26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Alex Juchelka 25.8.2006 17:05

Re: Velmi dobrý článek

Bylo by dobré uvést zdroje. To platí jak pro Vás, tak pro autora článku. Nikde jsem zatím nečetl, že na zadrženém letadle v Turecku, apd. byly nějaké zbraně nalezeny, pouze, že jejich přítomnost na palubě předpokládají americké výzvědné služby... To je dnes zatraceně málo. Turci prý letadlo prohledali, takže kdyby tam byly opravdu zbraně, jistě by nebyl problém celou věc zdokumentovat, ale zatím jsem neviděl nic konkrétního, pouze obvyklé mlžení.

A samozřejmě, i kdyby se zbraně našly, tak Irán, nebo Sýrie nedělají nic jiného, než USA... Naše dodávky zbraní Israeli (který je navíc běžně používá proti civilistům a civilní infrastruktuře) během posledního konfliktu jsou ostudou prvního stupně, a to i přesto, že jsme dodávky některých typů kazetové munice moudře oddálili, doufám, že na nátlak některých rozumnějších činitelů ze SD nebo Pentagonu...

čtenář 25.8.2006 17:31

Zatraceně velký rozdíl

Samozřejmě, že je velký rozdíl mezi dodávkami zbraní státům a mezi dodávkami zbraní teroristickým organizacím. Vyšetřování možného zneužití dodaných zbraní ze strany USA to jenom dokazuje a potvrzuje.

Alex Juchelka 25.8.2006 17:40

Re: Zatraceně velký rozdíl

Já měřím ten rozdíl na základě použití takto dodaných zbraní a v posledním konfliktu si myslím, že byly humánněji použity Hizbullah. a nebo, když budu hodně stranit Israeli, tak připustím jistou paritu...

V situaci, kdy libanonská armáda není schopna zemi bránit, je Hizbullah legitimním hnutím. Kdokoliv brání teritorium své země proti agresorovi a okupantovi je vůči němu v právu. To, že israelská reakce na bezvýznamný konflikt na hranicích vyústila do zničení libanonské infrastruktury, která byla budována posledních 15 let, a že tato reakce byla jednoznačně kriiminální, Vám jistě nemusím vysvětlovat. Israel porušoval a pourušuje hranice svých sousedů, včetně Libanonu, rutinně a v drtivé většině bezúhonně...

kopretina 25.8.2006 17:49

Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

Povazujte bombardovani izraelskych mest za humanni??? Ale jdete, mluvite jak Julius STREICHER, vydavetel Der Sturmer. To ste vy, kdo psal, skoda kazde rakety, ktera nezabije Izraelce!!Izrael ma jednoznacne narok na SEBEOBRANU proti bestiim z Hizballahu a Hamasu. Celou tuhhle krizi zacal Iran prostrednictvim Hizballahu, ktery bombarduje izraelska mesta, unesl 2 izraelske vojaky a 8 dalsich zabil. Mate holt vztek, ze e vam nepodarilo Zidy vybit v dobe WW2, kdy jste mohli zabijet Zidy, Zidovky a zidovske deti podle libosti. Stat Izrael je naprosto legitimni stat, ktery se vzdy branil agresi (1948-1949,1956,1967,1973...) a ubranil. Pravo kazdeho statu je se branit. Nesmime Izraeli omezovat jeho pravo na sebeobranu.

Alex Juchelka 25.8.2006 17:52

Re: Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

Vemte si diazepam, vážená a až se uklidníte, tak si o chronologii celého konfliktu něco přečtěte. :-/

Adam 25.8.2006 17:58

Re: Re: Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

Juchelko, kdybys mel jen desetinu toho prehledu co ma Kopretina, tak te tu nikdo nebude mit za takovyho saska jak se tu furt prezentujes. ;-D

