21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

BREXIT: Rozpaky chápu, lži a nenávist nikoli

Že bude 51,9 % Britů pro odchod z EU, jsem nečekal. Asi jsem je podceňoval. Že se Britové nenechali zastrašit, ukázalo nejen jejich sílu, ale i hloubku demokratické tradice v této zemi. Hluboce se před tím skláním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Frauknecht 30.6.2016 10:37

Re: :-))

Dont feed the trolls!

J. Kanioková 30.6.2016 10:37

Je trapné,

jak probíhá reflexe bruselského papalášmentu .. "Cože, Brexit?! Lidé nechtějí více integrace, federace a ztráty suverénosti? Ta uražená ješitnost jimi cloumá neskutečně. Vždyť oni pro nás chtěli JEN DOBRO - vytvořit uniformní (multikulturní) evropský lid, EU říši.

Prostě EU se nikdy nepoučí, pořád budou tlačit jejich vizi, kterou chtějí jen lidé zblblí EU propagandou a pravdoláskovnickou utopií. Ti si myslí, že mír je jen díky EU, že Evropa je už jedině EU, že musíme přijmout tézi (odnikud se beroucí, ničím nepodloženou), že musíme být multikulturní. (Jediné horší uspořádání už byl jen Protektorát, kdy mělo proběhnout vyhlazení a germanizace). EU je mnohem nenápadnější cesta.

Stovky let jsme přežili právě jako vlastní kultura s velice minimálním mixováním národů, která byla spíše na úrovni cestování, cesty za prací či obchodem, sdílení hudby a receptů. Najednou nám tu sluníčka odnikud tlačí jediné správné multikulturní sociální inženýrství, které ani nebylo testováno déle než pár desítek let a již vede k růstu zlých nálad a destabilizaci Evropy. Pojďme se vrátit k fungujícímu systému založeném na tom, co funguje - národní suverénnost a spolupráce států

Existuje trend globalizace ve smyslu propojení informací z celého světa, ale federalizace EU se snaží jako trojský kůň vsunout do Evropy, maskujíc se za globalizaci. Tato ideologie založená na premise, že budoucím výsledkem společenského uspořádání je světová vláda či federace. Pro tyto lidi je to axiom, který se nedokazuje. Tak to prostě bude, všichni jsme přeci viděli a četli sci-fi a tam to je. Podle mě bude budoucnost opačná. Tedy segmentace na jednotlivé národy či etnika - možná i jen menší oblasti, které díky lepším technologiím mohou sdílet to CO CHTĚJÍ SDÍLET a zachovají si unikátní pravidla pro své zvyklosti. Někdo může myslet, že je to přeci návrat do minulosti a že to je špatně. Přeci musíme opačným trendem, jelikož opak automaticky znamená cestu do budoucnosti.

To že to tak není, nad tím nepřemýšlí..

K. Frauknecht 30.6.2016 10:37

Re: :-)))

Dont feed the trolls!

J. Václavíková 30.6.2016 10:37

Re: Referendum v Británii není pro vládu závazné

Máte snad strach, že by to suverénní rozhodnutí Britů napodruhé vypadalo jinak? Chcete jim upřít demokracii? :-))))

P. Han 30.6.2016 10:36

Re: Tak lži nechápate ....

Máte tam i odkaz na petici, která tohle požaduje. Přesně na té stránce, kterou jste sám uváděl.

Co se mnou? Tak mě tedy vylučte z EU, já to sice opláču, ale přežiju.

S. Donát 30.6.2016 10:34

Re: Rozumným, normálním lidem je jasné, že Brexit

To je možné, na druhou v tomto případě ku prospěchu věci (aspoň tedy z mého pohledu).

S. Donát 30.6.2016 10:32

Re: A je je brouk cvrček hlupák se předvadi

Myslíte jako že maminka a tatínek byli sourozenci? To by mnohé vysvětlovalo :)

M. Vondráček 30.6.2016 10:30

Re: J. Krejčí

Zkuste prskat o něco méně. Vypadáte při tom dost komicky ...

M. Vondráček 30.6.2016 10:28

Re: A je je brouk cvrček hlupák se předvadi

Že Vy budete z dvojčat ...

J. Hejmala 30.6.2016 10:28

Re: J. Krejčí

Vy jste Krejči blbe? Klaus leze všade tak jak jeho podržtaška Jakl a Weigl

Ubožáku

J. Hejmala 30.6.2016 10:22

Re: Ano, koukám s rozpaky a otevřenou pusou

Vyvadil Donat zase zde rozumuje Klausoun

S. Netzer 30.6.2016 10:22

Re: Kdo je ten skutečný lhář?

Ten kremlobot ale pomlouvá Gaucka, kde jen může.

S. Donát 30.6.2016 10:21

Re: Referendum v Británii není pro vládu závazné

Jinými slovy, bude se hlasovat tak dlouho, až to dopadne "správně". S tím už nějaké zkušenosti jsou a zatím to vždy dobře zafungovalo. Zajímal by mě další krok, kdyby i volby vyhráli Brexiťáci.

