29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Alex Juchelka 22.7.2006 18:06

Re: Takto skonci chapani moralky, jestlize se vyjme ze sveho kontextu.

Zlo je pouze jedno a je zbytečné (kontraproduktivní) definovat se pouze vůči muslimskému světu a už vůbec ne jako křesťané. Islám a muslimský svět není nějakým universálním zdrojem zla a představa, že naše utrpení po 9-11, apd. je na úrovni toho, co zažili a zažívají třeba lidé na Israelem okupovaných územích, či po naši okupaci Iráku, a že tedy máme snad nějaké právo jednat podobně, není ničím jiným, než názorem zpovykaného neinformovaného zápaďana.

Když něco takového navíc tvrdí někdo z ČR, zřejmě ve snaze se nějak identifikovat s americkým 'bojem proti terorismu', přesto, že mu nebyl zkřiven vlásek na hlavě a jeho představy o muslimské existenční hrozbě v Evropě jsou jednoznačně hysterické, mělo by to být pouze k smíchu, kdyby ovšem samotná rétorika volající po smrti dětí neotvírala doslova brány zla na celém světě dokořán... To je ale bohužel zcela mimo chápání těchto politováníhodných individuí...

Adam 22.7.2006 18:01

Re: Pane Neumanne, po pravdě jak tomu je, moc hezky jste to napsal . . . .

Ale musis uznat ze Janecek s Juchuchelkou o tom vedi mnohem, mnohem, mnohem, mnohem vic. ;-D;-D

Tana Zajicova 22.7.2006 17:51

Takto skonci chapani moralky, jestlize se vyjme ze sveho kontextu.

A pokud muslimové cvičí k boji (včetně sebevražedných útoků) i malé děti (a to prokazatelně dělají), tak jsou pochopitelně i jejich děti zcela legitimním vojenským cílem.

Konflikt mezi zapadem a muslimskym svetem je ve svem zaklade konflikt o udrzeni (zlikvidovani) idealu. Tenhle ideal lezi v prirozenem pravu na svobodu (prodlouzene, na svobodu volby). Tento ideal je s mensim ci vetsim uspechem nasledovan v demokratickych zemich. Je mozne( vzhledem k americke realite) uzavrit, ze US poskytuje svym lidem nejsirsi skalu obcanskych svobod. Tyto svobody jsou zaruceny ustavou, ktera doslova 'stoji' mezi obcany a moci statu. Americky politicky system, ktery zarucuje cloveku nejsirsi svobody s existujicich zapadnich demokracii, stoji na transcendentnim argumentu.

Autori americke ustavy museli nutne prijit s argumentem, ktery byl schopen vyvratit metafyziku statu postaveneho na monarchii (i.e. bozske pravo panovniku vladnout; metafyzika zalozena na krvi). Americky politicky system je zalozen na metafyzickem argumentu, ze existuji evidentni pravdy (i.e. metafyzicke pravdy), ze lide si jsou rovni a ze jim byla dana jejich Stvoritelem nezcizitelna prava (life, liberty and the pursuit of happiness). Odmitnuti teto metafyziky pak zakonite zcela zlikviduje argument zakladatelu Ameriky, proti anglickemu krali (George III).

Amerika (i.e. demokracie) stoji na zidovsko- krestanskych idealech. Tyto idealy naprosto popiraji chapani deti jako zcela legitimním vojenským cíl. V momente, kdy prijmeme toto chapani za sve (stejne jako muceni zajatcu) prestane existovat jakykoli moralni rozdil mezi nasim a muslimskym svetem.

Demokracie (na zaklade krestanstvi) si nekladou cil ustanoveni nebe na zemi. Komunismus, nacismus a islam si tento cil kladou. Pro islam je to pak zniceni idealu svobody. Islam rozumi Bohu jako vztahu mezi panem a otrokem ( krestanstvi stavi tento vztah na lasce mezi clovekem a Bohem).

ps 22.7.2006 17:22

Re: Re: Re: Dušanu Neumannovi

vede. přesně tak to totiž je.

Alex Juchelka 22.7.2006 17:14

Re: Re: Dušanu Neumannovi

Nezlobte se, ale to je naprostý blábol neinformovaného člověka, který nemá ponětí o tom, jak vypadá situace v Libanonu... Vy to nekompromisně řežete na ideologickém základě - islám bad, judaismus a křesťanství good. Tudy cesta nevede... :-/

Alex Juchelka 22.7.2006 17:08

Re: Re: Dobrý článek

Je všeobecně známo, že rakety Hezbulah nemohou být přesně zaměřovány - v okolí Nazaretu, kde myslím k incidentu došlo, jsou podle komentáře židovského žurnalisty, který jsem před pár dny četl, údajně umístěny nějaké israelské strategické objekty - prý běžná praxe Israele, který podobné objekty rutinně umísťuje do blízkosti israelských měst s vysokým početm Arabů...

