4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

BLÍZKÝ VÝCHOD: A svět zatleská gangsterům

Civilizovaný svět se diví. Proč má být izraelský desátník Gilad Šalit, držený jako rukojmí pět let v Gaze, vyměněn za 1027 vězňů odsouzených v Izraeli? Proč jsou mezi nimi i teroristé, kteří si kroutí doživotí? Svět se diví tomu nepoměru, ale na něm moc k údivu není. Tak to přece chodí už desítky let. Kdykoliv nějaká arabská skupina - ať už spjatá s Hamásem v Gaze, s Hizballáhem v Libanonu, či s jinou zemí - polapí živého Izraelce, vždy ho použije k vydírání a „zobchodování“, aby tak vynutila svobodu pro odsouzené teroristy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 18.10.2011 18:36

Je to převrácené.

Země s parlamentem, vzor pro ostatní. Země vykřesaná z písku. Israel.

No to teď v Evropě nefrčí. V Evropě frčí ukřivdění křiklouni.

Evropa si kope vlastní hrob.

K. Křivan 18.10.2011 19:52

Re: Je to převrácené.

Hezky napsaný.  Co takhle kdyby hrobaři Evropy dopadli podle přísloví " Kdo jinému jámu kopá,... " ?

H. Lukešová 18.10.2011 15:24

Oběti palestinského teroru...vrazi pal.teroristi oslavováni

http://www.lidovky.cz/izrael-propustil-stovky-teroristu-podivejte-se-na-jejich-obeti-p8p-/ln_zahranici.asp?c=A111018_114307_ln_zahranici_mev

A pro tyto gaunery má EU pochopení...

S. Netzer 18.10.2011 13:36

Video

http://www.jpost.com/DiplomacyAndPolitics/Article.aspx?id=242230

S. Netzer 18.10.2011 12:42

Pane Tejkle,

nemáte náhodou informace o tom, jestli se v Israeli ještě pořád uvažuje o možném trestu smrti pro vrahy dětí? Já jsem o této možnosti četla v souvislosti, a těsně po vraždě rodiny Fogel.

J. Tejkl 18.10.2011 12:50

Re: Pane Tejkle,

to bohužel nemám. K diskusi o trestu smrti pro teroristy jsem četl jen tento článek, ale to jen v podstatě soukromý názor, nic oficiálního...

http://eretz.cz/2011/10/byvaly-vrchni-vojensky-rabin-priste-teroristy-proste-zastrelte/

L. Severa 18.10.2011 13:11

Re: Pane Tejkle,

Markýz de Sade :

Kdo umí udusit křik svědomí, ten je schopen velkých činů. Je to odporné, ale je to pravda. Názor, že nás příroda učí jen dobru, je naivní. Mne život poučil, že dobro je bezbranné - a nebe je po zásluze trestá. Síla je ve zlu.

P. Bláha 18.10.2011 13:14

Re: Pane Tejkle,

Gándí a Dalajláma sou pak asi blbý naivky, že ?

K. Křivan 18.10.2011 13:18

Re: Pane Tejkle,

Ano.

S. Netzer 18.10.2011 13:29

Re: Pane Tejkle,

Vaše odpověď je stejně hloupá, jako Bláhova otázka.

K. Křivan 18.10.2011 13:43

Re: Pane Tejkle,

Gándhí navrhl Židům hromadnou sebevraždu, aby tím činem obměkčili Hitlerovo srdce.  To není blbost ?   Gandhí přivedl Indii do občanské války. To není blbost ?

Dalajláma  je sympatický pán,  ale jeho myšlenky se nehodí pro řešení problémů civilizace s islámem.

P. Bláha 18.10.2011 14:04

Re: Pane Tejkle,

1)Gandhí ukončil britskou okupaci nenásilnými protesty a za to zaslouží pouze velké uznání!

2)Ano, Dalajláma je symptaický pán, protože jeho myšlenky se přesně hodí pro všechny konflikty. Na obou stranách konfliktu jsou většinou násilní lidé a to si přesně D. uvědomuje. Velmi mě například potěšil, když se distancoval od drancování v Tibetu a od protičínských nálad.

Násilí nevyřeší nikdy nic. Stačí podívat se na tzv. válku proti terrorismu, která jen rozdmýchala terrorismum i do zemí, kde předtím nebyl.

S. Rehulka 18.10.2011 15:20

Re: Pane Tejkle,

Gandhí ukončil britskou "okupaci" (sic !) asi tak málo, jako Kocáb vyhnal sovětskou armádu.....

Dalajláma je možná sympatický pán, ale který v tom už roky umí dobře bruslit !

Mně jsou sympatičtější ti Indové, kteří pod britskou korunou bojovali proti Japoncům a zrovna tak, ti Tibetané, kteří pozvedli zbran proti rudým Čínanům, i když věděli, že jdou na smrt !

H. Lukešová 18.10.2011 13:50

Re: Pane Tejkle,

Gandí byl ANTISEMITA a tudíž nacista.........byl na straně palArabů...........Gandí nezaslouží žádný respekt, ale pohrdání.........

P. Bláha 18.10.2011 13:59

Re: Pane Tejkle,

hahahahahahaahahahahaha Gándí byl nacista.. kam až jsou pro-sionisticky zaměřený lidi zajít.

Jesstli byl Gándí nacista, pak se poslední dobou označování někoho za nacistu či Hitlera stává spíš pozitivem a komplimentem. Nedávno jsem v hospodě slyšel, že Havec je Hitler :D

No pani Lukešová zase jste nezklamala :D To by ale chtělo nějaký samostatný článek pro NP, aby vidělo za jaký meze konzervatismu zašel.

