20.6.2024 | Svátek má Květa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Lechvy 4.9.2010 13:50

Israel

Israel je trnem v oku různým pochybným individuím, náckům a jiným neschopným nulám jako je lhář a trapný demagog Sečánský a spol. Tak to bylo, je a bude. Tito lidé se fakty zmást nenechají. Tak Israel pomalu zaniká, muhehe, patrně jako USA které stojí už 70 let nad propastí. Patrně proto aby měli dobrý výhled na Evropu. Psi štěkají ale karavana jede dál.

J. Sečánský 4.9.2010 14:01

Re: Israel

Jste nejlepším příkladem čtenáře Neviditelného psa.

H. Lukešová 4.9.2010 14:29

Re: Israel

Ale ale, pan chytrolín Sečánský se povyšuje nad čtenáři Neviditelného psa, cha, cha, cha. Když jste tak vzdělaný pane chytrolíne Sečánský, tak co mezi námi čtenáři NP pohledáváte? Proč nejdete raději mezi úžasné, milé a chytré čtenáře Zvědavce, Blood and Honor, Altermedie, osud a další. Neztrácejte čas zde.

V. Heidlerová 4.9.2010 14:43

Re: Israel

Jo, já taky a navíc vzpomínám v dobrém na presidenta Bushe a tvrdím, že Obama zadělává na trable celému světa. Ustupuje, není úplně čitelný, činí kroky v souladu se svými neuskutečnitelnými volebními sliby, ačkoliv to jedině rozkolísá celý svět. Už vidím, jak si Irák pomůže bez americké přítomnost.

J. Láníček 4.9.2010 15:38

Jo jo, ustupovat se nemá -

- ten mír se musí vybojovat, i kdyby neměl zůstat kámen na kameni. A co ti Američani teď vlastně budou dělat první ? Aby se nerozkolísal svět, budou muset zůstat v Iráku, Afghánistánu, Pákistánu - a možná budou muset vyrazit i do Íránu. Že si v té Americe nezvolili někoho čitelnějšího, někoho jako byl válečníky čitelně postrkovaná směšná figurka George junior. Jestli si dobře vzpomínám, tak když končil své nezapomenutelné angažmá ve funkci, byl vyhodnocen samotnými Američany jako nejhorší prezident za posledních sto let !

V. Heidlerová 4.9.2010 20:55

Re: Jo jo, ustupovat se nemá -

Popularita pres. Obamy už také klesá určitě to bude zajímavé v budoucnosti. Hlavně že je nositelem Nobelovy ceny - proboha za CO??  Jo,jo - kdyby Rusáci nerozeštvali polovinu světa, tak by USA neměla práci - ani s odstraňováním ekologických katastrof, spáchaných bolševiky. George juniora za směšnou figurku nepovažuji. Nejlepší byl ale bez diskusí REAGAN! To je můj oblíbenec. - Za mír jsme bojovali už za báťušky Stalina - a v SSSR nezůstal kámen na kameni, i lkdyž nebyla vojna.

S. Netzer 4.9.2010 13:15

Přinese dohodu strach z Íránu?

Pokus o mír na BV se podobá kvadratuře kruhu. Navíc s takovými "diplomaty", jako je autorem zmíněný Guido Westerwelle.

Výborný rozbor je dnes na Lidovkách: http://www.lidovky.cz/palestinsko-izraelske-jednani-prinese-dohodu-strach-z-iranu-pr7-/ln_zahranici.asp?c=A100903_180109_ln_zahranici_lya Dohodu může přinést, jestli vůbec, pouze společný nátlak sunnitských zemí na Palestince. Tyto země spojuje obava z velmocenských ambicí Iránu a jeho aktivit, které destabilizují celý blízkovýchodní region.

R. John 4.9.2010 12:35

Co tu pořád blbnete ?

Izrael si Palestince pěstuje jak marihuanu. To ještě nevíte ? 