Dana 22.7.2006 17:03

Re: Re: K+K (krev + kmenova prislusnost)

Jedinců, kteří dobrovolně následují islámskou víru bude pravděpodobně zanedbatelné minimum.Naprosto nekompromisní indoktrinaci je však vystaveno každé dítě narozené ať už do plně muslimské rodiny, či do rodiny muslim+nemuslimská žena. Opačná varianta nepovolena. Všechny děti automaticky patří víře otce. Dovedu si představit nejrůznější varianty sňatků (některé i osobně znám) mezi ateisty, křesťany (katolíky, protestanty i pravoslavnými), případně klasická kombinace víry rodičů - konfuciánství+budhismus, kde děti drastické indoktrinaci vystaveny nejsou, a zůstávají pro ně otevřena vrátka pro rozvoj vnímání a myšlení a případnou vlastní profilaci ve volbě víry či "nevíry".

Islámský brainwoshing je tak detailně propracovaný, že muslim nemůže uvažovat v obdobných morálních a etických kategoriích jako nemuslim. Pohybuje se poze v mantinelech své doktríny, která mu dává zcela jednoznačné imperativy. Prvořadým z nich je šířit islám, což pro nemuslimské obyvatelstvo znamená neustálé ohrožení, případně smíření se s představou života méněcenné bytosti v islámském aparteidním systému.

Proto nevěřím v reformaci islámu, v multikulturní Evropu. Pokud nechceme přijít o všechny západní hodnoty. je nutné zastavit islám.

Alex Juchelka 22.7.2006 17:03

Re: K+K (krev + kmenova prislusnost)

Podle mě konkrétně v tomto případě vůbec o rasu nešlo - židé žili i v arabských zemích a Iránu a nebyli persekuováni o nic víc, než v Evropě. Problém byl IMO v tom, že došlo k jednostrannému rozhodnutí udělat z části Palestiny, která byla po válce přidělena židům samostatný židovský stát. Kdo se podívá na tehdejší mapu, kde obě strany dostaly území, která na sebe nebyla geograficky napojena (pouze formou umělých koridorů), apd. nebude překvapen, že semeno konfliktu již bylo zaseto tenkrát... Masová emigrace židů do nového státu a aparthaidní zákony dokonaly dílo... Sionisté již před vznikem státu plnili historickou roli židovských revolucionářů, včetně revolučního teroru, který byl použit jak proti Britům, tak Arabům, apd. Sionisté jsou židovští 'komunisté', de facto utopisté, včetně zakládání kibuců, apd. a byli od počátku pro zábor arabského území. Války, které proti nim okolní Arabské státy vedly byly vhodnou záminkou pro získání další půdy - na úkor Palestinců, žijících v oblasti, kteří byli zneužiti jak Araby, tak Israelem. Spravedlivé řešení, které by bylo přijatelné pro obě strany dnes podle mě neexistuje a myslím si, že hlavním motivem arabského odporu, kromě pro oblast charakteristických konceptů, jako je extrasensitivní pojetí cti, bravada, apd. je prostě to, že frustrace z nespravedlivého postupu Israele na okupovaných územích překonala únosnou mez. Israel od počátku přijel Palestinu kolonisovat, ne v ní žít v míru - podobně, jako kydž Evropané přijeli do Nového světa... $0.02

iko 22.7.2006 17:01

Re: Jakže to formuloval Goebbels, když je Poláci napadli?

Ano, samozrejme, bystry postreh, mas pravdu ako vzdy. izraelci si sami uniesli svojich vojakov, aby mohli beztrestne napadnut charitativnu organiaciu Hezbollah. A Hezbollah teda nemohol nic urobit, len rozhlasovat, ze tych vojakov neprepusti (to nic ze ich namali v rukach, oni len nechceli stratit tvar) a strielat rakety na civilne oblasti Izraela. Jo jo, ked sa dejiny opakuju, je to vyzivnejsie ako original:-)

Kardiak 22.7.2006 16:50

Re: Re: Svet je velmi různorodý

No a u machometánů byste byl vedený jako nevěřící a šel byste pod kytky úplně stejně.Rv

