2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čtenář 3.10.2007 19:27

Re: Re: Hledajícímu- Je dovoleno podporovat stát Izrael ve Francii??

Nezdá se, že umíš číst. Ten článek píše o obvinění Izraele ze strany medií v konkrétních případech, které se po zevrubném zkoumání ukázaly být protiizraelskou propagandou a přesto byly zveřejněny a tím byl Izrael poškozen.

Radši si ten článek přečti znovu.

jiri 3.10.2007 19:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Základní otázka zní: jakými zbraněmi byli vyzbrojeni v dané přestřelce Izraelci a jakými Palestinci.

Dougu, i kdyz s Vami v ledascem nesouhlasim, klobouk dolu pred Vasi trpelivosti s tim "ctenarem".

mokiemori 3.10.2007 19:20

Re: Hledajícímu- Je dovoleno podporovat stát Izrael ve Francii??

Zajimave, clanek ma nadpis, zda se smi kritizovat Izrael a vetsina clanku opet utoci na Palestince a muslimy obecne. Nastesti je mozne kritizovat Izrael v Evrope, nikoliv vsak v USA a Kanade.  Vzhledem k tomu, ze nejvetsi podpora Izraele, ekonomicka, politicka a vojenska, prichazi prave z USA, co je mozne kritizovat v Evrope je tedy bezpredmetne. Faktem ovsem  je, ze v budoucnu dojde ke zmene teto podpory, protoze rozumna cast Americanu si uvedomuje, ze politicky spolek s Izraelem je proti politickym zajmum USA.

Dag Badman 3.10.2007 19:20

Re: Dagu, tak to bych

citace pana jiřího:

Omlouvam se za vmesovani do rozvasnene diskuze. "Probably responsible" neznamena  admission of guilt". "Probably responsible" je duvodem k vysetrovani - nic  ic, nic min.

Pokud je tedy důvodem k vyšetřování, pak je to ekvivalentní tvrzení "možná (asi) jsme ho trefili".

A co říká prokurátorka není zajímavé, zajímavé je to, co řekl soud. Co se týká wikipedie, tak mám za to, že je řádově kvalitnější než linky předkládané třeba kopretinou.

hARPYJE 3.10.2007 19:19

Přiznejte se, Hledající, Vy lišáku!

Že čtete Nationalzeitung a jezdíte každoročně do Wunsiedlu! ;-D ;-D ;-D

jiri 3.10.2007 19:19

Re: Re: Re: Re: On je francouzsky zurnalista

Dougu, podle publikovanych balistickych zprav to bohuzel tak nevypada. Pred par lety o tom byl napsan nadherny clanek - a pokud se dobre pamatuji, v Atlantic Monthly.

jiri 3.10.2007 19:16

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zionisticke reportaze

Tuto hypotezu musi potvrdit nositel argumentu.

jiri 3.10.2007 19:14

Re: Re: Re: Základní otázka zní: jakými zbraněmi byli vyzbrojeni v dané přestřelce Izraelci a jakými Palestinci.

Ctenari, argument je o draze smrtici strely. Co vime je, ze strela poslouchajici zakony newtonske fysiky nemohla byt vypalena ze stanovene izraelske pozice.

Sarka 3.10.2007 19:07

Vzhledem k tomu, ze v tomto pripade

zachazite s pouhymi pravdepodobnostmi, rekla bych, ze je pravdepodobne, ze pocet Zidu, ktery za celou dobu historie lidstva sezrali male dite nebude prevysovat pocet Slovanu, Arijcu, cernochu, Iru pripadne persanu, kteri ucinili totez. Jinymi slovy, vypovedni hodnota o cemkoli relevantnim je naprosto nulova. Ale toi z Wikipedie veru nevyctete ;-D ;-D

jiri 3.10.2007 19:07

Re: Re: Zde lhali muslimové,

Kopretino, je vysoce pravdepodobne, ze chlapec byl zabit kulkou, ktera nepriletela ze strany drzene izraelskymi vojaky. Balisticke rozbory ukazuji, ze kulka nemohla byt vypalena clenem oblezene izraelske jednotky.

Chapu logiku Vaseho podezreni, ale je dulezite byt fair. Co vime, ze chlapec nemohl byt trefen strelou vypalenou z urciteho mista. Podle pravni a logicke zasady "res ipsa loquitur - vec hovori za sebe", rozporujici diskuter musi prinest alternativni logicke vysvetleni. A rozporujici je zde strana obvinujici izraelske vojaky...

