2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dag Badman 3.10.2007 17:32

Re: Dobrý muži,

Já a hádat se? Proč? Jenom jsem vám dal takový malý protipříklad...

Dag Badman 3.10.2007 17:31

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zionisticke reportaze

Tak co se sem motáte? Nechápete rozdíl mezi "Kurdové jsou muslimové" a "Kurdové jsou většinou muslimové" ?

Sarka 3.10.2007 17:30

Pockejte, Dagu - zase to mate nejake

popletene. Urad predsedy vlady neni representatnem vlady? Odkdy? 8-o 8-o 8-o8-o Pokud je mi znamo, vydal urad predsedy Izraelske vlady toto prohlaseni:

"The document argued that the images, which showed al-Dura being shot beside his father and have become a symbol of the second intifada, were staged.

The creation of the myth of Muhammad al-Dura has caused great damage to the State of Israel. This is an explicit blood libel against the state".

Dag Badman 3.10.2007 17:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zionisticke reportaze

Nemůžete tvrdit, že Kurdové jsou muslimové, jsou tam přece TAKÉ ti vaši jazidé, jak sám tvrdíte. Máte prostě spor ve svém tvrzení.

kopretina 3.10.2007 17:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zionisticke reportaze

Na tom nezáleží, jen píši, že většina Kurdů je muslimů, tak jak většina Čechů je ateistů.

Harpyje 3.10.2007 17:28

Dobrý muži,

Vy se hrozně rád hádáte.  Já ale raději diskutuji.

jiri 3.10.2007 17:27

Re: Re: Re: zionisticke reportaze

Podle serioznich pramenu Yazidi odpadliky nekamenuji. Odpadlictvi je podle Yazidi vyloucenim ze  spolecnosti a tudiz samo o sobe nejvyssim trestem.

Na druhou stranu, radikalni muslimove podle ruznych nesionistickych pramenu vyznavace Yazidi terorizuji. Sharia rovnez predpisuje trest smrti za odpadlictvi.

Moje reakce na Vase nechutne narazky typu "zrejme jim nevadilo, ze to byla Kurdka etc." je opravnena.

kopretina 3.10.2007 17:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: On to vi dopredu i bez vysetrovani.

Četl jste přece již 2 články o Pallywoodu. V tom úhlu, ve kterém byl zastřelen malý Muhamad, nemohl být postřelen izraelskou armádou.

mokiemori 3.10.2007 17:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zionisticke reportaze

O cem placas, nestastniku? Protoze vetsina Cechu jsou ateisti, ti, kteri nejsou ateisty a vyznavaji nekterou z krestanskych denominaci (katolickou, ceskobratrskou, umirnene a jine), nejsou Cesi? Bez jim to rici do nejblizsiho kostela behem nedelni ranni mse.

Potom si zalet do Iraku, Iranu nebo Turecka, navstiv mistni Kurdy a udelej jim prednasku.

Dag Badman 3.10.2007 17:24

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zionisticke reportaze

Ale ta ukamenovaná nebyla, stejně jako ti co ji ukamenovali.

Sarka 3.10.2007 17:24

Dagu, vzdyt tvrdite uplne nesmysly!

Prokuratorka NIKDY nerekla, ze Karsenty tvrdil nepravdu.  Nemohla, protoze nikdo nevidel cely pasek, ze ktereho bylo tech par vterin MOhamedovy smrti udajne vystrizeno. Navic tech par svedku, teri videli cast inkriminovaneho pasku pred soudem odprisahli ze videli evidentne pal;estinci inscenovane sceny presne na tom pasku. Mladi muzi padajici pod kulkami a opet vstavajici aby se zaber vzal znovu, a tomu podobne. POd tihou tohoto svedectvi prokuratorka ani nemohla rici ze Karsenty tvrdil nepravdu, protoze Karsenty tvrdil ze Enderlin projevil novinarskou nedbalost a zanedbal novinarskou etiku kdyz dovolil tento jeden minizaber z mnoha evidentne umele inscenovanych vybrat a vyslat do sveta jako " metraz primo z prestrelky".  Vzhledem k tomu, ze svedkove videli v teze metrazi na temze miste mnohoscen pallywoodu, a toto u soudu odprisahli, prokuratorka nemohla, ani pri nejlepsi vuli, tvrdil ze Karsenty mluvil nepravdu. Dokonce to netvrdil ani soudce, divte se nebo ne. Ten pouze rozhodl, ze Karsenty Enderlina poskodil. A to ve vysi jednoho franku. Zavery necht si kazdy ucini sam. Problem je v tom, ze po leta letouci nikoho ani nenapadlo polozit otazku autenticnosti tohoto i mnoha jinych zaberu, ktere byly ocividne namireny k ztvarnovani verejneho mineni. A uspesne. Ted se konecne zmaha  alespon cast verejnosti k tomu, aby tyto otazky kladla. A tak to ma byt.

Dag Badman 3.10.2007 17:23

Re: Re: Re: Re: zionisticke reportaze

Aha, takže takový Goebbels nebyl propagandista, on pouze někoho párkrát falešně nařkl... ;-D

kopretina 3.10.2007 17:23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zionisticke reportaze

Kurdové jsou po většinou muslimové.

Dag Badman 3.10.2007 17:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: zionisticke reportaze

Před chvíli jste tvrdil, že ta Kurdka patří k jazidům, tj. členům Kultu Andělů. Kult Andělů nemá s islámem nic společného. Takže z toho buď plyne, že Kurdka nebyla Kurdka nebo že Kurdové nemusí být muslimové.

Harpyje 3.10.2007 17:21

Re: Re: Re: zionisticke reportaze

To není propaganda, ale falešné nařčení. Nejsem si jistá, jestli je to správný výraz.

