23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

EVROPA 2015: Obrat k lepšímu nepřijde

V roce 2015 v Evropě jistě nenastane žádný zvrat dosavadních nepříznivých tendencí. Nebude-li hůř, bude pokračovat ono – anglicky tak výstižné – „muddling through“ (brodění se v bahně).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Kosejk 9.2.2015 11:20

Re: :)

Na víc nemáte?  Jen na takhle trapnou reakci? :)

M. Prokop 9.2.2015 12:58

Re: :)

Tak ona ani ta vaše reakce na Klause moc dobrá není, i za trapnou by bylo lze ji vyhlásit.

R. Gramblička 9.2.2015 11:40

Re: :)

Pan Kosejk nebyl vrcholním politikem a nemá vliv na mezinárodní politiku. Taky z jeho příspěvku jasně plyne, že na ukrajinský konflikt nemá řešení a rád by byl, kdyby někdo s rozumným řešením přišel. Z vašeho příspěvku mám dojem, že máte potíž s pochopením psaného textu

M. Kosejk 9.2.2015 11:48

Re: :)

Ano. Teď ani řešení nanaznačil. Ale to není jeho první článek. V minulých článcích vyjadřoval názory, ze kterých si soudný člověk dokáže udělat obraz o tom, co by si asi V.K. představoval - tj. představoval by si, abychom uznali nárok Ruska na vliv v CELÉ  Ukrajině. Tak, prosím, nedělejte ze mne blbce. Stačí, že ho ze mě dělá svým lhaním Václav Klaus.

A co se týká EU, tak tam umí jen kritizovat - a žádná pozitivní vize (natož činy).

V. Kusý 9.2.2015 11:38

Re: :)

Nerad Vám připomínám to, jak jste mne za kaceřoval za mé výhrady k V.K.A to jsem psal totéž co Vy dnes.Ale nešť, pravdou je, že názor nemění jen idiot.Blahopřeji k prozření:-)

M. Kosejk 9.2.2015 11:53

Re: :)

Ono se od  té doby taky ale událo dost věcí, které mě donutily spoustu věcí přehodnotit...

V. Kusý 9.2.2015 12:44

Re: :)

Jsem rád, že jste pochopil rozčarování mé a mnoha ostatních.Vím, že opustit své přesvědčení je těžké a proto, že jste to dokázal máte moje sympatie.

V. Kusý 9.2.2015 11:06

Pan profesor Klaus zapomíná na podstatné,

totiž na svůj podíl na jím kritizovaném vývoji.Ten je neoddiskutovatelný, minimálně v tom, že oč intenzivněji kritizoval, o to méně sám nabízel řešení.Oproti diskutujícím níže hodnotím jeho podíl na rozdělení republiky kladně.Ostatně dnes to vyniká zcela jasně, jak racionální krok to byl.Obvinit ho z toho, že pracuje pro Moskvu za peníze si netroufám, že však tak činí reálně je jisté, a z hlouposti to není, je totiž cokoliv, jen ne hlupák.Takž čekejme, co čas ukáže.

V. Mlich 9.2.2015 10:14

Velmi střízlivé a přesné hodnocení situace

Vypadá to, že úplně všichni se tady ještě nezbláznili.

J. Kanioková 9.2.2015 13:55

Jo... až na ty diskuze..

M. Krátký 9.2.2015 9:48

Václave nedej se, máš pravdu a té se dav bojí.

