26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čtenář 25.8.2006 17:44

Re: Re: Re: Arabský teror - izraelský teror

Kdyby Izrael hodil atomovku na Libanon, tak by to bylo stejné, jako kdyby ji hodil sám na sebe. Ty válečnej stratégu.

Obraně předchází útok, proto obrana musí být účinnější, než útok sám. Jinak to není obrana. Ty válečnej stratégu.

mik 25.8.2006 15:52

Re: Arabský teror - izraelský teror

Viléme, ty jsi vůůůůůl. (Y)

kopretina 25.8.2006 12:09

List THE NEW YORK TIMES informuje o stretech KRESTANU S HIZBALLAHEM

List The New York Times (NYT) informuje o traumatizujich stretech libanonskych krestanu s sitskym radikalistickym hnutim Hizballah. Faid Hana Amar, mlady krestan z vesnice Ein Ibal deniku rekl: "Lide z Hizballahu prijeli do nasi vesnice a mezi nasimi domy odpalovali rakety. Prosim napiste to do vasich novin. Hizballah dorazil ve skupinakch po dvou, po trech a vyuzival vesnici jako zakladu k odpalovani raket na Izrael a Izraelci potom palbu opetovali." Jedna mistni zena, ktera si neprala byt jmenovana z obavy z pomsty Hizballahu rekla, ze Hizballah zabil jednoho libanonskeho obcana, ktery se pokousel utect z vesnice Bint Dzebju. (Izrael upozornil obcany, ze tuto vesnici bude bombardovat). "Tohle se tady deje, ale nikdo se o tom neodvazi mluvit, natoz kritizovat Hizballah." rekla mistni zena.Jini obyvatele NYT rekli, ze kdokoliv se s Hibzballahem dohaduje, muze byt namiste ZASTRELEN.

Takhle se vazeni diskutujici chova Hizballah k Libanoncum, kteri s nim nesouhlasi.

Charlie 25.8.2006 12:21

Podobné výpovědi

jsem viděl v reportážích ARD.

A.S. Pergill 25.8.2006 13:01

Re: List THE NEW YORK TIMES informuje o stretech KRESTANU S HIZBALLAHEM

Přesně tohle vyplývá z islámského práva. Islámské právo přiznává vybraným nemuslimům (židům a křesťanům) zhruba stejná práva, jako mají běžná hospodářská zvířata (pokud by byla přijata iniciativa španělských socialistů na udělení části lidských práv velkým opicím, byly by na tom ty opice líp než křesťan nebo žid v islámském státě). Ostatní nemuslimové (vyznavači jiných náboženství, náboženští skeptici, ateisté apod.) nemají ani tato práva.

Osobně jsem toho názoru, že situace by se měla symetrizovat, a že by muslimové v civilizovaných zemích měli mít jen ta práva, která mají nemuslimové v islámských státech. Ovšem, islamofašisté tvoří docela zajímavou část elektorátu sociálfašistických stran, které jsou v řadě zemí EU tč. u moci.

Kantor 25.8.2006 13:35

Re: Re: List THE NEW YORK TIMES informuje o stretech KRESTANU S HIZBALLAHEM

Naše civilizované právo vám dává neději, že vrah vašeho dítěte se na Vás bude usmívat po pár letech pobytu v jakémsi zařízení hotelového typu...

DJing cheb pako 25.8.2006 14:55

No konecne vam doslo Kantore

ze vase zvasty o humanitarnim zachazeni se sprostymy vrahy, ktere nezajimaji ani vlastni obeti, a kteri se schovavaji mezi civilisty, jsou pustou pitomosti. To trvalo ;-)

Kantor 25.8.2006 16:13

Re: No konecne vam doslo Kantore.Netrvalo mně nic, srovnávám islám s naší cocacolovou civilizací.

Podle vás je sprostým vrahem vždycky ten, který na svém území oddělá izraelského vojáka.Pro mě ne.

