21.6.2024 | Svátek má Alois


Diskuse k článku

DOKUMENT: Kterak Rusko zachraňuje Západ

Co by mělo Rusko provést s Ukrajinou? Článek z ruské státní agentury. Je to prakticky návod ke genocidě, takže si přiberte kyblík. Výběr z hroznů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Diviš 11.4.2022 8:46

Ne, s vaší demagogií nemám a nechci mít nic společného. To jste si už mohl všimnout.

J. Roškota 11.4.2022 8:02

znám jednoho Nevrklu. Jste to vy?

J. Nevrkla 11.4.2022 8:04

Dost hloupá otázka.

V. Pokorný 11.4.2022 8:37

Zdravím. Já bych se s podobnými vypatlanci, na které reagujete, vůbec nebavil. S gumou diskutovat dost dobře nejde.

J. Nevrkla 11.4.2022 8:42

Já z toho mám trochu legraci. Myslím, že je konkrétní otázkou přivedu alespoň do rozpaků, že si třeba uvědomí svou nedostatečnost.:-) Ale nevím.

J. Jurax 11.4.2022 19:50

Inu, já to vidím tak, že svými názory zde publikovanými buď dokazujete nedostatečnost svou, pakliže to tedy myslíte vážně, nebo záměrně provokujete a bavíte se reakcemi.

P. Diviš 11.4.2022 8:47

Však na vás taky sere (P)pes. Zbývá vám Nevrkla a podobní náckové.

L. Caslavka 11.4.2022 17:49

Ja zase studoval s Tomem Roškotou....8-o

J. Novák 11.4.2022 8:07

Oba národy, tedy Rusáky i Ukrajince mám z historických důvodů rád jako osinu v pozadí. Ovšem důvody nenávisti Ukrajinců k Rusákům jsou naprosto pochopitelné. Jsou to sovětské metody po bolševické revoluci, které vyvrcholily genocidou způsobenou uměle vytvořeným hladomorem. Toto byl jeden z hlavních důvodů, proč se Ukrajinci ve válce v takovém rozsahu postavili na stranu Německa. No a Rusáci zase nezkousli darování území Ruska Chruščovem zemi, která je 'zradila'.

P. Diviš 11.4.2022 8:51

Teď asi budou Ukrajinci Rusáky nenávidět. A v těch dobách SSSR, kdy jim tam ruští komouši vyvolali hladomor, tak také. Ale do roku 2014 o nenávist nešlo, jen celkem normální snaha, dělat si věci po svém. V zemi bez demokratické tradice, jako je celé bývalé Rusko, celkem pochopitelně i občas poněkud extrémně.

I. Schlägel 11.4.2022 8:25

Ono to nevrklo má o nacismu přehled. Má totiž informace, které nikdo jiný nemá. Ono to nevrklo vůbec netuší, že je samo nacista. Stejně jako mnohá nevrkla v rusácku. Nevrkla všech zemí polibte si prdel.;-D

J. Nevrkla 11.4.2022 8:31

Jste už ukázkove pomatený.:-) Goebbels by z vás měl radost, nynější politici ji mají jistě taky.

I. Schlägel 11.4.2022 8:45

Samozřejmě, všichni jsou blázni jenom nevrklo letadlo. No pasarán!!!;-D[UA]

J. Nevrkla 11.4.2022 8:51

Zdaleka všichni ne. Největšími jsou ti s ukrajinskou vlajkou.:-)

I. Schlägel 11.4.2022 9:04

Já se k ukrajinské vlajce hrdě a veřejně hlásím. Vy tu svou rudou legitimaci stydlivě skrýváte v šuplíku pod slipy, co kdyby se ještě mohla hodit. Nemám pravdu, soudruhu nácíčku?

J. Nevrkla 11.4.2022 9:14

:-):-) nemám žádnou potřebu mávat cizí vlajkou, ani skrývat nějakou legitimaci. Ale rozesmál jste mě.:-)

Včera jsem četl zajímavý kanadský výzkum, který ukázal, že Ukrajinu podporují několikanásobně více ti očkovaní než neockovani. Vsadím se tedy , že jste třikrát očkován. Já nejsem. Mýlím se?

I. Schlägel 11.4.2022 9:29

Máte pravdu, jako konzument Aeronetu a podobných plátků jste ani jinak dopadnout nemohl. A ještě se k tomu hrdě hlásíte, osobo nešťastná. Tak pokud je znakem inteligence kdejakého nevrkla hrdý odpor proti očkování, jste kandidátem na nobelovku. S tou legitimací se neunáhlete, když se denacifikace podaří, budete z obliga, nácíčku.;-D

J. Nevrkla 11.4.2022 9:34

Takže jsem se trefil, třikrát.:-)

I. Schlägel 11.4.2022 10:23

No jasně, že jste se trefil, do vlastní nohy. Už zase. Těch průstřelů je nepočítaně.;-DR^ Nezapomeňte oprášit tu legitku, nácíčku.

J. Nevrkla 11.4.2022 10:25

Odhadl jsem správně, že jste třikrát očkován. Pro jsem se tím trefil do vlastní nohy?

J. Mucha 11.4.2022 8:51

Ano, nacistickými metodami se denacifikace dělá fakt blbě. A to hlavně pro pozorovatele ze třetích stran.

J. Nevrkla 11.4.2022 9:03

Nemyslím si, že to Rusové dělají nacistickými metodami. Ty je vidět na případě Buce a Kramatorsku, kde je stále více zřejmé, že jsou za nimi Ukrajinci.

J. Štěpán 11.4.2022 7:32

Fakt "hezké". Nicméně nepochybuji, že něco podobného(akorát obráceně) by se dalo najít i v ukrajinském tisku. Zatím tu akorát jedou pohádky z Hadího ostrova na pokračování.

J. Ganaur 11.4.2022 7:40

Tohle budete tvrdit do konce vašeho života, to se bezmozkům stává pravidelně.....:-P:-P:-P

V. Církva 11.4.2022 7:46

Jako nějaké plány na denacifikaci ruska? Nakonec nemáte pocit otáčení pravdy rusáky? Jiným spílají do nacistů když jsou jimi sami? Ukrajinci možná na Rusy nadávali ale nespojovali ho s Hitlerem. Ani před válkou nepsali o denacifikaci Ruska. Dugin odkazujíce na pravoslaví podporuje vojenské výpadu Ruska. To je proti podstatě Nového Zákona.

Ano Rusko mělo být dávno denacifikováno, víte ale jak to probíhalo v Německu. Tak jak se to dělá v demokratických zemích, ne podle Dugina s Gulagy.

J. Hejna 11.4.2022 8:31

"Odkazujíce" se na cokoli, měl byste psát česky.

Neumíte?

J. Babička 11.4.2022 7:55

Jen by mě zajímalo, židy nenávidíte také ? Nebo jen ukrajince ?

P. Diviš 11.4.2022 8:00

Rozdíl je v tom, že Ukrajina nikoho nenapadla. I ti separatisté napadli ukrajinské státní struktury, ne obráceně.

M. Sedmík 11.4.2022 7:31

Hitler vraždil Židy tajně, Putler se neostýchá to říci veřejně.

V. Církva 11.4.2022 7:39

R^