3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
janoryna 26.5.2007 11:31

Re: Re: Re: Hybášková se utopila v básnických obratech a přitom skočila Hizballáhu na špek

takže se v rámci kulturní výměny od bojovníků něčemu naučili !

humr 26.5.2007 11:11

Re: Díky za pravdivá slova.

""Jak očistit zeměkouli od negativních, méněcenných, neschopných a líných .... ""

Opadané omítky, špína, bordel, rozbité ulice ... část obrázku z československa minulosti.

Jak očistit? Jako to udělalo czesco - pustit tam západní kulturu, civilizaci - dobrovolně.

humr 26.5.2007 11:05

Re: "Globalizace posunula hranice konfliktu"

A jsme zase na začátku, evropská federace, konfederace, konstituce, evropský prezident, jednotná evropská zahraniční politika atd....

kopretina 26.5.2007 10:53

Re: Re: Hybášková se utopila v básnických obratech a přitom skočila Hizballáhu na špek

Přeně tak, souhlasím s Vámi, Borku. :-)

kopretina 26.5.2007 10:50

Re: Re: Re: Re: Proč paní poslankyně

1) Tak Židé se píše s velkým Ž. 2) Je hezké, jak se bijete za muslimy, ale Židé byli napadeni. Kdyby Aarabové proti Izraeli nevyprovokovali válku, tak je vše, jak má být. Do roku 1967 bylo Židů na Západním břehu (Judei a Samaří) velmi málo. A proč by Židé nemohli žít na Západním břehu, když Arabové můžou žít v Izraeli. 3) Němci rozpoutali válku, tak také za to tvrdě zaplatili, 2.500.000 Němců bylo odkopnuto.

kopretina 26.5.2007 10:46

Re: Re: Tragicky zmatený příspěvek.

No jo, ale kritika je nutná. Díky kritice víme, že je něco špatně a proto můžeme nalézat nějaká řešení.

ps 26.5.2007 8:59

Re: Re: Tragicky zmatený příspěvek.

Tak to moc dobrých politiků neexistujie, když za 60 let konfliktu ještě žádný to řešení neobjevil.

Borek@exil 26.5.2007 7:37

Re: Re: Tragicky zmatený příspěvek.

Čtvrté.

Pišta 26.5.2007 7:34

Re: Paní velvyslankyně, nádherné, plastické, výstižné - takže zoufalé a bezútěšné...

Ještě by nám paní Hybášková měla popsat jak vypadal Libanon před tím, než přijal na své území ty úžasné ,tolerantní a vzdělané Palestince. Nemyslím v dávné historii. Stačí jeden měsíc před tím.

Borek@exil 26.5.2007 7:34

Re: Re: Re: Hybášková se utopila v básnických obratech a přitom skočila Hizballáhu na špek

Tys to viděl? Která síť to vysílala? US TV je velmi široký pojem.

tyro 26.5.2007 7:08

Re: Díky za pravdivá slova.

 Nejlépe nás očistit od tebe!

tyro 26.5.2007 7:03

"Globalizace posunula hranice konfliktu"

 To je výstižné. Ale je to dobře, či špatně? Odsun hranic konfliktu dál od Evropy? Nebo se snaží Evropa míchat karty stále ve větší vzdálenosti? Proč se Evropa musí vyhranit ve svých postojích kdekoliv to jen lze? Proč nutně musí posuzovat jakékoliv politické a náboženské rozmíšky? Proč jednoduše finančně nepodpoří pouze strádající a nevzdá se vměšování do konfliktů? Vždyť sama EU si neumí poradit se svými rozepřemi. Ztrácí pozice tím, že neustále posuzuje kdo je v právu a kdo ne. Tisíce mudrlantů EU se vyslovují ke každé problematice a nikdo z nich nezná řešení. EU tak zabředává stále víc do neefektivních postojů a stěžuje tak již dávno složitou situaci v jakékoliv oblasti.

 Je to nekoncepční a amatéristické. Vzbuzuje to oprávněný dojem ve světě, že EU je roztříštěná v názorech a skutcích a působí dojmem slabosti. Méně "aktivních" politiků a více jasného postoje EU. To je to, co potřebuje!

Charlie 26.5.2007 6:55

Díky za pravdivá slova.

"... Opadané omítky, ulice plné odpadků, roztřískaná a neexistující okna, pokácené stromy, zničené mosty, pusté hotely. Arabský Chánov. Tak jako vypadá dnešní Alžír, Alexandrie, Benghází.

.." 

Všude je to stejné. Všude, kde žijí méněcenní lidé. Cikáni, arabi....

Při dnešním patnáctinásobném přelidnění země je jen jedna otázka: Jak očistit zeměkouli od negativních, méněcenných,  neschopných  a líných,  jak snížit přelidnění.

Charlie 26.5.2007 6:46

Židi jsou ale na území

ktaré jim patří.  V Israeli.  To,  že arabáci ho kdysi ukradli, to neznamená, že patří arabákům - zlodějům.

Alda 26.5.2007 6:27

Re: Tragicky zmatený příspěvek.

Souhlasím, lépe to vyjádřit nelze, Hybášková je politik druhé kategorie, vždy ví co kritizovat, dobrý politik ale hledá řešení.

miron 26.5.2007 5:38

Tragicky zmatený příspěvek.

Na ona proč, je odpověď prostá. To všechno se děje v oblasti, kde peníze tečou ze země. I ty peníze, z nichž pochází zbraně Hizballáhu, i ty, kterými Hizballáh "zvelebuje" zemi. Lidi jsou zbytečný plevel, ale v politice se hodí. Ropolcené postoje autorky článku jen ukazují na evropskou impotenci cokoli řešit. Jestliže k tomu došla, neměla by se smutně vyptávat co dělat, ale tiše uvolnit místo někomu, kdo ví.