čtenář 25.8.2006 18:42

Re: Re: No konecne vam doslo Kantore.Netrvalo mně nic, srovnávám islám s naší cocacolovou civilizací.

Popište, jak Vám to srovnání vyšlo. Může to být zajímavé.

quetzal 25.8.2006 15:05

Re: Re: List THE NEW YORK TIMES informuje o stretech KRESTANU S HIZBALLAHEM

"situace by se měla symetrizovat, a že by muslimové v civilizovaných

zemích měli mít jen ta práva, která mají nemuslimové v islámských

státech."

jo, to je skvělý nápad!!! Není to podobně s diplomaty?

mik 25.8.2006 15:54

Re: Re: List THE NEW YORK TIMES informuje o stretech KRESTANU S HIZBALLAHEM

Přesné R^

VLK 25.8.2006 11:46

Noha pesaka.

Americti generalove a politici se snazi poprit platnost stareho znameho, ze uzemi neni dobyto dokud tam nevstoupi noha pesaka. Presvedcili o tom Izraelce a ti podle tohoto receptu dokazali nevyhrat valku. Ted jde o to, kdo po takovem patu vyhraje mir. Protoze valka je jen pokracovani politiky jinymi prostedky, ale i naopak, vyhraje ten kdo i v pokracovani zvoli valecne prostedky, tedy ten bezohlednejsi, krutejsi a surovejsi.

A kdyz jsem to napsal, napadla mne souvislost s jinym politickym zapolenim. Nevalecnym a domacim. Je zvlastni srovnavat tak dve soucasne udalosti, tak rozdilne co do pouzivanych prostredku i nasledku, ale s tak podobnymi principy i prubehem....

BIS 25.8.2006 11:30

ROZPRASIT vladu a SJEDNODIT se pod AUTORITATIVNIM vedenim

HEIL  NETANJAHU!

vita 25.8.2006 11:11

Neumann kritizuje Bushe?

Že by i Neumannovi docházely změny v náladách Američanů a jejich pohledu na Bushovy války?

červený bedrník 25.8.2006 10:52

pan neumann nezklamal

pan neumann jako obvykle nezklamal. jeho na první pohled zasvěcené komentáře jistě uspokojí mohé laiky, takže si ani nevšimnou, že izr. ministr obrany není armin ale amir, že Šin Bet není vojenská rozvědka, ale civilní kontrarozvědka atd.

další omyl p. neumanna je když tvrdí, že izraelci opustili gazu výměnou v rámci programu "uzemí za mír". možná že neumann nikoli, ale já si velmi dobře pamatuju, že šaron i jiní izr. představitelé mnohokrát prohlašovali, že se v žádném případě nejedná o dohodu s pal. vládou, že je to jednostranný krok izraele a že od palestinců za to nic neočekávají.

BIS 25.8.2006 11:18

Re: pan neumann nezklamal

nejste sam. Ale politruk Neumann je nyni excitovan - citi krev a na detaily nehledi.

Lemon 25.8.2006 12:06

Re: Re: pan neumann nezklamal

"Území za mír" je přesná formulace a přesně popisuje to, co stálo v dohodách mezi tehdejší umírněnou vládou Izraele a Jásirem Arafatem. Byl to jeden z kroků, který měl směřovat ke vzniku samostatného Palestninského státu. Bohužel, Jásir Arafat sliby nedodržel. Naopak, podněcoval k další válce proti všemu, co považoval za Izraelské, včetně tzv. "pro-izraelských" lidí z vlastních řad, což vedlo k řadě masakrů v řadách Palestinců.