Sarka 3.10.2007 19:05

Dagu, tak to bych

vratila skolne, pkud jste chodil na anglictinu nekde, kde jste za to latil. Co to znamena je PRESNE co Vam tu jiz rekl Jiri. Ovsem Vase intrepretace se MUSI hodit do Vaseho jiz predem pevne usazeneho nazoru, tj. "muzou za to Zidi". Stejne tak tomu bylo s Vasimi interpretacemi vyroku prokuratorky v pripade karsenty vs Enderlin, atd. Svym zpusobem neni divu, pevne zakorenene predsudky je tezko zviklat, zejmena jsou-li informace cerpany z Wikipedie ;-D ;-D ;-D Ani nevite, jak jste se citaci tohoto "zdroje" klasifikoval ;-D ;-D ;-D

Dag Badman 3.10.2007 19:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: zionisticke reportaze

Chcete říct, že v celé historii nenajdete jediného Žida, který by sežral malé dítě?

čtenář 3.10.2007 19:04

Re: A tim, je, ctenari -

Bavíme se o smrti toho malého kluka, aspoň doufám. Takže se bavíme i o France 2.

Konkrétně.

jiri 3.10.2007 19:00

Re: Re: Re: Re: Re: zionisticke reportaze

Extenzi argumentu prvniho prispevku by nekteri Zidi male deti zrali. S Vasim prvnim odstavcem souhlasim. Druhy pro nasi diskuzi neni relevantni...

kopretina 3.10.2007 19:00

Hledajícímu- Je dovoleno podporovat stát Izrael ve Francii??

Hledající, tento článek Vás usvědčí buď z omylu, nebo vědomé lži.

http://virtually.cz/?art=10304

kopretina 3.10.2007 18:58

Re: Je dovoleno podporovat stát Izrael ve Francii??

http://virtually.cz/?art=10304

Harpyje 3.10.2007 18:57

Re: Re: Bohuzel,

Vy jste hotová sfinga.

Dag Badman 3.10.2007 18:56

Re: Dagu - to prekrucujete schvalne,

Podle mne říká: asi jsme ho trefili.

kopretina 3.10.2007 18:56

Re: A tim, je, ctenari -

Podle Septika můžou Židé i za vlnu tzunami, která ničila JV. Asii.Mozek antisemitů je velmi primitivní.

Dag Badman 3.10.2007 18:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Základní otázka zní: jakými zbraněmi byli vyzbrojeni v dané přestřelce Izraelci a jakými Palestinci.

čeho?

Sarka 3.10.2007 18:55

Dagu - to prekrucujete schvalne,

jinymi slovy. lzete vedome, nebo stale jeste nechapete co Vam Jiri tak hezky vysvetlil? POkud Vase anglictina nestaci, zajdete si k nekomu kdo opravdu rozumi: "probably responsible" NENI a nikdy nebylo priznani. Hezky zvladate dialekticky krok stranou, ale nehovorite s blbci, vime? ;-P

Harpyje 3.10.2007 18:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Základní otázka zní: jakými zbraněmi byli vyzbrojeni v dané přestřelce Izraelci a jakými Palestinci.

Neexistence čeho?

Sarka 3.10.2007 18:53

A tim, je, ctenari -

konkretne KDO? Kdo se k teto zodpovednosti, myslite, prihlasi? Kdo ma zajem na pokracujicim konfliktu?

Maximalni Zumpa nam to tu jasne a jednou provzdy vysvetlila: prece Zidi! Tisice let lzou, a jeste k tomu nam zabili Jeziska ;-D ;-D ;-D

Ale vazne: kdo je ta treti partie?

Dag Badman 3.10.2007 18:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zde lhali muslimové,

O jakém sklonu kulky tedy mluvíte?

Dag Badman 3.10.2007 18:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zde lhali muslimové,

Zkuste si to tady najít, mne už to nebaví.

kopretina 3.10.2007 18:50

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrý muži,

Píši, každé (americké, české, židovské, arabské, francouzské, italské, kanadské) jsou z části propaganda.

Harpyje 3.10.2007 18:50

Re: Re: Re: Re: Re: Zde lhali muslimové,

Vskutku? Tak Vás musím znovu prosit, abyste Vaše tvrzení nějak podpořil.

kopretina 3.10.2007 18:49

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zde lhali muslimové,

Tu nemá nikdo. Pečlivě se tají. Protože propagandisti si jsou viníkem jisti, ačkoliv malého chlapce IDF nezabila.

Harpyje 3.10.2007 18:49

Re: Jak si představují svobodu slova Zionisté

No ještě že máme ty neonazis!

Dag Badman 3.10.2007 18:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zde lhali muslimové,

Šmarjá, jaký zase sklon kulky? Máte snad pitevní zprávu? Výsledky balistiky u neexistující zdi?