kopretina 25.8.2006 18:06

Re: Re: Re: Re: Panu Alexu Juchelkovi

Ja jsem naprosto klidna vazeny pane Juchelko. Chcete dejiny Svate zeme, mate je mit. Ve Svate zemi byli predchudci semitskych Zidu rovnez semitsky kmen Kananci, kteri byli porazeni Zidy prichazejici z Egypta od 16. az 12. stoleti pr. Kr. v dobe valdy Ramsese II. valecnika. Od te doby Zide neustale obyvaji Svatou zemi, i po rozpraseni Rimany kolem r. 135 zustaly ve Svate zemi zidovske komunity. V 19. stoleti přisli do Svate zeme dalsi Zide z Ruska a Polska. Zide kupovali pudu od mistnich Arabu a syrskych baronu. Zide zurodnili neurodnou poust, malaricke baziny. Zide zamestnavali take mistni Araby. Vztahy mezi Zidy a Araby byly harmonicke nez se dotal k mici Mufti Husejni, ktery organizoval protizidovske nasilnosti. 1921=prvni mohutny protizidovsky pogrom-nekolik desitek mrtvych Zidu, 1922=dalsi protizidovsky pogrom ze strany Husejniho bandy, 1929=Arabove napadli Zidy u jeruzalemske vychodni zdi, masakry Zidu v Safedu a Hebronu (v Hebronu zabito 133 Zidu, pres 400 zraneno), 1935 a 1937=dalsi protizidovske nasilnosti, zabito mnoho Zidu. Reakci na tyto nasilnosti vznika Hagana (domobrana), ktera branila zidovske obyvatelstvo a teroristicka skupina Irgun, ktera se mstila Britum a Arabum (masakr v Der Jasin-zabito nekolik desitek Arabu, utok na King David, vrazda Bernadoteho, utoky na britskou policii). Nejhorsi postavou vsak zustava Mufti Husejni. Ten roku 1942 navazal pratelstvi s SS-Rechsfuehrem Himmlerem, spravcem likvidacnich atboru v Osvetimi, Brezince, Treblince, Chelmnu, Belzeci, Sobiboru, Majdansku. Husejni zada vyrazdeni vsech Zidu ve Svate zemi, jichz tam za WW2 bylo 650.000. Husejni vrazdil i umirnene Araby, kteri chteli zit v mru s Zidy. Husejni pomaha vytvorit muslimske legie SS, ktere vyvrazdovaly Zidy v Chorvatsku a Rumunsku. R.1947 UN rozhodlo rozdelit Svatou zemi mezi Zidy a Araby, Arabove odmitli. 8.11.1947=Aarbove zabili 62 Zidu, 9.1.1948=utoky Arabu na zidovske komunity v severni Palestine.

Alex Juchelka 25.8.2006 18:18

Re: Re: Re: Re: Re: Panu Alexu Juchelkovi

Když jsem napsal přečtěte, tak jsem neměl na mysli sionistickou propagandu...

Israel ve své dnešní hyperagresivní podobě prostě do oblasti nepatří a bude v ní vždycky zdrojem nepokojů, konfliktů, apd. O jeho devastujícím vlivu na naší zahraniční i domácí politiku ani nemluvě... Je to barbarský, aparthaidní, uměle udržovaný stát. Myslím, že by jeho obyvatele byli mnohem šťastnější někde jinde, kde by mohli žít v klidu.

kopretina 25.8.2006 18:41

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panu Alexu Juchelkovi

Vy ste ovlivnen islamistickou nacibolsevistickou propagandou. Nemate pravdu. Izrael se vzdy branil arabske agresi. Zide celou Svatou zemi povznesli, zurodnili neurodnou poust a malaricke baziny. Precete si dila Martin Gilbert-Izrael dejiny, Paul Johnson-Dejiny zidovskeho naroda, Dejiny 20. stoleti. Naprosto objektivni dila nezatizena nacibolsevistickou propagandou.

Alex Juchelka 25.8.2006 19:01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panu Alexu Juchelkovi

Nic než sionistická propaganda.

Mi stačilo bombardování Libanonu. Těm lidem nevadí holocaust, vadí jim jen, že byli jeho obětmi zrovna oni... :-/

kopretina 25.8.2006 19:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panu Alexu Juchelkovi

To neni propaganda to jsou fakta, mily Alexi. Bombardovani severniho Izraele Vam nevadi, zajimave??? Zidobijec se ve Vas nezapre. List The New York Times pise o trgickych stretech libanonskych krestanu s sitskym radikalnim Hnuti Hizballah. Faid Hana Ammar, maldy krestan z vesnice Ein Ibal NYT rekl: "lide z Hizballahu prisli do nasi vesnice a mezi nasimi domy odpaluji rakety na Izrael. Prosim napiste to do vasich novin. Hizballah dorazil ve skupinkach po dvou, po trech a vyuzival nasi vesnici jako zakladnu k odpalovani raket na Izrael a Izraelci pak palbu opetovali". Jedna mistni zena, ktera si neprala byt jmenovana NYT rekla, ze Hizballah zabil libanoskeho obcana, ktery se pokousel utect z vesnice Bint Dzebju. Ano, Hizballah uziva civlisty jako zive stity ke sve propagande. "Tohle se tady deje, ale nikdo se o tom neodvazi mluvit ze strachu z Hizballahu"rekla mistni zena. Jini lide NYT rekli, ze kdokoliv se s Hizballahem dohaduje, muze byt namiste ZASTRELEN.