Kardiak 22.7.2006 16:47

Re: Re: Poslední věta skvělého pojednání

Kdysi,to už je dávno,se používal takový slogan:"U Madridu se bojuje za Prahu".Tehdy z toho měla taky spousta pitomců děsnou legraci.Asi si opravdu po nějaké době musí lidi sami šlápnout do svého ho/vna,aby na vlastní kůži zjistili,co to přinese.Snad ani tentokrát nebude pozdě.

usb 22.7.2006 16:42

Re: Svet je velmi různorodý

S temi statistikami musite zachazet velmi opatrne. Na zminovane webove strance mate jasne napsane, ze se jedna o tzv. "adherent counts", nikoliv o prislusnost k danemu nabozenstvi. Hovorit o 2.1 miliarde krestanu je proto zavadejici. Napr. ja bych v jejich klasifikaci byl jednoznacne veden jako krestan, i kdyz nejsem verici a do kostela nechodim.

G. Pašek 22.7.2006 16:27

Pane Neumanne, po pravdě jak tomu je, moc hezky jste to napsal . . . .

.

Dana 22.7.2006 16:17

Re: Poslední věta skvělého pojednání

Ano, bojují i za nás.!!

S.P. 22.7.2006 16:12

Re: Re: Re: Re: to mate dost odvahu :o)

Radop se stalo Alexeji jen se neutopte - lidi by nemeli z koho si delat srandu.:-D

Hledajíci 22.7.2006 16:05

Poznámky k paní Zajícové

Výroky paní Zajícové mě velmi připomínají proti-židovské výroky a tažení, používané v evropských mediích před sto lety, našel jsem jich v archivech dostatek. Paní Zajícová pouze místo smradlavý Žid používa výraz islamisté anebo muslímové. Toto proti-židovské tažení dokončil Kancléř 3.Říše Hitler, který byl USA novinami v lednu 1939 nominován jako Muž Roku 1938. A to věděl již celý svět z vyprávění německých uprchlíků co se v Hitlerově Německu děje. --- Chce paní Zajícová a spol překonat rekord Hitlera vyvražďěním všech muslímů?  --- Je veliký omyl paní Zajícové když prohlašuje, že evropští Židé získali ke konci 18-tého století emancipační prava, možna na papíře ale skutek utekl. Dle Jewish Virtual Library http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/index.html

vznikl zionism v druhé polovině 19-tého století právě proto, že se ve střední a východní Evropě nebývalou měrou rozmohly pogromy, které způsobily emigraci – Alliah do tehdejši Palestiny, viz http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Immigration/immigtoc.html

 

--- Jewish Virtual Library není žádným bolševickým, islamofašistický  anebo anti-`Zidovsky výmyslem, jak určitě mnozí komentátoři na NP prohlásí.  

A.S.Pergill 22.7.2006 15:54

Re: Dušanu Neumannovi

Problém spočívá v tom, že žádná statistika nedokáže odlišit civilisty od bojovníků Hizballáhu a dalších ozbrojených islámských skupin. Mrtvý je prostě mrtvý, a že ještě před chvílí držel zbraň (kterou mu jeho spolubojovnící vzali), to se nemáte šanci dozvědět.

A pokud muslimové cvičí k boji (včetně sebevražedných útoků) i malé děti (a to prokazatelně dělají), tak jsou pochopitelně i jejich děti zcela legitimním vojenským cílem (tak jako byli zcela legitimním vojenským cílem i ti detetiletí hošíci z HJ, co v květnu 1945 hájili Berlín a spousta jich tam padla). Moderní válka prostě používá prostředky, pro něž není nutná dospělost nebo fyzická síla. V době mečů, palcátů a brnění by byli hošíci s těmito zbraněmi (které by ani neunesli) k smíchu a bylo by namístě požadovat vůči nim (vzhledem k jejich relativní neškodnosti) shovívavost. V době, kdy vás i ten 10 letý 25 kilo vážící hošík klidně odpráskne moderním samopalem, případně k vám doběhne a odpálí si nálož na těle (nebo ji někdo odpálí dálkově), je to prostě o něčem jiném.

A.S.Pergill 22.7.2006 15:46

Re: Re: Poslední věta skvělého pojednání

Klidně mávejte sušeným netopýrem a palte na žhavých uhlících bylinky a vzývejte místní duchy v nějakém indiánském nářečí;-P

A.S.Pergill 22.7.2006 15:44

Re: Svet je velmi různorodý

Právě z toho důvodu, že muslimů je pouze 1.3 a nemuslimů 5.5 miliard, tak bude lépe, když budou v krajním případě vyhlazeni muslimové, než aby byli vyhlazeni nemuslimové (a vznikla cca 4.5 krát vyšší škoda).

doktor 22.7.2006 15:43

Re: Poslední věta skvělého pojednání

Máme se modlit česky nebo hebrejsky?

