29.4.2024 | Svátek má Robert


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Černý 15.3.2024 18:36

Z paměti našich vojáků na Západě se píše, že naši vojáci neměli rádi moc židovské spolubojovníky. Měli německá jména,mluvili německý, měli německou kulturu a nebyli ochotni obětovat život .

H. Lukešová 15.3.2024 18:47

Vážně? Němci Židy vyvražďovali a oni měli rádi Němce? Tak to tedy lžete vy. Uveďte zdroj pro svá tvrzení. Židé naopak bojovali velmi statečně.

V. Čermák 15.3.2024 19:37

Na zdejší diskutéry kašlete. Amíci budou Izraeli škodit víc..

H. Lukešová 15.3.2024 19:43

Ano. Budou, pokud nevyhraje Trump. Chuck Smummer, demokratický politik, ostře napadl Netanjahua a stávající izraelskou vládu a dokonce vyzval k novým volbám v Izraeli. Jenže Izrael není americkou ani žádnou jinou kolonií, ale nezávislý stát o dění v Izraeli musí rozhodnout Izraelci, ne Američané.

V. Petr 15.3.2024 20:40

Většina amerických Židů volí Bidena. Blbost na kvadrát!

H. Lukešová 15.3.2024 20:48

Ano. Ale jsou to neortodoxni, reformovaní a "konzervativní", jen si tak říkají, jsou levičáci a liberalové. Ortodoxní Židé, kteří jsou založením pravicoví a skutečně konzervativní, volí většinově Republikány.

V. Čermák 15.3.2024 23:12

Američtí Židé, nejsou ti praví Židé....

V. Čermák 15.3.2024 23:18

Čeští Židé jsou především Havloidi a Američtí Židé jsou především progresivisti, šiřitelé zla do celého světa..

H. Lukešová 16.3.2024 8:13

Také ne úplně všichni do jednoho, do posledního člověka. V USA jsou ortodoxní Židé, ti praví, věřící, založením pravicoví a konzervativní, volící Republikány.

A mnozí z těch tzv. liberálních Židů, kteří se sami prohlašují za Židy, Židy ani nejsou, neb nemají židovskou matku a Židem je pouze ten, kdo má židovskou matku, či konvertoval k ortodoxnímu judaismu. Na ničem jiném nezáleží. Patrilineární linie není vůbec důležitá, jen ta matrilineární. Halachická definice židovství je jiná než ta norimberská.

J. Uher 16.3.2024 15:39

Tak jako teď, když vraždí civilisty?!Lukešová,pomatená fanatička opět perlí.

H. Lukešová 16.3.2024 16:56

Uhře, Židé se statečně brání proti palestinským nacistům a dobře dělají.

K. Křivan 15.3.2024 18:52

1) Německá jména najdete v každém rodu.

2) Naši rodiče všichni ovládali dvě řeči. Češtinu a němčinu. Alespoň ve městech.

3) Mnoho židů padlo. Naše jednotky v Anglii měli velké problémy s komunisty, kteří rozvraceli morálku mužstva a přemlouvali vojáky aby nebojovali s německými soudruhy dělníky. Generál František Moravec o tom píše ve svých pamětech.

V. Kučer 15.3.2024 20:06

Židé byli integrováni do českého národa ale i u nás někomu Izrael vadí a Palestince si idealizují.

V. Petr 15.3.2024 20:39

Židé nebyli integrováni do českého národa. Převážně se identifikovali s českými Němci.

Integrováni jsou přeživší (resp. jejich potomci) dnes.

H. Lukešová 15.3.2024 20:51

Zhruba 30% Židů v Československu se přihlásilo k Čechoslovákům, později se však většina Židů přidala k sionistickému hnutí.

V. Kučer 15.3.2024 21:36

V 19tém století se Židé chtěli dát k Němcům ale byli odmítnuti, dali se k Čechům a český národ z toho měl prospěch, získal průmyslníky, bankéře, lékaře a i umělce.

J. Černý 15.3.2024 17:51

Jak se sionistům daří genocidy v Gaze ? Už jsou na 50 000 ?

H. Lukešová 15.3.2024 17:56

Židé se brání palestinským nacistům v Gaze. Válka Izraele v Gaze je naprosto legitimní jako žádná jiná.

Ale když se tak často zaměřujete na domnělé zločiny Izraele, tak média píší také o těch ruských. Já to nechávám bez komentáře. Zmiňuji to proto, že na Rusko se toho také dá hodně "vyhrabat".