Jen zly clovek se zastava teroristu, Hizballah je zhouba nejen pro Izrael, ale i pro libanoske krestany a cele zapadni hodnoty. Izrael bojuje i za nas.

kopretina 25.8.2006 18:13

Re: Re: Re: Re: Panu Alexu Juchelkovi-cast 2.

4.5.1948 Arabska legie prepadla Kfar Etzion. Na druhe strane se Britum a Arabum mstila teroristicka skupina Irgun a Sternuv gang. Po vzniku Statu Izrael (14.5.1948) byli Zide prepadeni 5 arabskymi armadami, mnohem pocetnejsimi a lepe vyzbrojenymi, Arabove chteli Zidy vyhladit, Zide se ubranili, valka za nezavislost skoncila v cervnu roku 1949. Na druhe strane nechal Ben-Gurion vyhnat Araby z mest Ramla a Galilea. V jinych mestech jako Haifa odesli Arabove dobrovolne obelhani okolnimi arabskymi staty, ze vietzstvi s Izraelem maji jiste.

Pocet arabskych uprchliku ze Svate zeme cita kolem 600-700.000, coz je ale srovnatelny pocet s zidovskymi sefardskymi uprchliky z rabskych statu 800.000  dalsich 100.000 z Persie a Turecka. Kolem 700.000 sefardksych Zidu odeslo do Izraele a 250.000 odeslo do Francie.

Zide dale branili svou statnost ve valkach 1956, 1967, 1973. Stat Izrael ma pravo na sebeobranu proti fanatickym islamistum z Hamasu a Islamskeho dzihadu,Hizballahu, Ahmadinezadovi.

Alex Juchelka 25.8.2006 17:59

Re: Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

BTW, bombardování israelských měst nepovažuji za humánní. Proto jsem stoupenec toho, aby byl Israel přestěhován na ostrov, jehož perimetr by byl hlídán jednotkami OSN, nebo americkou Navy a po několika letech, poté, co by se jejich přirozená agresivita měla šanci vybít v občanských válkách, apd., bych jim dodal sazeničky kávy (A nebo, pokud by se chtěli věnovat hi-tech, tak pouze k mírovým účelům, mohli by brousit diamanty, apd. Nedělám si iluse, že z agresivně hysterického národa, který spoléhal v minulosti hlavně na milodary, se stane poctivý pastorální stát za pár generací...)

čtenář 25.8.2006 18:05

Re: Re: Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

Jestli Vy máte potomky a jsou po Vás, no tak potěš nás a celý svět pámbů. To budou pastorální generace. Rv

kopretina 25.8.2006 18:16

Re: Re: Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

Nesmysl. Svata zeme patri Zidum i Arabum. Zidum patri Stat Izrael, Arabum patri Zapadni breh a Gaza. Vy byste take kazdeho vyhanet. Na to nemate narok, chcete-li zit na pustem ostrove tak se odstehujte nejprve sam, zurodnete to tam a pak si pozvete Araby, Zidy, Persany k sobe.;-D Jestli by ovsem chteli.;-D Vas antisemitismus je velmi zrejmy. Jak by se libilo vam, kdyby vas nekdo chtel stehovat na pusty ostrov.;-D To jsou NACISTICKE PRAKTIKY.

Alex Juchelka 25.8.2006 18:22

Re: Re: Re: Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

Již několikrát jsem napsal, že by přestěhování muselo být dobrovolné. Nebo aspoň tak dobrovolné, jako repatriace Gazy... Navíc, můj návrh počítal s přestěhováním Israele do úrodné oblasti, není v mém zájmu, abychom jej museli po přestěhování opět dlouhodobě dotovat...

čtenář 25.8.2006 18:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

Takže suma sumárum: Jsou to ty nacistické praktiky. Jak píše kopretina.

Jiri 25.8.2006 22:21

Re: Re: Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

Panova inteligence je opravdu na urovni varene, ale hodne varene mrkve "Nedělám si iluse, že z agresivně hysterického národa, který spoléhal v minulosti hlavně na milodary, se stane poctivý pastorální stát za pár generací...)" Tenhle hystericky narod, ktery spolehal v minulost hlavne na milodary byl mnoha stoleti olupovan a presto stacil dodat svetu desitky laureatu Nobelovych cen, za uspechy ve vede, literature, atd. V tom svem rasizmu si uz opravdu prestavate videt do huby.

pbla4024 25.8.2006 17:52

Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

Takže když Hizballáh vyrazí na přeshraniční nájezd, tak je to obrana? Než se rozhodli, že si dva unesou, tak v Libanonu žádny Izraelec nebyl.