doktor 22.7.2006 15:42

Dušanu Neumannovi

Jste typický představitel tisku: LŽETE.      Citát z Neumanna: "Během desátého dne dnes už otevřené války zasáhlo Haifu a západní Galileu 87 raket, které zranily 30 lidí. Rakety dopadly i do arabské čtvrti Haify a způsobily rozsáhlé požáry v okolí Naharyie, Safedu, Kiryat Šemon a dalších osad. IDF (Israel Defence Forces – pozn. red.) odpovídá soustředěnou dělostřeleckou baráží."        Citát ze zpravodajství Aktuálně vysvětluje, co je to ta "baráž": "Během posledních devítí dnů připravily střely izraelské armády o život nejméně 343 Libanonců. Ostřelovači Hizballáhu pak usmrtili 34 Izraelců, z toho patnáct civilistů. Během posledních devítí dnů připravily střely izraelské armády o život nejméně 343 Libanonců.         Šéf severního velitelství izraelské armády: "Musíme změnit způsob uvažování. Lidské životy jsou důležité, jsme ale ve válce a teď není čas počítat mrtvé,"       To se to zabíjí za cizí peníze! Hnus.  

A.S.Pergill 22.7.2006 15:41

Re: K+K (krev + kmenova prislusnost)

Problém vidím v tom, že Mohamedy byl osnovatel genocidy, vrah, lupič, sexuální prznitel malých dětí a žen (a, pochopitelně, také podvodník). Nejde o nějaké pomluvy jinověrců, tato charakteristika Mohameda je založena na Koránu a hadísách, tedy oficiálních a kanonizovaných zdrojích islámské víry. Kdokoli ho o své svobodné vůli následuje, nemůže být slušný člověk. Kdokoli víru v něj šíří, případně nutí jiné tuto víru zastávat, je naprosto jednoznačně zločinec.

Islámské zeme budou muset být vojensky poraženy a následně deislamizovány (tak, jako bylo denacifikováno dobyté nacistické Německo - a kdyby se to neudělalo, tak by tam Američené a jejich spojenci měli pořád stejné potíže, jako mají v dobytém Iráku). Obávám se, že mezi fanatickými nacistickými ideology a ideology islámu je v podstatě jediný rozdíl: zatímco fanatičtí nacisté se v určité fázi války hrnuli do boje (a jejich řady byly v květnu 1945 dost prořídlé), fanatičtí muslimští duchovní se drží zpět a sami se žádnému nebezpečí nevystavují (inu, synonymem pro muslima je morálně bezcenné, zbabělé hovado). Takže pokud chceme zachránit prosté muslimy (a konvertovat je na plnohodnotné lidi), budeme muset tahle hovada cíleně dohledat a vybít (protože jejich držení v nějaké díře do konce života by bylo drahé a krajně neracionální).

Alternativa trvalé a nevratné likvidace islámu je, bohužel, pouze jediná, a to trvalé a nevratné vyhlazení naší (ale i všech dalších) civilizace.

Magda 22.7.2006 15:34

Poslední věta skvělého pojednání

znamená, že se musíme za Izrael a jeho armádu aspoň modlit. Bujuje i za nás, což tenhle blbej národ, kterej je z 80% proti základnám, nepochopí.

Hledajíci 22.7.2006 15:29

Svèt je velmi různorodý

Na Zemi žije dle https://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/xx.html

6,525,170,264 (July 2006 est.) lidí. --- Dle  http://www.adherents.com/Religions_By_Adherents.html

je křesťanů okolo 2.1 miliardy, muslímů okolo 1.3 miliardy, budhistů 376 milionů, hinduistů 900 milionů, judaism 14 milionů, atd --- Křesťané se ale dále dělí na různé směry, které se již staletí nenávidí a mezi sebou hádají anebo dokonce vedou nesmiřitelné války : atolíci, protestanti, východní pravoslavná, anglikanská církev, Svědci Jehova atd. --- Muslímové se dělí na Sunnity (Hanafisté, Malikisté, Hanbalisté, Schafiité, Wahabi),  Shiity (Imamité, Ismailité, Zaidite), Charidschité, Suffi. Nejenom Sunnité se hádají po staletí ze Shiity, ale i různé jejich směry se mezi sebou hádají a popravují si navzájem svoje vykladače Koránu. ---  Budhismus se dělí asi na 60 různých škol a směrů. --- Judaism se dělí také na mnoho směrů, s různým výkladem Písma. Židé to sice nyní poppírají, a snaži se vystupovat jednotně, ale podívejte se na množství politický stran v Israel. --- V Indii, hlavní zemi hinduismu, se různé směry také po staletí hádají. --- Připadají mi podivné některé komentáře, ve kterých chtěji  pisatelé diktovat celému světu svoje názory. To se asi naučili v ČSSR, že ano? ---  Připadájí mi jaksi podivné snahy USA neo-konzervatistů  prosadit na celém světě jejich myšlení, a to dokonce pomocí zbraní, a nazývat to šiřením demokracie a svobody. Jak to chtějí USA se svými 298,444,215 (July 2006 est.)  obyvateli dosáhnout? Neukousli si neo-konservatisté a hlavně nynějši Mr. President z krajíce přiliš veliké sousto a nyní se jím dusí? A ty válečné akce Israel mohou USA způsobit udávení.  Jestliže Mr.President není totální blbec tak si rozmyslí dalši akce na podporu Israel. Co potom udělájí politici zionistického Israel? Budou válčit osamoceni dále?