Rusko zaútočilo na Oděsu metodou Islámského státu. Na místě nejméně 16 mrtvých

https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-rusko-zautocilo-na-odesu-na-miste-nejmene-14-mrtvych-40464353

V. Petr 15.3.2024 18:00

Letecké útoky nebyly doménou islámského státu. Rusko se chová úplně normálně.

S WW2 se to třeba nedá srovnat!

J. Černý 15.3.2024 18:01

Němečtí nacisté v Osvětimi také říkali, že se brání židovským teroristům

Banderovci v Oděse v roce 2014 upálili nejméně 65 Rusů. Kdyby Rusové zaútočili na Oděsu americkou metodou, tak je tam nejméně 20 000 mrtvých.

V. Petr 15.3.2024 18:04

Němečtí nacisté nic takového netvrdili, protože Židé šli do plynu jako ty pověstné ovce. A mnozí jsou pitomí dodnes!

H. Lukešová 15.3.2024 18:11

Ne všichni. 1,5 milionu Židů bojovalo ve spojeneckých armádách a zasloužilo se velkou měrou na porážce nacismu. Půl milionu Židů bojovalo v Rudé armádě, další půl milionu v americké armádě a zbývajících půl milionu v britské, polské, československé, jihoafrické. Tam, kde Židé měli možnost, bojovali.

A co měli ti Židé, kteří se dostali do spárů nacismu dělat? Když neměli zbraně, nikdo se jich nezastal, mnozí byli rádi, že se jich zbavili, no a když jim nacisté řekli, že pojedou na východ na práci, nebo že se jdou do sprch umýt, tak tomu věřili. Lehko se to někomu odsuzuje, když se nedostal do té samé situace.

J. Černý 15.3.2024 18:29

Kde by se vzali ? Dejte zdroj . Cca 7 milionů Židů bylo.k koncentracích většinou.po smrti. Pár desítek tisíc jich bylo v Palestině, možná 2-3 miliony mohli být v USA, Británii, Španělsku ,v SSSR..

Ale v tom jsou děti a ženy Prostě lžete jako vždy

H. Lukešová 15.3.2024 18:38

Ne, nelžu. Chcete zdroje. Dobře. Židé v americké armádě

https://www.jewishvirtuallibrary.org/statistics-on-jewish-american-soldiers-in-world-war-ii

Židé v Rudé armádě

https://www.ucis.pitt.edu/nceeer/2011_824-03g_Gitelman.pdf

Polsko- https://www.yadvashem.org/yv/en/exhibitions/communities/trzebinia/jews_in_the_army.asp

Velká Británie-https://www.amdigital.co.uk/insights/blog/ajex-british-jewry

Kanada-https://www.veterans.gc.ca/eng/remembrance/people-and-stories/jewish-canadian-service

JAR-https://www.jwmww2.org/South_Africa

Austrálie-https://holocaust.com.au/australia-and-the-european-theatres-of-war/

J. Černý 15.3.2024 18:46

;-D;-D

H. Lukešová 15.3.2024 18:48

Co je na tom k smíchu? Chtěl jste zdroje, dodala jsem zdroje. Smích je jediné, na co se zmůžete.

K. Křivan 15.3.2024 19:56

Smích idiota.

V. Petr 15.3.2024 20:37

Víte o tom, že když Židé připravovali povstání ve Varšavském ghetu, protože nechtěli zemřít jako ovce, museli nejprve odstranit kolaborantské vedení gheta?

A asi víte, že dvěma Židům se podařilo utéci z Osvětimi a informovali židovskou samosprávu gheta v Lodži. Ti jejich zprávu před ostatními zatajili, aby "nevznikla panika..."

H. Lukešová 15.3.2024 20:44

Ano, o tom vím. Jistěže, v každém národě existují kolaboranti, či lidé, kteří chtějí zachránit pouze sami sebe na úkor jiných. Ta správa v ghettu se snažila sama přežít, tak místo sebe posílali na smrt jiné.

Samozřejmě bylo to špatné chování, ale nikdo, kdo se nedostane do určité situace, neví, jak by se zachoval, kdyby se dostal do té samé situace. Co udělá z lidí bezvýchodná situace.

J. Černý 15.3.2024 18:13

Nic jste nepochopil, jen reaguji na trapnou poznámku Lukešové, že Palestinci jsou nacisté a že v Gaze Židé nepáchají genocidu.