Hraj 13.1.2021 9:04

Proč QAnon není o svobodě slova?

Co znamená "lhaní je nepřípustné"? Že by mělo být zakzáno/trestáno?

A. Renjascu 13.1.2021 9:04

Souhlasím

J. Vintr 13.1.2021 9:02

To bylo jasné hned od počátku. Určitě byli plánováni i ti mrtví, protože bez nich by to odsouzeni Trumpa a všech jeho příznivců nebylo tak úderné.

J. Nevrkla 13.1.2021 8:39

Jak bych se na tu diktaturu Bidena a spol tolik netěšil a neomlouval ji.

J. Svoboda 13.1.2021 8:39

Například "QAnon" není o svobodě slova, ale je to ukázkový příklqad toho, že lhaní je nepřípustné a má oprávněné dopady na šiřitele takových lží.

Pěkný den.

J. Nevrkla 13.1.2021 8:37

R^R^

J. Nevrkla 13.1.2021 8:36

Selhání ochranky Kapitolu nebylo otázkou nedbalosti, ale připravená past pro zničení Trumpa. Byla to to ideální a jediná možnost, kterou demagogicky a ze všech sil využívají. Jako Hitler požár Reichstagu. Vývoj bude podobný.

F. Navrátil 13.1.2021 8:24

Autor se mýlí, že můžeme očekávat zavádění cenzury. Tvrdá cenzura už dávno běží. To ovšem neznamená, že se zaměřuje na likvidaci lží a dezinformací. Spíše se zaměřuje na likvidaci nepohodlných názorů, neschválených faktů a zamlčování některých událostí. Příkladem jsou Novinky, kde visí oznámení, že můj účet je trvale zablokován. Dnes už nás nutí mlčet. Zítra nás budou nutit jásat a tleskat!

I. Schlägel 13.1.2021 8:23

Hodilo se jim to. Samozřejmě. Chyba soupeře se vždycky hodí.