Tana Zajicova 22.7.2006 14:48

K+K (krev + kmenova prislusnost)

..ale vybití duchovních hlásajích nenávist ke všemu neislámskému a vyzývajících zfanatizované následovatele k džihádu proti nevěřícím a odpadlíkům i s jejich svatostánky nebude snadné.

Dusane, schopnost rozlisovat mezi retorikou a realitou je prvnim krokem v posuzovani jakehokoli konfliktu, right? Vy jste v poslednim odstavci sve analyzy upadl do cire fantazie. Koreny konfliktu na strednim vychode lezi v metafyzice islamskeho chapani sveta, ktery se neomezuje na duchovní hlásajích nenávist ke všemu neislámskému. Islam stavi 'blood and tribe' nade vsechny cloveku zname hodnoty. Charles Murray ve svazku 'Human Accomplishment ' ($1 for used one on amazon.com plus S/H) pise, ze po te co Zide ziskali ke konci 18. stoleti v Evrope emancipacni prava ( v Americe technicky ziskali Zide federalni 'ochranu' na statnim stupni az po prijeti 14. dodatku v 1868) 'vybuch' zidovskeho talentu ve vsech odvetvich lidskeho snazeni byl neuveritelny. Z touto historickou znalosti by kazdy normalni clovek predpokladal, ze pritomnost Zidu v regionu stredniho vychodu by mela byt vitana a vyuzita.

Proc tomu tak neni? Protoze islamska metafyzika je 'nazi-like' ; i.e. 'kazda kapka zidovske krve' znecistuje a spini 'nase' uzemi (stredni vychod). 'Multikulturalismus' pak tady maskuje nahy rasismus. Hodnoty nelezi v charakteru, ale v rasove prislusnosti.

Vzhledem k tomu Vas termin 'vybití duchovních'  je instinktivne primitivni (no pun intended).

Dana 22.7.2006 14:46

Re: Re: Koran ma pravdu

O Koránu, jeho vzniku a výkladech toho opravdu asi mnoho nevíte.:-/

Čtenář 22.7.2006 14:41

Re: Koran ma pravdu

Zapoměl jste dodat, že Korán má pravdu, protože vychází ze Starého zákona. Islám převzal toho strašlivého a krvelačného Boha od židů. Albert Einstein, původem žid, napsal: "Největší omyl lidstva je víra v osobního Boha." A tady je ten zakopaný pes.

Alex juchelka 22.7.2006 14:23

Koran ma pravdu

Bylo mne sdeleno vedci University Patrice Lumumby (drive Moskve - nyni na Kube) ze vedecke pravdy v Koranu byly dokazany studiem Marxismu-Leninismu. Jako absolvent teto University samozrejme souhlasim. Kdo chce se mnou studovat arabstinu necht se prihlasi na mem webu. Allah Akbar! 

Alex juchelka 22.7.2006 14:17

Re: BuSharonisti - jeden narod, jeden vudce - ale ktery?

Ty vole

ddd 22.7.2006 14:07

Re: Dobrý článek

Protoze mysli jinak nez Vy. Bez akceptovani tohoto faktu nelze situaci na Blizkem vychode porozumet.

Nadherne to ilustroval izraelsky arab, kteremu raketa vypalena Hizballahem zabila dve deti. Kdyz se ho redaktor zeptal, zda za to odsuzuje Hizballah, tak odpovedel, ze ne. Na vine je podle neho Izrael. Jeden by si rekl, ze se jeho nazor da pochopit, pokud by ta raketa do dane oblasti dopadla omylem. O omyl se ale nejednalo, ta rakety byly skutecne zamireny na cvrt obyvanou araby.