K. Zelený 30.6.2016 10:21

Re: Tak lži nechápate ....

Nu, pokud chcete i přes výše vámi citované nadále tvrdit, že "... londýnský (pákistánský) starosta a lidé kolem něho, kteří NAVRHUJÍ – kvůli odlišnému výsledku referenda v Londýně –, aby Londýn VYSTOUPIL z Velké Británie a VSTOUPIL do EU." je pravdivé tvrzení, pak co s vámi ?

J. Hejmala 30.6.2016 10:20

A je je brouk cvrček hlupák se předvadi

Jeho soudruh Vyvadil alias Donát mu přitaká dva Klausouni

Podepsana Baldovka Sohrova a pan Hejmala osobne .

J. Václavíková 30.6.2016 10:15

Re: Referendum v Británii není pro vládu závazné

Ano, tohle by bylo nejférovější řešení. Lidé už poněkud vystřízlivěli, už dokonce mají povětšinou i představu, co Brexit obnáší, takže by se mohli ve volbách rozhodnout, jestli to hodí těm, co provedou Brexit, či těm, co jej stopnou. Také by mohli mít na výběr, jestli souhlasí i s takovými podmínkami Brexitu, na nichž EU trvá.

P. Han 30.6.2016 10:13

Re: J. Krejčí

Klaus sem nechodí, troubo. To musíte psát jinam. Jenže to byste nesměl být ubohý kecal.

L. Křivan 30.6.2016 10:10

Re: Kdo je ten skutečný lhář?

Otec Merklové spolupracoval se Stasi. To je fakt.

S. Donát 30.6.2016 10:10

Re: Jako z té písničky o J.Brownovi

K věci ano, to je dobře. Sice poněkud nepřesně, ale k věci.

S. Donát 30.6.2016 10:08

Re: Ano, koukám s rozpaky a otevřenou pusou

To víte, Britové jim rozšlapali jejich bábovičky. A oni to přitom se všemi myslí tak dobře...

F. Šimek 30.6.2016 10:05

Re: Ano, koukám s rozpaky a otevřenou pusou

100 % souhlas !!!

P. Han 30.6.2016 10:03

Re: Tak lži nechápate ....

Khan to za sebe odmítl - tedy pro tuto chvíli (!). Navrhují to ti "lidé kolem něho".

"Mr Khan said:’Now, as much as I might like the idea of a London city state, I’m not seriously talking about independence today. I’m not planning to blockade the M25. But on behalf of all Londoners, I am demanding more autonomy for the capital – right now.’"

Nenechte se otrávit, klidně nenáviďte dál.

http://zpravy.idnes.cz/brexit-priznivci-si-stezuji-na-sikanu-velka-britanie-p0r-/zahranicni.aspx?c=A160629_143244_zahranicni_kha

K. Frauknecht 30.6.2016 9:59

Re: Ubozak formatu domovnika

Anarchista s jointem je mi 100x milejší

M. Moravcová 30.6.2016 9:51

Re: Ubozak formatu domovnika

tak třeba to má placený od flusu, tak to zkouší pod různými nicky. Blbost je to ale stejná, pravda.

K. Zelený 30.6.2016 9:49

Re: Jako z té písničky o J.Brownovi

K věci máte např. moje v 8:57. His Rhodos, hic salta Švrčku !

M. Moravcová 30.6.2016 9:46

Ano, koukám s rozpaky a otevřenou pusou

na reakce politiků, novinářů, "eurojelit" - kde se vzalo tolik nenávisti, nesnášenlivosti, zloby a vzteku a pomstychtivosti v těch nekonečných "humanistech".

Z. Švrček 30.6.2016 9:43

Jako z té písničky o J.Brownovi

Duch Baldové-Sohorové kráčí v diskusích dál. K věci, ne k autorovi, dámo a pánové!

S. Netzer 30.6.2016 9:36

Re: Já chápu i tu nenávist. Socialisté, zejména ti rudočerní,

Je vidět, že máte jasno, mudrci kovaný kompozitivní teorií.

Tohle jsou všechno socialisté http://www.ft.com/cms/s/0/a3a92744-3a52-11e6-9a05-82a9b15a8ee7.html#axzz4D2u0F9Vm , http://www.spiegel.de/fotostrecke/diese-konzerne-ueberdenken-ihr-engagement-in-grossbritannien-fotostrecke-138877.html

Z. Čábelka 30.6.2016 9:23

Re: Ubozak formatu domovnika

Vás dva, tu nade mnou typuji na Zelené anarchisty s jointem zapíchnutým v mozku :o).

M. Vondráček 30.6.2016 9:21

Re: Ubozak formatu domovnika

Hele, z Baldové je Žitný. To jsou ale věci. Patrně vědoma si své hlouposti se stydí vystupovat pod vlastním jménem.