6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sigmund 5.11.2009 14:05

Re: Křesťané

To je zase blábol...

Historik 5.11.2009 9:24

Re: Křesťané

Kdo mečem zachází, mečem schází. A termín "palestinský civilůista" je skoro protimluv, všichni jsou nějak zapojeni do teroristické kampaně proti Izraeli. Ať mě někdo ukáže příklad ředitele palestinské školy, který by se postavil na odpor teroristům, kteří tam chtějí uskladnit zbraně.

Používat děti jako "lidské štíty" je válečný zločin. I za celkem "korektně" vedené WW1 bylo porušení statutu sanitek, nemocničních lodí atd. jednou stranou považováno za legitimní důvod, aby druhá strana přestala tento statut respektovat.

Jakub S. 5.11.2009 11:09

Re: Křesťané

Staníčku, izraelský se píše, odevždy, takto, v našem jazyku. Víš? Nevíš... nikdy sis nevšiml, že. Hrubka už ve čtvrté třídě národní... ach jo. Vysvědčení tvé vnímavosti, inteligence, soudnosti. No comment -

ferda 5.11.2009 7:32

názor

ale Vám semité platí dobře ne?

BM 5.11.2009 11:10

Re: názor

A kolik tobě Al Kajda, hňupe?

Jakub S. 5.11.2009 11:29

Re: názor

Ne, jemu Al-kajda určitě neplatí. On patří rozhodně k tzv. užitečným idiotům - dělají/pronášejí to zadarmo, z vlastní iniciativy. Čti blbosti. Ale to jim dojde, až bude pozdě. Pro ně taky, naivky...

Pete Seeger 5.11.2009 7:08

Kde ty všechny kopretiny jsou ?

Vstávejte ! !

Jakub S. 5.11.2009 11:18

Re: Kde ty všechny kopretiny jsou ?

Reálný Pete Seeger by se za tebe do krve styděl...

97 5.11.2009 0:57

krestane...

me prekvapuje, ze krestane se obvykle (jako v tomto clanku) staveji na stranu vlady Israele proti vlade Palestiny (Hamasu). Podle me oboji jsou pekny parchanti a lisi se jenom tim, ze israelska vlada je na koni (mj. ma podporu USA) a vrazdi radove, mozna o dva rady vice. Cekal bych, ze dle uceni Kristova by mely byt na strane tech, co to odnaseji nejvice, coz jsou jednoznacne Palestinci (jako lide), Kristus nerozlisoval, jestli je nekdo Zid nebo Palestinec nebo treba Ufon...

Daria 5.11.2009 3:49

Re: krestane...

Křesťané si chválabohu po několika tisíciletích vzpomněli, že Kristus byl Žid, a někteří z nich také dokážou rozlišit odkud kam létají rakety a odkud a kam chodí vraždit sebevražední atentátníci. Kteří po odpálení nálože v autobuse plném lidí nebo mezi školními dětmi to, chudáci, opravdu odnesou... Není vyloučeno, že kdyby naši mírumilovní Palestinci trvale ostřelovali Kristovu vesnici, že by ji také bránil.

Fafa 5.11.2009 5:03

Re: krestane...

dle uceni Kristova by mely byt na strane tech, co to odnaseji nejvice, coz jsou jednoznacne Palestinci (jako lide),

Druhou svetovou valku v dubnu1945 taky vic jako lide odnaseli Nemci nez Kanadane. Presto mi to nepripada jako dobry duvod k tomu, aby krestane stali na strane Adolfa Hitlera.

Historik 5.11.2009 9:26

Re: krestane...

R^R^R^

Jakub S. 5.11.2009 11:50

Re: krestane...

!R^

97 5.11.2009 12:04

Re: krestane...

no, neni to az tak dobry argument - co kdyby se postavily proti sobe SSSR a Italie nebo Spanelsko? V SSSR lide rozhodne trpeli vice.

;-) 5.11.2009 13:44

Re: krestane...

V SSSR lide rozhodne trpeli vice. I bez války.

Jana 5.11.2009 12:08

Re: krestane...

Otrepany argument "valku zacali Arabove" neni pravdivy. Zacali by Arabove valku a jakekoli vrazdeni Zidu, kdyby se tam Zide nezacali stehovat po statisicich? Proc je nevrazdili pred vznikem sionismu a pristehovalectvi?

Vrazdeni zacalo masalnim stehovanim Zidu do oblasti, valka zacala vznikem statu Izrael. Prirovnani arabskych obeti k nemeckym valecnym obetem je uplne nesmyslne.Rv

Daria 5.11.2009 12:49

Re: krestane...