J. Sečánský 4.9.2010 12:35

Izrael je nepovedený projekt

sociálního inženýrství. Jedni lidé byli vyhnáni, jiní místo nich nastěhováni. Hranice byly uměle vytvořeny v místech kde nikdy nebyly. A to lidmi, kteří v Palestině nikdy nebyli. Chvála bohu nyní již Izrael zaniká. Byl vyhnán z Libanonu, ze Západního břehu a tak to půjde dál a dál.

M. Jelínek 4.9.2010 13:04

Re: Izrael je nepovedený projekt

Izrael narozdílod evropy ví jak se bránit , a nezanikne zanikne jen užvaněná Eu  se svými přitroublými vůdci

V. Dostál 4.9.2010 13:09

Re: Izrael je nepovedený projekt

Obávám se , že u vás přání a přesvědčení tvoří myšlenky, nikoliv fakta a racionální úvaha. Vemte si třeba Google Earth a najděte si Izrael a uvidíte úrodná pole a zahrady - židovská území a poušť - arabská. A vaše úvaha o tom, že Izrael zaniká vychází z čeho? Z vašeho antisemitismu a čeho dál? V každé minulé válce Izrael vždy zvítězil nad mnohonásobnou přesilou a tak to bude i v budoucnu. A víte proč? Protože nebojují jen zbraně , ale i přesvědčení a morálka. Životní úroveň v Izraeli je velmi vysoká a i palestinci tam pracují z a dobrých podmínek.

J. Sečánský 4.9.2010 13:25

Re: Izrael je nepovedený projekt

Nebyl Izrael vyhnán z Libanonu a okupovaných území?

H. Lukešová 4.9.2010 14:31

Re: Izrael je nepovedený projekt

Izrael se stáhl z Izraele jen na základě své dobré vůle. Kdyby tak nechtěl, tak si Arabové ani neutřou ústa. Izrael nebyl vyhnán, jen odešel dobrovolně.

M. Lechvy 4.9.2010 14:34

Re: Izrael je nepovedený projekt

Ten ulhaný trouba toto ovšem ví. Jako lež se mu hodí cokoliv aby si plivnul. Divím se vám že na něj reagujete.

H. Lukešová 4.9.2010 14:47

Re: Izrael je nepovedený projekt

Ano, ví. Základní vlastností naci-bolševiků je lhaní. Vždyť němečtí naci-bolševici lhali Židům, že mají jít do sprch se jít vykoupat... Izrael nesmí ultralevým naci-bolševikům věřit.

J. Sečánský 4.9.2010 14:55

Re: Izrael je nepovedený projekt

Od pologramotného hulváta mě urážky skutečně bolí :-) Už víte že "land ownership" znamená vlastnictví půdy? Nebo budete pořád nad takto označenou mapou opakovat, že tam o vlastnictví půdy není ani slovo?

V. Dostál 4.9.2010 14:32

Re: Izrael je nepovedený projekt

Nebyl, v šestidenní válce porazil vojska Egypta, Syrie, Jordánska, stejne pak ve všech dalších válkách. K obsazení Haify ( Port Saidu) a Káhiry nedošlo poze z politických důvodů. V každé budoucí válce, Izrael i přes zbabělost Obamy znovu vyhraje. A Irán a jeho A bomba? Až se bude blížit k dohorovení tak ji Izrael zničí stejně jako obdobná zařízení v Iráku a Syrii

J. Sečánský 4.9.2010 15:02

Re: Izrael je nepovedený projekt

Řekl bych že Vám to časově moc nesedí.  Ale hlavně, to samé tvrdili Američané ve Vietnamu. A jak dopadli? Když se naposledy pokusil Izrael vypořídat s Hizbaláhem, sice "statečně" rozbombardoval několik budov a pozabíjel několik stovek civilistů, nicméně přes obránce neprošel. Nebo snad ano?

H. Lukešová 4.9.2010 15:09

Re: Izrael je nepovedený projekt

Skutečně? Kdyby Izrael chtěl, tak promění Libanon v měsíční krajinu, Hizballáh rozhodně nebyhrál, jen promitivní bolševici tlačili na Izrael, aby ukončil válku.

