17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

BREXIT: Rozpaky chápu, lži a nenávist nikoli

Že bude 51,9 % Britů pro odchod z EU, jsem nečekal. Asi jsem je podceňoval. Že se Britové nenechali zastrašit, ukázalo nejen jejich sílu, ale i hloubku demokratické tradice v této zemi. Hluboce se před tím skláním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Hejmala 30.6.2016 14:48

Re: Pane Donate alias Vyvadile

A ty Křivane FTIPNEJ

J. Hejmala 30.6.2016 14:45

Re: Ftipnéj !

Vy ty estrády děláte vy FTIPNEJ dilinko skřivane

F. Houžňák 30.6.2016 14:43

No, na internetových chatech nenadává, aspoň jsem si

neušim, jenom ho zvou na přednášky po celém světě a do televize a rádia a novin, aby jim poskytl interview. Mrckněte semkonc: klaus.cz

Z. Čábelka 30.6.2016 14:37

Re: věnce to on zas pokládat umí!

Možná jako takový strašnický pedel by chodit s věnci zpátky do květinářství dokázal taky. Přes rošt by to ten řošťák vzít ale mohl taky. :o)

L. Křivan 30.6.2016 14:32

Re: Ftipnéj !

Vy byste mohl dělat estrády ve školkách !

L. Křivan 30.6.2016 14:31

Re: věnce to on zas pokládat umí!

Takže by se ve Strašnicích a na Olšanech uživil ? Ale aby nám nespad v krematoriu do pece ! To by bylo smradu !

J. Žitný 30.6.2016 14:29

Klaus by to mohl vzit v UK,

kdyz se Johnson s Faragem podelali pred zodpovednosti......

Pro Donata a dalsi mene bystre putinovce - to samozrejme nebylo mysleno vazne, Klaus uz mentalne nema ani na to, aby delal predsedu SVJ nekde u nich v proseckem panelaku. A taky v UK neni zadna komunisticka strana v parlamentu v cele se s. Grebenickem, ktery by Klausovi pomohl k funkci tak jako v roce 2003.

L. Křivan 30.6.2016 14:28

Re: Pane Donate alias Vyvadile

Hejhulo, ty seš blbéééj ! :-))))))))))

Z. Čábelka 30.6.2016 14:24

Re: Občanství pro 21. století. Tohoto se bohužel nedostává.

Pane Křivane, to zas ne, věnce to on zas pokládat umí!

Z. Čábelka 30.6.2016 14:19

Re: Pane Donate alias Vyvadile

Řekl bych, že na Kliniku dorazil hustej matroš od kamarádů přímo z Kábulu.

Z. Čábelka 30.6.2016 14:13

Re: Je vidět, že brexit je zcela v pořádku

Paní Václaviková, víte, já, kdybych mohl za UK i za nás Eurofoby, tak bych nespěchal. UK svůj názor referendem řeklo. Tak je dobré dopřát času ať se EU vyjeví. Všichni totiž toužebně očekáváme, co to s EU udělá :o). Takže klídek. Cameron dobře ví, že teď čas hraje pro "méně" Evropy :o). Ví to i Juncker, Shulz a Merkelová, Holand. Vědí dobře, že otevření otázky Brexitu nebude uzavřeno dokud neproběhne katarze i ve strukturách EU. Nadešel čas, kdy budou muset svoje konání účtovat a plynoucí čas do strartu Brexitu je k tomu donutí!

E. Erat 30.6.2016 14:04

Re: Je vidět, že brexit je zcela v pořádku

A pro by měla odcházet co nejdřív ? Je to někde stanoveno ? Je to suverenní stát, a tak se jejich politici rozhodnou podle toho co jim vyhovuje. Dnes již kopou pouze v dresu UK, nikoliv EU. Pokud LS v čl. 50 neobsahuje nějáké závazné termíny atd., tak je to jenom chyba tohoto dokumentu. V právu platí, co není zakázáno je dovoleno. Ano, dá se toho i zneužít či využít. Zřejmě nikdo s autorů LS nepočítal opravdově s takovou situací. Takže Černý Petr je na straně EU, ta ho schválila a dnes může jenom hořekovat.

P. Han 30.6.2016 13:58

Re: To je blbý, co,

Nepomlouvejte. Chodil celých 12 let. Vyšel sice ze 4. obecné, ale ta důkladnost!

I. Břízová 30.6.2016 13:57

Re: Občanství pro 21. století. Tohoto se bohužel nedostává.

Paní JarkoF. Z paní Václavíkové mám již delší dobu takový dojem, že je to taková hodná paní, která sama sebe vidí v lepší společnosti. A tu nejlepší našla právě ve Frau Netze. Ale třeba se pletu.