Všichni ( podtrženo Všichni ) současní politici převážně v celé EU ( i v místních vládách ) jsou multikulti poserové, amatéři a trubci - dámy jsou trubky až trubice. Pomatení komunistickými a rudými zářnými zítřky. Zítra se bude tančit všude až vlajky rudé na stožáry světa vyletí. A pracovat bude KDO ??? A k tomu kvóty utečenců do každé rodiny, mírumilovný islám a rozšťourání majdanské a pod vychytávky - a platit to bude KDO ??? EU a s ní i ČR a evropská civilizace se řítí do záhuby a my máme jásat, jak nás naši lídři hezky vedou ( za ty prachy v Bruselu se ani nedivím, že drží huby a krok ). O Huseinovi z rodu Obamů ani nemluvě - tajtrdlík jeden. A celý svět se diví Putinovi, že si dělá co chce - nikdo mu nesahá ani po kotníky ( společné bohužel pro nás )

R. Houška 9.2.2015 9:46

Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

aby se nakonec dopracoval k tomu, co nám chtěl skutečně sdělit, a sice, že když jeho řídící důstojník Putler tu Ukrajinu prostě chce, tak mu jí prostě máme dát. Jedná se pouze o potvrzení faktu, že Klaus je nejen zrádce spojenců, ale i zrádce českých národních zájmů, tedy vlastizrádce, sloužící svému kremelskému pánu. Naštěstí jeho 0,4% podpora u českých voličů, mu dává pouze prostor k občasnému zasmradění veřejného prostoru na fórech, jako je NP! Jeho faktická možnost něco v této zemi ovlivňovat, se naštěstí rovná jeho mezinárodnímu významu, tedy limitně se blíží k 0.

S. Donát 9.2.2015 10:18

Re: Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

Václav Klaus nikam už dlouho nekandidoval, takže těžko mohl mít nějaké voliče. A o tom, kdo je zbytečný člověk jste hlasovali ve Vaší stranické buňce? Za koho mluvíte, kromě sebe, pane Houško?

R. Houška 9.2.2015 10:32

Re: Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

Za těch 99,06% voličů, kteří velkým kormidelníkem podporovanému projektu soudruha Janečka a soudružek Bobošíkové a Volfové, dali červenou. Takže mluvím za normální lidi, kteří netrpí polucemi a vlhnutím spoďárků pokaždé, když se Amnest Klausenko někde objeví, za lidi, kterým už to, co předvedl, stačilo. A pouze pro Vaší informaci, od mého vystoupení z ODA, po té, co jí opanovali hoši z KGB, tedy pardon, z prognosťáku, okolo Vovky Dolgovo, jsem politicky zcela neorganizován.

S. Donát 9.2.2015 10:39

Re: Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

Nikdy mě nenapadlo, že by někoho mohl sexuáně vzrušovat politik pro svoje politické názory.  Vám se to stává, že si to myslíte o druhých, pane Houško? Nebo Vás vzrušuje, když "vtipně" komolíte něčí jméno?

R. Houška 9.2.2015 10:46

Re: Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

Udivuje mně, že jako věrný člen fanklubu velkého kormidelníka neznáte pocity svých spolufanklubaček, například paní Hajková, Varadinková, popřípadě Kanioková, vám budou jistě schopny popsat své nejniternější pocity. A ohledně komolení jména: Václav Klaus pro to, aby jeho jméno bylo porušťováno nebo spojováno se zločinem století (jeho amnestií), dělá skutečně maximum, a jeho fanklub, předejším vrchní ideologové Hájek a Jakl, nezůstávají pozadu. Takže se nemůžete až tak divit.

F. Vokurka 9.2.2015 10:52

Re: Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

ze vy budete dalsi obycejny clovek co o amnestii slysel ve zpravach na nove? cetl jste ji? proci cemu konkretne se v ni vymezujete? nebo vas jen irituje, ze vk mel zase pravdu co?

at vam nepraskne zilka.

R. Gramblička 9.2.2015 11:30

Re: Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

to klausobijce irituje nejvíc, proto ventilují svou chorobnou nenávist takovými žvásty

S. Donát 9.2.2015 11:02

Re: Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

Nejsem členem žádného fanklubu. Názory a myšlenky Václava Klause jsou mi blízké a jeho politické působení v ČR považuji za prospěšné této zemi. Stejně tak považuji amnestii VK za rozumný počin v rozumném rozsahu. Vy máte jiný názor, ok, neberu Vám ho, ale připadá mi velmi dětinské ho prezentovat pomocí keců o vlhkých spoďárech a rádobyvtipných přezdívek.