V. Dostál 4.9.2010 17:36

Re: Izrael je nepovedený projekt

Ale sedí, na rozdíl od vás si to dokonce dobře pamatuji. Můj kamarád Karel dokonce bojoval jako stíhač na Mirage v šestidení válce a při nouzovém přistání si zlomil obratel. Ale vy nevíte nic a diskuze s vámi je jak nabírat vodu vidlema. Melete svoje tissíckrát vyvrácené lži. Tel Aviv je moderní velkoměsto se vším všudy, zato na západním břehu klidně můžete potkat Josefa. Rozdíl je asi tak 2500 let

J. Sečánský 4.9.2010 19:51

Re: Izrael je nepovedený projekt

Je lží že stát Izrael byl vytvořen přistěhovalci kteží vyhnali původní obyvatele?

H. Lukešová 4.9.2010 19:56

Re: Izrael je nepovedený projekt

Arabové v Zemi Izraelské nebyli žádní "původní obyvatelé", ale jednalo se o lidi přistěhovalé z 19. století. Svatá země před příchodem Židům jen pustá země plná písku a močálů to ať příchodem Židům se začali Arabové stěhovat na území Eretz Jisrael... Jinak k žádnému vyhánění Arabů nedocházelo, odešli na výzvy svých arabských bratrů, že se vrátí na židovských kostech jako vítězové. Jste jen nízký, bezcharakterní antisemitský zmetek.

J. Sečánský 4.9.2010 20:12

Re: Izrael je nepovedený projekt

Je vědecky dokázaným faktem, že důsledkem hormonálních poruch a starých pannen je agresivita. Naštěstí se jedná o agresivitu pouze verbální a tudíž neškodnou.

H. Lukešová 4.9.2010 23:24

Re: Izrael je nepovedený projekt

Nejsem stará vážený soudruhu. Sám se chováte jako panic, když celý den prosedíte u PC. A o můj sexuální život se nestarejte, není to vaše věc. Starejte se o svůj sex, jestli jej vůbec provozujete.

V. Dostál 5.9.2010 16:38

Re: Izrael je nepovedený projekt

Když dojdou argumenty nastoupí urážky - Stalin, Hitler, Saddám, vy ....

J. Sečánský 5.9.2010 18:38

Re: Izrael je nepovedený projekt

Co ta mapa? Ale na tu odpovědět nedokážete.

V. Dostál 5.9.2010 21:40

Re: Izrael je nepovedený projekt

I Hitler měl své mapy a učení o čisté krvi. Zdá se, že i vaše mapa pochází ze stejného zdroje. V žádných jiných historických pramenech se totiž neukazuje. Jak jste k ní přišel zas není tak těžké pochopit. Na netu je mnoho bojovníků za čistou rasu s různými mapami, že?  

V. Dostál 5.9.2010 9:50

Re: Izrael je nepovedený projekt

Ano toto je typická lež dnešního levicového antisemity. V Jeruzalému a okolí sídlili židé od starověku - viz bibli. Například když byli židé vyhníni ze Španělska, tak se usadili v Jeruzalému, A to bylo 1496. Velká část palestinské půdy byla koncem 19 stol. volná, kdo by stál o poušť. A značný kus dnešního Izraele šejci židům prostě prodali. To vy víte, ale pro jistotu o tom nepíšete. Proč? Prozože se to nehodí do vašich antisemitských úvah.

J. Sečánský 5.9.2010 12:21

Re: Izrael je nepovedený projekt

Mapa vlastnictví půdy z roku 1945 vytvořená komisí OSN pro otázku Palestiny. Uveřejněná na oficiální serveru OSN un.org.  Nevím čím to je ale ukazuje přesný opak toho, co tvrdíte. Ale to je asi pouze náhoda. http://domino.un.org/maps/m0094.jpg

V. Dostál 5.9.2010 22:42

Re: Izrael je nepovedený projekt

Vy opravdu neznáte skoro nic. 720 000 Arabů (Palestinců) z Izraele odešlo v letech 1945-1947, na druhé straně 600 000 jiných Arabů (Palestinců) v té samé době přišlo na tak zvaná izraelská území