S. Donát 30.6.2016 13:55

Re: Je vidět, že brexit je zcela v pořádku

Máte pravdu, spousta socanských sviní se vzteká a kope jako chcípající kobyla. Hezky se odkopali :)

S. Donát 30.6.2016 13:54

Re: Referendum v Británii není pro vládu závazné

Ale ať se klidně rozhodují, kolikrát chtějí, říkám, že je to jejich věc. Rozhodli se jednou, tak se při volbách rozhodnou podruhé a kdyby to zase bylo špatně, budou se rozhodovat potřetí (a počtvrté a popáté). Když nemají nic lepšího na práci :-)

J. Fialová 30.6.2016 13:51

Re: Občanství pro 21. století. Tohoto se bohužel nedostává.

Stačí mrknout trochu výš - ýbrmenš je reakce na oslovení jiné, opravdu slušné diskutérky, výrazem "štěkno".

"Dál hledejte sama" - ó nikoliv, Vy jste nastoupila s tvrzením, že se vrhám na diskutérku Netzer a že ublíženě řvu.

A technická: Moje smečka je moje rodina a naši psi - nikdo z nich tady nediskutuje.

Z. Čábelka 30.6.2016 13:49

Re: Ubozak formatu domovnika

Pane Frauknechte, nechci Vám brát iluze ale běžte se porozhlédnout po tzv. Klinice a podiskutujte si s nimi :o). Najdete je právě tam!

J. Václavíková 30.6.2016 13:46

Re: Občanství pro 21. století. Tohoto se bohužel nedostává.

Máte snad pocit, že Klausovo slovo je slovo Boží? Nebo proč by měl?

J. Václavíková 30.6.2016 13:44

Re: Je vidět, že brexit je zcela v pořádku

S první větou souhlas. V dalším jste těžce mimo, neb běsní eurofobové, jimž zčistajasna vadí, že má Británie odejít co nejdřív. Nevím, kdy otočili svůj náhled na setrvávání v EU okovech.

J. Václavíková 30.6.2016 13:42

Re: Občanství pro 21. století. Tohoto se bohužel nedostává.

Stačí mrknout trochu výš, označení ýbrmenš jste jistě myslela jako pochvalu. Dál hledejte sama, já mám i jiné věci na práci, můžete tu do večera udělat sumář jen dnešních či včerejších reakcí vaší smečky na tento nick. Vskutku ukázka diskutování na vysoké úrovni. Stačí, že se objeví s jakoukoli poznámkou, a ochcávači už mají vánoce. Myslím, že kdo se k této smečce připojuje, musí mít kačení žaludek. A vytříbené mravy.

E. Erat 30.6.2016 13:36

Je vidět, že brexit je zcela v pořádku

a přínosný pro opravdovou demokracii. Eurohurvínci a eurománičky ( někdy i s eurožerykem ) běsní. Stádo se rozpadá, smrádek vyvěrá a ani teploučka už nebude tolik. A jejich utopistické sny se bortí. Je to radost sledovat v přímém přenosu. Dlouho jsem se tak nepobavil. Naposledy když padlo RVHP a VS.

J. Václavíková 30.6.2016 13:33

Re: To je blbý, co,

On tím nemyslel Klause?

J. Václavíková 30.6.2016 13:33

Re: Jestliže

Co by taky Klausovi fans bez nálepek dělali, že?

J. Tolman 30.6.2016 13:32

Re: To je blbý, co,

A on Klaus může něco víc?

J. Fialová 30.6.2016 13:31

Re: Občanství pro 21. století. Tohoto se bohužel nedostává.

Paní Václavíková, můžete prosím pěkně ocitovat, kdy a jak jsem se vrhla na diskutérku Netzer, a kdy a jak jsem ublíženě zařvala? Děkuji. J. Fialová

J. Václavíková 30.6.2016 13:31

Re: Referendum v Británii není pro vládu závazné

A proč Vám vadí i jen myšlenka, že by se mohli demokraticky rozhodnout, jestli to dovedou do konce?

J. Kopeček 30.6.2016 13:30

Re: To je blbý, co,

Jak dlouho jste chodil do školy? A moc jste tam tomu opravdu nedal.

J. Kopeček 30.6.2016 13:28

Re: Pane Donate alias Vyvadile

U Hejmaly je to trvalý stav od doby, kdy vdechl plodovou vodu.

P. Han 30.6.2016 13:28

Re: Občanství pro 21. století. Tohoto se bohužel nedostává.

A šel jste?