H. Lukešová 18.10.2011 15:13

Re: Pane Tejkle,

No a vy propalestinští lidé budete plivat na Izrael věčně...Článek o Gandím? Tak napiště nějaký článek o tom, jak byl Gandí úžasný, jak je antisemitismus prima...NP Vám ho jistě zveřejní...

P. Bláha 18.10.2011 15:29

Re: Pane Tejkle,

Můžu vidět jediný důkaz o tom, že byl Gándhí antisemita ? :)) Nevím, proč by měl být antisemitismus prima. Kritika politiky Israele není antisemitismus, tím se jen brání aby so mohl cokoli dovolit, pak to lze jednoduše ospravedlnit. Btw, víže, že Arabové jsou taky semitský národ? Ten antisemitismus se jen hezky účelově upravuje, že ? :)

H. Lukešová 18.10.2011 15:34

Re: Pane Tejkle,

Gandí řekl, že mají Židé v Izraeli spáchat sebevraždu, to není antisemitismus? Chtít po Židech, aby zemřeli? Výmluva antisemitů, že jsou i Arabové semitský národ, slouží k tomu, aby se legitimizovala nenávist k Židům..."No vždyť já nejsem antisemita, já jsem na straně Arabů...", antisemitismus se všeobecně vžil pro označení nenávisti k Židům...Kritika Izraele? Proč se stejnou vehemencí také nekritizujeme palestinské teroristy, mordy v Sýrii, pronásledování křesťanů v Iráku a dalších zemí, zločiny v Íránu a vybízení Ahmadinežáda ke zničení Izraele....?

K. Křivan 18.10.2011 14:01

:-))

To co zasloužil, to od svých dostal.

J. Schwarz 18.10.2011 14:59

Re: Pane Tejkle,

Nejsou. Ale na různé situace se hodí různé prostředky. Gándhí by asi sotva použil svou metodu "boje" ve Stalinově SSSR nebo Pol Potově Kambodži. Dalajláma by asi sotva  postupoval stejně, kdyby zůstal v čínském Tibetu. U někoho dosáhnete cíle, když se rozpláčete, na jiného je třeba hodit granát a ještě vystřílet celý zásobník ze samopalu. Jeden nesmí být zkostnatělý, žádá se flexibilita. Ale na místě Izraele bych neměnil zajatce, ale hodil na Gazu atomovou bombu. A kdyby to u "světové mírové veřejnosti"  snad vyvolalo negativní emoce, hodil bych ji i na Káhiru, Bagdád a Teherán. Popřípadě na Frau Netzer.

S. Netzer 18.10.2011 15:34

Re: Pane Tejkle,

To by si Israel skutečně pomohl, kdyby shodil atomovou bombu na Gazu.

Jedna osoba Vaší inteligenční úrovně, se záhadným nickem "so", zde před několika lety dokonce tvrdila, že Israel shodil několik atomových bomb na Libanon.

Blbost je nevymýtitelná.

K. Křivan 18.10.2011 13:16

Re: Pane Tejkle,

Zabíjení teroristů není zlo.

S. Netzer 18.10.2011 13:12

Re: Pane Tejkle,

Má pravdu.

P. Bláha 18.10.2011 12:16

jen měl zaujal tento komentář

pod článkem na israelském denníku Haaretz. To dokazuje, že Israelci také chtějí mír.. btw tento komentář byl opalcován 72xkrát a 31xkrát se to lidem nelíbilo. Pocjopitelně Haartez je časopis pro intelektuáli ( taková obdoba Hospodářských nebo Literárních novin u nás ).

I see this as an clear evidence that the Palestinan/Israeli conflict is all about liberation. It is not a religious hate, Gilad was an Israeli soldier captured while on duty and most importantly, he was not killed. This is very important to know for those who claim that Palestinians are seeking the death of all Jews or Israelis. The Palestinians could have achieved the same deal even with a body of a dead Shalit but they opted to keep him alive and this was done by the extremists and not the moderates. I urge all Israelis to think more and seek to elect a government that is willing to make Peace with the Palestinians. We are seeking the same. This is a happy moment for both sides and let us maintain the momentum of happiness and hope. If Israel was able to negotiate with Hamas for a release of one soldier, then they must be ready to negotiate with all Palestinian factions on the future of all of our children.

S. Netzer 18.10.2011 12:36

"časopis pro intelektuáli"

To o Vás říká vše. :-)))

J. Tejkl 18.10.2011 12:43

Máte pravdu Bláho!

Ten  komentář, to je  rána mezi oči všem lžinenávistníkům, kteří jen a jen plivou špínu na Hamás! Fuj! Vždyť ti dobří lidé se o toho židovského vojáčka starali 5 let jako o vlastního!  Ani ho dokonce nezabili, takové jsou to čisté dušičky! A přitom to mohli udělat, protože by i za mrtvého Židáčka dostali těch 1000 neviňátek, úpících v žaláři v okovech, o chlebu a vodě. Je to velká naděje pro mír a štěstí na obou stranách!  

Takový morální hnus jsem ani od Vás nečekal!

V. Skalová 18.10.2011 15:05

Re: Máte pravdu Bláho!

Přesně. Evidentně to dělá buď z blbosti nebo za peníze.

V. Skalová 18.10.2011 12:08

Ano, je to hrozná oběť,

ale rodina Gilada Šalita si to zasloužila.  Přeju Izraelcům hodně sil v nekončícím zápase o udržení vlastního státu.

S. Netzer 18.10.2011 11:10

Shalit doma

http://www.spiegel.de/images/image-272685-breitwandaufmacher-cwtn.jpg

S. Netzer 18.10.2011 11:12

Ne

To je z Egypta.