Alex Juchelka 25.8.2006 18:02

Re: Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

Na americko-mexických hranicích bylo takových přestupků habaděj, přesto nikdo nebombardoval Mexiko City...

Israel navíc porušoval svrchovanost libanonského území po svém stažení po okupaci Libanonu téměř neustále, přelety, plavidla ve výsostných vodách, nedávno odhalená špionážní organisace, která se zabývala atentáty, apd.

čtenář 25.8.2006 18:09

Zatraceně velký rozdíl !!!

Jo, na americko - mexické hranici se pořádají nájezdy komand ?? Raketové ostřelování ?? Mexičani chtějí nahnat Američany do moře, chtějí USA vymazat ze stránek dějin ?? Nebo naopak to chtějí udělat USA s Mexikem ?? Rv

Alex Juchelka 25.8.2006 18:07

Re: Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

Jsem přesvědčen, že kdyby USA nepřijaly teorii preventivních válek, nemusel by si dnes Israel lízat rány po té nakládačce, kterou mu Hizbullah uštědřila v Libanonu. Berte to sportovně! :-/

čtenář 25.8.2006 18:14

Re: Re: Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

Ta "nakládačka" byla způsobena pouhou zdrženlivostí Izraele. Proto taky záložáci IDF pěkně zuří. Až zase Hezbollah poruší rezoluci OSN, tak se to snad už nebude opakovat.

Alex Juchelka 25.8.2006 18:25

Re: Re: Re: Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

...Proto taky záložáci IDF pěkně zuří...

Byl už Švejk přeložen do hebrejštiny? ;-D;-D;-D

čtenář 25.8.2006 18:40

Švejk a hebrejština

Byl. Švejk se v tom překladu jmenuje Juchelka.

Jiri 25.8.2006 22:27

Re: Re: Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

Nakladacka - opravdu uz byste mel zacit pouzivat jine zdroje. Ze obcane Izraele nejsou spokojeni s vysledkem je jedna vec - ze Iran zuri, ze prosvinul tolik materialu, zarvalo tolik krytu apod. Vy mi pripominate soudruhy, kteri pri sestidenni valce neustale mluvili o viteznych akci arabskych armad, ktere se stragecky stahovali. Ostatne vy mi soudruhy pripominate i v mnohych jinych ohledech

čtenář 25.8.2006 18:02

Re: Re: Zatraceně velký rozdíl

"Kdokoliv brání teritorium své země proti agresorovi a okupantovi je vůči němu v právu." Jaké teritorium by asi musel Hezbollah bránit, nebýt jeho útoku proti Izraeli ??

"Israel porušoval a pourušuje hranice svých sousedů, včetně Libanonu, rutinně a v drtivé většině bezúhonně..."  Jistě ani já Vám nemusím vysvětlovat, že pronikání sebevražedných atentátníků na území Izraele a raketové přepady a útoky komand z Libanonu jsou porušením hranic Izraele.

BIS 25.8.2006 17:13

Re: Velmi dobrý článek

Ano, to by tam museli pracovat INFORMATORI tajnych sluzeb.

čtenář 25.8.2006 17:33

Re: Re: Velmi dobrý článek

Ano, jistě, potlesk pro DEZINFORMÁTORY z tajných služeb. :-D

Alex Juchelka 25.8.2006 17:16

Re: Velmi dobrý článek

Dodatek: Momentálně americký SD vyšetřuje, zdali Israel porušil svým používáním amerických kazetových bomb (které již měl ve svém arsenálu) smlouvu o dodávce zbraní mezi oběma zeměmi. V 80tých letech ji podle Reaganovy vlády porušil a USA na (směšnou) dobu 6 měsíců přerušila dodávky zneužitých zbraní do Israele. Já osobně očekávám, že současné vyšetřování, v rámci kriminální Bushovy vlády, bude jistě pouze formální a žádné nepříjemnosti z něho pro Israel nevyplynou. Koneckonců, byli jsme to my, kdo v posledním konfliktu mezi Israelem a Libanonem od počátku vystupovali proti příměří a přistoupili na ně pouze, když už bylo jasné, že Israel prohrává... :-/