Poloněmec 3.10.2007 17:18

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zatím je oficiální stanovisko izraelské vlády takové,

V Izraeli je premierský systém, proto vládní prohlášení je trochu konstitučně pochybené (Izrael nemá ústavu ve významu kontinentálního práva, v současnosti se připravuje), něco jiného je prohlášení premiéra. Prohlášení jednotlivých resortů, např. zahraničí se mohou chápat jako vládní prohlášení. Zde se jedná o prohlášení IDF, ty ale mají v izraelském systému významější postavení než v evropských zemích (dáno historicky), postavení náčelníka generálního štábu je srovnatelné s postavením resortního minisra (často dochází ke sporům). Závěr je, jestliže IDF něco prohlásí, tak to má váhu srovnatelnou s vládním prohlášením. 

mokiemori 3.10.2007 17:18

Re: Re: Re: Re: Re: zionisticke reportaze

Nesmysl, Cesi jsou ateiste v prevazne vetsine, s tim, ze mnoho jich patri do ruznych krestanskych denominaci. Kurdove jsou sunite, tim to konci.

Dag Badman 3.10.2007 17:17

Re: Re: zionisticke reportaze

Propaganda je když někomu přisuzujete něco, co neudělal.

Dag Badman 3.10.2007 17:16

Re: Re: Re: Re: zionisticke reportaze

To je stejné jako tvrdit, že Češi jsou křesťané :-)

Sarka 3.10.2007 17:16

Re: Re: Co je ovsem na cele veci nejpuvabnejsi je,

Co se v tomto pripade rozumi celym filmem je cely film. Nikoli tech 20 ci tricet vterin z vice nez dvaceti sedmi minut zaberu, ktere dodneska France 2 taji, a nikomu je nechce ukazat. Kdyz spor s Karsentym zacal, dovolili dvam peclive vybranym svedkum videt CASTI z tech zaberu z celeho filmu (pasku?). A svedci pred soudem odsvedcili ze na zaberech ktere videli byla spousta evidentne inscenovanych zaberu presne z toho mista, na kterem udajne v te dobe, v rozmezi tech 27 minut - (nepamatuji si uple presny pocet tech minut ale bylo to radove neco v tom smyslu)zemrel maly Muhamed. To je presne co Karsenty tvrdil, a to je presne proc prokuratorka prohlasila ze jednal v dobre vire a tudiz nemuze jit o pomluvu. Ale jak rikate - uvidime, alespon doufame ze uvidime, pokud zase soud odnekud nedostane psanicko.

mokiemori 3.10.2007 17:16

Re: Re: Re: zionisticke reportaze

Kurdove jsou sunite, nikoliv neco mezi necim.

dt 3.10.2007 17:15

Re: Proto explodují další trhaviny po celém židovském státě. Výčet je hrozivý…

Je to strasne, kdyz  se valci,  tak umiraji i deti, a to na obou stranach!!! Pokud je tech zidovskych mene, tak asi proto, ze je drzi mamy doma, zatimco v rozhecovanem palestinskem davu vidite  i deti.

Jinak s tim propagandistou mate pravdu, za komousu psal do novin taky, to by psal    o boji Palestincu proti izraelskym imperialistum, kteri jsou  slouhove Ameriky.

jiri 3.10.2007 17:15

Re: Re: On je francouzsky zurnalista

A kde byli ti neznami zidovsti vojaci - podle Vas patrne byli schovani spionem Jegorovem mezi rozvasnenymi Palestinci.

Dovolim si zde citovat pravni zasadu "res ipsa loquitur". Chlapec byl zasazen z pozic obsazenych Palestinci. Pokud mate dukazy, ze mezi Palestinci byli schovani Israelci, tak tyto laskave predlozte.

Harpyje 3.10.2007 17:15

Re: zionisticke reportaze

Ano, sionistická propaganda je, když se někde zveřejní clip, ukazující ukamenováni nějakého lidského tvora. Opět lituji, že zde není blicí smajlík. RvRv

Dag Badman 3.10.2007 17:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: On to vi dopredu i bez vysetrovani.

Jaké důkazy existují? Tělo nechce vydat otec a zeď ve které byly kulky zbořila IDF.

mokiemori 3.10.2007 17:13

Re: Re: zionisticke reportaze

Kde rikam, ze ukamenovani je pripustne? Zamerem bylo opet obvinit muslimy a Palestince zejmena. Ukazalo se vsak, ze divka byla Kurdka ze sekty Yazidi (sekta andelu), ktera se zamilovala do muslima a konvertovala.

Jerusalem Post stahl clanek, samozrejme, protoze si utrzili ostudu, zajimave vsak bylo, ze toto ukamenovani nekomentovali. Zrejme jim nevadilo, ze to byla Kurdka, ktera byla ukamenovana.

Dag Badman 3.10.2007 17:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zatím je oficiální stanovisko izraelské vlády takové,

Kdo si počká na celé video, ten se dočká...

Dag Badman 3.10.2007 17:11

Re: Re: zionisticke reportaze

Že by Kurdové? ;-) A Kurdové ačkoliv jsou povětšinou oficiálně muslimové, tak jejich víra je spíš mixem mezi křesťanstvím, islámem, zoroastrismem a podobnými -ismy.

Dag Badman 3.10.2007 17:08

Re: Co je ovsem na cele veci nejpuvabnejsi je,

Ne, že bych chtěl rýpat, ale pokud existuje pouze jedna verze zveřejněného videa tak nechápu co rozumíte pod pojmem "co obsahuje nějaký filmový záběr".

kopretina 3.10.2007 17:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zatím je oficiální stanovisko izraelské vlády takové,

Případ Muhamada Al Doura je produkt Pallywoodu.