Muki 26.5.2007 5:15

Re: Re: Re: Re: Proč paní poslankyně

Vinikajici napad, at zide odejdou na uzemi ktere jim patri. Jenze jste neuvedl kam?

Přemek 26.5.2007 3:29

Re: Re: Re: Re: paskvil

Pardon, tahle reakce patřila jinam...

Přemek 26.5.2007 3:27

Re: Re: Re: paskvil

Stručně řečeno, Židé byli vždy první na ráně, museli se v tom naučit chodit. Navíc třeba nesměli pracovat . Proto se po staletí orientují na obchod, bankovnictví apod. A to jsou oblasti s velkými zisky. Možná je v tom pouhá závist, že je mnoho lidí nemá rádo. Co myslíte Vy?

Ty uz radej nic nepis! 26.5.2007 3:17

Re: Re: Re: Hybášková se utopila v básnických obratech a přitom skočila Hizballáhu na špek

Ale jen at pise, byla by tady nuda.

Ty uz radej nic nepis! 26.5.2007 2:59

Re: Re: Hybášková se utopila v básnických obratech a přitom skočila Hizballáhu na špek

Když dojde na válčení, schovají se za školy a nemocnice, mešity, napsal Volek a za co schovavaji Israelsti vojaci?

An Israeli human rights group has accused Israel's army of using two young Palestinians as human shields during a recent raid in the West Bank.The B'Tselem group said it had testimony from a 15-year-old boy, his 24-year-old cousin and also an 11-year-old girl.

They said that soldiers had forced them to enter houses ahead of the troops during the raid in Nablus.

The use of human shields is illegal under  international law.

Bylo videt pred dvema mesici na US tel. Tak uz radej nic nepis, protoze, jako vzdy placas hovadiny.;-);-P

im 26.5.2007 2:41

Re: Re: paskvil

Nečetlo se mi to moc dobře a hlavně mi nějak uniká celkový smysl - je to zřejmě o tom, kterak do země plné padouchů (od Hizbulláhu po křesťanské vůdce) přilétla na pseudobásnickém obláčku pravdalásková a vševědoucí paní Hybášková, zmínila se tam o Havlovi a smutně odplula. Ale možná jsem jen unavený (už je dost pozdě) a plná filosofická hloubka toho textu mi dojde až ráno. :-)

Petr H 26.5.2007 2:41

Re: Re: Re: Proč paní poslankyně

Četl jste v jakém kontextu to pí.poslankyně napsala?Ono vůbec je špatně,že se dělí názory na "proizraelské" a jeho negativum.Ať mají židé svůj stát,nikde je nemají rádi(určitě náhodou) a ať si ten svůj stát obhospodařují podle svého a ať jim do toho nikdo nekecá.Ale kulturní fronta Vyvolených,mám pocit že úmyslně,zaměňuje uznané území Izraelu s okupací nových území,které jim nepatří.Zjednodušenně řečeno,napíšu-li židé okupují Hebron,což je pravda,kulturní fronta z toho vyrobí,že jsem napsal,židé okupují neoprávněné celou Palestinu a dokáží z toho nesmyslu dojit celé měsíce a vytvářet neonacisty a popírače holocaustu až do alelujá.A o tom to je.Na druhou stránku je otázka proč to dělají a takovou diskuzi formát zdějšího fóra zcela jistě neunese.

Přemek 26.5.2007 2:30

Re: Re: Proč paní poslankyně

Pardon, prožidovské postoje. Myslím, že delegace která má tvrdě vyjednávat o evropských požadavcích s Izraelem asi nebude laděna přímo pro... Navíc paní Hybášková sama uvádí, že arabský svět je jejím druhým domovem... To zní hodně proizraelsky, že?

Přemek 26.5.2007 2:27

Re: Proč paní poslankyně

Paní Hybášková vede v EP stálou delegaci pro Izrael, takže nechápu, proč jí přisuzujete protižidovské poštoje...

Přemek 26.5.2007 2:23

Re: paskvil

Nenapsal jste, co je tam zmateného a čemu nerozumíte... Pak je věcná diskuse těžká. Nebo Vám šlo jen o plivnutí?

Petr H 26.5.2007 2:18

Proč paní poslankyně

používá slovní spojení "bílý Bejrůt...." jako něco hanlivého a bere to jako něco samozřejmého?Ale napíšu-li,židi okupují Palestinu,tak by mně byla schopna zažalovat snad i za popírání holocaustu,že?Opravdu se vzpamatujte,co vůbec píšete.

Borek@exil 26.5.2007 2:14

Re: Hybášková se utopila v básnických obratech a přitom skočila Hizballáhu na špek

Hizballah nemá průmysl, nic neprodukuje. Když dojde na válčení, schovají se za školy a nemocnice, mešity. Když svět ukřičí Izraelce aby zastavili své odvetné akce, začnou hizballahi ozbrojenci rozdávat postiženému obyvatelsrvu balíčky HOTOVOSTI V USD. Kde je berou? Kde berou peníze na poskytování sociálních služeb? Jak to, že chodí po ulicích s mašinkvérem v ruce jedné a balíkem Dollarů v ruce druhé?...Nevíte?....Zeptejte se v Damašku nebo v Teheránu....tam by mohli vědět. Nebo se zeptejte madam Hybáškové, ta, jak se zdá, ví všechno a nenechá se zmást fakty. 

s.p. 26.5.2007 2:02

im je zkratka pro imbecil?

!!

im 26.5.2007 1:45

paskvil

Hm, nic než zmatečný a neobratně napsaný text. :-/