čtenář 25.8.2006 14:56

Re: Re: pan neumann nezklamal

BIStbáček zase exhibuje.

mik 25.8.2006 16:07

Re: Re: pan neumann nezklamal

Dokud jsme informováni jen "odborníky" z ČTK a jim podobnými  z českými masových oblovacích prostředky hlásajícími například to, že v Turecku zadržená latadla vezoucí zbraně z Iránu do Syrie, žádné zbraně nevezla, tak je pan Neumann ten nejlepší český zdroj týkající se tohoto konfliktu a vaše komentáře jsou jen snahy diskreditovat jej.

borg 25.8.2006 12:09

Re: pan neumann nezklamal

Ano nezklamal. Možná drobné nepřesnosti. Ale když už jste takový hnidopich, tak Šin Bet není nic. Patrně jste myslel Šin Beth a to je,jak správně podotýkáte, civilní kontrarozvědka.

Yorik 25.8.2006 12:22

Re: Re: pan neumann nezklamal

Ono tu ani tak nejde o nepřesnosti, jako o radikální postoje autora článku. Velmi umnou rétorikou presentuje tvrdý pravicový sionismus jakožto jedinou cestu po rozumného člověka. Svou kritikou vůči Kadimě trochu připomíná politruka, který si stěžuje, že těch lidí se do gulagů neodváží dost.

Je to typický namyšlený pohled zpoza opony, ani by se snažil o objektivní posouzení analyzované situace z obou stran. Celý článek je vlastně velmi cenný - věrně reflektuje pohled izraelské konzervativní pravice.

borg 25.8.2006 12:40

Re: Re: Re: pan neumann nezklamal

Nesouhlasím. Jde o analytický rozbor včetně náznáků nuancí zákulisí mezin.politiky,která jak račte vědět z historie i s nynější naší polit.scény je velice složitá až mysteriozní,tudíž pro lajka bez informací i těžko uchopitelná. Pan Neuman se pokusil o zasvěcenější pohled na tuto problematiku.

Alex Juchelka 25.8.2006 13:43

Re: Re: Re: Re: pan neumann nezklamal

Nesmysl. Neumann se vždy rozepíše až poté, co začnou podobně psát vybraná israelská a americká konservativní média. Proto ty rozpory mezi jeho 'názory' v různých (velmi krátkých) časových rozmezích, apd. Jeho předpovědi a rady se nikdy nevyplnily a jsou hloupé, stejně jako činy jeho hrdinů Bushe, Israele, apd. Člověk, který s Rumsfeldem 'věděl', kde jsou ZHN a chtěl udělat z Falludže parkoviště je ztracená kausa a byl by pouze k smíchu, pokud by jeho názory nebyly tak genocidálně zločinné... :-(

čtenář 25.8.2006 14:06

Kdo nikdy nezklame

Jestli tady někdo nezklamal, tak nezklamal špeditér národů Juchelka.

ANdy 25.8.2006 15:46

Re: Kdo nikdy nezklame

:-D:-DR^

kopretina 25.8.2006 15:56

Re: Re: Re: Re: Re: pan neumann nezklamal

R^R^

Yorik 25.8.2006 19:41

Re: Re: Re: Re: pan neumann nezklamal

Píše se laik...

...bohužel (naštěstí) laikem již nejsem, podobným věcem se pár let věnuji a proto vím, jak moc auor fabuluje.

borg 25.8.2006 20:38

Re: Re: Re: Re: Re: pan neumann nezklamal

Píše se autor. No, jestli jste ten Jorik z Centrumu tak se silně přecenujete.

červený bedrník 25.8.2006 16:03

Re: Re: pan neumann nezklamal

šin bet jsou spelovaná počáteční písmena názvu oné organizace (česky bysme řekli ešbé). no nejsem právě znalec hebrejštiny, ale bé se podle mě hebrejsky vysloví jako bet, nikoliv beth. ale mohu se mýlit.

červený bedrník 25.8.2006 16:22

Re: Re: pan neumann nezklamal

tak jsem si to našel na internetu a měl jsem pochopitelně pravdu. český přepis z novohebrejštiny je šin bet, v angličtině je to shin beth. váš šin beth je česko-anglický paskvil