M. Vondráček 9.2.2015 11:13

Re: Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

A není to třeba tím, že Vás nikde nechtěli ??

K. Filek 9.2.2015 11:15

Re: Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

Houško mluvte jen za sebe.Zřejmě jste komouš tak chcete mluvit za proletariat.Také jste čekal nějaké koryto a těď se ho v ODS nedočkáte tak jste musel přestoupit.

R. Houška 9.2.2015 11:35

Re: Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

Oběma bych vám poradil google, ten ví všechno. Když o mně nic nevíte, tak na ty vaše žvásty nemá cenu reagovat.

V. Kain 9.2.2015 10:57

Re: Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

Pane Houško vy musíte silně nanávidět pana Klause a celou ODS.Pan Klaus je jediný který dokáže pojmenovat věci pravým jménem a vždycky na jeho slova došlo.Nikdo z politiků na něho neměl a nemá.On se zdráhal a to velmi silně podepsat vstup do socialistické Evropy,ale byl k tomu přinucen.Takové politiky bychom dneska potřebovali.Bohužel byli nahrazeny různými vychytralými Babiši.

R. Houška 9.2.2015 11:13

Re: Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

Vážený pane,

v době, kdy Václav Klaus podepisoval náš vstup do socialistické Evropy, neměl nic proti, žádné námitky od něho nebyly slyšet, naopak. Jak by také ne, když plnil zadání svých kremelských pánů, že?! Naproti tomu já, jsem v době referenda nakoupil spoustu modrých triček, nechal na ně natisknout žlutý nápis Takhle NE, se znakem eura místo E, a rozdával je zdarma v Praze po ulicích. Nevyhráli jsme, vládní propaganda byla o pár procent silnější. Nicméně si myslím, že můj odpor proti socialistické EU byl motivován jinými důvody, než současný, pozdní odpor Václava Klause a jeho věrných, proruských mopslíků.

M. Vondráček 9.2.2015 11:16

m

Ta Evropa do které jsme podpisem VK vstoupili byla přeci jen jiná než je teď.

R. Houška 9.2.2015 11:32

Re: m

Bez pochyby, proto jsem aktivně vystupoval proti členství v ní, pro ten její stádní socialismus a přesvědčení, že jí vedou ruští agenti. Nicméně, situace se posunula, a mám-li si nyní vybrat, jestli na Východ s Klausem, nebo zůstat v EU, a snažit se jí, například smlouvou o volném obchodu s USA a Kanadou opět zlidštit, tak je má volba jasná!

K. Filek 9.2.2015 11:22

Re: Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

Ty musíš být agent kremlu,že znáš všechny další agenty.Každý kdo má jiný názor než s.Houška je agentem.

R. Houška 9.2.2015 11:38

Re: Zbytečný člověk opět nakladl spoustu zbytečných slov,

Slyšel jste někdy větu: Podle činů poznáte je? No a přiznám se, dívat kolem sebe se docela umím, a na to, abych poznal, komu patří srdce(nebo spíš duše) Václava Klause, nepotřebuji žádný extrémní, pozorovací talent. On je totiž čitelnější, než Haló noviny.

J. Kanioková 9.2.2015 13:59

Pro p. Houšku..

""v době, kdy Václav Klaus podepisoval náš vstup do socialistické Evropy, neměl nic proti, žádné námitky od něho nebyly slyšet, naopak.""

Proč lžete ? Když se tu oháníte googlem, tak si k tomu něco najděte..

K. Janyška 9.2.2015 9:45

No, nevím, zdá se se mi, že je to kritika pro kritiku

a že VK buďto nechce říci více o podstatě evropského problému, tedy zločinného socialismus, který v EU vládne nebo prostě neví, že jím je on. Žádné metodologické vysvětlení od něho v poslední době nevidím. A právě toho je potřeba nejvíce... Dzp.