Stát Izrael vznikl na základě rezoluce OSN z 29. listopadu 1947. Na území Palestiny měl vzniknout židovský a arabský stát. Arabové tak vlastně nepřijali rozhodnutí Spojených národů a odmítli i vlastní stát. V tomto smyslu nejsou Arabové žádní chudáci a rozhodně žádné oběti. Na území Palestiny žili do té doby jak Arabové, tak i Židé.   

;-) 5.11.2009 13:42

Jano Re: krestane...

bo nebylo koho. To si jenom vyřizovali drobné půtky ve vesnicích a mezi

kopretina 5.11.2009 15:20

Re: krestane...

Nechtu to pro-arabskou propagandu. Židé byli na území Eretz Jisrael v době, kdy žádní Arabové neexistovali a na rozdíl od Arabů měli Židé na území Eretz Jisrael stát, Arabové nikoliv. A Arabové  byli potomci přistěhovalých Arabů z 19.století, nejednalo se totiž o žádnou arabskou zemi. Před vznikem Israele Židé vlastnili 9% půdy, Arabové JEN 3% půdy, 17% půdy byla opuštěná země, 71% bylo státní svěřené území britské koruny. Churchill řekl: Židé jsou v Palestině právem, nikoliv z něčí velkodušnosti.

Válku samozřejmě začali Arabové, terorizovali židovské obyvatelstvo běhěm 20.-40. let,ihned po přijetí rezoluce začali Arabové nevyhlášenou válku, masový terorismus a poté se Arabové po vzniku Israele pokusili Židy totálně zlikvidovat. Přirovnání arabských a německých obětí je výstižné a pravdivé.

Jakub S. 5.11.2009 11:11

Re: krestane...

krestane by mely... ach jo. Ze které třídy základky jsme vyšli, co - ?

iko 5.11.2009 11:27

Re: krestane...

ALe pri vymene vaznov Ti nevadi, ze za jedneho co aj MRTVEHO izraelskeho vojaka je prepustenych Izraelom stovky ci tisicky palestinskych teroristov? Tam nejak nemas pocit, ze by to malo byt 1:1, co?

Rozdiel je v tom, ako sa ceni clovek v Izraeli a v Palestine. CO urobil Hamas aby uchranil svojich civilistov? JEdine co urobil, ze jeho spicky ako krysy utiekli do bezpecia... vsak aj prezili.

Kenavp 5.11.2009 13:50

Re: krestane...

Rád bych se dožil časů, kdy se do diskuze budou zapojovat ti, kteří mají co říci a ne kdejaký idiot.

kopretina 5.11.2009 15:09

Re: krestane...

Žádný opravdový křesťan semůže být na straně palestinských teroristů. Mezi palestinci je hodně teroristů a na jejich stranu se křesťané stavět nemůžou.

kopretina 5.11.2009 15:13

Re: krestane...

Kristus by nikdy nestál na straně muslimských teroristů. Většina Israelců a doufám, že i Palestinců si mír přeje, jen teroristi na palestinské straně podkopávají mír.

V. 5.11.2009 15:31

Re: krestane...

Kristus by ani v nejmensim nepodporil chovani Izraele a zle by je odsoudil. Az budete zase psat o tom kdo malem zavlekl do teto oblasti holokaust, vzpomente stat, kteremu se to povedlo

quetzal 5.11.2009 0:49

antisemitismus na půdě OSN

není nic překvapivého, už jenom, vezmeme-li v úvahu, kolik je tam (pro)arabských států a kolik (pro)židovských. Dva tisíce let antisemitismus vesele kvetl, bůhví kolik (tisíc) let ještě potrvá, než pomine. :-/

BM 5.11.2009 11:06

Re: antisemitismus na půdě OSN

Máte pravdu. Kromě toho je tam spousta států, které jsou protiizraelské z různým zištných důvodů, např. Francie, Itálie, či z důvodů historických, např. Španělsko... A pan soudce je známý svými vysoce kontroverzními názory nejen na otázky izraelsko-aravbské.

Hm 5.11.2009 0:33

Je zajimave..

Je zajimave ze podle jmena je zrejme onen goldstone take zid - Goldstone nebo Goldstein. Nevim to ale nepripada vam to take tak ?

quetzal 5.11.2009 0:44

Re: Je zajimave..

jméno často moc nevypovídá, Rosenkrantz a Guildenstern z Hamleta taky nebyli Židé. Pochopitelně, pokud se někdo jmenuje Levi nebo Cohen, Žid to nejspíš bude :-)

97 5.11.2009 0:50

Re: Je zajimave..

ano, p. Goldstone je Zid.